Jammer jane Nou laat ze dan maar snel komen. En dan maar door naar de volgende ronde
dat het dan raak is! Neemt niet weg dat het een hele teleurstelling is… :hug:
Bedankt Miekje, ja het valt wel mee hoor die teleurstelling, baal er wel beetje van, maar zag het wel al zeker een week aankomen, dus viel deze keer wel mee :).
Inderdaad hopen dat ik volgende maand zwanger ben!!
Jammer Jane… Was leuk geweest als jij ook bij de positieven zat deze maand… Hopelijk ga je 2008 positief afsluiten!
M&J, laat je horen!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Miek, geniet er nog meer even goed van, misschien is dit voolopig wel de laatste maand dat je een wijntje kunt drinken en rauwe biefstuk kan eten
Ik kwam ff spieken hoor of er al een zwangere bij was en ja hoor…
Babet gefeliciteerd!
Hopelijk gaat het verder met iedereen goed. ik wens jullie het allerbeste.
Hier gaat het wat minder. vriend en ik zijn (voorlopig) uit elkaar. ik denk zelf dat het niet echt meer goed komt. bovendien heeft hij gevoelens voor een ander ben ik inmiddels achter. hier dus geen plannen meer voor een kindje helaas. ik woon nu tijdelijk bij mijn ouders tot ik wat anders heb.
met mijn gezondheid gaat het gelukkig wel weer helemaal goed. ik heb bijna nergens last meer van. cyclus is nog wel een puinhoop maar dat maakt nu toch even niet zoveel meer uit.
ik denk niet dat ik nog hier op het forum ga komen dus nu neem ik echt afscheid. heb hier niet veel meer te zoeken
dag dames! :-*
Jane, nogmaals een :hug:
Memmie, hoe is het verder met je?
Elize, lieve meid, ik wens je heel veel sterkte en vooral veel liefde en geluk. Hoop je terug te zien/lezen… weet verder niet wat ik moet zeggen, ik vind het heel rot voor je dat alles zo is gelopen.
Bedankt voor alles en nogmaals veel liefde en geluk voor in de toekomst… Dikke :-*
Miekje heeft het heel mooi verwoord, ik sluit me bij haar aan!
Elize :hug: , heel veel geluk en liefde voor de toekomst toegewenst!
Dikke kus :-*
M&JJJJJJJJ, Waar blijf jeeeeeee???
Ben helemaal niet nieuwsgierig :liar:
Ze draaien nog steeds! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Nog steeds geen nieuws??? :shifty:
Sorry meiden dat ik hier niet zo actief ben, maar ik heb niet het idee dat ik iets bijdraag aan het topic. Vanwege privacy kan ik ook niet zoveel over mezelf vertellen :?
Ik lees wel mee hoor en ik denk aan ieder van jullie ook al reageer ik niet zoveel.
Elize, :hug: voor jou. Eens komt er een lekker hapje in je leven die de vader van je kindjes zal gaan worden. Sterkte met alles!
@~Hope~ wrote:
Sorry meiden dat ik hier niet zo actief ben, maar ik heb niet het idee dat ik iets bijdraag aan het topic. Vanwege privacy kan ik ook niet zoveel over mezelf vertellen :?
Gekkie, dat geeft helemaal niets! Trouwens ik zie je zat voorbijwaaien hoor :mrgreen: lekker blijven doen! :thumbup:
Wat is het stil hier…
Joh, maakt niet uit Hope! Je hoeft geen privé dingen bloot te geven als je dat niet wilt. Het is gewoon gezellig dat je mee kletst! Lekker blijven lezen en kletsen
Ben het met memmie eens!
Thanks, jullie zijn lief!
Hebben jullie msn, vindt het leuk om daar wat te kletsen en is ook wat meer privé?
Jammer… nog geen nieuws Dacht ik nog ff snel kijken voor da’k aan 't werk moet, maar nee…helaas! Moe’k nog een hele dag wachten.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik heb wel msn, stuur je wel ff een berichtje met mijn e-mail adres.
Fijne dag! xxx
Ps Heske, heb je een leuke dag gehad in de winterefteling?
Oh jammer zeg…nog geen nieuws…
Ik ben ziek thuis. Man ik kan mijn ogen amper heen en weer bewegen, doet flink zeer. De ha toch maar bellen voor een kuur. Zou dat wat uitmaken, omdat we bezig zijn met zwanger worden? Weet iemand dat?
Ben ook heel nieuwsgierig naar Heske haar dag gisteren! Wouw, met sneeuw! :thumbup:
Zal je ook een pb sturen hope! Misschien een leuk idee om een x een avondje af te spreken met z’n alle op msn?
Memmie…weer een dagje dichterbij meis…
Oh ja Jorik is Emma haar urine wegbrengen. Ze is de laatste week zo aan het klagen over jeuk en nu een branderig gevoel. Ik vertrouwde het niet. Door een antibioticakuur kan je een schimmelinfectie oplopen.
Ik schrok toen ik in het potje keek. Je kan niet eens door haar urine heenkijken! :shock: Voel me nu een slechte moeder, ik had dit meteen moeten doen en het niet een week moeten aankijken… :wall:
Goedemorgen allemaal
Gisteravond kregen we ineens bezoek Vannacht hebben we uiteindelijk getest
Helaas negatief. Maar er is nog geen spoor van de :evil: :twisted: :evil: :twisted: te bekennen dus…
Goedemorgen, allemaal een leuk weekend gehad?
Heb helaas even geen tijd om overal op in te gaan, sta op het punt weg te gaan, maar wilde nog even een snelle update geven.
Gisteravond weer getest, want nog steeds geen :twisted:
Dit keer een heeeeele lichte streep. Dus wie weet…twijfel twijfel nog steeds dus.
Vanmorgen was de streep wat duidelijker, maar dat telt niet denk ik omdat het zoveel uur later is.
Hij was gisteren zoals je rechts van het iets duidelijker streepje in het hartje ziet. Net iets verkleurd, alleen dan helemaal egaal. Wat denken jullie?
Morgenavond maar weer testen als er nog geen :twisted: zijn.
Zo kom ik wel snel door mijn voorraad van 6 heen :eh:.
Ooooooh kittyyyyyy geweldig!! een streep is een streep!! hopelijk test je over paar dagen een super dikke streep!! :dance: :dance: :dance: mag ik je alvast voorzichtig feliciteren!?
Hoi meiden, hier is ik ook weer! :mrgreen:
Allereerst: Babet, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: Super zeg, al 3 zwangeren!
Jane, balen dat de duivels eraan lijken te komen… Heeft het inmiddels doorgezet?
Mascha, jammer zeg, een negatieve test. Maar we geven de moed nog niet op, zolang de duivels er nog niet zijn…
Geloof dat ik straks eens nodig het lijstje aan moet passen… :o
Miekje, voel je nou niet schuldig meis, het is bij zo’n ukkie toch vaak moeilijk in te schatten wanneer er iets aan de hand is. :hug:
Hope, geeft niets joh, dat je niet altijd even veel hier kan kletsen, kom maar gewoon lekker aanwaaien wanneer het jou uitkomt meis.
Ik heb geen msn… zelfbescherming denk ik, anders zou ik niet meer achter de pc vandaan komen
Verder ben ik het ff kwijt geloof ik…
Efteling was leuk! Wel erg koud en nat hoor, dat was wel jammer, maar het was echt zo mooi en sprookjesachtig met die sneeuw. Ik ben al héél vaak in de Efteling geweest, maar zó had ik het nog nooit gezien. Echt een leuk winters sfeertje.
Sterre is dus echt nergens bang voor, heerlijk is dat. Alleen bij Sneeuwwitje moest ze heel erg huilen. Vonden we toen heel raar, maar achteraf is het misschien wel te verklaren… Klinkt misschien gek, maar ik denk dat het haar aan Lente* en misschien vooral wel aan de crematie deed denken…
Maar goed, wel een hele leuke dag gehad dus. Heb jammer genoeg niet zo heel veel foto’s kunnen maken vanwege het weer. Vooral 's avonds, donker en sneeuw… dat trok m’n camera dus niet. Maar ga ze zo ff op de pc zetten, en als er een paar leuke tussen zitten dan show ik ze nog wel even.
Goh, en in theorie kan ik over een week alweer zwanger zijn :mrgreen:, want dan is m’n eisprong als het goed is weer geweest. Alleen jammer dat het nog 3 weken duurt voor ik dat dan weet :lol: Mijn temperatuur is trouwens erg gek aan het doen, maar ik denk dat dat komt doordat Sterre weer lekker uitslaapt de laatste tijd en ik dus niet meer steeds om dezelfde tijd wakker ben. Maar ja, heb ook nog zat ovulatietesten in huis, dus dat ei ga ik niet missen :mrgreen:
xHeske
Oh, zie het nu pas…
Kittycat, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: