Hope, spannend!!! Ja zondagochtend is een mooie dag. Eigenlijk zou ik morgen ook niet moeten testen, maar nog even moeten wachten… :think: misschien doe ik dat ook wel.
Ik :thumbup: :thumbdown: iig vet voor je!! :mrgreen:
Maar leuke foto's van de kids met hun lampionnetje, vandaag nog keertje gekeken
:inlove:
Wij hebben wel 40 kids aan de deur gehad!!! We hadden veel te weinig snoep Ik ben op 'n gegeven moment Tycho zijn kinderbanaantjes uit gaan delen en mijn man is toen snel naar de winkel gegaan om meer snoep te halen. Eind goed, al goed! Hihihihiii!
Hadden het hier nog nooit mee gemaakt, maar we weten nu dus dat er volgend jaar veeeel snoep moet komen!!!
:lol: :lol: :lol: Arme tycho die is nu zijn banaantjes kwijt maar wel super lief van jullie ik zie je al stressen :lol: :-*
En verder, nog altijd stress, maar als je veel stress hebt heb je geen stress meer toch .
Whahaha ja das een goeie! ( :shifty: werkt alleen bij mij niet :wink: )
Lieke, :hug: vervelend een oogontsteking! hoop dat de kuur snel helpt!
3 koningen ken ik niet Hope, ja een taart eten en wie de boon heeft is de koning voor die dag. Is dat ook met lopen? Hoezo kan je eigenlijk niet nu al ongi pijntjes hebben? Die heb ik ook. Dat kan toch een week van te voren? (of niet :shifty: ?)
heske ik heb begin dit jaar dus ook een hele positieve ovutest gedaan, terwijl ik mijn ei allang had gehad… ovutest meet lh waarde, en in die lh zit ook weer hsg ofzo waardoor je ovutest ook positief kan zijn als je zwanger bent
ik hoop trouwens voor alle meiden dat ze snel zwanger zijn, zit nu alleen maar steeds te duimen voor heske :oops:
(voor andere dames, ben septembermama, net als heske ;))
Heeee, niet zo snel, dan kan ik het niet bijhouden!!
Ff teruglezen…
Zo, klaar;
Miekje; ja ik had tot nu toe ook steeds dat ongigevoel, en met Leon had ik het toen ook, maar nu was het wel heel pijnlijk hoor, ik kon er niet eens van slapen.
Heske; 't is wel spannend bij jou zeg!, kan inderdaad een innesteling geweest zijn (of een baarmoedermond die gevoeliger is geworden door zwangerschap en nu (misschien heb je gisteren geklust?!) een beetje bloedde?!
Ik duim heel hard voor je, en jij ook, niet wanhopen als er morgen geen streepje staat hoor, het is nog vroeg he?!
Ik kom wel lekker vroeg kijken morgen, ik voor goed nieuws!!
Ik heb ook gelezen vandaag dat die pijn vaker voorkomt, en dat bloeden had ik inderdaad ook wel eens van gehoord. Maar als ik dat heb dan denk ik toch wel dat het mis is ben ik bang. Maar gelukkig nog geen rode kleurtjes te zien, dat scheelt
Kittycat; foei :naughty: , de deur niet opendoen!
Wel grappig dat jullie het daar aan kunnen geven. Hier hebben we geen keus
Robert en ik hebben elk jaar ruzie om wie er naar de deur moet :lol: . Meestal gaan we om en om.
Gisteren was hij nog aan het werk en “moest” ik het alleen doen. Maar ik vond het niet zo erg, ik nam elke keer Leon mee. Kon ie er alvast aan wennen
Miekje; die “ongipijn” heb ik ook hoor, vanaf rond mijn eisprong tot nu toe!! Dusss, het zegt nog niks!! , ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en heel hard verder voor je!
Jane; haha, is er niemand geweest? weet je zeker dat ze daar waar jij woont daar wel aan doen? :mrgreen:
Memmie; hoe was het met de MvM-mevrouw? Had je een lekkere knalpositieve test voor in je plakboekje?
Wat grappig dat je snoep te weinig had :lol: (sorry :mrgreen: ), wij hadden juist veeeel te veel, en ook alleen maar lolly’s en van die fruitstaafjes, yeg! (maar wel beter voor de lijn :mrgreen: )
lieke; ik hoop dat je oog snel weer beter is!
Over de zorgverzekering, ik ben gisteren ook ff aan het kijken geweest, en ik ben uitgekomen op CZ Gezinnen.
Zit alles in qua zwangerschap en bevallen, en is niet echt duur (je hoeft je ook niet meer apart te verzekeren voor de tandarts). Misschien is het ook wel wat voor jou?
Miekje; jij was toch ook op zoek naar een nieuwe zorgverzekering?
Bovenstaande is dus ook voor jou bedoeld!
Hope; whaa, voor jou wordt het ook al spannend!
Ik hoop dat die ongipijntjes bij jou hetzelfde betekenen als bij mij
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en ook voor jou!
Nu even over mij :oops: ;
Mijn buikpijn is in de loop van de middag wat afgezakt.
Het is nog wel gevoelig, maar het doet geen echte pijn meer zeg maar.
Ik heb dus ook nog steeds geen rood- of bruinverlies, dus we gaan er dan maar vanuit dat het nog goed gaat.
Wel hoop ik morgen m’n (.)(.) weer te voelen, dat stelt wel gerust denk ik.
Ik heb nog geen test weer gedaan, maar misschien dat ik dat morgen of overmorgen toch nog even ga doen.
Haha mutske, die test geeft echt niet ineens wat anders aan. Alle tekenen wijzen of een zwangerschap. Het gaat gewoon goed, punt!
Ik hoop zo dat het hetzelfde betekent als bij jou, maar ik houd er wel rekening mee dat het deze ronde nog niet raak is. Ik heb nog steeds wel veel last van die pijn en steken in mijn bil :?
Toch voor CZ gezinnen gekozen? Ik ga het ook nog eens goed uitpluizen, maar vooralsnog denk ik dat ik nog bij hetzelfde blijf.
Miekje, hoeveel testen heb je nog? Als je er genoeg hebt dan gooi je er toch gewoon weer een tegenaan, kan jou het schelen :mrgreen:
Ik weet het liedje met drie koningen niet zo goed, alleen de eerste regels. Drie koningen, drie koningen geef mij een nieuwe hoed, mijn oude is versleten mijn vader mag het niet weten en toen wist ik het niet meer.
Ik heb eigenlijk nooit veel last van vage dingen als ik ongi moet worden, eigenlijk pas als ik al een dag of 2 ongi ben.
De test was echt SUPER positief! :dance: Ze zei: “en dat met 6 weken…nee, je bent nog geen eens 6 weken!”
Dat zit wel goed dus! Pfieuw!
Na het weekend mag ik gaan inzamelen. Je kan vanaf 6 weken mee doen. We gaan dit weekend weg en begin dus maandag (als we op tijd thuis zijn) of dinsdag.
Van een zwembad vol urine kunnen ze maar een tupperware bakje medicijnen maken :shock: …ze hebben dus heel veel nodig!
Goh meiden, wat een geduld! :lol: :lol: :lol: Vanavond niet nog eens getest???
Morgenochtend kom ik kijken!!! Suc6 meiden!
Lieke, wat vervelend oogontsteking…hopelijk slaat de kuur snel aan!
Hope, voor jou komt het ook steeds dichterbij! Ik kan pas maandagavond lezen wat jouw uitslag zal zijn… Voor jou draaien ze ook hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik heb een fotolijstje voor een echofoto gekregen (omdat ik me voor de 6 weken heb aangemeld), wat leesvoer en heb de dvd zelf uitgezocht. Lijkt me erg mooi! Oh jah, we hebben ook nog een klein nacht lampje voor in 't stopcontact gekregen! Erg leuk allemaal!
Haha Eef, ben je hier nu alweer??? :shock: :lol: :-* Heb jij niets beters te doen, zoals foto’s maken van je mooie mannetje (want dat schijn je veel te weinig te doen :mrgreen: ) :eh: Nee hoor, lief dat je zo meeleeft!
Hope, voor jou ook spannend!!! Ik heb ook steeds zo’n steken in mijn buik, en dat meen ik me wel echt te herinneren van het begin van de andere zwangerschappen.
Jane, hier is ook niemand aan de deur geweest gisteren. Maar is dat dan regio-gebonden ofzo? Dat wist ik niet :shifty: Ik weet wel dat wij er vroeger niet aan deden (kom uit de buurt van Eindhoven).
Oh joepie, Tjip is thuis, ik ga ff met m’n mannetje bankhangen :inlove:
Heb gisteravond of eigenlijk -nacht, om half 1, de badkamer schoon gemaakt, is dat een symptoom of ben ik gewoon niet helemaal goed denken jullie :think: :lol:
Is echt niets voor mij, maar vond het opeens zo vies.
Wel grappig dat jullie het daar aan kunnen geven. Hier hebben we geen keus
Robert en ik hebben elk jaar ruzie om wie er naar de deur moet :lol: . Meestal gaan we om en om.
Gisteren was hij nog aan het werk en “moest” ik het alleen doen. Maar ik vond het niet zo erg, ik nam elke keer Leon mee. Kon ie er alvast aan wennen
Haha, mijn vriend weigerde de deur open te doen gisteravond.
Voelde me wel een beetje schuldig hoor, maar had niet eens genoeg snoep in huis. Tis ook zo gek om een bak bij de voordeur neer te zetten en zelf te gaan zitten eten denk ik :P.
:mrgreen: Kittycat, ik denk dat je gewoon niet goed bent!
Nee hoor, geintje
Over badkamers gesproken, wij hebben zo’n Airwick geur ding staan die om de zoveel tijd een pufje geeft. Nu had ik er een nieuwe geur in gedaan. Een paar uur later kom ik op de badkamer en het stonk me toch. Een hele vieze, vreemde geur. Het werd alleen maar erger en we wisten niet wat het was. Blijkt het dus van dat ding te zijn. Het zou iets van ocean moeten zijn, ammehoela het stonk echt. Morgen maar weer de oude vertrouwde geur kopen.
Haha Eef, ben je hier nu alweer??? :shock: :lol: :-* Heb jij niets beters te doen, zoals foto’s maken van je mooie mannetje (want dat schijn je veel te weinig te doen :mrgreen: ) :eh: Nee hoor, lief dat je zo meeleeft!
:shifty:
eerst weer tijd voor sterre-spam :inlove: nee, spam jij eerst een positieve test, daarna weer jaydenspam :inlove:
ik heb ook een paar keer een heelmisschienwelheellichtmaarmisschienverbeeldikhetmemaareigenlijkweetikhettochbijnazekeralleendurfikhetniettegeloven-lijntje gehad, en was toen echt zwanger! (ok bij mij is het dan paar keer mis gegaan, maar dat komt door dat stomme lichaam van mij wat blijkbaar niet wilde :wall: ). maar ook bij jayden had ik een heelmisschienwelheellichtmaarmisschienverbeeldikhetmemaareigenlijkweetikhettochbijnazekeralleendurfikhetniettegeloven-lijntje :inlove:
Nou test was negatief hoor heel erg jammer, maar op naar de volgende ronde.
Heske,meid het blijft spannend! en als jij dat helelangeverhaalwatiknualweervergetepbensorrynietdatikhetnietleesmaarikbennogalvergeetachtiglijntje hebt gezien, dan is hij er gewoon toch?!
Wat zei Tjip precies??
Oh nu ga je bijna weg! Gaaf hoor, lekker genieten van elkaar!