Nou moet ik echt gaan… Anders heb ik echtscheiding en kan ik naar dat tweede kindje fluiten :mrgreen:
Slaap lekker Jane, miekje en mascha!!
Maar wel een heel mooi cadeautje Miekje!
Welterusten Miek!!
Slaap lekker Miek! dont let the bed bugs bite he?
Tot morgen!
Slaap lekker Miek!
Een prachtig kadootje Miekje!! :inlove:
En Mascha alles komt goed!! Het gaat zooo vanzelf :thumbup:
Niet aan twijfelen!!
:-*
Mascha, ja echt hoor, ik was meteen helemaal gelukkig. En dat het eng is…tsja dat is het ook, gelukkig heb je 9 maanden om er aan te wennen en erin te groeien, het gaat allemaal echt vanzelf, en rond de 40 weken ben je er meer dan klaar voor! Het is echt geweldig, serieus, het maakt je leven nog mooier en echt compleet!
Als dat kindje op je borst ligt, na de bevalling, wouw, ik dacht echt alleen maar, wat is ze mooi! Komt dat uit mij??? en de liefde die je voelt, dat is liefde die je nog nooit hebt gevoeld, overweldigend gewoon…echt bizar en oh zo mooi…
Het is ook meer qua werk en opvang dat soort dingen
Kamertje is helemaal klaar zoals jullie weten :mrgreen:
Na Miek, hier partypooper 2, ik ga ook naar bed, kids staan morgen om 7 uur weer te springen omdat ze willen spelen met hun cadeautjes.
Dus lieve meiden, weltruste!
Ja Mascha ik ken dat gevoel!
jaa dat hebben we zelfs al gezien (toch?)
Ja het kamertje is helemaal op en top, prachtig! En de opvang, dat komt vast helemaal goed. jorik en ik moesten nog afstuderen, maar alles is helemaal goed gekomen!
truste!! :-*
Slaap lekker Miekje!!
Ik ga ook met Jer mee naar boven! We zitten tenslotte in de groene zone he
Enne meiden… met jullie kom ik er vast wel doorheen :thumbup:
Je gaat slapen Miekje?? welterusten!!
Ook jij welterusten Mascha!!
Zoooo, nou HALLO :shock: , wie zijn hier nu de typmiepen! :shock: :shock: :shock: Ik wed dat jullie die 7000 berichtjes (oeps, echt al zoveel :oops: ) wel in kortere tijd halen dan ik hoor, ik hang hier ook al sinds augustus 2005 rond
Maar zoals gewoonlijk heb ik, behalve de gezelligheid , niet zoveel gemist :lol: :lol:
Tjip en ik zijn nu 5 jaar en 5 maanden bij elkaar. Ik was 27 toen Sterre geboren werd en Tjip 32. Ik was heel graag al eerder moeder geworden, maar ja, moest ff de juiste man zien te vinden, huisje kopen, en toen was het ook snel gedaan hoor. We hebben het ook nog een tijdje uitgesteld omdat ik nog moest afstuderen, maar dat heb ik nu nog steeds niet gedaan. Was tijdens de laatste zwangerschap bÃjna klaar met m’n afstudeerscriptie, maar ik denk nu eerlijk gezegd niet dat ik 'm ooit nog af ga maken. Teveel nare herinneringen :?
Met Sterre d’r oogje gaat het vandaag al een stukkie beter. Iig niet meer zoveel rommel eruit, het is nu vooral heel erg rood. Steeds als ik die zalf erin smeer, zegt ze ‘dank je wel mama’ :inlove: Geloof dat het de jeuk of pijn dus een beetje verzacht. Gelukkig maar. Vindt het wel rot om die zalf erin te doen hoor, moet ik haar ooglid omlaag trekken maar dat is helemaal gezwollen en rood, ben zo bang dat ik haar pijn doe…
Goh, ik ben toch benieuwd hoeveel zwangeren er hier over een week bij zijn gekomen… Hopelijk komen er gewoon geen nieuwe nod’s meer, vanaf nu iedereen gewoon zwanger :mrgreen: Alleen hier dus nog steeds geen zwanger gevoel… Maar blijf hopen op een wondertje
xHeske
Jeetje meiden jullie praten zoooo veeeeel. Ik kan het echt niet bijhouden!
Hier weinig nieuws. Nog steeds geen ei gespot, zit nu op dag 21 na ongi. Vrijdag weer naar de gyn. Dat is altijd wel weer fijn dan weet je altijd wat meer. Gek eigenlijk in feb ben ik met de pil gesstopt en dan ga je er maar gewoon vanuit dat je voor het einde van het jaar zwanger bent en dat je iig een eisprong hebt… Tja zo werkt het natuurlijk niet.
Ik ben toen begonnen bij de mrt/april stoppers en daarvan zijn er incl mijzelf 3 nog niet zwanger, de rest wel. Wij alle 3 lopen nu bij de gyn. Tja daar denk je in het begin niet aan.
Als ik de andere topics las waar de meeste al zwanger waren en dan bv 2 nog niet dacht ik altijd: "wat erg het zal je maar gebeuren"En nu val ik daar zelf onder.
Zo sta je wel weer met beide beentjes op de grond!
Verder gaat hier alles goed. Over 2 weken heb ik lekker vakantie en ga ik ook nog een paar dagen weg! Heerlijk. Hebben jullie nog plannen voor de kerstdagen? Wij hebben 1e kerstdag lekker voor onszelf gehouden en 2e kerstdag gaan we brunchen bij mijn schoonfam en daarna naar mijn ouders.
Met oud en nieuw blijven we lekker thuis. Ik hou er helemaal niet van en onze poezen ook niet;) vandaar…
Liefs
Dag meiden!
Even kort… Hier is de missie helaas ook in ronde 2 nog niet geslaagd, dus in principe door naar ronde 3. Lief en ik zijn er nog niet helemaal uit voor wat betreft mijn (gebrek aan) werk en een kindje, maar we gaan er in ieder geval vanuit dat het allemaal goed komt!
Enne… Willen jullie vanmiddag allemaal :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor me? Ik heb een sollicitatiegesprek!