Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

Ow Miekje, balen zeg, wat kan dat zeer doen he, zo’n ontsteking aan die bijholtes :frowning: Sterre heeft dat vorig jaar gehad, jeetje ze was zo ziek het arme schapie, heb toen nog op een zondagmiddag met haar bij de hap gezeten omdat ze tegen uitdroging aan zat. Zo zielig. Maar goed, voor jou dus ook niet te hopen dat het zover komt :hug:

Bedankt voor je pb’tje trouwens, ik zal je zo ff terug pb’en :wink:

xHeske

Goedemorgen, nog steeds druk druk hier dus weer weinig tijd. De :twisted: zijn er nog :? Mijn nod is inderdaad 13 december, hopen op een verlaat sinterklaascadeau!

Heske, ik snap ook niks van mezelf hoor. Ik weet dus niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ik vergeet nu ook steeds te tempen dus ik hoop dat die ovulatietesten nu wel doen wat ze horen te doen. Vrijdagavond ben ik een piepklein beetje bloed verloren en zaterdag zette het door, ik reken dus zaterdag als dag 1

Waar blijven die positieve testen nu?

Heej Heske!

Sorry ik lees je mail na mijn post pas.

Jee ja jij krijgt een moeilijke kerst… :hug: We slepen je er wel doorheen hoor…get wij vinden kerst ook altijd heel dubbel. Wouter is er niet, gelukkig halen we wel altijd herinneringen op. Zo is hij er toch een beetje bij. En nu is mijn neefje er ook niet bij.

Krijgen jullie de ruimte om over Lente :**: te praten binnen de familie?

(hoop niet dat ik een stomme vraag stel)

En over je oma natuurlijk… je opa zal het wel fijn vinden als jullie het over haar hebben. (tenminste dat vind mijn opa altijd)

Ja sinterklaas, wij vieren het 2x op dezelfde dag. S middags bij mijn ouders (ook met suprises en gedichten voor mijn zus, vriend en ouders) en veeeel te veel voor de kids natuurlijk en s avonds gaan we richting Denhaag, mijn schoonfamilie heeft daar een huisje gehuurd, met opa en oma en zus van jorik met haar gezin en dan vieren we die avond of de ochtend daarna met hen sinterklaas. (dat is nooit zo uitgebreid)

Beetje veel voor de kids, maar ja…

wat is er met je schoonmoeder, of wil je het er niet over hebben? :silenced:

Ik hou altijd de dag aan dat ik echt goed ongi ben. Dus helder bloed. Maar geen idee of dat ook juist is hoor.

(gelukkig hebben we ovulatietesten :oops: )

Is het bloeden bij jou al helemaal over? ik bloed nu nog steeds af en toe een heel klein beetje

Oooh de winterefteling is altijd zo leuk!! Gaaf!!

Enne hou die Londen-stemming er nog maar even in :thumbup:

Ik ga weer aan het werk

@~Hope~ wrote:

Goedemorgen, nog steeds druk druk hier dus weer weinig tijd. De :twisted: zijn er nog :? Mijn nod is inderdaad 13 december, hopen op een verlaat sinterklaascadeau

Moge Hope!

Ik doe mee! Verkaat Sint cadeau lijkt me helemaal goed!

Bij mij zette de :twisted: vrijdag helemaal door.

haha achter elkaar gepost.

Ja heske ik heb er een operatie aan gehad. Werd gek van die ontstekingen, maar zo een operatie NOOIT MEER!!

Zo’n ontsteking is voor zo een klein schaapje natuurlijk veel erger natuurlijk… wat sneu zeg…

Miekje, mijn schoonvader heeft vorig jaar volgens mij zo’n zelfde operatie gehad en hij vond het ook vreselijk… :eh:

Uhm… op je vraag of we binnen de familie over Lente* kunnen praten… haha, zie pb :wink: Met mijn schoonfamilie niet, met dank aan schoonmama :evil: , maar binnen mijn eigen familie wel. Mijn ouders hebben ook een kindje verloren en ze weten hoe het voelt. Dus daar hebben we heel erg veel steun aan.

