Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

Oh, Heske, ff goed lezen in het vervolg :wall: :wall:

Meis, je hoeft niet te twijfelen hoor, die streep staat er echt! Als je een vette streep wil, dan zou ik een keer met ochtendurine testen. En eventueel een andere test halen. Als je een digitale haalt van CB dan is het helemaal duidelijk, dan staat er gewoon met dikke letters ‘zwanger’ in het schermpje. Maar wat mij betreft… geen twijfel meer mogelijk hoor, je bent hartstikke ZWANGER!!! :dance:

Babet en Kittycat, kunnen jullie nog ff laten weten wanneer jullie uitgerekend zijn… (ja kittycat, ik ga er gewoon vanuit hoor :stuck_out_tongue: ), dan zet ik dat ook ff in het lijstje :dance:

Heske, leuk dat je een leuke dag hebt gehad, idd jammer van dat natte koude weer.

De :evil: hebben nog niet doorgezet… vandaag is mijn NOD bij cyclus van 25 dgn… dacht gisteren genoeg te voelen, maar later bedacht ik me dat het ook mijn darmen geweest konden zijn en kleine ongi gevoel, niet echt krampjes…? 't zal wel komen, ben er nog steeds van overtuigd :wall:

WHHAAAHHOOOOOEEEE POOOEZZEEEPPPOOOEEESSSS!!

Je bent zwanger!! :dance: :dance: :dance: :dance: Een streep is een streep! Meid als je niet zwanger was, dan stond er nl helemaal niets! Wat SUPER!! :-* :-*

M&J, zolang de duivels er niet zijn, gaan we gewoon door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: misschien is je cyclus langer. Memmie haar test was ook neg op haar NOD en je kan echt het beste testen met ochtendurine. (omdat je snachts hebt getest)

Heske, wat super dat je zo een leuke dag hebt gehad. Och jee…moest ze zo huilen? Leek de omgeving op de omgeving waar de crematie was? (kan heel goed dat er iets bij haar boven kwam)

Dikke :hug:

En graag foto’s!

Goh nou ik hoop idd ook op een mooi kerstcadeau. We lopen zo een beetje gelijk op Heske. Spannend weer!

Alleen idd beetje jammer dat wachten.

Jane, vervelend he dat wachten. Ga je nog een x testen? :-*

Oh ja weet iemand van jullie of het nu kwaad zou kunnen een antibioticakuur??

Heej van mij mogen we zo het lijstje af gaan (van pag 1) nu iedereen de ene positieve test na de andere! :dance:

@Miekje wrote:

Jane, vervelend he dat wachten. Ga je nog een x testen? :-*

Ja ik test over een week wel als ze er dan nog niet zijn, maar ik denk nog steeds (ja koppig :oops: ) dat de :evil: deze maand gaan komen… :wall:

@Miekje wrote:

Heej van mij mogen we zo het lijstje af gaan (van pag 1) nu iedereen de ene positieve test na de andere! :dance:

Vind ik een :thumbup: , super goed plan!!! dat iedereen nu achter elkaar zwanger mag worden :D. (ik volg dan wel dit lijstje , niet het nieuwe :mrgreen: :wink: )

Oh, haha Jane, zal ik je dan maar weer terugzetten bovenin het lijstje? (mag hoor, ik ben er namelijk nog niet van overtuigd dat de duivels door gaan zetten bij je :angel: )

Miekje, er zijn wel soorten AB die tijdens een zwangerschap kunnen, geloof ik (iig tijdens bv, dus dan vaak tijdens een zwangerschap ook). Zou gewoon bij de ha aangeven dat je misschien zwanger wil worden, misschien kan ie je dan een kuur geven die met een zwangerschap samen kan.

Heb het lijstje al ff aangepast, als je de wijzigingen niet zien moet je ff op F5 drukken :wink:

Top Heske :thumbup:

@Miekje wrote:

:cry: :cry:

:hug: :hug: :hug: Meid, we geven de moed nog niet op hoor, jij bent de volgende op het lijstje en je gaat gewoon een positieve test hebben binnen nu en een paar dagen! :angel: (of zijn er al duivels :? )

Nee geen :evil: :twisted: en ook niets wat erop lijkt

Heske ik hoop dat je gelijkt hebt!!! :pray:

Laat het voorlopig maar zo staan joh, anders moet je straks 2 keer dat lijstje omgooien, en het maakt mij weinig uit, als er binnenkort maar ZWANGER achter staat :smiley: :smiley: :inlove: en ik hoop dit jaar nog!! :mrgreen:

ahhh M&J :hug: vervelend die onzekerheid!

Mascha, ik duim gewoon nog even extra hard voor je!!! En voor jou ook Jane!!! Jeetje, wat spannend zeg, voor jullie allebei… :pray: :pray: :pray:

Foto’s van de Efteling staan in het sf :angel:

@M&J wrote:

@Miekje wrote:

:cry: :cry:

Daar bedoelde ik jou ook mee lieverd!

Er zijn nog steeds geen :twisted: en ik verwacht toch stiekum goed nieuws…

Hey meiden,

Alleerst Kittycat en muisje gefeliciteerd :dance: :dance:

Elize :hug: heel veel sterkte voor nu en voor de toekomst heel veel geluk en liefde :hug:

Heske, zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad :thumbup:

Hoe zet jij die foto’s trouwens zo op kok?

Wij zijn gister met z’n 3-en naar Amsterdam geweest.

Mochten van schoonouders kleertjes voor Jesse kopen voor de sint :thumbup: en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt.

En Pat heeft een mooie winterjas gekocht.

En ik…idd helemaal niks :cry: :wink:

Vanmorgen bij een kennis op visite geweest, haar zoontje is evenoud als Jesse.

Nu heb ik net lekker al de boodschapjes gedaan en is Jesse helemaal in dromeland :inlove:

De sucadelapjes staan hier al een uurtje op en dan ruikt lekker :drool:

Lekker Lieke, sucadelapjes :drool:

Ik upload mijn foto’s altijd eerst in Photobucket.com en dan kun je de linkjes daar kopiëren en in je berichtje plaatsen. Vind ik handiger omdat je dan meer foto’s in een bericht kan plaatsen en omdat ik ook in andere topics meeschrijf kan ik dan ook in één keer het hele berichtje inclusief foto’s kopiëren en ergens anders plakken. :wink:

Leuk dat jullie lekker geshopt hebben :thumbup:

Hier ben ik ook altijd degene die met lege handen thuis komt, stom is dat he. Koop meestal liever wat voor Sterre dan voor mezelf. Ben nu flink aan het afvallen dus koop ff niks, maar als ik straks weer zwanger ben, dan ga ik me flink te buiten aan leuke positiekleding :mrgreen: Wil de kleding van de zwangerschap van Lente* niet meer aan, vooral mijn favo broek niet meer want die had ik aan toen het mis ging met Lente*. Heel stom dat ik dat nog zo precies weet, maar dat komt omdat de gyn het zo’n leuke broek vond, daar hadden we het toen nog over, niet wetende dat dat een paar minuten later totaal niet meer belangrijk zou zijn. :wall:

Ik ben lekker druk vandaag. Zou eigenlijk gaan werken, maar openbaar vervoer is drama met dit weer, dus ik ga woensdag wel ipv vandaag. Dus nu ben ik even wat kasten aan het opruimen enzo. Voelt altijd zo lekker opgeruimd :slight_smile:

xHeske

Ladies ronde 3 is begonnen hier, helaas maar zoals verwacht, tzet nog niet helemaal door maar this al iets… zal straks wel de rest volgen…

Baal ervan, weer wachten, maargoed… :frowning: :doh: