Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

@Kittycat wrote:

Beterschap Lieke en Mascha, hoop dat jullie je snel weer beter voelen.

Dankjewel!

ik heb vandaag weer bloed opgehoest dus erg best gaat het nog niet

Goedemorgen dames,

Nou vanmorgen kon ik het toch niet laten om te testen en helaas was hij hartstikke negatief. Ik hoop dus nu dat de :evil: :evil: :evil: snel komen, dan kan ik tenminste naar de volgende ronde. En dan maar hopen op een mooi kerstkadootje :smiley:

Ik baal wel, maar had het ook een beetje verwacht.

Jeetje M&J, dat klinkt helemaal niet lekker!

Lieke, beteschap.

Kittycat nog getest?

Moge!

Eindelijk weer eens een reactie van mij. Sorry! :oops: :oops:

Heske en Hope, jammer van de :evil: :evil: :evil: , enige voordeel is dat er weer fijn geklust kan worden. :mrgreen:

Heb net een goedkope Kruidvat test gedaan, maar negatief. Had ik al verwacht. Heb deze maand niet genoeg op de juiste momenten geklust denk ik namelijk. Wacht maar rustig af. Als ik heel eerlijk ben zou het ook wel een erg drukke juli maand worden dan. We hebben dan al zoveel verjaardagen. Maar … als het toch nog zo mocht zijn, dan ben ik er natuurlijk SUPER blij mee!

Moet helaas alweer afbreken, want de kleine man wordt wakker. Wie weet wil ie vanmiddag nog even slapen, zodat ik dan nog even kan komen lezen.

Groetjes Babet

Goedemorgen kletskoppen!

Ik lees wel mee hoor, ik heb alleen niet zoveel te vertellen

Sarah, wel blijven hoor, gewoon lekker blijven schrijven. Echt doen hoor!

Goedemorgen allemaal,

Zo wat hebben jullie gekletst gisteravond!

He Lieke wat vervelend, hopelijk ben je snel je keelpijn af.

Gelukkig was die wel goed :smiley:

He bah M&J jij ook beterschap!!

Jammer Miek van die negatieve testen!

Muisje jammer van die negatieve test!

Memmie vandaag je eerste echo, spannend!!! :dance: Laat je ons alles weten??!!!

Miekje, je bent een schat! Bedankt voor je pb-tje! :-*

Ik kan helaas niet zeggen da’k goed nieuws heb…(ook nog niet slecht…)

Er was in het begin alleen een leeg vruchtzakje te zien en op 't laatst toch nog een piep klein vruchtje. Het vruchtzakje komt wel overeen met de zwangerschapsduur, maar het vruchtje dus niet. Even meende ze toch in dat piepkleine vruchtje hartactie te zien, maar dat durfde ze niet te garanderen…

Het is dus nu afwachten of het vruchtje leeft en gaat groeien, of dat het uiteindelijk uit gaat draaien op een mk.

Ik moet over twee weken terug komen en dan kijken we verder…zucht…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hey bah Memmie, dat is niet hetgeen wat je wilde horen natuurlijk.

Hopelijk gaat het goed groeien!! :pray: :pray: :pray: :pray: :-*

He bah Memmie, had toch wel veel positiever nieuws van je verwacht.

Ik zal heeeeeel hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor over twee weken.

Dikke knuffel, Babet

Jeetje Ankie wat een toestand. Ik weet eigenlijk even niets zinnigs te zeggen…

Dikke knuffel :hug: en ik zal een kaarsje voor jullie wondertje branden :kaars:

Meiden, heb een nieuw onderwerp in de huiskamer geopend voor de kerstdagen. Ben benieuwd wat jullie reactie is!

Waar is iedereen trouwens? Heb ik EINDELIJK eens tijd om een uurtje te kokken, is er bijna niemand! :cry: :cry: :cry:

Groetjes Babet

Hoi Allemaal,

Ik ben ook een Oktober-stopper.

1e x dus is super spannend. :slight_smile:

X Anne-Sophie

Anne-Sophie, welkom!

Spannend, je eerste kindje! Wanneer is je NOD? Kunnen we ook alvast voor jou gaan duimen?

Welkom Anne-Sophie, je voelt je hier vast snel thuis!! :smiley:

Mijn NOD is 06-12

Afwachten maar!

Heb even mijn banner aangepast. Volgens nieuwe berekeningen zal ik dan rond de 5 weken (ruim) zwanger zijn (mocht het toch goed zitten). Heb foto’s van echo’s rond de 5 weken opgezocht en dat lijkt ongeveer wel overeen te komen…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ben ook aan het proberen een banner te maken.

Ff kijken of het gelukt is.

ja, gelukt! Hij is goed te zien!

Welkom Anne-Sophie, enne ik hoop de 6de allebei een posotieve test :pray:

Memmie, ik ga zo hard voor je :pray: :pray: en :thumbup: :thumbup: dat het allemaal goed is :pray:

Zooo, ik ben vandaag lui zeg…gister heel de boel gedaan, maar vandaag komt er weinig nuttigs uit mijn handen.

Morgen ga ik weer werken…hopelijk lukt het met de keel :pray:

Anne-Sophie, welkom hier! Ik heb je gelijk maar ff in het lijstje erbij gezet. Als je nog ff je leeftijd doorgeeft, dan zet ik die er ook bij. (en heb even gegokt dat je in ronde 2 zit nu, maar als dat niet klopt dan hoor ik het wel).

Memmie, jeetje meis… :hug: :hug: :hug: dat was niet echt het nieuws waar we op gehoopt hadden :frowning: Ik zal heeeeeeeeeeeeel hard gaan duimen dat je over 2 weken een mooi kloppend hartje zult zien :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Babet en Miek, balen van de negatieve testen :hug: maar we houden de moed erin meiden, er kan nog vanalles gebeuren. :pray:

Mascha en Lieke, beterschap! :-* Mascha, balen dat het nog niet beter gaat… klinkt niet echt lekker zeg :? :hug:

Nou, ik heb m’n handen meer dan vol aan Sterre vandaag :roll: . Die is natuurlijk goed verwend (qua hoeveelheid aandacht vooral…) door opa en oma, dus die moet weer even wennen aan het normale leven :eh: Nou ja, hoe vervelend ze ook is, ik ben zó blij dat ze er weer is, heb haar echt gemist dit weekend!

Oja, en een beetje een late reactie misschien, maar Sarah… ik zou het ook gezellig vinden als je bleef kletsen. Ik wil juist heel graag je verhalen over Leon horen en ook over je zwangerschap, wil gewoon graag (blijven) weten hoe het met je gaat :eh: Het is natuurlijk je eigen keuze en als je het zelf niet ziet zitten om te blijven kletsen dan hebben wij gewoon pech gehad met z’n allen, maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je vrolijke verhalen over je mannetje en je zwangerschap hier neerzet! :-*

xHeske

Miekje en Hope, klopt het dat jullie nod 13 december is?