Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

Hoe groot zou de kans zijn, alle 3 (of 4 als Muisje meedoet)?

Ik ben al heel erg blij als 1 van jullie een vreugdedansje mag doen!! :dance:

Dat zeg je verkeerd! één van ONS. Je moet jezelf niet wegcijferen. Jij wilt dit net zo graag als ons.

En inderdaad de kans is heel klein…

Het is en blijft een wonder en we kunnen nu alleen nog maar afwachten.

EN zo niet is er nog gen man overboord, dan gaan we gewoon doorkletsen naar de volgende ronde!

Heej maffe meiden

Ik gooi de kids even in bed en mis alle lol! :wink:

Jemig heej ga testen ofzo! Ik vind het zo spannend!

En laten we eerlijk zijn, er zit vast wel 1 positieve test bij, of 2 of 3 het liefst 4 natuurlijk!

Memmie, fijn dat je er weer bent! Heb je foto’s van het weekendje?

En joepie! :dance: de echo! Die willen wij ook zien hoor! :inlove:

Ja rot dat je je lijf dat niet zo goed kan vertrouwen. Hoewel, ik had echt klachten, maar wist gewoon dat het niet raak was. Ik weet niet. Als je zwanger bent, tenminste ik, ik voelde me gewoon echt “anders”

Ik wist het gewoon voordat ik de testen deed. Heel maf…

@Kittycat wrote:

Ik heb net wel stiekem om sensitest.nl gekeken en ze zeggen daar dat ik al vandaag zou kunnen testen, zooo verleidelijk, ik heb toch 6 testen :silenced:

JAAAAA dat lees ik wel!!! :mrgreen: Ik vind dat je dat niet moet doen hoor :liar: :liar:

Nou :frowning: is iedereen ineens weg…

aahh, miekje, had ik gewoon overheen gelezen… hihi

Ik kan morgen ook testen, heb er ook nog één liggen. Maar doe het echtniet hoor!! :angel:

Ik ben er nog, maar moet zo wel weg. Heb mijn mannetje een beetje verwaarloosd. En ben ook niet zo lief meer :oops:

Moet hem vanavond maar eens gaan verwennen.

Echt niet?

ok partypooper :wink:

Hoe voel je je verder?

Pfff, ik twijfel enorm, ben bang dat hij negatief is. Maar morgen zou het wel kunnen eventueel.

Voel me niet zwanger :frowning:

Maar verder gaat hier alles goed hoor!!!

Probeer de dagen een beetje vol te maken :smiley:

Ik ben weg, misschien later nog even terug!!!

:-*

@miek1982 wrote:

Pfff, ik twijfel enorm, ben bang dat hij negatief is. Maar morgen zou het wel kunnen eventueel.

Voel me niet zwanger :frowning:

Niet de hoop opgeven hoor! :hug:
Sommige meiden (mijn moeder ook) voelen helemaal niets voordat ze echt flink overtijd zijn! :-*

Ik heb ook zo’n test van testpoint liggen die je 5 dagen voor je nod kan doen… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

:dance: spannend

Oh M&J, nee denk het niet Jorik heeft nog nooit wat voor Joop gedaan. Dat is zo grootschalig, hij wil liever spelen voor een wat kleiner publiek, zodat het wat persoonlijker is.

(Bijv “Schudden tot het sneeuwt” heeft hij gedaan (kindermusical, met Sinterklaas (bram)(haha) en een perfecte god, frankenstein, veel met Peter Faber, Jos, allemaal wat kleinschaliger dus)

Stelletje klets (test) miepen :mrgreen:

Gaan jullie nu allemaal dit weekend testen dan ga ik aan de klus :mrgreen:

Ik ga morgn de ha even bellen, want die keelpijn gaat maar niet over en ik heb echt geen zin om nog langer thuis te blijven zitten.

En ik heb vandaag de uitslag van mijn uitstrijkje gehad en die was gelukkig helemaal goed :dance:

He Lieke, wat vervelend allemaal. Beterschap meis!

Inderdaad maar even de ha bellen!

Enne, ik doe niets hoor, ga niet testen en ook niet klussen :angel: :lol:

Fijn dat het uitstrijkje goed was!

Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal en tot morgen :mrgreen:

Ik ben nog steeds ziek thuis en verveel me de rambam!

1 december moet ik pas naar de longarts :frowning:

@Kittycat wrote:

Donderdag Miek1982

Vrijdag Kittycat

Zondag M&J

Zal ik er maar
Dinsdag Miek 1982
Dinsdag Kittycat
Woensdag M&J
van maken :mrgreen: ?

Beterschap Lieke en Mascha, hoop dat jullie je snel weer beter voelen.