:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Balen meis, toch wel heel jammer he… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Oooh Jane… wat jammer :hug:
Nou op naar een mooi kerstcadeau dan maar! (klinkt ook zo stom nu en je hebt er niets aan… maar ik bedoel het goed)
Heske, ik begrijp het van die broek. :-* Ben je opgeschoten met de kasten?
Hier nog 1 die altijd met lege handen thuis komt :? Nou ja, met een heleboel, behalve voor mezelf. Zou dat een moederkwaal zijn?
Ik kan niet wachten tot ik weer tussen de babydingetjes kan gaan snuffelen :inlove: En inderdaad positiekleding!
Hier eerst een kuur gehad die NIET kon! Er stond dat het voor aangeboren afwijkingen kon zorgen en dat je het niet mocht gebruiken als je zwanger was of wilde worden. Nou die ligt dus in de kast. Ze komen tussen 5 en 7 een andere kuur thuis langs brengen! Helemaal top. Thuisservice van de apotheek :thumbup:
Heske wanneer begin jij met de ovu.testen? (welke dag bedoel ik)
Zo, wat super zeg, dat ze die thuis komen brengen! :thumbup: Goede service! En fijn dat er dus idd een kuur is die je gewoon kan gebruiken, zou jammer zijn als je nu een ronde over moest slaan.
Ik denk dat ik morgen of woensdag begin met ovulatietesten. Beetje vroeg misschien, maar ik weet niet helemaal precies wat nu dag 1 van m’n cyclus is geweest. Denk zondag, maar zou ook vrijdag of zaterdag kunnen zijn omdat ik toen ook al wat bloedverlies had. Dus dan maar een beetje op tijd beginnen met die testen.
Met het opruimen van de kasten schiet het lekker op ja Heb maatje 68 maar uit de te-kleine-kleren-ladenkast van Sterre gehaald en in een tas gedaan voor mijn nichtje, zodat er weer plek is voor maatje 86, want daar begint ze nu toch echt uit te groeien. Nog niet alles hoor, sommige dingen passen nog, en van rokjes past ze zelfs maat 74 nog :o
M’n eigen kast heb ik ook uitgemest. Toch onderhand maar definitief afscheid genomen van maatje 34, daar pas ik al 3 jaar niet meer in :lol: ook niet meer in maat 36 trouwens hoor (maar hopelijk ooit wel weer… Nou ja, over een jaar ofzo, eerst moet die buik nog maar eens flink dik worden
)
Over dikke buik gesproken… ben benieuwd wanneer we de eerste buikfoto’s te zien krijgen meiden! Bij Sterre had ik met 20 weken m’n gewone spijkerbroek nog aan, maar bij Lente* groeide m’n buik toch echt wel sneller. Hoewel het uiteindelijk niet eens zo’n dikke buik geworden is, bij Sterre was ie véél groter (maar ja, toen heb ik er ook een maand langer mee rondgelopen :eh: ). Denk dat mijn buik nu helemaal wel snel zal groeien. Derde zwangerschap alweer, en dan (hopelijk ) ook nog zo snel na de tweede… Gaat vast een enorme toeter worden :shifty:
Nou, hoop dat Tjip onderhand eens thuis komt, want eten is bijna klaar :roll:
xHeske
Ow sjips Mascha, zie je banner… zijn de duivels er nu toch? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik had net heel licht roze dus ik vrees ervoor ja heb dus maar alvast een nieuwe banner aangemaakt
Als ik uit ga van 28 dagen dan is 8 december mn ei (wat klinkt dat stom zeg!!) en mijn NOD 21-12
Oh…M&J… ik hoop dat het niet door gaat zetten… :hug:
:hug: :hug: :hug:
Heske, ik begin ook morgen denk ik. Als het goed is moet de 28e mijn meest vruchtbare dag zijn. (dus de dag erna mijn ei) maar ik weet t niet zeker.
goed van je zeg dat je zo aan het opruimen bent!
Nou nog geen medicijnen gezien hiero :think:
Hoi hoi allemaal,
Hier even een paar dagen niet geweest, kwas nl. weer aan het werk na een paar dagen thuis. En wat een nieuws hier.
2 zwangeren? wat geweldig! Meiden van harte, en de rest good luck! :thumbup:
X Anne-Sophie
PS. Helaas heb ik niet heel veel tijd om overal op te reageren, maar ik lees alles wel en hou jullie wat mezelf betreft op de hoogte!
Sorry meiden heb even geen zin om overal enthousiast op te reageren
@Kittycat; het is je gegund! Gefeliciteerd
Heb je al goed nieuws te melden over…??
:-* Jane en M&J, balen zeg! :hug:
:dance: Kittycat, gefeliciteerd meis :dance: ! Je ziet toch duidelijk een streep! Idd nog een x met ochtendurine. 's Nachts maak je nl de meeste zw.hormonen aan. Moet helemaal goed komen!
Jammer van het weer Heske. Fijn dat het voor de rest wel mooi/leuk was.
Hier gaat het prima (zonder de spanning gerekend dan )! Voel me nu en dan wel zwanger, maar 't blijft giga spannend. Morgen nog een week…pfff…
Ik moet ook nodig Tycho zijn kleren uitzoeken…Hij zit ook in maatje 86/92. Heb nog kleertjes van 68 en 74 in de kast liggen…Wordt nodig tijd dussss.
Heb een hele zak met kleren van een moeder in het kdv gekregen met jongenskleren. Super leuk!(van deze mensen zijn ze welkom! Die kids zitten altijd zo leuk in de kleren)
Meiden, fijne avond! xxx
Dankjewel allemaal :-*
Al ben ik nog wel sceptisch en geloof er eigenlijk niets van :oops: Dus ben nog niet helemaal in jubelstemming. Ik verwacht ergens steeds weer als ik naar het toilet moet bloed aan te treffen.
Morgenochtend nog maar een keer testen en als dat weer zo vaag is een CB zien te halen.
Jammer joh, Jane en Mascha Ik had het jullie ook zo graag gegund :hug:.
Wat dat andere betreft waar ik vorige week zo over in zat…het gaat beter, vandaag goed nieuws gehad, hoop dat dat doorzet. Maar het klonk bemoedigend. Lief dat je er nog even naar vraagt.
@ Heske, volgens de originele berekeningen 31 juli, maar denk toch dat het wat later moet zijn.
@M&J wrote:
Sorry meiden heb even geen zin om overal enthousiast op te reageren:hug: geeft niets![]()
Kittycat, morgenochtend heb je vast een dikkere streep! Kom je hem showen?? :mrgreen:
Fijn memmie, zo een moeder! :thumbup:
Anne-Sophie gaat alles goed met je?
Ik ga naar bed, barst van de hoofdpijn: :wall: zoiets

Truste en tot morgen
Ja met mij gaat verder prima allemaal! Vind het wel heel spannend allemaal. Afgelopen week druk aan het klussen geweest, nu dus maar afwachten wat er gebeurt.
Vraag me wel af en toe af wat ik precies kan gaan voelen enzo als het zover is, je leest zoveel verschillende dingen.
Maar ik probeer maar gewoon rustig af te wachten.
Liefs Anne-Sophie
Kittycat gefeliciteerd!! :dance: Dit is echt wel een streep hoor! Ik ben helemaal blij voor je!
Mascha en Jane :hug: echt balen voor jullie…
Memmie, spannend nog een weekje, hou je het nog een beetje vol?
Heske, leuk de winterefteling, ik wil ook!! maar ga met oud en nieuw al naar euro disney en dat is nog veel leuker
Miekje zijn je medicijnen al binnen, hoop dat je snel opknapt.
Mijn kleintje is ook niet helemaal lekker. Ligt al vanaf half 5 te snurken :shock:
Wilde hem niet wakker maken. Maar nu is hij morgen natuurlijk wel heel vroeg wakker. Het het is de laaste dagen al steeds rond half 6
Niets aan te doen!!
Wie is de volgende op de lijst voor zijn NOD?
Moge meiden!
En Miek, hoe laat was je mannetje wakker??
Anne-Sophie, hoop voor je dat het snel raak is! En over dat voelen, ja dat is bij iedereen anders. Ik voelde deze maand hele pijnlijke borsten, was ik niet eens zwanger. Ik vetrouw dus mijn lijf daarin maar even niet meer…
M&J hoe is het nu?
Kitycat, wat fijn dat het er allemaal wat positiever uitziet. Hoe was je test vanmorgen??
Voor de rest van de meiden, hoe gaat het?
Goeiemorgen!
En Kittycat, heb je nog getest vanmorgen? Hoop voor je dat de streep al wat dikker is, dan kun je het misschien wat beter geloven. Waarom denk je dat je uitgerekende datum toch later moet zijn?
En fijn dat het op het andere vlak ook beter gaat. Nu maar hopen dat het zo blijft meid, dan kun je gewoon lekker van je zwangerschap gaan genieten zonder andere zorgen aan je hoofd.
Miekje, heb je de medicijnen nog gekregen gisteren?
Miek, was het erg vroeg vanmorgen? :shifty: Hier gaat het erg goed met slapen, eigenlijk sinds ze uit logeren is geweest. Ze wordt wel 's nachts een keer wakker, maar als ik dan even bij haar ga liggen slaapt ze zo weer, en dan slaapt ze ook echt door tot een uur of 8. Ben ik niet gewend van Sterre, dus is wel genieten hoor, ik voel me ook spontaan helemaal uitgeslapen en fit! :thumbup:
Oh, en leuk, Euro Disney! Ik ben er nog nooit geweest, maar we willen dat wel een keer doen. Volgend jaar december denk ik… wil wel het liefst rond kerst, maar dit jaar hebben we geen tijd meer…
Over fit gesproken… merk nu dat de zwangerschapshormonen van de vorige zwangerschap langzaamaan m’n lijf uit gaan. Voel me weer wat meer mezelf, fitter dus ook, en jammerdebammer, maar m’n haar valt ook weer wat uit. Heb tijdens de zwangerschappen steeds een enorm dikke bos haar, maar dat wordt nu dus weer minder Nou ja, hou genoeg over hoor
Mascha, hoe voel je je nu meis? Ben je erg teleurgesteld? Is niet zo gek hoor, je hoopt zo op een positieve test en in plaats daarvan komen die verrekte duivels om de hoek kijken Niet eerlijk he :hug:
Memmie, nog een week…
En Tycho ook al in maat 86/92 :shock: :shock: :shock: Hihi, hij is een jaar jonger dan Sterre :lol: Sterre zat met ruim een jaar net in maat 80. Alhoewel maat 86 toen ook al snel kwam. Sterre is vrij lang en smal, dus in de zomer heeft ze lang maat 74 en zelfs soms nog 68 gedragen, omdat je dan toch geen last hebt van te korte mouwen enzo Maar ja, in de winter moet ze toch echt lange broeken aan, dus toen zagen we pas dat maat 74 toch wel wat klein was :lol: Nu gaat het hetzelfde met maat 86… in de breedte vaak nog wat te wijd zelfs, maar mouwen en broekspijpen worden te kort. Daarom heeft ze nu erg veel rokjes
Maar het verschilt ook wel heel erg per merk, heb ik al gemerkt… Sterre heeft nu maat 74 t/m 104 in de kast hangen. Oké, maat 74 alleen een rokje en maat 104 alleen een bloesje dat erg klein valt, maar toch… stom dat dat zoveel kan verschillen he. :wall:
Anne-Sophie, volgens mij kun je maar beter niet weten wat je allemaal kan voelen, want dan ga je jezelf alleen maar gek maken (spreek uit ervaring :lol: )… Maar ‘gewoon afwachten’ is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Het Ãs gewoon heel spannend…
Tjip heeft gisteren bij onze versmanager en kw-manager in de winkel aangegeven dat hij vanaf volgend jaar 1 dag in de week extra vrij gaat nemen. Hij werkt nu 6 dagen in de week, en dan 12 uur op een dag (soms zelfs nog langer), en ja, dat is gewoon wat teveel van het goede, helemaal omdat hij vaak thuis ook nog aan het werk is. Hij merkt steeds vaker op dat hij vindt dat Sterre zo snel verandert, maar ja, als hij er nooit is dan ziet hij haar ontwikkeling ook niet zo geleidelijk, en dan schrikt ie soms van hoe hard het gaat. Dus hoop dat hij zich er ook echt aan gaat houden en straks wat meer tijd voor zijn kleine meisje heeft. Hij heeft het er al eens over gehad dat hij met haar wil gaan zwemmen, dus dat moet hij nu maar gewoon eens dóen, denk dat Sterre dat helemaal super zal vinden!
Maar goed, eerst nog de drukke kerstperiode door… :roll: (nee hoor, is hartstikke leuk. Tjip werkt zich wel helemaal kapot dan, maar de sfeer is zo leuk, en die drukte in de winkel geeft echt een kick!)
xHeske
Goedemorgen,
Pff hier werd ik niet gewekt door een wekker maar door de geweldige buren die al paar weken 's ochtends om 9 uur beginnen met timmeren en hameren en ik word er heeeeeeeelemaal GEEEEEEK van.
Inmiddels begint de hoofdpijn al op te spelen pfffff. en nog hartstikke moe daardoor…
Nou die :evil: hebben nog niet doorgezet, maar begin nu vanalles te voelen, dus misschien vandaag??
Hoe is het met jou Miekje??
Ha Heske,
En heb jij er een test tegenaan gegooit? Ikke wel. Duidelijke streep te zien. (Nog niet zo paars als de controlestreep) dus heb manlief laten weten dat hij vandaag niet al zijn energie in zijn werk moet stoppen whahha, kreeg een sms terug: cool… 8) Haha
Ik werkte naast mijn studie jarenlang op de vleesafdeling in eerst a&p en toen c1000. Man wat een lol heb ik daar gehad. En de feestdagen vond ik heerlijk. Hartstikke druk, heel gezellig en de dagen vlogen om.
De mensen zijn dan ook vaak zo vrolijk. En de winkel gezellig gemaakt met versieringen, helemaal leuk!
Ja Jorik heeft ook 1x in de zoveel tijd een papa dag. Hij gaat dan met de kids naar ballorig of zwemmen ofzo. Daar genieten ze vreselijk van. Maakt niet uit wat ze doen, maar een dagje alleen met papa is je van het!
Dat zal Sterre vast heerlijk vinden!
Euro Disney, ja wij zijn ook fans hoor. Emma is er nu 2x geweest, Wouter 1x (en ik 6 :oops: ) Emma was 7 maanden toen we voor het eerst gingen, ik zwanger van Wouter, toen was ze echt te klein. Maar vorig jaar was het geweldig voor hen. het enige nadeel is de drukte, maar als je zelf ontspannen bent maakt dat eigenlijk ook niets uit. Mag de pret niet drukken!
Wat fijn dat je je wat fitter voelt! Hoe is het met je litteken? heb je daar last van met het koude weer of helemaal niet?
Ik denk dat hij nu wel weer makkelijk een nieuwe zwangerschap aankan (dat vind ik :shifty: ), dusse…lente :**: stuur maar een mooi kerstcadeautje naar papa, mama en grote zus!
@Jane_S wrote:
Pff hier werd ik niet gewekt door een wekker maar door de geweldige buren die al paar weken 's ochtends om 9 uur beginnen met timmeren en hameren en ik word er heeeeeeeelemaal GEEEEEEK van.:evil: :x
Nou die hebben nog niet doorgezet, maar begin nu vanalles te voelen, dus misschien vandaag??
Heb je dat wel vaker, dat het een tijdje kan duren voordat de :twisted: echt doorkomen??
Hoe is het met jou Miekje?
Lief dat je het vraagt! :-* Wel ok, ik baal ervan dat ze mijn medicatie niet hebben gebracht gisteren. Sukkels. Ze weten niet wat mis is gegaan, ik stond gewoon op de lijst ja wat heb ik daar nou aan
Nu komen ze het vandaag brengen tussen 1 en 6. Ik hoop het maar, want het doet echt flink zeer en heb nu ook lichte koorts erbij, dus hoe eerder ik kan beginnen aan die kuur hoe beter.
Hoe voel je je verder? (naast de hoofdpijn?)