Miekje, jammer!!! Maar je moet wel verdomd veel mazzel hebben wil je de eerste ronde meteen zwanger zijn…
Een vriendin van mij is al 2 jaar bezig, dus we mogen nog niet klagen.
(maar ben stiekum ook heel erg teleurgesteld als het niet meteen lukt )
Hope, dat je het zo lang volhoud zeg! Had allang getest!! Gisteren van de extra gevoelige testen besteld en als ze binnen komen gaat er meteen eenje tegen aan :oops: Knap hoor van je!!
Sarah, wanneer heb jij Leon ingeschreven voor de psz? Moet ik dat nu al gaan doen? Zijn er zulke lange wachtlijsten. Of zal dat per regio verschillen. Wil straks niet te laat zijn.
en ga je alles opnieuw aanschaffen? Dat is leuk Ik moet alles hergebruiken van Milan… Nieuw kopen is veeeeeel leuker.
Nou twee van ons lekker een weekendje weg. heeft de rest nog leuke plannen? :-*
Miek, als ik jou was zou ik hem nu meteen inschrijven hoor. Volgens mij zijn er overal wachtlijsten, en nou ja beter te vroeg dan te laat!
Die extra sensitieve testen kunnen nu al bij jou toch? (6 dagen van te voren) spannend! Begin alvast met :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jou hier hoor!!
Natuurlijk moet je heel veel mazzel hebben om meteen zwanger te worden, extreem veel zelfs, maar ja neemt de teleurstelling niet weg natuurlijk…
He Miek hoe gaat het nu met je?
Ik weet niet, 1 borst is beetje pijnlijk, aan de zijkant… dus misschien spiertje…
Ik wist ook dat het de eerste ronde niet raak zou zijn, omdat de kans zoooow klein is, maar this toch wel heeel erg balen, want je hoopt toch 1 van die mensen te zijn die dat geluk wel heeft… :oops:
Jane, ja snap ik…
Nou ben echt heeeeel nieuwsgierig hoor, hoop op een positieve test voor je!
Hier alles ok. Ben behoorlijk ongi dit x. Bah… Hoop dat het snel voorbij is.
Hoe is het verder met je Jane?
@miek1982 wrote:
Nou twee van ons lekker een weekendje weg. heeft de rest nog leuke plannen? :-*
Morgen verjaardag en zondag naar opa en oma.
En jij?
Get…ik heb trek. In allerlei ongezonde dingen :?
Ja vind nog steeds jammer Miekje.
Gaat goed met mij.
Ja ik had dat ook omdat ik ongi was en beetje de teleurstelling :S
Ik moet jullie iets bekennen :oops: Ik heb gisteren al een test gedaan en die was hartstikke negatief (nu had ik de eerste keer pas na 6 dagen een positieve test, dus ik had dit ook verwacht).
Ik denk ook niet dat de test van zondag er gaat komen, want toen ik net naar het toilet ging zat er bloed in mijn slip. Ik denk ook niet dat het een innesteling is, het zijn gewoon de :twisted: volgens mij. Als het morgen door zet dan weet ik genoeg en is het jammer maar helaas… op naar de volgende ronde!
aah, hope, wat jammer… Was niet de bedoeling dat we nou allemaal om de beurt ongi gaan worden!!!
Echt balen voor je! Hoe gaat het nu. zet het door?
He bah Hope, ik had nog wel zo’n bij jou…
Hopelijk zet het niet door!!!
Jammer Miekje :? Hopelijk volgende maand raak.
En Hope net zo hopelijk.
@Miekje wrote:
Poespoespoes kittycat hoe gaat het nu met jou? Is de rust al een beetje terug? :hug:
Met mij gaat het goed, tot dinsdag nog even stressen en dan even niehietsss (of weinig) de komende paar weken.
Vanavond gezellig bezoek gehad, eindelijk weer menselijk contact buiten mijn collega's en per telefoon en mail, fijjnnnn :P
Morgenmiddag zouden we bezoek krijgen van vrienden, met een kindje, maar werd opeens vanavond afgezegd omdat ze naar Sinterklaas willen met het kind. Beetje raar zo opeens en zo laat nog :think:
En baby in de maak in buik voor project BB? Geen idee. Als het zo blijkt te zijn volgende week zal ik zeggen, zie je wel verbaast me niets. Mijn verbeelding gaat met me op de loop geloof ik :oops:. Gewoon even hard genoeg op concentreren en je ervaart wat je denkt te moeten ervaren. En niks te merken als ik heel geconcentreerd ben op andere dingen :roll: .
Moge meiden!
En hope?? Ik dat de :twisted: zijn weggebleven…
Kittycat, ja zo is het maar net. Ik ben ook echt goed voor de gek gehouden door mijn lijf deze maand. Hoewel ik wel van mening ben dat ik het 100% zeker weet wanneer ik WEL zwanger ben. Dat had ik bij Emma en bij Wouter. Emma was geheel onverwachts, en toch wist ik het gewoon.
Maar ja…dat is ook weer achteraf :roll:
Kom op meiden! Genoeg :twisted: nu weer positieve testen!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Kittycat wrote:
En baby in de maak in buik voor project BB? Geen idee. Als het zo blijkt te zijn volgende week zal ik zeggen, zie je wel verbaast me niets. Mijn verbeelding gaat met me op de loop geloof ik :oops:. Gewoon even hard genoeg op concentreren en je ervaart wat je denkt te moeten ervaren. En niks te merken als ik heel geconcentreerd ben op andere dingen :roll: .
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hope balen dat de :twisted: toch komen, maar idd, je moet heel veel geluk hebben wil het de eerste ronde raak zijn.
Ik ben blij dat ik de laptop heb, kan nog bijna niet praten met de keelonsteking. Pat ligt ook al ziek op bed en Jesse is flink aan het snotteren :roll: Dus echt gezellie hierzo…
Ik ben toch wel heel benieuwd af Heske morgen een positieve test heeft
Ik heb net ook getest met zo’n etra gevoelige en geen tweede steep te ontdekken
Zou iets te vroeg zijn geweest, maar ga er vanuit dat ook ik mee ga naar de volgende ronde.
En daar baal ik verschrikkelijk van…
Meiden niet zo vroeg testen hoor :naughty: er komt alleen maar teleurstelling van als ie negatief aangeeft, terwijl dat nog niet veel wil zeggen.
Ik hoop dat je over een weekje wel een positieve test hebt Miek
Jesse is net lekker in bad geweest en ligt nu weer even heerlijk te slapen. :inlove:
je hebt gelijk Lieke, had ik ook niet moeten doen… Maar had gewoon gehoopt iets te zien.
Ik test nu niet meer voor vrijdag… Dat is dan twee dagen na mijn NOD. Tenzij de duivels op bezoek komen natuurlijk dan is testen niet meer nodig…
@miek1982 wrote:
je hebt gelijk Lieke, had ik ook niet moeten doen… Maar had gewoon gehoopt iets te zien.
:hug: snap t hoor miek! maar denk idd dat lieke gelijk heeft. Te vroeg getest.... :pray: op een positieve test voor je, nog 5 daagjes!!!
Hoop ook dat heske met super nieuws komt maandag! (of zondag)
Lieve lieke beterschap voor jullie! :hug:
Dank je Mieke :-*
Ik moet heel eerlijk bekennen dat toen ik zwanger was van Jesse ik 5 dagen voor mijn NOD teste en ik zag een streep.
Ik wist gewoon zo zeker dat ik zwanger was.
Lieke, toen ik zwanger was van Milan heb ik twee dagen voor mijn NOD positief getest met een gewone test. Nu had ik een extra gevoelige.
Ga er dus vanuit dat het niets is geworden. Woensdag maar even afwachten. Voel je je al iets beter?
Hoe is het met hope afgelopen?
Ik ben ook heel benieuwd naar heske!!
Miekje, hoe was de sinterklaas vandaag? Hebben je kinderen het leuk gehad?
Het aantal ging zo snel in het begin. Meteen al twee… Nu staat het het beetje stil. Wie is de volgende die dat rijtje gaat aanvullen?
Bah, ben alleen thuis en er is niks op de tv… :roll: