Jesse besloot om vanmorgen ook niet te gaan slapen, dus hebben we net maar boodschappen gedaan.
Nu heeft hij net 2 boterhammen op en ligt nu lekker te slapen.
Ik heb het huis beneden al schoon en gedweild, dalijk nog even onze slaapkamer en voor de tuin vegen, het ligt onder de bladeren. (en dat terwijl wij geen boom in de tuin hebben. :twisted:
:hug: Jammer Heske!.. Ook op naar de volgende ronde dus…
Zo te lezen heb je wel een heel fijn weekend gehad. Ben ik blij om!
En nu je meisje ophalen!
Hihi Miek, is het gelukt Milan in bed te krijgen??
Wat een kleine boef!
Spannend M&J!
Nou er komen een paar hele spannende dagen aan meiden.
Zou leuk zijn een boel positieve testen!
Jammer Heske, we hadden nog wel zo’n hoop.
Gelukkig heb je een leuk weekend gehad en heb je Sterre ondertussen al opgehaald
Nou meiden nu die positieve testen tevoorschijn toveren hoor!!
Dit was wel een hele sombere week zo…
Hè, Heske, wat jammer meis!
Meiden, ik ga jullie (gedeeltelijk) verlaten.
Ik blijf wel meelezen (en mee hopen!! ), want ik vind het natuurlijk maar al te leuk om te lezen dat jullie een positieve test hebben
, maar ik zal weinig of niks meer schrijven.
Ik voel me er niet lekker bij om hier over Leon of mijn zwangerschap te schrijven, terwijl dit een “zwanger-worden”-topic is, en jullie nog zo bezig zijn zwanger te worden en misschien teleurgesteld worden.
Ik heb dus niet het gevoel dat ik nog iets kan bijdragen aan dit topic (behalve heel hard duimen voor iedereen, maar dat blijf ik sowieso wel doen!)
Mocht iemand mij ergens voor nodig zijn, dan kun je altijd pb’en trouwens.
Dus; ik ben wel weg, maar ik ben er toch nog een beetje. Dus geen afscheid :mrgreen:
Sarah, van mij hoef je niet weg hoor!! We zijn toch allemaal in oktober gestopt??
Ik vind het altijd wel leuk om jouw belevenissen en die van Leon te lezen
Heej knientje…
Wil alleen even zeggen dat je het alleen moet doen als je het zelf niet leuk vindt. Ik vind het hartstikke leuk om jouw belevenissen te lezen , over je zoon, over jou en zeker over je zwangerschap! Trouwens…dan zou ik eigenlijk ook weg moeten, want ik heb het ook vaak over mijn 2 kids, terwijl sommige hier nog geen kids hebben, maar ja die 2 zijn mijn leven, daar ben ik hartstikke druk mee dus als ik even niet over het “zwanger worden” schrijf, dan is het wel over hen, ik heb niet veel anders :oops:
Ik zou het echt hartstikke jammer vinden als je weg gaat…
En ik vind het geweldig leuk dat je zwanger bent!
Hahaha ja M&J ben het helemaal met je eens! :mrgreen:
Sarah ik vind die verhalen helemaal niet erg en juist leuk.
Vind ook hartstikke gezellig als je hier meeklets, maar als je er zelf niet gemakkelijk bij voelt moet je het natuurlijk niet doen! :-*
Hier nog weinig nieuws moet ook nog wel ff wachten…
Mijn boobs zijn aan de zijkant nog steeds pijnlijk, die pijnlijke tepels zijn er deze maand niet :eh: :think: dus weinig nieuws…
Hoe is het nu met je Miekje??
en natuurlijk met de andere meiden!
Pfff Jane, nog maar 10 daagjes…
Spannend hoor…
Ben je weer helemaal op en top?
Hier alles wel ok. Morgen een studiedag. Was ik even helemaal vergeten, gaat mijn vrije dag. Van half 9 tot 3… IK HEB HELEMAAL GEEN ZIN!!!
Manlief moest dus vrij nemen, want ik had geen oppas voor de kids, nu moet hij zaterdag werken. Vind ik altijd zo ongezellig…vanavond ook alleen wat ben ik toch zielig boehoe :roll:
Hoe is het met jou?
Wat doet jouw man Miekje? De mijne is vrachtwagenchauffeur. Hij werkt vanavond tot 22:00. Woensdag is zijn vaste vrije dag. Als hij op zaterdag moet werken heeft hij ook de dinsdag of donderdag vrij zodat ie toch nog weekend heeft.
Erg makkelijk straks met oppas :mrgreen:
Sarah, ook ik zou het jammer vinden als je gaat.
Zelf ben ik ooit begonnen bij de oktober 2005 stoppers en ben daar altijd blijven kletsen, ook toen de meeste zwanger en bevallen waren.
Nu nog posten we daar.
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt!
Hij is afgestudeer musicalacteur (maar staat nu niet op de planken) en werkt als hypotheek en verzekeringsadviseur in Amsterdam. Daarnaast is hij ook webdisigner.
Ik vind het altijd zo ongezellig wanneer hij er niet is joh! Hij werkt 5 dagen in de week, 1x per maand op zaterdag en 1 avond p.w. vast. (Hij is maandagochtend thuis, dan doet hij de kids als ik ga werken, gaat dan rond half 1 naar zijn werk en werkt dan tot 10) En daarbij heeft hij best vaak afspraken s avonds voor sites enzo. Hier thuis of bij een klant.
Wel flexibel allemaal, als hij een dag niet kan omdat ik bijv een studiedag heb ofzo dan kan hij die makkelijk ruilen voor een zaterdag, als hij zijn uren maar maakt.
Dus jij zit vanaaf ook alleen?
Zie je Sarah…
Nou ik ga de kids in bad doen, we hebben vandaag lekker vroeg gegeten (iets voor 5 al, maar ze hadden trek en manlief eet toch niet thuis)
tot later!
Ja Miekje spannend, of ook weer niet.
Wat zijn wij toch ook weer beetje raar hier, allemaal aftellen tot we ongi worden :eh: :roll: (maar uiteraard met de hoop dat het niet komt :P)
Dat is mooi Miekje hier ook goed. Ja weer helemaal op en top, en natuurlijk hopen dat ik volgende week KAN testen . Maar ga dr beetje niet meer vanuit …
He balen miekje.
Ja this altijd fijner als ze lekker thuis zijn :mrgreen: :inlove:
Net lekker macaroni met gorgonzolasaus gegeten (dat kan straks ook simpel in de magnetron) Straks lekker bank hangen
Jane, ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Sarah, niet weg gaan hoor!! We weten toch allemaal dat het bij de een wat sneller gaat dan bij de ander! We zijn alleen maar blij voor je dat het de eerste ronde raak was! Echt waar! Dus niet zeuren en gewoon door blijven miepen :naughty:
Ik heb het ook alleen maar over Milan. Inderdaad wat Miekje ook zegt: Ik heb gewoon niet anders :mrgreen:
Hmm, volgens mij word ik een beetje in de maling genomen door mijn lichaam… Heb zaterdag getest. natuurlijk veel te vroeg en dus negatief. Maar nu begin ik toch echt dat ongi gevoel te krijgen. Had ik ook met Milan. Maar zou me dat natuurlijk ook kunnen verbeelden. Ik word gek van dat wachten :wall: :wall:
Nog 3 nachtjes slapen…
Mijn man is eigen ondernemer. Hij hopt van klus naar klus en is meer niet thuis dan wel. Vind ik af en toe wel balen, maar ik zie het als een investering voor de toekomst. Hij is ook nog maar 24… Wil hem daar niet in remmen, maar af en toe :roll:
Zo Milan wordt nu door papa in bad gedaan en daarna gaat hij lekker slapen… (hoop ik )
Dus veel zijn er vanavond alleen thuis? Dus het is druk hier vanavond?
Hey meiden!
Ik ben weer terug van een lekker weekendje weg!
Een weekendje met familie is leuk, maar een weekend is ook genoeg
Ook wel weer heerlijk om thuis te zijn met eigen!
Jammer dat er geen positief nieuws was bij thuiskomst…
Heske, fijn dat je ondanks de :twisted: toch een heel fijn weekend hebt gehad!
Ik ben doodnerveus voor morgen… Gelukkig ben ik om 8.30 uur al aan de beurt! Hoef ik niet nog een hele/halve dag te wachten! Ik ben benieuwd!
Vandaag begonnen aan het inzamelen van urine voor MvM. Bij thuiskomst vanmiddag meteen maar ff mijn best gedaan
Lieke, je hebt het wel goed te pakken! Heb je al een kuurtje gehad? Of wil dat niet aanslaan? Beterschap!
Sarah, we zijn en blijven ‘oktoberstoppers’! Ik vind het hier veel te gezellig om deze topic te verlaten. De meiden zeggen vast wel wanneer we te ver gaan of te veel doorslaan in onze verhalen. Maar zwanger worden/zwangerschap is uiteindelijk iedereen’s doel hier!
Maar goed meis, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik zou het wel gezellig vinden als je bleef hoor! Waar ga je anders schrijven?
Er komen weer heel wat NOD’s dichterbij…ik hoop op goed nieuws! ze draaien overuren! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Nu ga ik eerst mijn kleine man op bed brengen. Daarna ff lekker bank hangen met manlief!
Meiden tot morgen! Ik laat jullie weten hoe de echo is geweest!
xxx
Memmie mogen we meegenieten morgen???