Jeetje Memmie, dat was niet helemaal de bedoeling… Ik ga voor je dat alles in orde is en dat je over twee weken een kloppend hartje ziet.
Welkom Anne-Sophie, gezellig nog iemand erbij!
Lieke jij ook al zo lui :mrgreen: Ken er hier nog één!!
Ben blij dat ik vanmorgen heb getest, kwamen de :twisted: :twisted: niet geheel overwachts. Ze zijn twee dagen te vroeg, maar dat vind ik niet erg kan ik weer sneller aan de klus.
Met Milan was het de eerste ronde raak en dat maakt je wel een beetje verwend. Maar heb het nu naast me neer gelegd en we zien wel hoe het verder gaat. Ik moet oppassen dat ik er niet de hele dag meebezig ben, voor niemand hier in huis leuk. Pfff en dit is pas ronde één moet je nagaan als het langer dan 6 maanden duurt…
Ik ga even mij banner aanpassen.
Miek jammer van de :twisted: :twisted:
Lekker weer aan de klus over een paar dagen :mrgreen:
Hoi Hoi,
Ik ben 25! En inderdaad is dit de 2e ronde
We wachten af, en natuurlijk ga ik voor jullie ook duimen allemaal!
Liefs Anne-Sophie
De hoop is nu gevestigd op de dames M&J en Kittycat. Alleen jullie kunnen het de eerste ronde nog waarmaken!!
Ik duim rustig verder voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Of hebben jullie stiekum al getest?
Milan wordt net wakker, ik ga even een boodschapje doen!
Misschien ben ik er vanavond weer.
@miek1982 wrote:
De hoop is nu gevestigd op de dames M&J en Kittycat. Alleen jullie kunnen het de eerste ronde nog waarmaken!!
Ik duim rustig verder voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Of hebben jullie stiekum al getest?![]()
Nee nog niet… nog 2 dagen als ik donderdag aanhou :mrgreen:
Welkom Anne-Sophie!!
spannend M&J!!
Hoi meiden!
Nou ben helemaal gaar, maar wel lekker thuis nu. Kreeg net een heerlijk gluhweintje. :drool: Lekker warm!
Anne-Sophie welkom hier! Gezellig!!
Heske…hoe gaat het met je? Ben je erg teleurgesteld? :hug: Ja mijn NOD is de 13e. Thanx voor het updaten van het lijstje, top! :thumbup: Was Sterre blij jullie weer te zien?
Memmie, he get, nu zit je alsnog in spanning… Ik duim heeeeeeeeeeeeel hard mee! Wanneer gaan ze weer kijken?
5 weken is ook nog wel heel klein hoor. Bij Emma zagen ze ook alleen het zakje, met 7 weken een kloppend hartje. :-*
Mascha, jemig meid, je knapt maar niet op… :hug:
Balen…
Duim voor een extra dikkevette streep over een paar daagjes!
Lieke, Hoe gaat het vandaag? :hug: En kan je wel werken morgen??
Miek… :hug: oh wat balen meis, hoopte zo op een positieve test!
Die rot :twisted:
Even verder terug lezen ben het allemaal al weer vergeten :oops:
Babet zolang de :twisted: er nog niet zijn blijf ik heeeeel erg voor je duimen hoor!
Hope hoe is het nu met je? Bah wat moeten we weer lang wachten he??
Jane hoe is het met je borsten :silenced: whahaha dat staat raar. Heb je er nog steeds zo’n last van? Hoesie verder?
Poezepoessss is je verslag al af?
Ja Miekje, dat gaat goed met mijn borsten :D, ze zijn naar mijn idee namelijk minder pijnlijk geworden (of is dat toch niet goed?).
Vanochtend waren ze namelijk veel minder gevoelig , ontdek net dat ze toch weer pijnlijker zijn dan vanochtend… raar gedoe
Verder gaat het goed! En met jou Miekje?
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: maar jane! Nog maar 9 daagjes!
Hier alles goed. Wel een vreselijk drukke week, gisteren, vandaag en morgen werken, overmorgen meelopen op de psz en vrijdag visite en ook een eter. Dus zo vliegen de dagen wel voorbij haha.
Oh ja muisje, hier verklaren mijn ouders mij al 2 jaar voor gek. Zij zeggen dat we gewoon 1 dag voor ons gezinnetje moeten houden (kerst) en om het jaar naar de ouders. Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Jorik ook wel. Maar ja we vinden het ook wel weer moeilijk. Dit jaar doen we het nog bij beide ouders en we gaan waarschijnlijk vanaf volgend jaar om en om doen, en 1 kerstdag lekker als gezinnetje. (derde kerstdag maar op de koffie ofzo bij de ouders die dat jaar niet aan de beurt zijn geweest) Dit deden mijn ouders vroeger ook altijd met ons. Dan mochten we ons verkleden en allemaal kiezen wat we wilde eten. Dat was altijd een groot feest! :mrgreen:
Ja Miekje, spannend!!
Maar denk niet dat het deze ronde word, voel me gewoon niet anders ofzo…
Dat is mooi Miekje, ja zo schiet het wel op
Dat vond ik zelf ook wel weer heel snel gaan die eerste dagen.
Nou ja sommige vrouwen voelen zich helemaal niet raar of anders… voelde we de bevruchting maar, dan wisten we meteen of het raak zou zijn of niet :mrgreen:
Oh oke dan wordt het nog spannend…
Ja was dat inderdaad maar zo :mrgreen:
Ik hoop het iniedergeval voor je!
Wat een reacties weer, leuk! Ik hoop dat ik niemand vergeet :oops:
Allereerst Memmie wat een spanning. Ik hoop dat alles goed blijkt
Jammer Miekje en M&J dat de testen negatief waren :? Balen.
En welkom Anne-Sophie, mooie naam ook
En Mascha, dat klinkt niet best met je gezondheid hoor. Vervelend lijkt het me.
Ik heb nog niet getest, heb er al wel een aantal keer over nagedacht vandaag of ik het niet eens even met mijn vriend zou bespreken :think: 8)
Ik ben trouwens weer heerlijk relaxt, vanavond lekker bankhangen met kopjes thee, koekjes, snoepjes en mijn katten in de buurt.
Meiden, dank jullie wel voor jullie mede leven en dat jullie voor me duimen! Ik vind het zoooo ontzettend spannend!
Ben de hele dag op het internet aan het zoeken geweest van soort gelijke verhalen/ervaringen en echo’s van rond de 5 a 6 weken… als ik die vergelijk met wat ik heb gezien dan KAN het zijn dat ik gewoon (ruim) een week minder ver ben dan ik dacht! Ik hoop het zooo!
Wat jammer van de negatieve testen en die :twisted: :twisted:
Balen! Ik hoop dat de overige meiden deze maand nog met goed nieuws komen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik ga nu weer ff lekker bankhangen en vroeg mijn nestje in. Moet morgen weer de hele dag werken…
Fijne avond en tot snel! xxx
Goodmorning girls! Ben nog een beetje in Londen-stemming
Miek, toch balen van die duivels Maar een lekker korte cyclus is dan op zich wel weer een geluk bij een ongeluk, extra snel naar de volgende ronde :thumbup:
Ik zit deze ronde een beetje te twijfelen waar ik nu vanuit moet gaan, als 1e dag… bloedverlies begon dus op vrijdag, maar was bruin bloed, dus in principe geldt dat nog niet als ongi toch? Zaterdag ook nog bruin en vanaf zondag echt ongi, maar dat is sinds gisterenmiddag alweer over :eh: Ga denk ik toch gewoon uit van zondag als dag 1, klopt ook beter met m’n eisprong, maar dan heb ik dus wel maar een héle korte ongi gehad. Van m’n temperatuur kan ik ook niet echt op aan, want die schommelt alle kanten op, was vrijdag 36.2, zaterdag 35.8, zondag 36.0, maandag 36.2, dinsdag 35.6 en vandaag ineens weer 36.3 (en dat was m’n hoogste temperatuur na m’n eisprong, dus er klopt ff geen bal van). Lijf is dus lekker stom aan het doen :wall:
Ben wel benieuwd of er deze week nog zwangeren bijkomen… duimen draaien iig op volle toeren voor Babet, Mascha en Kittycat :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Nog steeds niemand stiekem getest (nou ja, Babet wel dus, maar verder…)?
Miekje, lekker druk weekje! :o Hier gelukkig ff een week wat rustiger, alleen zondag nog plannen, want dan gaan we naar de WinterEfteling :dance:
Wij gaan met kerst ook nog steeds beide families af, maar daar gaat vast ook een keer verandering in komen. Nu gaan we 1e kerstdag naar mijn ouders, en dan is (traditiegetrouw ) mijn opa er ook. Ik zie er deze keer enorm tegenop, omdat we niet alleen Lente* moeten missen, maar ook mijn oma, die is in februari overleden (Lente* d’r 3e naam, Elisabeth, is de naam van mijn oma, ik voelde Lente* voor het eerst bewegen op de ochtend dat oma is overleden, en nu zijn ze er gewoon allebei niet meer
) en het is dus de eerste keer dat we kerst zonder haar vieren. Wordt een moeilijke dag, denk ik…
Tweede kerst komt m’n schoonfamilie bij ons, gaan we gourmetten met alle kerst’handel’ die over is uit de winkel :lol: Ik heb alleen op het moment nogal (veel) moeite met mijn schoonmoeder, dus ook daar heb ik eigenlijk géén zin in:?
Maar goed, eerst nog Sinterklaas vieren. Op 5 december met schoonfamilie, alleen cadeautjes voor de kids, en op 14 december ( :evil: met dank aan mijn zusje die haar weekenden volgepland had… ik vind het helemaal niet leuk om het zo laat nog te vieren, maar ja…) met mijn familie, cadeautjes en gedichten voor elkaar, en waarschijnlijk weer véél te veel cadeautjes voor Sterre en Line. :inlove:
Jane, het is idd zo dat je je niet altijd anders hoeft te voelen als je zwanger bent. Bij Sterre was ik kotsmisselijk, en was een test eigenlijk niet eens meer nodig Ik wist 100% zeker dat ik toen zwanger was, terwijl het dus wel voor het eerst was. Bij Lente* voelde ik me helemaal niet echt anders, maar toch had ik wel een vermoeden dat ik zwanger was. Kwaaltjes begonnen toen gewoon pas later, maar misschien heb ik het ook wel een beetje weggedrukt, omdat ik in het begin veel bloedverlies had en ik dus bang was voor weer een mk… (en het blijft cru om te bedenken dat we toen zo dolgelukkig waren dat het goed bleef gaan, en dat het uiteindelijk nog veel erger afliep
)
Kittycat, heb je het nog met je man over testen gehad? Ik ben zo’n muts dat ik dat dus altijd gewoon doe en Tjip dan achteraf confronteer met het resultaat. Ik weet uit ervaring dat het helemaal niet leuk is om in je eentje een positieve test te hebben, het is zoveel specialer om dat moment samen te delen, maar ik doe het toch elke keer weer :doh: Ik weet ook best waarom hoor, ik heb gewoon wat minder geduld dan Tjip, dus ik test op een moment dat hij er niet is om me tegen te houden :lol:
Memmie, spannend lijkt me nog zacht uitgedrukt he… :eh: Jeetje, wat moet je in de stress zitten nu. Wat duren 2 weken dan een eeuwigheid he. Maar meis, we gaan van het positieve uit hoor en we duimen ons een slag in de rondte voor een kloppend hartje!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Nou, dat was wel weer genoeg bladibla op de vroege morgen :mrgreen:
xHeske
Moge meiden!
Wat is het rustig hier? Ik heb hier een leerling zitten die een toets aan het maken is, dus kon stiekum even kijken… maar niemand met leuk nieuws??
Poeh heej, ik voel me toch beroerd, hoofdpijn, kop vol snot, bah…
En moet morgen waarschijnlijk invallen voor een zieke (tot 1 uur, half 2 ga ik meelopen op de psz van Em en Wout, en dat ga ik niet afzeggen :snooty: )
Hoop niet dat ik ziek ga worden, zijn duidelijk mijn holtes…vorig jaar nog een operatie aan gehad, en het ging nu heel lang heel goed, maar er komt weer een ontsteking aan… nou ja genoeg geklaag, hoe is het met jullie allemaal??