Tja, mijn schoonmoeder… laat ik het er hier maar ff op houden dat ze erg veel aandacht nodig heeft, en dat we (Tjip, ik en Tjip z’n broer en schoonzusje) het idee hebben dat ze ons verdriet om Lente* misbruikt om aandacht te krijgen. Ze lijkt het allemaal reuze interessant te vinden en dat doet zo verschrikkelijk veel pijn, ik kan haar op het moment echt wel wat aandoen :evil:

Miekje, kan me voorstellen dat kerst voor jullie ook erg moeilijk is. Het is zo’n moment dat het zo fijn is om met z’n allen bij elkaar te zijn en op die momenten mis je de mensen die er niet zijn gewoon nog een beetje meer dan normaal :cry: Fijn dat jullie wel samen over Wouter kunnen praten, lijkt me fijn om herinneringen op te halen, dan is hij er idd toch een beetje bij. :hug:

Bloeden is bij mij idd al helemaal over, vind het echt heel gek, want normaal ben ik toch echt een volle week ongi. Maar ja, de vorige 2 keer was het zó heftig dat ik het niet erg vind dat het nu minder is hoor, heb mijn portie duivels wel ff gehad :wink:

Hope, een verlaat Sinterklaascadeautje zou wel leuk zijn he! Bedenk me nu pas dat mijn nod op de dag is dat we Sinterklaas vieren met mijn familie, zou wel een mooi moment zijn om een zwangerschap aan te kondigen :wink: (al heb ik een beetje gemengde gevoelens bij deze ronde… als het raak is ben ik 23 augustus uitgerekend, bij Lente* 27 augustus… en aangezien ze beebje dan waarschijnlijk met 38 weken willen halen zou dat op 9 augustus zijn, een dag voor Sterre’s verjaardag en 4 dagen voor Lente* d’r geboortedag… Dat kan dan misschien wel iets eerder, wij maken over het algemeen vrij grote kindertjes :wink: , maar het lijkt me wel erg confronterend om weer gelijk te lopen met de vorige zwangerschap :eh: . Aan de andere kant is het wel de laatste kans om nog te bevallen vóór Lente’s* dag, en dat wil ik eigenlijk wel heel graag… Dus we gaan er denk ik wel gewoon voor, al was het leuker geweest als het vorige ronde al raak was, en vind ik het misschien ook niet héél erg als het komende ronde níet raak is…)

xHeske

Nou ja, schiet mij maar lek :wall:

Was gisteren aan het strijken, begeeft het strijkijzer het ineens. Dus een nieuwe gekocht, maar geen zin meer om te strijken, dus dat ding stond nog in de doos naast de strijkplank. Net zette ik eigenlijk zonder na te denken het oude strijkijzer weer aan (had 'm nog niet weggehaald), doet ie 't weer :shock:

Zo maar kijken of ik die andere nog terug kan brengen… Of misschien ff afwachten of die oude het nu blijft doen… Gek hoor… :?

Helemaal niet boeiend verder, maar dacht ‘laat het even met jullie delen’ (maw Sterre is naar het kdv en ik zit met mezelf opgescheept… ben ik niet altijd even blij mee…)

xHeske

@Kittycat wrote:

Jammer Miekje en M&J dat de testen negatief waren :? Balen.

Ik heb nog niet getest hoor :wink:

Vanochtend wel snoeihard van de trap gevallen! :shock: Schaafplek op mn arm (doet gelukkig geen pijn) Mijn stuitje is behoorlijk aanwezig maar het ergste is mijn voet. Nouja voet..... mn drie middelste tenen doen erg veel pijn zijn blauwig en ik kan er bijkans niets mee :(
Gaat wel weer over zullen we maar denken

@Heske: als je de bon nog hebt zal dat wel gaan toch??

Ja, denk het wel hoor. Maar vertrouw dat oude ding eerlijk gezegd niet echt, dus misschien dat ik die nieuwe maar gewoon hou, dan sta ik ook niet ineens zonder als de oude het ineens weer begeeft.

Jeetje zeg, da’s niet lekker, zo van de trap vallen :? :shock: Hopelijk ben je snel van die pijn af :hug:

Ik wilde vanmorgen salarissen van de hulpkrachten betalen, is er een storing bij de bank :wall: :wall: :wall: Gelukkig deed hij het net weer, vind het altijd vervelend als medewerkers hun geld te laat krijgen, ze werken er hard genoeg voor.

en eerlijk is eerlijk, ik moet er niet aan denken, een baantje in de supermarkt achter de kassa ofzo :oops: Dus ben erg blij dat er toch mensen zijn die dat willen doen…op tijd betalen is dan wel het minste dat ik kan doen he :wink:

Nou, ga maar weer ff verder met m’n huishouden :wink: Soms vind ik het heerlijk als Sterre een dag weg is, maar nu ik haar afgelopen weekend al heb moeten missen, vind ik er eigenlijk niks aan in mijn eentje :oops: Mis dat vrolijke spook om me heen.

xHeske

Sorry Mascha, heb dan geloof ik iemand anders bedoeld, maar ik weet nu niet meer wie :think:

En van de trap gevallen :eh: Hoop dat de pijn snel over is.

@Ke wrote:

Kittycat, heb je het nog met je man over testen gehad? Ik ben zo’n muts dat ik dat dus altijd gewoon doe en Tjip dan achteraf confronteer met het resultaat. Ik weet uit ervaring dat het helemaal niet leuk is om in je eentje een positieve test te hebben, het is zoveel specialer om dat moment samen te delen, maar ik doe het toch elke keer weer :doh: Ik weet ook best waarom hoor, ik heb gewoon wat minder geduld dan Tjip, dus ik test op een moment dat hij er niet is om me tegen te houden :lol:

Nee, niet meer gedaan. Gisteren samen uitgeput op de bank gehangen, zelfs geen energie meer om dat ter sprake te brengen.

En vanavond wordt hem ook niet. Wacht op een belangrijk, maar o zo spannend en waarschijnlijk ernstig telefoontje, dat mogelijk leidt tot veel :cry: . Geen goed moment.

Dus wordt denk ik toch vrijdag. Maar nu ik weer een beetje geslapen heb denk ik niet dat het zo is. Past ook niet in mijn buik vrees ik echt, ben wéér afgevallen :roll: Misschien wordt dat als een luxeprobleem gezien, maar ik vind het nu echt niet leuk meer :frowning: Ik kan mezelf momenteel echt niet zwanger voorstellen.

Kittycat, succes dan vanavond met dat telefoontje :eh:

Lastig dat je steeds veel afvalt. Tja, kan idd als luxeprobleem gezien worden, maar kan me ook voorstellen dat het niet leuk is als je téveel afvalt. Maar meis, een beebje vindt zijn ruimte vanzelf wel hoor. Mijn nichtje is erg klein en héél dun, maar heeft in oktober wel een kerngezond mannetje op de wereld gezet (en het manneke was niet eens klein of dun ofzo, gewoon heel gemiddeld gewicht :thumbup: ). Denk dat je alleen zelf op moet passen dat je genoeg binnen krijgt als je zwanger bent, want beebjes vreten energie :wink:

Volgens mij had Babet (Muisje) ook getest, denk dat je die bedoelde in plaats van Mascha :wink:

He meiden,

Hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: te bekennen, maar na mijn negatieve test gisteren verwacht ik niet veel. Baal zelfs een beetje dat het niet begint, want heb morgenavond een bedrijfsuitje en wil zeker weten of ik een wijntje kan nemen… Zou één of twee wijntjes aan het eventuele begin echt slecht zijn???

Kittycat: succes met je telefoontje!

Heske: wat een verhaal van je strijkijzer! Had je hem al lang? Was je sowieso aan een nieuwe toe? Dan zou ik hem houden, anders lekker terugbrengen. Voor jullie inderdaad een extra moeilijke kerst. En je oma en die lieve Lente*. Wat zullen ze gemist worden.

Miekje: sterkte met je bijholtes! Hopelijk heeft het niet doorgezet. Ik had afgelopen zomer voor het eerst bijholteontsteking, maar amai, wat doet dat zeer! Laat staan eraan geopereerd worden!

Hope: ik duim voor je op een verlaat Sinterklaaskado!

Jane: ik voelde bij Tim ook helemaal niets tot ik de positieve test had gezien. Doordat ik voor mijn werk een aantal dagen weg was heb ik toen pas vier dagen na mijn nod kunnen testen. Kan me niet herinneren dat ik tijdens dat uitje erg met een eventuele zwangerschap bezig was.

Anne-Sophie: welkom hier!

Voor de overige dames: succes met wachten/ klussen (dat is tenslotte het enige dat we doen: Wachten tot de :evil: :evil: :evil: zijn vertrokken, dan flink klussen en weer wachten tot onze nod).

Groetjes Babet

Nou Muisje, dat is toch niet negatief :wink: Ik hoop toch echt dat het nog een positieve test wordt over een aantal dagen.

En sorry, maar ik mis steeds vanalles :oops:

Miekje, vervelend dat je zo’n last hebt van je bijholtes.

En Heske, lijkt me zeker een moeilijke kerst. Dat had je je vorig jaar toch waarschijnlijk anders voorgesteld :hug:

Het telefoontje, tja, niet heel positief, morgen maar afwachten, ik :pray: hard.

Sorry als het allemaal zo vaag klinkt, maar kan nog even niet vrijelijk praten aangezien niemand weet dat we hiermee bezig zijn en ik al wel mensen op dit forum heb gezien die ik wel weer ken.

Snap ik wel hoor Kittycat, kan nooit kwaad om een beetje uit te kijken met wat je wel en niet op internet vertelt. Ik zal iig duimen dat het loopt zoals jullie hopen!

Babet, jeetje, ik vind het wel spannend hoor! Wanneer wil je weer gaan testen, als de duivels wegblijven? Ik duim voor je!!!

Ik ben lekker uitgeslapen zeg! Sinds Sterre bij mijn ouders gelogeerd heeft, slaapt ze ineens weer tot een uur of 7 :thumbup:

Ze was gisteren helemaal door het dolle heen toen ze van het kdv af kwam. Er waren Zwarte Pieten geweest, en dat was natuurlijk enorm spannend. En ze waren naar de bieb geweest, daar was voorleesochtend en Sterre was uitgekozen om naar voren te komen en ergens mee te helpen. Nou, hahaha, dan moet je idd net Sterre hebben, die vindt dat dus helemaal niet eng ofzo, heeft er een mooie show van gemaakt :lol: :inlove: De juf van de peuters raakte er maar niet over uitgepraat, ze hadden zo om haar gelachen :inlove: Dus ik was weer ff trots, op mijn gekke spook. Ze was wel echt doodmoe gisterenavond. Tijdens het eten zat ze te huilen dat ze naar bed wilde. Heb haar niet eens meer in bad gedaan, gewoon linea recta haar bedje in en ze was meteen vertrokken :shock: :inlove:

Vandaag lekker samen tutten, heb nog geen idee wat we gaan doen. Denk gezellig samen knutselen en misschien ff naar het park ofzo.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

xHeske

Plannen voor vandaag… niet veel vrees ik

Ik was gisterochtend zo eigenwijs dat ik mijn sok niet uit wilde doen. Mijn voet deed enorm pijn toen ik snoeihard van de trap af was gevallen maarja we hadden nog meer te doen en bewegen is goed toch?? :think:

Smiddags laat ging mijn man het toch vervelen dat ik gewoon zat te huilen van de pijn zo af en toe. Hij heeft me toen geholpen die sok uit te doen want dat lukte niet meer. Een teen was zodanig stuk dat ie aan mijn sok geplakt zat :shock: en 3 meer zwart dan blauw en erg dik. Ook werd ie steeds kouder. Meteen de dokterspost gebeld en we konden komen.

Het blijkt dus dat je in je tenen ook gewrichtsbandjes hebt en die zijn gescheurd :frowning: :wall:

Ach ziek thuis was ik toch al zullen we maar zeggen :roll:

We hebben trouwens besloten te wachten tot het weekend met testen

Enne Babet… zoland de :twisted: :evil: :evil: wegblijven is er een kans; ik duim voor je!!

:shifty: Nog niemand wakker? :shifty: :wink:

Sterre slaapt alweer. Schoonmoeder belde net, of ze Sterre straks ff op mag halen :? Tja, kan / wil het haar niet verbieden, het is Sterre’s oma en Sterre vindt haar lief, dus ja… vooruit dan maar weer… eventjes dan…

Sterre mag vanavond voor het eerst haar schoentje zetten. Ze is de hele dag al ‘Sinterklaas Kapoentje’ aan het zingen :inlove: en heeft een mooie tekening voor Sinterklaas gemaakt. Wel grappig dat ze er blijkbaar toch al veel van snapt, dat had ik nog niet verwacht, maar op het kdv zijn ze er veel mee bezig, meeste kindjes uit Sterre d’r groep zijn tussen de 3 en de 4 jaar en die snappen het allemaal al goed, en dus krijgt Sterre er ook het nodige van mee. Ik vind het wel leuk eigenlijk! :inlove:

Kreeg net ook nog een pakketje binnen met de laatste cadeautjes voor Sinterklaasavond. Lego van Starwars voor m’n neefjes, helemaal gaaf, want deze zijn in de reguliere speelgoedwinkels amper te krijgen (daar hebben ze van Starwars vooral die mega dure pakketten en dat vind ik wat te gek worden). Ze gaan er helemaal gelukkig mee zijn, denk ik. En een grote bak Duplo voor Sterre. Ze zag 'm net per ongeluk al, en wilde er meteen mee spelen :shifty: Heb 'm snel weggelegd, nu maar hopen dat ze het weer vergeet :eh: :? :doh:

Nou, aangezien ik hier een beetje tegen mezelf zit te praten :wink: , ga ik maar even wat nuttigs doen…

xHeske

Oh hahahaha, Mascha is wel wakker! :smiley:

Meid, ik heb er maar 1 woord voor: AUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUWWWW!!! :? :hug:

Beterschap ermee!

Enne… tot het weekend… :shifty: …moeten we echt zo lang wachten? :frowning: :shifty: :snooty: :wink:

Jammer he :stuck_out_tongue:

Dat kunnen we vast wel wij zijn heeeeel geduldig :liar:

We zitten toch een beetje met is het nou vandaag of pas zondag…

Vind het wel heel knap en verstandig om tot zondag te wachten hoor, maar wel jammer voor ons dat we zo lang moeten wachten… En ja, geduld… wat is dat? :wink: :doh: Nu er voor mijzelf ff zo’n suffe wachtperiode aangebroken is, ben ik gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor jullie! :lol: En ik vind het eigenlijk ook gewoon wel ff tijd weer voor wat positieve testen, is alweer véél te lang geleden :angel:

Ik hoop trouwens wel dat ik weer een beetje normaal kan lopen zaterdag en dat ik schoenen aankan. Ik zou het wel heel erg jammer vinden als ik geen pietje kan spelen :cry:

Volgens die arts kan je hier ongeveer 6 weken zoet mee zijn. :shock: Dat lijkt me stug, er zijn ergere dingen