Weet het niet zeker hoor, maar ze heeft ergens neergezet van wanneer tot wanneer ze weg zou zijn en dat Sterre morgen weer naar huis zou komen omdat ze, naar ik meen, laat thuis zouden komen.
Hier weer ietsje beter, alleen wil mijn keel mijn niet opschieten…ik denk dat ik toch maar weer de ha op ga bellen.
Enne dat klussen…hier ook niet mijn hobby voor iedere dag hoor :oops: :mrgreen:
ALs ze vandaag laat iszal ze zich wel niet meer laten zien. Dan hoor ik het morgen wel.
Lieke balen zeg dat het niet opschiet…
Brn nu Peter R. aan het kijken. Gaat over pedofielen. Krijg er de rillingen van. Als er ooit iemand aan mijn kind komt sta ik niet voor mezelf in :evil: :evil: :evil:
Klussen… altijd leuk maar denk dat voor nu te laat is, denk dat eisprong al geweest is
Vind jij klussen altijd leuk?? Pff… Als ik niet voor een baby ga, vind ik twee keer in de week echt wel genoeg… En soms een weekje niet vind ik ook niet erg :shifty:
Nee niet iedere dag maar vind zeker niet erg om te klussen
Erg is inderdaad een groot woord.
Jane, jij bent trouwens wel jong zag ik! 20 pas… En nu al helemaal gesetteld?
Ik vind je niet tè jong hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar toen ik 20 was woonde ik nog bij mijn moeder…
Wat goed dat je nu al alles voor elkaar hebt zeg!
Zijn jullie allemaal te bed?
Nee nog niet maar ga wel zo
Maar uh ja al goed gesetteld
en ben toch al bijna 21 hoor :oops:
Dat scheelt inderdaad
Ga ook zo maar eens… Milan is al een paar dagen rond half 6 wakker…Uitslapen zit er dus niet bij. Dan maar wat vroeger naar bed. Ik wens iedereen weltrusten en ik hoop dat we morgen goed nieuws hebben van Heske!!
:-*
Haha
Oh vervelend, nou welterusten! ik ga dr ook maar eens in
ja ik hoop het ook ben echt zooo benieuwd hoop dat ze het vóór 8.45 post want dan kan ik het nog lezen, heb geduld hoor :liar:
21 pas Jane, erg knap dat je alles dan al zo goed op een rijtje hebt hoor.
Ik was nog volop aan het studeren en met heeel andere dingen bezig .
Viel me op overigens dat er meerdere jonge meiden bij zitten en dat de eerste kindjes ook al op vrij jonge leeftijd geboren zijn. Hoe hebben jullie dat toch voor elkaar gekregen, lijkt me moeilijk. Respect.
Ik voel me oud :shifty: Maar zelfs nu zou ik nog redenen kunnen bedenken om nog zeker een jaar te wachten. Maar ja, je moet je er toch ooit aan wagen.
Ola, even snel moet werken, reageer vanmiddag…
Moest natuurlijk even kijken of Heske misschien al langs was geweest! :mrgreen:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Kittycat wrote:
21 pas Jane, erg knap dat je alles dan al zo goed op een rijtje hebt hoor.
Ik was nog volop aan het studeren en met heeel andere dingen bezig.
:oops: :inlove:
Heske waar blijf je nou met je goede nieuws

HESKE!!!
Heb je nou nog niet enoeg uitgeslapen? :mrgreen:
Hoi stelletje ongeduldige mutsen! Hier is mij :mrgreen: Even heel snel, want ga zo ons drakie ophalen, heb haar zooooo gemist!
Maar goed, ik heb helaas geen goed nieuws, ik ben nÃet zwanger Was nog even erg spannend, had vanaf vrijdag ineens wat bruin bloed, en het leek wel een beetje op een innesteling. Maar gisteren kwamen de duivels echt opzetten, geen twijfel meer mogelijk. Wat we nou vorige week op die test gezien hebben… ik weet het niet, maar het was dus niet het streepje dat we hadden moeten zien.
Uiteindelijk was ik eerlijk gezegd een heel klein beetje opgelucht. Ik had zo’n verschrikkelijke buikpijn, en ik dacht dat als dat van een zwangerschap was, het dus toch té vroeg was en ik mijn lichaam helemaal aan het verpesten was. Ik zou waarschijnlijk 9 maanden lang bang zijn voor een scheurend litteken :eh:
Verder wel een heerlijk weekend gehad. Veel over Lente* gepraat, en verder veel leuke dingen gedaan, vooral veel gewinkeld, want de achterkant van ons hotel lag aan Oxford Street (zo’n beetje dé winkelstraat van Londen) :dance: Natuurlijk ook even de toerist uitgehangen bij Buckingham Palace enzo. En alle smaken koffie bij Starbucks geproefd :lol:
Maar goed, was een geslaagd weekend dus, ondanks de teleurstelling van die stomme duivels!
Ga nu Sterretje ophalen! (en daar ben ik wel de hele dag zoet mee, want ze is nu bij mijn zusje, in Brabant…)
xHeske
Je weekend klinkt niet gek, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad :D.
Jammer van de :twisted: :?
Veel plezier vandaag met Sterre.
Heske, fijn dat je zo’n leuk weekend hebt gehad ondanks dat je ngesteld bent geworden. En dat jullie over Lente* hebben kunnen praten.
Ik ben aan het stoffen, Jesse ligt even lekker op bedje :inlove: :inlove:
Vanmiddag gaan we even boodschappen doen voor de week.
@Heske: goed te horen dat jullie ondanks de duivels zo’n geslaagd weekend hebben gehad!!!
Hier niet veel nieuws te melden behalve dan dat ik al bijna 2 weken onafgebroken een soort van ongi kramp heb :think:
We wachten rustig af…
na mijn laatste strip werd ik niet zoals gebruikelijk donderdags ongi maar pas zondag. Dit duurde maar 2 dagen. Het zou dus best kunnen dat als ik toch die donderdag aan hou ik al eerder kan testen :roll: he bah nu word ik toch wel zenuwachtig :silenced:
Jammer Heske!! Door die test ging ik er bijna vanuit :oops:
Wel fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Het klinkt allemaal heel erg goed…
Ik probeer op dit moment Milan in bed te krijgen, maar volgens mij ziet hij het niet echt zitten. Hij is nog veels te gezellig aan het doen :think:
We zullen zien…
Fijne dag meiden!