Nou…hoop dat dit ‘ons’ deeltje gaat worden, voor diegene die nog niet zwanger zijn.
Knientje :-* klets je al mee met de maandmama’s? Ik zag memmie al gezellig beppen, leuk! :mrgreen:
WIJ WILLEN OOK!!
Mooi werk heske!
Ik hoop het ook
Nee, ik ga niet met de maandmama’s meekletsen, ik heb wel even gelezen daar (en Memmie ook al gespot ), maar ik ken ze helemaal niet en dan moet ik weer ergens opnieuw beginnen (en als dit mis gaat begint het hele liedje dan weer opnieuw), ik blijf jullie lekker lastig vallen :mrgreen:
en ik kan op een ander forum ook mijn zwangerschaps-ei wel kwijt :oops:
Heske, mijn NOD is de 14e, maar laat m maar staan op de 13e hoor, is toch nog maar een paar daagjes. Heb nu last van mijn onderbuik, dus denk dat de :twisted: toch in aantocht zijn. Had Jorik net aan de tel.
"Oh muts, heb je toch weer een test gedaan…tsja denk dan dat het echt niet zo is, nou ja kunnen we weer lekker gaan klussen :mrgreen: "
Nee, ik ga niet met de maandmama’s meekletsen, ik heb wel even gelezen daar (en Memmie ook al gespot ), maar ik ken ze helemaal niet en dan moet ik weer ergens opnieuw beginnen (en als dit mis gaat begint het hele liedje dan weer opnieuw), ik blijf jullie lekker lastig vallen :mrgreen:
Nou dat vinden we helemaal niet erg!! :thumbup: :mrgreen:
Volgende week wordt wel een spannende week hoor voor een heleboel dames hier. Ben zo benieuwd of er weer nieuwe zwangeren blijken te zijn.
Hoeveel van die zwangerschapstest zal ik eigenlijk bestellen, heb er nu 9 in mijn winkelmandje (3 midstream en 6 dipsticks), maar bedacht me dat dat misschien wat overdreven is 8) en hopelijk zijn ze niet nodig.
En het duurt nog wel anderhalve week, maar we hebben besloten pas te gaan testen de dag na mijn NOD. En nu maar duimen dat we uberhaupt kunnen gaan testen dan.
Hahahahaaa, ongeduldige meiden! Maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor! Heske, jij hebt er toch 25, dus blijf vooral lekker door testen, hihihi! Wie weet zit er tegen die tijd wel een positieve tussen!
Ik heb zelfs op mijn NOD negatief getest, dus Miekje er is nog steeds hoop!
Lieke, jammer dat het deze ronde niet is gelukt… Op naar de volgende meis! (…jah, makkelijk gezegd van mij :? )
Ik mag dinsdag 18 nov om 8.30 uur voor een echo!!! Spannend!
De tijd zal vast snel gaan, omdat we met mijn familie (ouders, broers en zus met aanhang en kinderen) een weekend weg gaan t/m maandag.
Ik ben dan zo’n 6w4d. Ben benieuwd wat de echo aan geeft!
Morgenavond komt een vrouw van MvM. Weer een test…blijft toch spannend!
Als alles goed lijkt, kan ik gaan verzamelen en andere vrouwen helpen om dit wonder hopelijk ook te mogen ervaren!
Newbe, ik hoop echt voor je dat de verhoogde clomid ‘kuur’ (ik weet niet of je het zo wel noemt) voor een goed ei zorgt en dat je deze ronde zwanger mag worden! Mijn duimen draaien!
Verder, geen nieuws… Ik hoop zo dat er over een paar dagen goed nieuws is! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup:
'k Moet zeggen dat ik het beppen bij de maandmama’s ook niet zo gezellig vind dan hier hoor! Ik heb het gevoel of ‘ken’ ik jullie een beetje en daar helemaal niet! Onpersoonlijker…Dat is het goede woord!
Met mij gaat het goed, beetje ziekjes, maar toch goed.
Gisterochtend vond ik een heeeeel klein beetje licht rood bloed bij het afvegen :think: …
Jullie hebben veel gekletst en ben bang dat ik niet alles heb kunnen onthouden. Hier dan toch nog wat ik heb onthouden of kunnen lezen :oops: .
Elize: wat vervelend!! ik wens je veel succes in deze moeilijke periode!
Heske: fijn het goede nieuws over je zus!! en het lijstje is leuk geworden, fijn dat iemand het kon overnemen! alleen is mijn NOD 27 November. (jij bent positief ingesteld met 25 nov :D)
Miekje: :naughty: , hoe gaat het verder met je?
Memmie: wij vinden het ook gezelliger als je met ons kletst hoor!! spannend hoor dat je dan al je echo krijgt!! Erg leuk
Lieke: vervelend dat de :evil: toch zijn gekomen! ik voor meer geluk voor jou volgende ronde!
Kittycat: hopelijk kun je dan gaan testen en heb je aan 1 test genoeg
Sarah: :dance: blijf ons maar lastig vallen vinden wij alleen maar gezellig!!
Grrrrrr…Na een kwartier mopperen was Jesse lekker in slaap gevallen.
En ja hoor…Trrringgggg…Trrrrrrrrrrrrrrrrinnnnnnnggggggggg 2 keer keihard de voordeurbel.
Ik had een kerststal van little people besteld bij de intertoys en dat was deus de postbode…(1 keer bellen was ook genoeg geweest. zo groot is ons huis niet)
Ik hoop maar dat hij voor het feestje nog even lekker gaat slapen.
Heb net drie kwartier terug zitten lezen! Wat een bedrijvigheid hier. Leuk!
Sarah, heb net je test voorbij zien komen. :thumbup: :dance: Gefeliciteerd! Duidelijker kan niet volgens mij.
Elize, hoop dat je dit nog leest: heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen en alsnog voor een gezinnetje kunnen gaan. :hug: :hug:
Heske, wat heb jij een lieve, romatische vent zeg! :inlove: Lijstje ziet er trouwens super uit. Blij dat jij dat doet, want a. ik ben veel te weinig op dit forum en b. ik ben echt niet handig met computers.
Miekje, ik blijf hard voor je duimen. Denk dat het bij mezelf deze maand ook niet raak is, dus vind het ook niet erg als je met me meegaat naar augustus… :oops: :mrgreen:
Memmie en Sarah, gewoon ook bij ons blijven kletsen hoor, vind ook ik veel te gezellig.
Lieke, veel geluk voor de volgende ronde! :hug:
Hope, leuk, naar het circus geweest. Gezellig! Dat zie ik Tim nog niet doen hoor, zo lang stil zitten.
Hier gaat alles zijn gangetje. Het mannetje lijkt hersteld van zijn operatie, maar heeft nu buikgriep. Hij is trouwens sinds zijn bezoek aan het ziekenhuis zindelijk overdag!
Las jullie bevallingsverhalen… ook hier een zeer voorspoedige bevalling, maar wel een lange nasleep. De vliezen braken 's morgens en binnen drie uur had ik volledige ontsluiting. Omdat meneer er na 1,5 uur persweeen nog niet uitwas, moest ik naar het ziekenhuis en kwam de pomp en de nodige knippen erbij. Nadat mannetje op mijn buik lag zijn ze nog
1,5 uur! aan het hechten geweest. Toen het mannetje een half jaar was had ik nog steeds last van mijn hechtingen. De gyn heeft me doorverwezen naar de bekkenbodemfysio. Met behulp van allerlei apparaten was ik pijnvrij net voor de eerste verjaardag van Tim. Verwacht en hoop dat me dat de volgende keer bespaard blijft.
Heeeeeel veel succes voor alle komende NOD’s. Ik had al gezegd dat die van mij sowieso pas na het weekend is, maar ik denk dat ik door ga naar de volgende ronde.