Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

Beetje domme vraag :oops: maar wat is de betekenis hiervan: Cyclus: 25/26/ronde 3…

Je eerste cyclus 25 dagen en je tweede 26??

Nee toen ik aan de pil was, was het standaard zondag, soms iets eerder en al op zaterdag. en dat was dan altijd een cyclus van 28 dagen, nu eerste maand zonder was het meteen 25 dagen en dat was allemaal in 1 keer. dus vind dit beetje raar nu dat het niet meteen doorzet…

he bah Miekje, vervelend dat ze je vergeten zijn, hopelijk komen ze vandaag vroeg bij je aan de deur! en dat het maar snel mag gaan werken!!

bij mij kwamen ze pas ook bezorgen (apotheek) alleen wist ik van niets :S haha

Met mij gaat goed, ze zijn eventjes opgehouden met timmeren :smiley:

En ik leek wat lichte krampjes te hebben maar die zijn alweer zo goed als weg aan het gaan :S :eh:

@Miekje wrote:

Beetje domme vraag :oops: maar wat is de betekenis hiervan: Cyclus: 25/26/ronde 3…

Je eerste cyclus 25 dagen en je tweede 26??

Geen domme vraag hoor :slight_smile:

Maar, Yup!

Goede morgen Dames,

Hier was het vanmorgen 5 uur… :zzz: Dat is mij veels te vroeg hoor, maar heb geen idee hoe ik dat om moet keren… :think:

Gelukkig is hij niet ziek en slaapt hij nu alweer een uurtje, even tijd voor mezelf.

Milan zit al twee maanden in maad 86, maar hij is ook wel een hele groe jongen :mrgreen:

Jane, ik zeg heel voorzichtig: misschien toch zwanger?

Miekje, wat een sukkels dat ze het niet zijn komen brengen. Hoop dat je het snel in huis hebt en opknapt…

Heske, logisch dat je lichaam even de tijd nodig had. Maar nu is het er helemaal klaar voor :mrgreen:

@miek1982 wrote:

Jane, ik zeg heel voorzichtig: misschien toch zwanger?

Eerlijk gezegd hebben we daar gisteren inderdaad nog over gepraat.
Ik denk nog steeds van niet, maar ging wel twijfelen.
Vandaag was er oud bloed, bij het afvegen een heel klein beetje, sorry voor de details...
Dus denk dat het gewoon gaat doorzetten. :think:

Maar oud bloed kan ook innestellingsbloed zijn. Heb daar geen ervaring mee, maar heb het wel vaak gehoord!

Dus als het vandaag niet doorzet misschien morgen een testje doen?

Arme Miek :hug: Als hij vanmiddag gaat liggen kun je misschien ook even gaan liggen? Of doet hij alleen dit slaapje nog?

Jane, nou jeetje…ik ga dan gewoon door met :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hoor. De 27e zouden ze moeten komen toch volgens het lijstje? Ja als je van de pil afgaat moet je lijf even herstellen en leren het alleen te doen. Maar je bent alweer ruim 2 maanden eraf toch?

Ja ik wil je geen valse hoop geven, maar dat oude bloed had ik ook bij beide kids…

Hmm vreemd.

Ja daar dacht ik gisteren ook aan toen ik heel klein beetje oud bloed zag en er nog niets was.

nee ik had die 27e gewoon aangehouden voor een 28 dagen cyclus gewoon om mezelf niet gek te kunnen maken met aftellen :D, werkte wel :slight_smile:

klopt ben er nu al 2 maanden vanaf.

Jane, wat rot dat de duivels niet doorzetten zeg… Blijf je toch een beetje in onzekerheid zitten… :wall: Heb je niet stiekem de neiging om toch nog eens te testen? :shifty:

Miekje, echt balen dat ze die medicijnen niet gebracht hebben… Denk je nog zo’n goede service te krijgen, vergeten ze je gewoon :wall: Nou, hopelijk vandaag dan echt… en hopelijk slaat het een beetje snel aan :hug:

Ik heb nog geen ovulatietest gedaan, doe ik straks wel ff. Maar jou zien we dus vanavond niet hier :lol:

Sterre is veel te weinig samen met Tjip. Tjip is in principe alleen op zondag overdag thuis, en ja, dan ben ik er ook. En áls ik dan een keer op zondag weg ben, dan loopt hij daar nog over te mopperen ook… Tja, het is zíjn keuze om zoveel te werken, híj wilde die winkel, dus dan weet hij ook dat hij weinig tijd voor ons heeft. Maar ben wel blij dat hij daar nu dus wat verandering in wil brengen.

Van het litteken heb ik weinig last. Alleen als ik ongi moet worden dan voel ik het een paar dagen van tevoren wat trekken, heb ik nu gemerkt. Maar ik heb niet extra last door de kou ofzo. Heb ook wel het idee dat het vanbinnen aardig genezen is. Jammer dat ik die ritssluiting niet ff open kan maken om te kijken hoe het ermee staat :lol:

Ja, supermarkt is gezellig werken hoor, zo rond kerst. Voor mij nog maar de 2e keer, vorig jaar hadden we rond deze tijd net de winkel over genomen en vielen we meteen met onze neus in de kerstdrukte. De omzet die we toen met kerst hadden, hebben we nu elke week, dus ben heel benieuwd wat nú de kerstomzet gaat zijn. Want ja, daar draait het uiteindelijk toch wel om he :oops:

Nou, Sterre en ik gaan onderhand eens douchen, want dat hebben we nog niet gedaan :oops: Beetje lui dagje vandaag :smiley:

xHeske

Nou zeg dat is raar… Ik heb nog nooit een aantal dagen voor mijn ongi wat bloed verloren (oud of gewoon) bij mij is het altijd wat bloed bij het afvegen en dan ben ik binnen 2 uur toch wel echt ongi. :silenced:

Miekje, ik voel me ook wel een beetje zielig :wink: Het probleem is alleen dat ik woensdag, donderdag en vrijdag moet werken. En vroeg naar bed kan ik op 1 of andere manier gewoon niet. Dus kan het ook moeilijk inhalen, misschien dat ik inderdaad vanmiddag even ga liggen. Wel lekker :smiley:

Jane… Ik hoop dat het niet doorzet, maar als je niet zwanger bent dan moet het snel doorzetten zodat je snel weer naar de volgende ronde kunt.

Miekje, wat is de reden dat jij de ovulatietetsten doet? Zit eraan te denken ook te bestellen.

En mischien een stomme vraag, ik lees wel eens mensen die geen eisprong hebben. Beekend dat dat je ook niet ongesteld word?

Nee Heske die test blijft lekker liggen :smiley: ik weet nog steeds dat het gaat doorzetten :frowning:

Miekje, ik heb dat bij de pil wel gehad dan had ik vrijdags beetje bloed en zaterdags niets en zondag kwam het, heeel raaar is dat.

Oh, hahaha, alweer een halve bladzijde erbij geschreven terwijl ik mijn berichtje typte…

Jane, wat een onzekerheid joh… Tja, idd niet om je hoop te geven, maar ik heb bij Lente* ook bloedverlies gehad in het begin… best veel ook, en zelfs wat helderrood… dacht toen dat het een mk ging worden, maar nee dus… (en nee, dat had helemaal niets te maken met dat het uiteindelijk mis ging…). Aan de andere kant kan je cyclus ook idd wel wat in de war zijn na het stoppen met de pil en dat kan ook wel langer dan 2 maanden duren… Misschien heel even afwachten en anders toch nog maar eens testen. Meis, ik duim iig nog maar even voor je hoor, volgens mij kan het nog alle kanten op!

Heske, lijkt me super een eigen winkel, maar idd dat is wel echt keihard werken!

Whahaha jij met die ritssluiting :lol:

Enne, wij moeten hier ook nog douchen hoor… vandaag gaan alles lekker langzaam, emma is aan het knutselen en Wouter speelt met zijn thomas de trein rails. Hij is stukjes appel aan het vervoeren :roll: allemaal heel leuk, maar het is wel de bedoeling dat hij ze ook opeet… :mrgreen:

Ja ben het met Heske eens. Maar hou er idd rekening mee hoor, de pil doet echt een hoop met je lijf… Het kan allemaal nog flink in de war zijn…

Toch :pray: ik op geen :twisted: maar wel een positieve test!

Miekje, heerlijk toch zo’n dagje mak an :slight_smile:

Haha die Wouter :inlove:

Ja Heske dat ken ik dat er alweer halve pagina’s zijn terwijl jezelf nog aan het schrijven bent haha.

@Miekje wrote:

Ja ben het met Heske eens. Maar hou er idd rekening mee hoor, de pil doet echt een hoop met je lijf… Het kan allemaal nog flink in de war zijn…

Toch :pray: ik op geen :twisted: maar wel een positieve test!

Ja ik weet het en wacht het even af…

wij hopen het ook :slight_smile:

Miek, balen dat Milan zo vroeg wakker is… Heb ik met Sterre dus ook een hele tijd gehad. Bij haar is het over sinds ze uit logeren is geweest… :eh:

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kun je wel ongi worden zonder eisprong, alleen is je cyclus dan vaak heel lang en onregelmatig… Maar weet het niet zeker hoor… Misschien zijn die lange cyclussen wel van vrouwen die maar af en toe een eisprong hebben, en word je helemaal niet ongi als je geen eisprong hebt… :?

Jane, ik had deze cyclus dus ook al een paar dagen wat bloedverlies. Op woensdag voor het eerst een klein beetje bloed, daarna vrijdag en zaterdag ietsjes meer maar wel bruin, en op zondag dus pas echt ongi geworden. Kán dus wel… al kan het net zo goed een innesteling zijn, daar vond ik het bij mij iig op lijken, want zo ging het bij mij bij Lente* dus ook… Hahaha, hier heb je niet veel aan he :doh:

@Ke wrote:

Jane, ik had deze cyclus dus ook al een paar dagen wat bloedverlies. Op woensdag voor het eerst een klein beetje bloed, daarna vrijdag en zaterdag ietsjes meer maar wel bruin, en op zondag dus pas echt ongi geworden. Kán dus wel… al kan het net zo goed een innesteling zijn, daar vond ik het bij mij iig op lijken, want zo ging het bij mij bij Lente* dus ook… Hahaha, hier heb je niet veel aan he :doh:

haha Heske bedankt!! het maakt niet uit wat we zeggen of vinden of lezen want het lichaam zal toch doorzetten of niet of ik dat nou wil of niet :smiley: