Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

Leuke lampionnetjes Miekje.

Zal ik eens bekennen dat ik 1x de deur heb opengedaan voor kindjes en verder 7 x de bel genegeerd heb :oops: Ze kwamen precies onder het eten allemaal en we hadden geen kaarsje en toch aanbellen.

Oh oh Heske, zo ben je wel heel snel door die 25 testen heen joh :lol: Misschien over een paar dagen beter.

@ Sarah; hoop dat alles goed blijft gaan :hug:

Ja maar… als ik nu zwanger ben, dan heb ik die testen niet meer nodig, dus dan kan ik ze maar beter gewoon opmaken :angel: :wink:

Sterre is al helemaal in de ban van Sinterklaas geloof ik… Heb haar net opgehaald van t kdv, en vroeg met wie ze gespeeld had. ‘Met Piet’, zei ze… ‘En met wie nog meer?’… ‘Paard… en Klaas!’ :lol: :lol: :lol: Zo kom ik er dus nooit achter wie haar nieuwe vriendjes zijn :doh: :lol: :inlove:

Heb net Tjip gebeld met mijn streepjesmysterie, en hij was het ermee eens dat ik morgenochtend nog eens moet testen als hij erbij is, zodat hij een second opinion kan geven. Dus dat gaan we dan maar doen. Test van vandaag heb ik weggegooid, zat me blind te staren op dat ding :doh:

Nou, ga ff poffertjes bakken. Tjip heeft koopavond, dus Sterrepoepie en ik gaan er samen iets gezelligs van maken, want vanaf morgenavond moet ik haar 3 1/2 dag missen :eh: :shifty:

xHeske

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: zo nog ff duimen voor heske :mrgreen:

ik ga morgen als ik de laptop heb opgestart éérst naar deze topic haha! hoelaat ben je wakker heske en heb je getest? :angel: en wat lief van Sterre :inlove: tja zo is het moeilijk raden naar de namen van nieuwe vriendjes :inlove: krijgen we nog foto’s straks van Sterre als Pietje? :inlove:

Hahahaha, moest ff kijken waar ik nou zat, bij de oktoberstoppers of bij de septemberbeebs :wink:

Denk niet dat er foto’s van Sterre als Pietje komen… Als de intocht is, zijn wij in Londen, en verder… uhm… en volgens mij zijn er ook geen pietenpakjes in Sterre’s maat… meestal vanaf 3 jaar geloof ik (al komt dat ook niet zo precies natuurlijk…). Maar goed, denk dat we haar volgend jaar pas omtoveren in een echt Pietje hoor, dan snapt ze het allemaal wat beter… (al heeft ze het volgens mij al best goed door :eh: )

Poffertjes zijn op, was een groot succes. Sterre is ook al gebadderd, en zit nu ff Fifi te kijken. Ik ga ff de keuken poetsen (ja, nu nog, was vanmiddag veel te opgefokt om wat te doen… :oops: ) en daarna gooi ik het apie in bed en ga ik nog even wat was wegwerken en wat rekeningen voor de zaak betalen enzo. Kom ik mijn tijd wel door totdat Tjip thuis is.

xHeske

Oja Eef, ik ben om uiterlijk om half 6 wakker (met dank aan Tjip en Sterre :roll: ) en ga uiterlijk om 6 uur testen. Denk dat ik zeker wel voor 7 uur ff kom melden hoe de test eruit ziet… :shifty:

haha ik heb het ook wel eens hoor, even goed kijken waar ik nu zit :wink:

maar goed jij vroeg wakker dus, ben benieuwd!! :pray: :-*

Hallo!

Knientje, ik snap je hoor meis! :-* maar maak je maar geen zorgen, het komt vast allemaal goed, en die pijntjes horen (hoe vervelend ook) er echt bij! (Heske had het dus ook)

Kittycat jij bent een kikkerbil die niets geven wil! :lol: :lol: Grapje natuurlijk, maar dat zongen wij altijd als er iemand niet open deed vroeger. Hihihi. Hoe is het verder met je?

Heske, hoe dun ook een streepje is een streepje, echt waar, de test hoort anders helemaal wilt te zijn (indroogstreepje kan niet, wel bij ovulatietest) (behalve het controlestreepje)

:pray: :pray: voor een positieve test voor jou morgen!!! :-*

Ik geloof dat als je zwanger bent je wel een streepje op je ovulatietest kan zien. (dat heb ik veel gelezen) bij mij zag ik niets trouwens… (heb t gisteren geprobeer)

Ik heb goede krampen in mijn onderbuik, dus denk dat de :twisted: er morgen zullen zijn :frowning:

Neeeeee Miekje, stuur ze ff lekker weg joh, die duivels!!! :naughty: Ik blijf gewoon stug voor je duimen hoor, geef de moed niet zomaar op :snooty:

Ja, ik heb ook gelezen dat een ovutest ook een streepje moet geven als je zwanger bent. Tja, ik weet gewoon niet of ik nou écht een streepje zag… Nou ja, eigenlijk weet ik het wel, maar het was echt zó licht dat ik er toch een beetje aan twijfel. Moet echt ff Tjip z’n second opinion hebben morgen. Maar eigenlijk denk ik toch gewoon stiekem wel dat het raak is. Die vermoeidheid is ook echt niet normaal meer, en als ik heel eerlijk ben, overviel die vermoeidheid me gisteren ook al zo, en dat was nog voor Tjip zo instortte… Ik blijf alleen bang dat mijn lichaam me heeeeeeel erg voor de gek houdt. Ik durf er gewoon niet op te hopen, moet echt de bevestiging van een duidelijke streep hebben… (en als die streep er is… dan kan het stressen pas echt goed beginnen… ik vind het zoooooo ontzettend eng :frowning: )

Nou, keuken is schoon (genoeg) en Fifi is afgelopen, dus ik ga ons spook in bed leggen.

xHeske

Oh lieve lievemustieheske :mrgreen:

Nou maak je me helemaal zenuwachtig voor morgen haha! (jouw test bedoel ik dan he?) Het zal wel hartstikke raak zijn! Ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je. Rot he die spanning. Lente :**: stuurt je vast en zeker een heleboel kusjes vanaf boven!

Nog maar een paar uurtjes en dan mag je testen. Was je temp nog goed vanmorgen?

Oh ja en dank voor je lieve woorden natuurlijk

oh wat leuk Miek, je hebt ze goed bezig gehouden dus?? :slight_smile:

Ach gats Miek stuur die :evil: weg!! ik :pray: dat je je vergist!

Sarah: ik :pray: dat het gewoon kwaaltjes zijn!

Heske: oooo spannend!! ik kom morgenochtend ook als eerste hier even spieken hoor :smiley:

Hier is gisteren geen 1 keer de bel gegaan… en de bel doet het hoor!! :shifty:

@Jane_S wrote:

Hier is gisteren geen 1 keer de bel gegaan… en de bel doet het hoor!! :shifty:
:lol: :lol: :lol:

Ik vind het echt bizar, hier lijken ze er gewoon niet aan te doen, ik woon al 4 jaar hier en nog nooit iemand aan de deur gehad voor sint maarten…

het was geen grapje de bel was aan hoor :smiley: :mrgreen: zo erg zijn we nog net niet, we doen gewoon niet open als we geen zin hebben :mrgreen: :oops:

Hahaha snap ik, wij doen ook niet open als we geen zin hebben hoor.

Ja jammer, vroeger toen ik nog klein was (HEEEEEEEEL LANG GELEDEN :roll: ) liepen er zoveel kindjes en nu lopen er echt heel weinig. Jammer het is echt zo leuk wanneer mensen hun tuintjes met lichtjes versieren en de kindjes met hun lampjes liedjes zingen, maar ja…

:lol:

Ja ik liep toen ik klein was ook met mijn lampionnetje, vond dat altijd wel leuk.

Maar leuke foto’s van de kids met hun lampionnetje, vandaag nog keertje gekeken :slight_smile:

Heske…Spannend!!! Ik hoop zooo dat het streepje morgen echt duidelijk is :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Miekje, voor jou hoop ik hetzelfde…je gevoel/vermoeden MOET gewoon mis zijn!

Sarah, ik herken je gevoel hoor! Ik vlieg bij ieder krampje of steekje meteen naar de wc. En dat ongi gevoel heb ik ook gehad, wel een week lang zelfs! Gaat nu weer iets beter. Het blijft spannend he, meis?

De vrouw van MvM komt zo…spannend. Het is wel weer een test, dus…

Maar ik voel me op en top zwanger, dus het moet gewoon goed zijn! Vanochtend voor 't eerst goed gemerkt wat ochtendmisselijkheid is!!! Poeh…bah! Ik heb nu de hele dag door een soort misselijk gevoel, maar niet echt beroerd da’k over moet geven ofzo. Dat was vanochtend wel anders! Ach… Hoort erbij!

Wij hebben wel 40 kids aan de deur gehad!!! We hadden veel te weinig snoep :oops: Ik ben op 'n gegeven moment Tycho zijn kinderbanaantjes uit gaan delen en mijn man is toen snel naar de winkel gegaan om meer snoep te halen. Eind goed, al goed! Hihihihiii!

Hadden het hier nog nooit mee gemaakt, maar we weten nu dus dat er volgend jaar veeeel snoep moet komen!!! :lol:

@Miekje wrote:

Kittycat jij bent een kikkerbil die niets geven wil! :lol: :lol: Grapje natuurlijk, maar dat zongen wij altijd als er iemand niet open deed vroeger. Hihihi. Hoe is het verder met je?

Ja 8) Maar de afspraak was dat mensen die wel wilden meedoen een kaarsje of lampje in het raam of buiten zouden hebben en die hadden we niet. Heb wel 2 schattige meisje een doosje rozijntjes die te vroeg kwamen en ik onvoorbereid de deur open trok :angel:
Bovendien is het in deze regio geen traditie. Alleen ik woon in een nieuwbouwwijk met veel 'import' vanuit regio's waar ze het wel doen en legio kindjes.

En verder, nog altijd stress, maar als je veel stress hebt heb je geen stress meer toch :shifty:.

Oh wat een mooie foto’s hier van de lampionen en kindjes :inlove:

Heske :naughty: ik ben wel benieuwd morgen :pray:

Lieve Lente :**: schijn morgen een lichtje op je mama en papa…

Ik heb oogontsteking…irri. Heb een antibioticakuur van de ha gekregen.

Wij gaan even op internet kijken voor de zorgverzekering voor volgend jaar. Dus druk vanavond.

Maar kom ook nog hier spieken of er nog meiden zijn die zich niet in kunnen houden met testen. :mrgreen:

Hihi, ik ben weer present!

Heske, whaaaaaa :dance: ik hoop zo dat je gevoel juist is en dat je morgen hartstikke positief test. Zodra ik uit mijn bed kom, check ik dit topic… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Je hebt wel veel fans :wink: , leuk dat iedereen zo meeleeft dat moet je vast een beetje goed doen.

Miekje, zolang je ongi er nog niet is, is er nog hoop dus ik blijf ook voor jou duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Erg leuk de foto’s van Sint Maarten. Hier leeft dat ook helemaal niet. 3 koningen dan weer wel, dan zie je verschillende groepjes kinderen over straat lopen.

Sarah, :hand: het mag niet fout gaan. Iedereen heeft wel eens pijntjes, het hoort er gewoon bij. Alles gaat goed deze keer dat moet gewoon. Hoe gaat het nu?

Hier is het nog steeds wachten, wachten, wachten. Ik heb iedere dag wel wat pijntjes die ook op :twisted: lijken, maar dat kan echt nog niet. Ik ga denk ik als ik zaterdag niet ongi wordt, zondagochtend testen.

Memmie, spannend weer bij de MvM dame. Die test geeft gewoon hartstikke positief aan. Heb je zelf nog getest vandaag?

Lieke, auwauw oogonsteking, hoe kom je daar nu bij? Beterschap!

Kittycat, niet zo stressen meis :hug: