Milan net naar bed gebracht. Hij begint nu een beetje te praten. Zo leuk :inlove: Mama, papa, opa en oma.
Hij wil alleen bijna niet meer slapen overdag. Maar 1 uurtje! Is dit een fase en gaat hij straks weer wat meer slapen of is het nu officieel gedaan met de rust? Ik hoop het niet heb het hard nodig!
Verder ben ik heel erg zenuwachtig voor volgende week en tel ik de dagen af. Duurt veels te lang. Eigenlijk kan ik donderdag pas testen, maar ga het denk ik dinsdag al proberen. Met Milan had ik ook twee dagen eerder een positieve test. Ben zo bang dat het niet gelukt is en denk dat ik dan wel heel teleurgesteld ben :silenced:
Mag natuurlijk niets verwachten, maar doe je onbewust toch denk ik toch.
Pfffff… is het al dinsdag?
Wat is het rustig hier :think:
Heske, he ik had nou juist gedacht leuk nieuws te leze deze ochtend, moeten we een lang weekend wachten :roll: .
Ik wens je een fijn weekend!
@miek1982 wrote:
Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Goed hoor Miek!
het is hier erg rustig op moment he…?
Ja wanneer je zo dicht bij je NOD zit is het wachten altijd onwijs lang, alsof de dagen langer duren… :eh:
'T is wel heeeeeel erg stil hier… :eh: :silenced:
Goedemogen, Heske zal nu zo ongeveer gaan vliegen Je leest dit wel niet meer, maar toch ontzettend veel plezier. Geniet lekker van elkaar en de mooie stad!
Hier is het nog steeds afwachten. Heel de week wel wat pijntjes en krampjes. We zullen zien of het wat te betekenen heeft.
Heske, veel plezier!
Hier ook alles goed, maar Jesse is vrij druk op het moment, dus ben even met hem bezig.
Laterss
Spannneeendddd Hoop!!! Ik hoop dat het lijstje ‘zwanger’ snel langer wordt! Ze draaien voor je hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Heske, Miek en Kittycat, Thanks!
Zo’n weekend met z’n allen is altijd erg gezellig! Zo kom ik de tijd tot aan de echo (a.s dinsdag) wel door!
Ben benieuwd hoe het gaat met de kids erbij. Vorig jaar was Tycho nog de enige, nu zijn er 3 (2 meiden erbij, 11 maand en 7 mnd. Tycho is bijna 15 mnd)!
Miekje, hoe staat het ervoor bij jou? Nog steeds geen :twisted: ??? Ik hoop dat je net als mij gewoon wat later positief test! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Meiden, fijn weekend en ik hoop op veel goede berichten als ik weer thuis ben maandag (avond)! xxx
Moge meiden!
Heske, heel heel heel heel veel plezier en nog veeeeeeel meer hormoontjes!! :-*
Nou de :twisted: zijn vanmorgen verschenen hoor. Dus een cyclus van 29 dagen. Raar, mijn temp is nog hartstikke hoog, maar ja, snap er toch al geen snars van. Ik wist het gisteren al. Mijn borsten deden indeens veel minder zeer en had echt ongikrampjes.
Dus ik ga mee met volgende maand! Gelukkig is de teleurstelling vandaag niet zo heeeeel groot, ik wist het natuurlijk van de week al, door die 2 negatieve testen, kon ik mij er een beetje op instellen. Wel heel jammer volgende maand onze maand meiden (die al ongi zijn geworden) en de rest moet nu gewoon zwanger zijn :snooty:
Hoop, wat spaaannneennndd meis! Maak ons weekend maar goed met een positieve test! :mrgreen: :thumbup:
Morgen naar de Sint. (tenminste als het weer het toelaat) Die komt hier aan. (almere) zal wel vreselijk druk zijn. Leuk mijn zwager is ook piet bij Bram. Dit jaar genieten we er nog even van, het is het laatste jaar dat Bram het doet. (ook al zei hij dat vorig jaar ook al tegen mij en Jorik, ik vind dat hij nog heel lang mee moet doen, er is maar 1 echte Sint!)
Memmie, lieverd heeeeel veel plezier! Geniet er maar lekker van!
Lieke, lekker druk meid? hoe gaat het verder?
Jane, hoe voel je je? nog vreemde klachtjes??
Miek, heerlijk he als ze gaan praten! Ik vind dat altijd zo schattig!
M&J, leuk dat je ook piet bent! Ja de kids vinden het geweldig (ik stiekum ook heel erg) wat voor kleur pak heb je?
Poespoespoes kittycat hoe gaat het nu met jou? Is de rust al een beetje terug? :hug:
Hoe is het met de rest van de meiden? Lekker aan het genieten van het weekend?
:shock: WHAAAAAAAAAAAAAAA :shock: kijk mijn banner NOG 29 DAGEN… das echt laaaaaaaaannngggg (en we moeten er eerst ook veel voor doen, maarja dat doen we dan met liefde hahahaa)
Even ons novemberlijstje op een rijtje.
De dames van ronde 1:
Hope 15 nov
Heske 17 nov
Muisje 18 nov
Miek 19 nov
Kittycat 21 nov
M&J 23 nov
En dan natuurlijk Jane, ronde 2, 27 nov
En dan gaan we voor ronde 2 of 3 in december
@Miekje wrote:
Hoe is het met de rest van de meiden? Lekker aan het genieten van het weekend?
Ja hoor miek :wall: het is vrijdagochtend :doh:
[/quote]Hoe is het met de rest van de meiden? Lekker aan het genieten van het weekend?
Whahahaaaa, helderrrrr!
He, wat jammer meis… :hug: wat kan een lichaam soms verwarrende signalen afgeven he? Ben blij dat de teleurstelling niet heel groot voor je is. 't Blijft toch altijd ff een domper.
29 dagen lijkt zo nog heeeel ver weg… Ik hoop voor je dat het de laatste 29 dagen zijn voorlopig!
Volgende week een spannende week! Komen veel NOD’s aan!!! Meiden, toi, toi, toi! Ze draaien hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
xxx
He Miek balen! ik had zo gehoopt dat je nu al zwanger zou zijn.
Hier nog geen klachtjes, is ook nog wat vroeg, ik ga dr vanuit dat het maandag was dus denk volgende week maandag weer alles begint, was vorige keer ook erg snel die vage klachten…
Ja pff 29 dagen dat duurt nog lang weer altijd balen dat wachten…
Maar vind de 28 dagen bij mij toch wel erg snel voorbij gaan hoor , vooral als je het druk hebt.
Ik had in mijn eerste zwangerschap ‘last’ van ischias, maar dat was volgens mij pas later in de zwangerschap. Heeeel af en toe heb ik het nog wel eens, maar sinds maandag heb ik het al continue en het gaat maar niet weg. Zou dit iets te betekenen hebben?
Oh hope misschien wel, spannend! wanneer ga je testen??
@Miekje wrote:
M&J, leuk dat je ook piet bent! Ja de kids vinden het geweldig (ik stiekum ook heel erg) wat voor kleur pak heb je?
Zwart met donkerblauw en goud :D
Fotootje volgende week in het showtopic (hopelijk ook van een positieve test!)
Balen Miekje van de :evil: :evil: :twisted: :twisted:
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je voor de volgende ronde!!!
@Jane_S wrote:
Oh hope misschien wel, spannend! wanneer ga je testen??
Als ik morgen niet ongi wordt dan ga ik zondag testen

Miekje; :evil: @#$#$ :twisted: ^%@!## :evil: !!! (ik denk niet dat andere krachttermen hier mogen, of het forum :mrgreen: )
Jammer meis, ik had zo gehoopt dat het raak was
Nou, dan ook maar voor jou; vol goede moed op naar de volgende ronde, ik wou dat ik de tijd sneller kon laten gaan.
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat het de volgende ronde gewoon raak is!
@~Hope~ wrote:
@Jane_S wrote:Oh hope misschien wel, spannend! wanneer ga je testen??
Als ik morgen niet ongi wordt dan ga ik zondag testen![]()
Oooooow, spannend!!!
Ikke;

(knap hoor, heb je niet de neiging om er morgen al een test tegenaan te gooien?!

Ah, kijk, mijn banner staat “al” op 5 weken :mrgreen:
Wie denkt dat het gedaan is met het wachten als je eenmaal zwanger bent die heeft het mis :?
Dan moet je nog gaan zitten wachten op dingen als eerste vk-bezoek, eerste echo, dat je buik éindelijk zal groeien (al zal dat bij mij deze keer vást eerder worden dan met een week of 18 ben ik bang :mrgreen: :oops: ), de eerste schopjes, de volgende echo, de bevalling.
Voor mij is het dus eerst maar eens wachten tot de eerste afspraak met de vk.
Ik heb me nog niet aangemeld. Dat wilde ik eigenlijk eind volgende week doen, maar aan de andere kant kan het ook eigenlijk net zo goed meteen, toch?! Naja, misschien maandag (moet via i-net).
En dan is het natuurlijk wachten op de eerste echo, daarna gaan we het iedereen vertellen (of dat moet pas na de kerstdagen worden, dan vertellen we het met kerst).
En dan… shoppen!!!
Haha, ik heb nu al een mooie box en kinderwagen enzo gezien maar ik mag van mezelf (en Robert ) nog niks kopen.
Ik heb trouwens nog helemaal niks gekocht, ik heb niks leuks gezien bij Hema, ja, mooie gebloemde rompers, maar goed, pas wanneer Miekje kan bewijzen dat ze voorspellende gaven heeft dan koop ik dat, en anders wacht ik wel even tot we een echo hebben gehad waar we het geslacht op hebben gezien
Oh ja, over het lichamelijke;
(.)(.) zijn een klein beetje gevoelig (vooral als Leon er nogal hardhandig op landt :roll: , maar dat kan ook verbeelding zijn.
's Ochtends nog steeds een ietsiepietsie misselijk, maar niet echt noemenswaardig.
Wel een zwaar gevoel in onderbuik nog steeds, en in de loop van de dag is mijn buik helemaal dik en opgezet :? (da’s 's ochtends weer over).
Ik heb nog geen test weer gedaan. Dat ga ik doen op de dag dat ik me aanmeld bij de vk.
Nog even over Leon;
Ik kreeg net een mailtje van de peuterspeelzaal dat hij na de kerstvakantie terecht kan (op maandagmiddag en donderdagochtend).
Dit ivm met de sint-maarten/sinterklaas/kerst-drukte.
Dan is hij 2 jr. en 4 mnd.
Ik had gehoopt dat hij juist eerder terecht had gekund dan de 2 jr. en 3 mnd. die ze normaal aanhouden, maar nu wordt het dus zelfs later.
Nou ja, jammer maar helaas.
Nou, dat was weer een heel verhaal, geef maar een gil als ik moet indammen met stukjes over zwangerschap of Leon hoor!!
Nu ga ik meneertje van bed vissen en lekker warme chocolademelk voor ons maken
@Sarah wrote:
Nou, dat was weer een heel verhaal, geef maar een gil als ik moet indammen met stukjes over zwangerschap of Leon hoor!!
ECHT NIET! :snooty: Ik vind het hartstikke leuk om die verhalen allemaal te lezen!! :mrgreen:
Lief dat je zo meeleeft. Ik vind het ook jammer dat het deze ronde niet raak is, maar ja...ik kan er nu niets meer aan doen.. Dus op naar de volgende dan maar!
En wedden als het een meisje is? Als ik ongelijk heb stuur ik je een stoer rompertje op! (als ik gelijk heb 1 met bloemetjes :angel: )
Bij Emma moesten we ook zolang wachten, er was een hele lange wachtlijst bij de psz. Wouter kon wel meteen. Balen is dat he?
Enne je hebt gelijk over het wachten hoor! hoewel ik stiekum liever wacht op mijn eerste x gyn of vk, dan op een positieve test :oops: :wink:
Jane, jij ook bedankt voor je lieve woorden! :-* Ik :pray: hier hoor voor je..laat die klachten maar komen! (en natuurlijk de positieve test)
Oh leuk M&J, zie uit naar de foto! Bedankt voor het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoe is het met de andere meiden?
Wat een rotweer he? Get ik moest net boodschappen doen, maar heb nu echt goed bezoek van die
klote :twisted: pijn in mijn buik en VRESELIJK CHAGGIE, om het zo maar even neer te zetten :? en dan nog dat rotweer, had echt zin om een potje te gaan mopperen, maar ja daar heb ik mezelf alleen maar mee. Ga zo lekker zelf soep maken, kids willen graag de ballen draaien, dus gezellie met z'n 3e in de keuken! :thumbup: