Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

Hallo Meiden!

Beste vriendinnetje is weer weg. Was weer gezellig, moesten nodig bijkleppen! :mrgreen:

Babet, wrom denk je dat het deze maand niet raak is? Gewoon een gevoel? Jeetje wat een verhaal van die hechtingen! Deze keer blijft het je vast bespaard! (Bij Emma moest ik 20 min persen geloof ik, bij Wouter euh…1 x :lol: bij Emma vreselijke hechtingen, bij Wouter geen een!)

Oh lieke, handig he zo een stomme postbode. Ik heb wel eens zo een postit (of hoe dat ook heet) op de deur geplakt, met niet bellen maar koppen, belde ze nog! :evil: Is het slapen nog gelukt? En de kerstbal is hij wel leuk?

Oh Jane, wat spannend, kan een innestelingsbloeding zijn. (voor je NOD is dat toch veel te vroeg?)

Ik hoop dat je snel opknapt meid! :hug:

Sarah: EMMA! :inlove:

Jasmijn, Iris, Julia, Esmee is idd ook heel leuk, Anna, Annabel, Ester, Amber, Robin (vind ik een leuke meisjesnaam)

Zal nog even voor je nadenken. (Ook over jongensnamen)

Memmie, GAAF! ook al lekker snel een echo! En het is vast goed nieuws :mrgreen: Leuk ook MvM. Heb ik ook 2x aan meegedaan.

En wat een lief compliment (over de oktoberstoppers) :inlove:

Hihi Kitycat ook lekker aan het shoppen geweest! :thumbup:

Hoop dat je er maar 1tje nodig hebt :pray:

Ik denk dat het voor een innestelbloeding nog wat te vroeg is inderdaad. moet nog 16 dagen wachten (voor 28 dagen cycl). maar vroeg me gewoon af wat het kon zijn… ik dacht misschien heeft 1 van jullie een idee…?

sorry sarah voor namen kan ik je echt niet helpen, wij hebben al problemen bij het vinden van namen :oops:

ik hoop dat je een leuke naam vind.

Euh, ik dacht dat je zo een bloeding rond 4 dagen na je eisprong kon hebben (ietsje eerder of later kan ook) weet je wanneer die was?

Het kan ook gewoon door het klussen komen. (Bloedvaatje in de bm.mond)

@Miekje wrote:

Sarah: EMMA! :inlove:

Jasmijn, Iris, Julia, Esmee is idd ook heel leuk, Anna, Annabel, Ester, Amber, Robin (vind ik een leuke meisjesnaam)

Zal nog even voor je nadenken. (Ook over jongensnamen)

Jij gaat er echt vanuit dat het een meid is he?! :mrgreen:

Emma vind ik ook mooi :D

Ja, stiekum wel haha

Ik vind Emma ook nog steeds heel mooi. En klassiek.

Gewoon doen hoor, als jullie het beide een mooie naam vinden trots!

Ik denk idd dat het een meid is, maar zal ook even een paar mooie jongensnamen opsommen.

Milan, (vinden wij ook heel leuk) Sam, Justin, Tim, Aaron (vonden wij ook mooi), Mees, Ivan, Casper, Julian (ook een favo hier), Kai, Kevin, Mees, Noah, Tom

oh dat is snel…

maar dat zal het niet zijn geweest.

ik weet niet wanneer mijn eisprong was.

zal ergens tussen gisteren en morgen zitten ofzo :stuck_out_tongue:

Dat zou kunnen, lijkt mij weer laat… na 10 uur…?

Blijft dus een raadsel :roll: :lol:

Hahaha zit mee te :think: Jane, maar zou het eigenlijk ook niet weten. Misschien de andere meiden een suggestie?? (joehoe waar is iedereen? --> oh ja feestje, shoppen enz)

Haha thnx miekje,

heel stom maar zou het geen ovulatiebloeding kunnen zijn geweest? of is dat meer?

:shock: bestaat dat?

Ik ga s ff googlen

:lol: ja dat bestaat, heb ik ergens gehoord en ook eens gegoogled :smiley:

Een ovulatiebloeding is een tussenbloeding.

Sommige vrouwen nemen in de vruchtbare periode wel eens een tussenbloeding waar, die sterk kan variëren in sterkte. Meestal is het alleen maar als een lichte, rood- of bruinachtige verkleuring van het baarmoederhalsslijm waar te nemen. In zeldzame gevallen doet ze zich voor als een bloeding die enkele dagen duurt en die - zonder de controle van de temperatuurverhoging – gemakkelijk met een menstruatiebloeding verward kan worden.

