Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

Spannend morgen Memmie… We willen natuurlijk wel héél graag de echo zien. Ben benieuwd!!

M&J heb je al besloten wanneer je gaat testen?

Ik vind het nogal lastig. Ik zou bijna zeggen als de :twisted: er donderdag niet zijn… of zou ik toch moeten wachten of ze er zondag niet zijn??? :roll:

Dat is inderdaad lastig… Het zou jammer zijn als je negatief test omdat je te vroeg bent, maar ik snap dat je eerder wilt testen :mrgreen:

Tja je moet het toch echt zelf bepalen…

Als jij mij nou het goede voorbeeld geeft :wink:

Jammer Sarah dat je niet meer mee schrijft. Wat mij betreft blijf je van harte welkom hoor, ook met verhalen over Leon.

Fijn Memmie dat je weekendje weg zo leuk was.

En ik, ik ben zwanger of heeeel erg toe aan vakantie :think:

Vrijdag zal ik het weten hopelijk.

Goe voorbeeld ben ik niet. HAHA. HEb zaterdag al getest… Maar ik geef nu het voorbeeld en ik wacht tot donderdag. En dan geef ik als voor beeld een positieve test :mrgreen:

En dan mag jij het zondag na doen, afgesproken? :dance:

Oww, ik vergeet de echo van Memmie :doh:

Heel veel plezier joh, geniet ervan en fotoootjes??

En in de tussentijd gooit kittycat er ook nog één tegen aan. Drie op een rij… :mrgreen:

Ok dus donderdag jij en dan zou goed nieuws van Kittycat ook wel heeel erg leuk zijn zo vlak voor weekend :smiley:

Konden we het maar zo afspreken… :think:

Ik geef er duizend euro voor (meer heb ik niet, of ik moet een lening nemen :mrgreen: )

Haha :mrgreen:

Donderdag Miek1982

Vrijdag Kittycat

Zondag M&J

Zo afspreken dan maar :wink: ?

En allemaal positief natuurlijk.

En what about Muisje, had zij al getest? Als zij dan woensdag doet ?

Ik heb net wel stiekem om sensitest.nl gekeken en ze zeggen daar dat ik al vandaag zou kunnen testen, zooo verleidelijk, ik heb toch 6 testen :silenced:

4 op rij dat zo een stunt zijn :dance: :pray:

Ik teken ervoor!!! :clap:

Anders ik wel!! :pray:

Muisje, laat je het wel weten!!!

En meiden, niet voordringen hoor! Wel op je beurt wachten :wink:

Maar voelen jullie je anders dan? Ik dus totaal niet…

Ja ik ben op mijn man aan het katten, maar dat zegt meer over hem dan over mij :angel:

Ik heb geen idee… wel al een tijd een ongi gevoel. Het voelt gewoon raar. Maar ach wie weet is dat dan ook wel weer normaal als je zo lang de pil hebt geslikt

Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben… :frowning:

Ik denk dat je je (omdat je er zo mee bezig bent) ook dingen gaat verbeelden. Ik voelde dus vanmiddag da ongi gevoel… Maar twijfel of ik het echt heb gevoelt of dat ik het dacht te voelen. Verder geen andere klachten. Maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet…

Ik weet het ook niet. Maar ik zei al, ik ben zwanger of heel erg toe aan vakantie.

Heb het erg druk gehad de laatste paar weken, vanavond laatste avond, dus nog even doorbijten. Maar ik ben doodmoe dus, moest vandaag bijna huilen toen ik op mijn werk iets negatiefs over me hoorde :shock: (niet echt iets voor mij) en eerder deze week ook al om iets, heb al denk ik anderhalve week last van gerommel in mijn darmen (maar daar heb ik snel last van) en van de week, beetje ranzig :oops: , opvallend voelbare schaamlippen (nog nooit zo meegemaakt en deed en had niets bijzonders gedaan, was gewoon aangekleed om naar mijn werk te gaan). Ik heb dat later opgezocht en bleek wel eens een symptoom te zijn.

Dus ja, kan heel goed van de stress komen allemaal. Ik weet het niet. Ik ga er in ieder geval maar vanuit dat het van de stress is.

@miek1982 wrote:

Ik denk dat je je (omdat je er zo mee bezig bent) ook dingen gaat verbeelden.

Dat vrees ik ook ja :angel: Hoe herkenbaar.

3 stresskippen :hug: