Jammer Miekje (toch blijf ik stiekem nog voor je duimen hoor, zolang er geen duivels zijn kan het gewoon nog zo zijn
).
Tjip zat ook zo naar die test te turen, en dácht ook wat te zien, maar hij wist het ook niet zeker :wall: Erg he… Ik ga nu geen test meer doen hoor, zondag pas weer (of héél misschien zaterdag, want áls ie dan positief is, dan kunnen we nog ff iets leuks shoppen voor spruitje ), en als er dan geen duidelijke streep is, dan zullen we het ons wel gewoon verbeeld hebben. :?
Ik vóel me iig wel zwanger (al weet ik ook heel goed dat dat niet veel wil zeggen). Echt een beetje misselijk, moe, koffie smaakt een beetje gek en gisteren had ik ineens zin in melk (en dat heb ik nóóit, behalve als ik zwanger ben :eh: ).
Maar goed, afwachten dus… :shifty:
breekt even in
Heske, spannend hoor!
breekt weer uit
moguh! :mrgreen:
ohhhh heske spannuuuuuuund!!! maar er leek dus wel iets te staan… streep is streep he :mrgreen:
nee hoor even wachten tot zaterdag en dan weer testen! Of inderdaad een ovutest doen, eens kijken hoe deze uitvalt!!
Heske, spannend hoor enikhebjezinweltienkeermoetenlezenvoordatikhetsnaptevandatdenkbeeldigelijntje :oops:
Miekje, zolang er geen :twisted: zijn heb ik hoop
Ik ben gelukkig bijna weer van de ongi af…op naar de volgende maand.
Ik zit nu thuis met keel en oogontsteking :x Jesse is toch naar het kdv, kan ik lekker een dagje mijn mond houden.
Jammer Miekje dat je test negatief was. Maar zolang er geen :twisted: zijn is er hoop
En Heske…even geduld, zou me niets verbazen als je over een aantal dagen een prachtig streepje hebt
Goh, blijft nog ff spannend dus!
breekt even in***
Oh Heske, hier draaien mijn duimen volop!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Het is jullie zo ontzettend gegund! :-*
breekt weer uit****
Ik denk, hé, zijn ze er helemaal nog niet?!, heb ik weer geen mailtjes gehad dat er gepost is :evil:
Heske; wat spánnend nog steeds meis!
Ik hoop dat je hartstikke positief gaat testen in Londen!
Hoe laat ga je?
Miekje; jammer hoor! :hug: , maarre, toch nog een heel klein beetje hoop hier, zolang er nog geen duivels zijn :mrgreen:
Lieke; beterschap!! :hug:
Hier weinig nieuws. Geen buikpijn meer maar nu wel weer zo’n zeurend gevoel. Geeft niks, zo lang ik geen duivels zie
Hoi meiden,
Miekje je bent nog niet ongi dus er is zeker nog hoop!!!
Heske ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Je moet geloof ik 2 dagen wachten en dan zou je een donkerdere streep moeten zien toch??
Sarah ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!!!
Memmie wat goed van je dat je mee doet voor MvM!!! Echt heel goede. Kunnen ze meiden die medicijnen nodig hebben mee helpen!
Hoop dat ik niemand ben vergeten.
Ben begonnen met de hogere dosis en heb gister eerste bijwerkingen gehad. Had last van lichtflikkeringen en dubbelzien.
Verder voel ik me wel wat labieler zeg maar. Dus ik kan wat minder hebben zeg maar…
Zal vast gauw wel weer over gaan.
Liefs
Meis, ik hoop zo dat de ellende die je nu ervaart je een heel goed eitje mag opleveren en dat die uit mag groeien tot een mooi klein wondertje in je buik!
:-*
Ik sluit me helemaal bij Memmie aan. Jeetje Newbe, wat vervelend, die bijwerkingen. Het móet gewoon wel ergens goed voor zijn he :hug:
Geloof dat hcg zich idd elke 2 dagen verdubbelt, maar ik wil toch wel proberen om nu zondag pas te testen, ik ga nog eens scheel zien van dat getuur naar die testen, en ja, dan weet ik helemáál niet meer wat ik zie.
Sarah, we vertrekken morgenochtend om 7.15 vanaf Schiphol. Om 5.15 inchecken, en dus uiterlijk 4.45 uur hier wegrijden. Denk dat we om 4 uur opstaan. Ben ik voor het eerst blij dat Sterre altijd zo vroeg is, zijn we er tenminste een beetje aan gewend. (Ach, en ik vind dat hele vroege altijd wel wat hebben, hoort een beetje bij het vakantiegevoel).
Memmie, jij ging toch ook weg dit weekend? Waar gaan jullie heen dan? Ben het ff vergeten denk ik :shifty:
Tja, moeders voor moeders… ik heb zo’n hekel aan die stinkflessen. Maar nÃet meedoen is voor mij gewoon geen optie, tenminste, zo voelt het. Téveel mensen in mijn omgeving die moeilijk zwanger worden, en bij mij lijkt het steeds zo makkelijk te gaan… Ik weet hoe hard die medicijnen nodig zijn, dus neus dicht, en piesen maar :lol: Piesen voor het goede doel, zegt Tjip altijd.
Sarah, mooi dat de buikpijn weg is… Ongigevoel is ook rot, maar het hoort erbij en het wordt vanzelf weer minder. Die eerste weken zijn zo onzeker he, zeker als je al eens een mk hebt gehad. :hug:
Nou, ik ga weer ff verder tutten in huis, wil altijd alles schoon hebben voordat we weggaan, zodat we ook weer in een fris huis thuiskomen. Ben bijna klaar nu, alleen de badkamer nog ff, en vanavond als we Sterre weggebracht hebben nog maar een keer stofzuigen. Nog beetje was strijken en nog wat werken voor de zaak… Nou ja, als ik het zo opschrijf heb ik het toch nog aardig druk :lol: We zien wel hoe ver we komen
xHeske
heske ik duim voor je.
het is je zo gegund lieverd :-*
Ik blijf in dit koude en vooral natte kikkerlandje hoor! Heb het niet zo goed beken als jullie (al is het weer in GB ook lang niet altijd goed…)
We gaan naar Veele (is echt in het hoge noorden!), een dorp in Groningen. Doen we nu al zo’n 7 jaar, ieder jaar in nov.! We doen thuis niet meer aan verjaadagskadootjes (muv de kids), maar stoppen dat in een pot voor het weekendje. Errug leuk!
Heske, ik weet niet of ik je nog tref, anders wens ik je bij dez een heel fijn en mooi weekend toe! Geniet er maar lekker van! Hopelijk kom je thuis met een super positieve test!!!
Heske; heel erg veel plezier in GB en hopelijk nemen jullie een positieve test mee terug!!!
Jajajaja :dance: nog twee nachtjes en Sinterklaas komt weer aan :dance: dus… helllluuuppp ik moet nog steeds een naam hebben :think: ik ben er eentje van de club van Sinterklaas, dit en volgend weekend
Daarna ben ik helemaal stuk mijn arts vind het ook niet zo’n heel goed plan maarja dit is veel te leuk! al die blije kindersnoetjes :mrgreen: :inlove:
Hahaha Memmie, voor het lekkere weer hoef je idd ook niet echt naar Londen he Jij ook een fijn weekend dan :thumbup:
Ik baalbaalbaal :evil: Tjip zou uiterlijk om 15 uur naar huis komen en dan zouden we meteen doorrijden naar mijn ouders, om de files net voor te zijn (is, zonder file, anderhalf uur rijden). Hij heeft me gigantisch lopen opjagen, dat ik echt helemaal klaar moest staan… Belt ie net op, dat hij later komt :evil: :evil: :evil: Er schijnt een (berucht) groepje jongens te zijn dat vanavond wil inbreken in onze winkel, iemand had ze daarover horen praten en dat bij de politie gemeld. Dus nu is Tjip hals over kop nog extra beveiliging aan het regelen :evil: Heb er flink de balen van, zat al helemaal klaar met Sterre, ouders rekenen op ons met eten, en nu gaan we dus straks de files in en kunnen we dus waarschijnlijk ook niet mee eten, en ik krijg mijn ouders niet te pakken om ze dat te vertellen :evil: Denk dat we onderweg maar ergens wat gaan eten, dan is het niet zo’n ellenlange zit voor Sterre, maar oooooooh wat was ik pissig!
Ach ja, één voordeeltje: mijn eigen reactie was wel hoopvol, ik móet haast wel zwanger zijn :oops: :lol:
xHeske
Fijn weekend alvast Heske en Memmie!!
Ff snel; Heske (en Tjip) heel veel plezier gewenst in Londen!
Ik hoop dat jullie je gedachten op een rijtje kunnen krijgen zo zonder Sterre.
En ik hoop dat jullie met een positieve test thuiskomen!!!
Daar ben ik weer. Heb een paar dagen plat gelegen met zware migraine, maar kan nu eidelijk weer mijn bed uit en even kokken. Kreeg al afkick verschijnselen :mrgreen:
Jullie hebben weer enorm veel geschreven dus ga dat nu eerst terug lezen en dan reageren.
Wel balen want heb bij mijn vorige zwangerschap helemaal geen hoofdpijn gehad. Betekent dit dat ik niet zwanger ben of dat ik nog niet genoeg hormonenen in mijn lichaam heb :think: Hoop het laatste
Heske, ik leest een heel dun streepje? Zou het dan zo zijn? Zou helemaal geweldig zijn! Een hele fijne vakantie en kom terug met goed nieuws!
Miekje, de :evil: :evil: al langsgeweest? Of is er nog hoop?
Memmie jij ook een hele fijne vakantie toegewenst. Hoe voel je je?
Newbe, hopelijk zijn het die klachten waard en gaat het dit keer lukken
Lieke, keel en oogontsteking, dat is flink balen :hug: hoop dat het snel over is.
Sarah, ik had bij Milan ook heel lang buikpijn. Ben blij dat het bij jou nu weer een beetje is gezakt!
M&J, heb je al een naam gevonden? Leuk hé al die blije gezichtjes met sinterklaas
Hoe gaat het met de rest van de meiden?