Ja haha dat is echt niet normaal hoor. Die uitspraken ook. En soms ben ik zo dom om te denken dat ze iets niet begrijpen, nou forget it, die snappen veel en veel meer dan ik soms denk :oops:
Ik ga even lampjes halen. Heb de mooie lampionnen wel (zelf gemaakt door de kids :inlove: ) maar ja miek kennende heeft ze natuurlijk de lampjes nog niet.
Tot vanavond!
Ja inderdaad bizar gewoon
oh ja dat is vanavond he.
oh leuk, kun je geen fotootje plaatsen??
haha is natuurlijk leuker MET lampjes ja
nou shop ze en veel plezier vanavond!! en vergeet niet de fotoos te plaatsen :mrgreen:
Tot snel!!!
Veel plezier vanavond Miekje!
Ik heb 6 testen besteld, bescheiden toch
Zoooo, de rust is weder gekeerd!
Hebben zo’n 40 kids aan de deur gehad :shock: Nooit verwacht! Veel te weinig snoep :oops:
Heb op een gegeven moment kinderbanaantjes uitgedeeld en mijn man is nog weer om snoep gegaan…oh, oh, oh!
Weten we dat voor de volgende keer! (hadden 11 nov. hier nog niet meegemaakt, vandaar!)
Tycho heeft tot ongeveer 19.15 uur de kinderen gezien en daarna op bed! Maar dat was geen su6…Tycho steeds brullen als er weer kinderen stonden te zingen…erg lastig! HIj was bekaf, maar werd er steeds wakker van…arm ventje! Nu is het gelukkig weer rustig! En Tycho ook :inlove:
Hij was weer een toppertje! Twee prikken gehad vandaag, maar bijna geen kick…stoere vent! Ben benieuwd of 'ie er echt ziek van wordt?!
Tycho was weer lekker gegroeid, met ruim 14 maanden: 83 cm en 12.600 gram! Heerlijk ventje :inlove:
6, Kittycat? Kan jij ff vooruit! Ik hoop voor je dat je ze niet allemaal nodig zal zijn
Voor die gene die met de kids erop uit gaat: Veel plezier met lampionnetje lopen!
Nog ff en dan is het donderdag… Ben zooo benieuwd! 'k Blijf duimen meiden!
Moet je voor de test van MvM ochtendurine gebruiken? Of mag het ook van later? …Heb zo de neiging om zelf eerst nog eens te testen…straks… Nee! Niet aan denken! En afwachten morgen! (Zo, mezelf ff hard toegesproken! :eh: Die deugd niet :snooty: )
Jane…vreemd! Misschien is het iid een ovulatiebloedinkje? Als het zo is heb je 't iig goed benut lees ik! Spannend!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hallo meiden!
OOWWHHH stomme ikke. Wel videocamera mee, maar geen fototoestel. Nu baal ik als een stekker. Het was veel te donker om echt goed te filmen en het was de eerste keer dat ze samen liepen… Echt balen. Ze hebben het zo leuk gedaan
kijk mijn lichtje, kijk mijn lichtje,
zelf gemaakt, zelf gemaakt
en nu mag ik s avonds en nu mag ik s avonds
laat op straat, laat op straat
(melodie van vader jacob)
En zelfs een dansje erbij. Ja hoor, dus 2 hele blije kids, een trotse papa en een jankende moeder voor de deur :oops: :lol:
Ik was zo trots! :inlove:
Memmie, wat een topper die tycho! Knappe vent! En zo te lezen doet hij het harstikke goed. :thumbup:
Ik heb voor MvM ochtendurine opgevangen en die moest ik in de koelkast zetten.
Ooh Kittycat dat is keurig hoor 6 testen! Heel netjes. En nu maar 1 nodig hebben he, dat is het streven! (mwah zit ik allang overheen dan :shifty: )
Jane, de lampjes waren echt prachtig :mrgreen:
(mwah zit ik allang overheen dan )
Whahahaaaa, die Miekje! Op naar donderdag ;)
Nou wat lief! Ik check net mijn mail, heeft een kennis van ons (wonen bij mijn ouders in de straat, daar hebben we gelopen) 3 foto’s van ons opgestuurd! Super lief!
haha ik sta met hun zakken open

Niet zo heel duidelijk, maar wel lief he??
ooohhhh, super hé! Leuk hoor! Toch nog foto’s
Wat hebben die mensen het huis versierd zeg :shock: haloween nog steeds? Wel grappig! Leeft dat bij jullie??? Hier niet echt…
Oh Miekje, wat leuk!
grappig joh, zover ik kan zien heb je je best gedaan betreft de lampionnetjes!
Miekje, wat een gave foto’s!
Leon is gisteravond steeds met mij naar de deur geweest (nou ja, steeds, er zijn maar iets van 20 kinderen geweest, heel verschil met onze vorige woonplaats, daar hadden we er wel 80!)
Hij vond het soms wel een beetje eng, vooral als ze een beetje hard zongen :mrgreen:
Misschien is er volgend jaar iemand met wie we mee kunnen lopen.
En anders wachten we nog even, hij mag van mij Sint Maarten lopen als hij een liedje kan zingen :lol:
Over mezelf; ik ben een beetje bang .
Ik heb al sinds gisteravond buikpijn (de hele nacht ook, ik werd er soms gewoon wakker van).
't Is zo’n lage “ongipijn”, dus echt mijn baarmoeder.
Ik kan me niet voorstellen dat het oprekken zo’n pijn doet, dus ik hou er rekening mee dat het mis gaat.
Mijn borsten voelen ook een stuk minder “gevuld”.
Ik heb Robert ook maar vast voorbereid.
Bij de vorige mk’s had ik geloof ik eerst bloedverlies en daarna buikpijn, maar ik heb nu nog geen spoor van rood- of bruinverlies gezien.
Even afwachten dan maar…
Ha meiden!
Even snel vanaf mijn werk :silenced:
Knientje, ik had bij beide zwangerschappen hetzelfde als jij. In het begin (vanaf dat ik het wist, dus een week of 4 a 5) tot ongeveer 12 weken. Een vreselijk ongigevoel. Meestal naar en zeurderig, maar soms ook echt pijnlijk. Vond het ook heel eng. volgens de vk was het normaal. (ik had het bij de tweede erger trouwens) De ene vrouw heeft het erger dan de ander en na 12 weken was het bij beide zwangerschappen over.
Dus een hele dikke :hug: komt echt goed!
Memmie, ja dat huis is van die vrienden van ons. Die zijn gek met dit soort dingen. Hun dochter deed ook verkleed open. Als Heks, zo leuk. (geen enge heks, maar een mooie zei Emma) Het was wel halloweenstijl. Maar hartstikke leuk!
Jane, die hadden ze zelf gemaakt! Zelf geknipt en geplakt goed he?? :inlove:
Hoe is het met de rest van de meiden??
Whaaaaaaaaaah, hoe gek kun je jezelf maken :wall: :wall: :wall: Ik had vanmorgen heel licht wat bloedverlies… Te vroeg voor een ongi, dus ik hoopte zoooo erg dat het misschien een innestelingsbloeding was… Dus ja, hoef het er natuurlijk niet bij te vertellen: 25 testen in huis, dus dan weten jullie het wel. Net een testje gedaan, stom stom stom, niet eens met ochtendurine, en als ie gisteren m’t ochtendurine negatiever dan negatief was, dan gaat ie nu natuurlijk niet ineens positief worden. Maar toch lijkt er nu iets van een héél licht lijntje te staan. Maar wel echt zó licht dat ik het me ook kan verbeelden :think: , denk ik… Ik weet het echt niet. Probeerde er net een foto van te maken, maar daarop zie je gewoon helemaal niets. Zie ik nou spoken, of gaat er over een paar dagen toch echt een lijntje verschijnen. Gelukkig is het morgen donderdag dan zou ik sowieso een test doen, en dan dus wel met ochtendurine.
Ben verder al de hele ochtend een beetje misselijk (ook voordat ik dat bloedverlies opmerkte), en ben echt extreem moe, maar gisteren ook een rotavond gehad (Tjip heeft ineens een enorme terugslag, lijkt wel of al zijn verdriet er nu pas uitkomt, en ik vind het zo moeilijk om die grote flinke vent zo gebroken te zien, we hebben de hele avond op de bank zitten janken, en ja, dat breekt je natuurlijk ook op), dus misschien komt het daar door.
Maar heb ook koppijn (kan ook van het janken komen) en zware benen en dat heb ik altijd als ik ongi word… dus eigenlijk kan het nog alle kanten op :wall:
En steken in mijn buik, en flink ook, maar dat kan ook vanalles betekenen…
Maar goed, genoeg over mij…
Sarah, die ongipijn had ik ook meis, en net als Miekje had ik dat bij de tweede beduidend erger dan bij de eerste. Dus probeer de moed erin te houden meid, zolang je geen rood bloed verliest (en zelfs dan… bij Lente* heb ik aan het begin zelfs best veel helder rood bloed verloren) is er niets aan de hand meis. :hug:
Miekje, wat leuk, zo met je kids langs de deuren. En erg lief zeg, met zelfgemaakte lampionnetjes. Hier leeft het echt helemaal niet, gek he, geen enkel kind hier aan de deur geweest, terwijl we in een kinderrijke buurt wonen. Of ze moeten allemaal voor 18 uur al geweest zijn, want toen was ik nog niet thuis.
Ben verder ff kwijt wat er allemaal geschreven is :oops:
Zal straks het lijstje weer ff aanpassen
Nu eerst nog maar ff naar m’n test turen, kijken of het (spook?)streepje er nog is :shifty:
xHeske
Meiden, bedankt voor de bemoeidigende woorden!
Dat komt gewoon door mijn stomme miskraamverleden :evil: , dat zou verboden moeten worden!, nu kan ik er nog helemaal niet van genieten
Voordeel is dat een miskraam nu in ieder geval niet (zoals de eerste keer) als donderslag bij heldere hemel komt.
Heske; dat krijg je ervan, als je zoveel testen besteld! :lol: :naughty:
Probeer nog eens een foto te maken, meis, ik heb ergens gezien dat als je hem dan in negatief bewerkt, dat een streepje duidelijker is, dus als er echt een streepje staat, zou hij dan iets beter te zien moeten zijn?!
Ik duim heel hard voor je dat er morgen een duidelijker streepje staat!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Maar weet je, als het dan écht 4 dagen voor NOD is, is het nog wel vroeg hoor! Je weet hoe mijn streepje eruit zag, 3 dagen voor NOD, die was de dag ervoor vast nog hartstikke negatief geweest
Braaf afwachten dus (jaja, ik weet het, morgen weer testen, maar dat zegt toch nog niks :mrgreen: )
:hug: voor Tjip, en jezelf! 't Is misschien wel lekker voor jullie dat dat verdriet er nu zo uit komt bij hem.
Miekje, hoe is het bij jou dan? Al signalen gespot?
Of heb je stiekem nog weer getest? :mrgreen:
- ff inbreken
ik dacht laat ik even bij Heske lezen… een superlicht streepje op je test??? :shock: ik wil een foto!!! maakt niet uit of er amper wat op te zien is :mrgreen:
voor positieve test morgen voor heske!!
:- :-* :-*
breekt weer uit
Heske, ik zie dat ik niet de enige ben die je af en toe stalkt :lol: :lol:
Maarreh… spannend!! :-*
Bleeeeeeeh, ik word echt ff gek van mezelf, mennnnn, wat kan een mens zich gek lopen maken. Ben er inmiddels wel redelijk van overtuigd dat ik me het streepje niet verbeeldt. Had net mijn zusje maar ff gebeld, en die kwam op het geweldige idee om er een ongebruikte test naast te houden, en daar zag ik dus niets op… Nu schiet het door m’n hoofd dat het ook een indrooglijntje kan zijn, maar die zien er naar mijn weten anders uit, heb ik wel eens gehad en dat was een donkerder lijntje, maar heel dun. Dit is echt een breder streepje, maar echt maar héél licht, je ziet 'm eigenlijk alleen als je de test een beetje tegen het licht houdt…
Nou ja, kortom, ik heb eigenlijk best wel hoop dat het goed zit. Ik had veel gedronken vanmorgen, dus als het goed is zou ik morgen met ochtendurine dan toch wel een iets duidelijker lijntje moeten zien.
Foto lukt trouwens echt niet meiden, krijg de test niet eens scherp op de foto, je ziet de controlestreep zelfs maar amper :? Dus als ik morgen een duidelijker streepje zie (oooooooh, ik hoop het zo! ), dan maak ik dan wel een foto, en anders zullen jullie echt moeten wachten tot we terug zijn uit Londen, want tegen die tijd zal ik toch wel duidelijkheid moeten hebben…
Nou ja, ben strontzenuwachtig nu, en baal van mezelf. Waarom ben ik ook zo stom om veel te vroeg te testen… :wall: Ik weet dondersgoed dat dat alleen maar meer onzekerheid veroorzaakt :wall:
Nou ja, ik ga maar ff wat doen om m’n zinnen te verzetten :roll:
xHeske
(zou het helpen als ik nu niets meer drink en vanavond nog eens een test doe… :eh: :silenced: Hahahaha, neeeeeee, da’s echt te stom, dat ga ik niet doen hoor! :shifty: )
Haha nee Sproet, je moest eens weten wat een lijst stalkers ik heb :lol: Maar jij bent wel de ergste hoor :lol: (en dat vind ik wel gezellig! :-* )
morgenochtend wil ik wel foto hoor!! En idd morgen maar testen
breekte even in
Heske spannend meid!!!
even een paar duimpjes en gebedjes :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Andere dames ook succes!!!
breekt weer uit
:-*