Wij zitten ik hou van holland te kijken.
Is wel lachen soms.
Verder hier ook niet veel te beleven…
hmmm, hou ik niet zo heel erg van.
Maar waar is iedereen dan???
Wel grappig dat onze kindjes even oud zijn. Mag ik vragen hoeveel Jesse nog slaapt. Vind het hier wel erg weinig… :?
Jesse slaapt van 19.00/19.30 tot ca.07.00 en dan weer an 8.30 meestal een half uur tot een uur.
Na de boterham van 12.00 slaapt hij meestal to 14.00/14.30 en dan soms om 17.00 nog even een half uur.
Even snel, ik ben moe! We zijn vandaag de hele dag weggeweest met de trein naar vrienden. Eens maar nooit weer, wat een gedoe zeg met die NS. Ga je ook eens met de trein, we zijn dus 2,5 uur heen en 2 uur terug.
Maar goed, de :twisted: hebben doorgezet, dus ik ga door naar ronde 2
Zou ik dan geen eisprong hebben gehad, want die testen gaven ook niets aan :think:
Morgen ook weer een drukke dag, maar ik hoop morgenavond weer mee te kunnen kletsen.
Als ik dat zo hoor slaapt milan echt heel slecht. Ben blij als hij 1,5 uur op een dag slaapt. Maargoed kan er helaas weinig aan doen…
Hope, ik ga nooit met openbaar vervoer, vind het echt K*T. Heb je verder wel een leuke dag gehad?
En de :twisted: hebben dus doorgezet… balen hoor.
Ik volgende maand een betere uitslag voor je!
@miek1982 wrote:
Het aantal ging zo snel in het begin. Meteen al twee… Nu staat het het beetje stil. Wie is de volgende die dat rijtje gaat aanvullen?
Volgende week 5 kansen :) :pray:
Wie weet is Heske maandag de eerste.
Jammer Hope van de :twisted:
Hoi meisjes
Even snel gaan zo naar opa en oma,
Oh Hope, wat jammer… :hug: Op naar de volgende ronde dan!
En wat een gedoe met de NS…jemig 2.5 uur zeg… hoop dat je lekker hebt geslapen!
Miek, ja sommige kindjes hebben veel minder slaap nodig.
Hier heb ik er ook zo 1 gehad… :roll: (nu slapen ze beide niet meer overdag)
Lieke, wij hebben ik hou van holland vorige week voor het eerst gekeken. Ik heb echt dubbel gelegen van het lachen af en toe!
Nou hopen dat Heske met heeeeeeeel goed nieuws komt en dat er daarna allemaal positieve testen volgen…
:-* en een fijne dag allemaal!
Zo meiden, wat zijn jullie stil vandaag…
Ik ben ook wel heeeel erg benieuwd naar de positieve test van heske (want die heeft ze!! ik).
Jammer Hope! maar je zag het ook al beetje aankomen he?? :hug:
Hopelijk is de volgende ronde jou ronde!!
Miekje heb je leuke dag gehad vandaag?
Hier gaat het wel goed, beetje verkouden.
En erg moe, maar er zat een mug in de kamer te zoemen, bah wat is dat irritant naast je oor. Mijn borsten zijn erg gevoellig, zelfs pijnlijk aan de zijkant, het zal wel niets zijn. Het lijkt namelijk iets minder te zijn dan gisteren en eergisteren…
@Jane_S wrote:
En erg moe, maar er zat een mug in de kamer te zoemen, bah wat is dat irritant naast je oor
GRRRRrrrrrrrrr :evil: dat vind ik wel ZO erg! rotbeesten…
Mijn borsten zijn erg gevoellig, zelfs pijnlijk aan de zijkant
:pray: voor en op een positieve test!!!!
Ik ben ook wel heeeel erg benieuwd naar de positieve test van heske (want die heeft ze!! ik)
Oooh dat hoop ik ook zo erg!
Hier een drukke dag. Jorik is nu met Emma patatjes halen en Wouter heeft samen met mij de tafel gedekt :inlove: Lekker ventje.
Opa en oma vonden het weer heerlijk, kunnen zo genieten van de kids, leuk is dat. Wouter sjeeeeezzeen door al die lange gangen in het tehuis op zijn tractor en Emma met pop in buggy erachter aan. Die oude mensjes vinden dat prachtig, allemaal zwaaien.
:lol:
Morgen werken, strijk heb ik gisteravond gedaan, dus vanaaf lekker bankhangen als de kids erin liggen. Jammer..het weekend is weer voorbij...
Hoe was het weekend van de andere meiden??
Ja Miek ik hoop het ook (positieve test), maar toch denk ik niet dat ie gaat komen deze maand :(.
spannenddd! ik hoop dat ze ook een leuk weekend heeft gehad!
Dat is mooi Miek, ja leuk he hoe die oude mensjes daarvan kunnen genieten
aaah wat lief!!
En eetsmakelijk!!
Verder goed weekend hier!! maar het is inderdaad helaas alweer voorbij
Mijn weekend was erg rustig!
Vandaag naar sinterklaasintocht geweest, maar Milan was doodmoe (vind je het gek als je al een paar dagen om half 6 wakker bent :wall: ) dus zijn we snel weer naar huis gegaan. Hij ligt nu lekker te slapen, hopelijk mag ik morgen een beetje van hem uitslapen. Ben zo moe
Deze week dus 5 NOD’s. Ben benieuwd hoeveel zwangere daar tussen zitten! Wie heeft er al een goed gevoel over? Hier een slecht gevoel…
Als het zo is had ik het wel gevoeld denk ik. Maar ben nog altijd in afwachting.
Jane, hij gaat wel komen (positieve test), je moet gewoon veel klussen
Miekje, wat schattig dat wouter helpt bij het tafel dekken. :inlove:
Hoe is het met de andere meiden?
Muisje, jou NOD komt er ook aan… Heb je er een goed gevoel over?
Kittycat en M&J, voor jullie ook spannende dagen!!!
Was voor mij even het laatste drukke weekend voorlopig, volgend weekend bijna alleen maar leuke dingen
Hoe oud zijn Emma en Wouter eigenlijk Miekje? Gezellig hoor, dat jonge leven in het bejaardenhuis. En frietjes…altijd lekker!
En vandaag Sinterklaas intocht Miek1982, dacht dat ze allemaal gisteren al binnen waren :oops: Jammer dat hij zo moe was. Maar nog 3 weken sinterklaas te gaan!
Hier is het inderdaad vrijdag de grote wel/niet dag. Kan er weinig over zeggen geloof ik, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat we niet de eerste keer al raakgeschoten hebben. Zo groot is die kans ook weer niet. Maar ik heb het nooit eerder meegemaakt, dus blijft spannend. Als ik wel zwanger ben weet ik achteraf wat de symptomen waren 8)
Als ik vrijdagavond niet ongesteld ben gaan we 's avonds testen, en als ik wel ongesteld ben, jammer :(, door naar de volgende ronde. Hoop het niet natuurlijk.
Kittycat, Erg hè dat wachten. Ik heb hier nog een test liggen en wil die graag morgen doen. Maar… doe het niet
Ik ga ook wachten tot donderdag. Anders maak ik mezelf helemaal gek ( doe ik nu eigenlijk al :wall: ) En ik kan best wachten :liar:
Zeker :lol:
Zei vandaag al tegen mijn vriend dat als je je voorstelt dat X procent binnen een half jaar zwanger is het best snel gaat en klinkt, maar het daadwerkelijk wachten elke maand duurt helaas laaaang.
Ik heb ook van die 4-dagen-vantevoren testen liggen, maar ik doe het niet doe het niet doe het niet :mrgreen: Sowieso hebben we afgesproken alleen samen te testen. We wilden eigenlijk zelfs tot zaterdag wachten als er geen :twisted: zouden komen, maar dan krijgen we bezoek zaterdagmiddag, dus toch maar wat eerder dan. En nu maar hopen dat ze :twisted: wegblijven.
Vooral die periode dat het toch al gebeurt is en je kunt er niets meer aan doen duurt lang. Klussen heeft geen zin meer, dus mag je alleen maar afwachten of al dat klussen wel nut heeft gehad :lol:
En de week van de duivels is zinloos. Mag ook overgeslagen worden vind ik…
Wat een geklets ineens vanavond :shock:
Ik hoop ook zo dat Heske nu een klein feestje aan het vieren is
Ik ga even teruglezen.
Ik hoop het ook! Kon ze nou niet even daar naar het internetcafé? haha. Ze weet toch dat we zitten te wachten? :lol:
Wanneer komt ze trouwens thuis? Morgen?
@miek1982 wrote:
Vooral die periode dat het toch al gebeurt is en je kunt er niets meer aan doen duurt lang. Klussen heeft geen zin meer, dus mag je alleen maar afwachten of al dat klussen wel nut heeft gehad :lol:
En de week van de duivels is zinloos. Mag ook overgeslagen worden vind ik…
Haha, van klussen naar klussen dan.
Gosh wat is het leven toch zwaar.
Ik geloof dat we nog niet mogen klagen

Heske zou vanavond (laat?) toch weer aankomen. Update Heske!!
Pfff, ook niet te veel klussen hoor! Niet mijn hobby voor iedere dag
Maar als Heske vanavond terug komt, blijf ik nog hangen… Ik ga even berichtjes terug lezen, misschien kom ik erachter.
Hoe is het in het zieke huis van Lieke?