De tussentijdse bloeding treedt in nauwe samenhang met de eisprong op en wordt vooral door natuurlijke hormonenschommelingen in deze periode verklaard.

Nou weer wat geleerd! Haha Dat zou dus kunnen Jane.

Ja er valt altijd wat te leren Miekje!!

Misschien was het dat wel, misschien ook niet.

Maakt eigenlijk ook weinig uit, kan er toch niets aan veranderen :oops: .

maar die hoooop :oops: :smiley:

Maar hoe gaat het met je??

Vooral nu je tegen je NOD aanloopt?

Ja het gaat wel hoor, ik word alleen gek van mijn emoties, spuiten mijn oren uit, mijn borsten doen abnormaal pijn en heb (sinds vandaag) last van mijn onderbuik. Nou ja kan ik allemaal wel hebben, maar ik denk dus dat ik niet zwanger ben, en ik vind het echt frustrerend dat je lijf je dan zo voor de gek kan houden. Maar verder alles goed hoor :oops: haha

Hoe is het nu met jou? Ja dat hopen he, en de tijd vliegt nou niet bepaald voorbij hier :shifty:

Ja als het is omdat je zwanger is, is het niet erg, maar als het zonder reden is is het frusterend ik ken dat!!

Dat is mooi :slight_smile:

Met mij gaat het ook wat beter, ben nog ziekjes en erg moe!

Nou de tijd valt gelukkig wel mee, ik denk dat ik hard mijn neus heb gestoot en toch zoiets heb van het komt niet. heel raar is dat nu. Het zijn nog maar 16 dagen, gaat echt weer snel! Maar ergens ga ik stiekem weer uit van 13 dagen (25 dagen cycl) :oops: en dan gaat het nog sneller :smiley: haha oh oh oh… :oops:

:lol:

Nou heerlijk dat de tijd bij jou wel vlug gaat, stuur die tijd eens door! :wink:

Bah ik hoop echt dat je je snel wat beter voelt. Echt goed ziek zijn is vervelend, maar dat hangerige, net niet meer echt ziek, maar je ook niet goed voelen, vind ik eigenlijk soms stiekum erger’.

Hoop dat het raak voor je is meid! Ja dan is een cyclus van 25 dagen echt wel beter. (die gaat sneller dan 29 dagen) Ik ga uit van 29 dagen, maar weet het niet zeker…

Dit stond er ook op die site

De grootste kans om zwanger te worden bestaat:

Op de laatste dagen met slijm van de beste kwaliteit en

dagen onmiddellijk daarna tot en met de dag van de eerste hogere temperatuur

Op de dagen met hoge, open en zachte baarmoederhals

Op de dagen met ovulatiepijn of ovulatiebloeding <— en geklust?? :wink:

Zeker wel :slight_smile: De tijd gaat toch al hard genoeg soms?? :wink: en dan nu weer niet… :?

Ja dat is inderdaad net iets erger soms. Gelukkig voel ik me nu ff iets beter, eventjes niet misselijk :smiley:

Ja ik hoop het ook Miek, en ik hoop voor jou ook dat het nu al gewoon raak is!! :smiley: scheelt ook weer een maandje wachten :smiley: :smiley:

@Miekje wrote:

Dit stond er ook op die site

De grootste kans om zwanger te worden bestaat:

Op de laatste dagen met slijm van de beste kwaliteit en

dagen onmiddellijk daarna tot en met de dag van de eerste hogere temperatuur

Op de dagen met hoge, open en zachte baarmoederhals

Op de dagen met ovulatiepijn of ovulatiebloeding <— en geklust?? :wink:

Jaaaaaa!!!

:lol: top! :thumbup:

Ja joh ik zit te zeuren, de tijd gaat ook veel te snel, ik ben al oud man en als ik naar mijn kids kijkt, waar blijft de tijd. Die zijn al zo wijs!

(hihi zoals Marco zingt, de tijd staat ze gelukkig heeeeeel goed :inlove: )

:smiley:

Nou ik zeur ook paar dagen voor mijn NOD, op een of andere vage manier lijkt de tijd echt te vertragen dan…

OUD?? hou op joh!! als je 80 bent mag je dat zeggen.

Je bent nog jong en hebt ook nog een heeele tijd te gaan!! :slight_smile:

Maar met die kids gaat het altijd zo snel!! en tegenwoordig lijkt het alsof ze steeds sneller wijs worden :shock: