Jammer Kittycat…Ik hoop dat het gewoon te vroeg was!
Ik had op mijn NOD ook negatief getest (vrijdags) met een gevoelige test en dinsdags erna pas positief! Het kan dus nog, zeker als de :twisted: er nog niet zijn!
M&J, ik hoop dat jij morgen met positief nieuws komt! Ons lijstje moet langerrrrr!!!
Heske, wat een heerlijk meid jullie Sterre :inlove:
Miek, hetzelfde geldt voor jullie mannetje :inlove:
Mooie kindjes hebben we!!! Trots!
Heske, Veel plezier in de winterefteling! Leuk hoor! Bofferd!
Ik heb het altijd erg leuk gevonden, kassawerk Denk er zelfs aan om het weer eens te doen. Komt veel verschillende mensen tegen, leuk! Die meiden die er tegenwoordig zitten met hun chaggie kop…vreselijk! Ik heb altijd zoiets van: wat je geeft krijg je terug! Als jij vriendelijk en vrolijk bent en dit over brengt, is de klant dat meestal ook terug!
Ik moet er dus wel aan denken , hihi!
Meiden, fijne avond en zondag! xxx
@Memmie wrote:
Jammer Kittycat…Ik hoop dat het gewoon te vroeg was!
Ik had op mijn NOD ook negatief getest (vrijdags) met een gevoelige test en dinsdags erna pas positief! Het kan dus nog, zeker als de :twisted: er nog niet zijn!
Oh, is dat zo, óp je NOD negatief getest en later positief :shock: Dat heb ik niet meegekregen :oops:.
Raar dat dat kan joh. Maar goed, nog niet alle hoop vervlogen dus 8)
Ik had al bijna filet americain en gerookte zalm gehaald vandaag

Kittycat, balen hoor…ik blijf voor je hopen zolang je niet ongi bent.
Heske veel plezier in de winterefteling morgen :dance:
Ik ben er wel hoor maar moest werken vandaag…
Ik ga weer even bij Pat zitten.
Toedels :-*
Ladies, even heeel kort en heeel ego:
ik ben ZWANGER!
Vanmorgen eerst met zo’n ultragevoelige, daar twijfelden we over en toen toch maar CB gekocht. Direct geprobeerd en overduidelijk!
Ga als ik tijd heb mijn banner aanpassen, maar kon het niet laten jullie dit nieuws te vertellen.
Groetjes Babet
Toch mijn banner maar even aangepast.
Groetjes Babet
Babet, wat leuk gefeliciteerd!!! :thumbup:
Gefeliciteerd Babet, wat fijn! :thumbup:
Hier is inmiddels het klussen weer achter de rug en kunnen we nu dus alleen nog maar duimen… M’n NOD is 3 december.
Iets heel anders: ik zie helemaal geen banners…? Iemand misschien idee waar dat 'm in kan zitten?
Gefeliciteerd Babet !!
Toch nog 1 van de 4!
Babet, wat geweldig!!! SUPER NIEUWS!!!
Geniet er maar lekker van :mrgreen:
Wat een leuk nieuws op de vroege morgen!
Proficiat Babet
Wij naderen de klusfase weer…
Moge dames,
Muppet, zie je nog steeds de banners niet? Soms dan is dat even zo, maar daarna moet je ze weer kunnen zien. Hoe is het met je? Lees dat het klussen achter de rug is en dan komt het wachten weer he…
Gelukkig niet zo heel erg lang. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mascha, hoe is het meis? Hebben jullie al getest?
Kittycat, ik blijf stug doorduimen hoor! Idd je kan te vroeg hebben getest. Nog geen spoor van de :twisted: ?
Memmie…nog een paar dagen. Wat duurt het wachten lang he?
Ook voor jou draaien de :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hier heeeeeeel hard door! :-
Hoe is het met de andere meiden?
Gisteren een :thumbup: dag gehad. Een echte Sint dag. S ochtends kwam hij in buiten aan. Met de trein, pieten van de daken, (het waren er erg veel) daarna Sint nog op zijn paard. Toen zijn we nog naar stad gegaan. Daar stond een podium, dus entertaiment kids aan het zingen en aan het dansen geweest met de liedjespiet! Zo leuk! :inlove:
Er kwamen Pieten vanaf het dak van de bioscoop (en die is heeeel hoog :shock:) met touwen naar beneden en weer echt een stuk of 40 pieten als het er niet meer waren. En de Sint natuurlijk.
Emma en Wouter hebben beide volgens mij wel een halve kilo snoepgoed gehad die dag :lol:
Lekker nog warme chocomelk gedronkenin een nieuw kinderrestaurantje, ook daar waren de pieten, dus een groot feest. :mrgreen: Ze hebben echt genoten (lees: en mama dus ook)
Vandaag duik ik achter de laptop om mijn verslagen te schrijven van de bevalling van mijn vorige client en onze gesprekken. Ben ik wel even zoet mee. Jorik komt gelukkig eerder thuis van zijn werk dus dan kan hij met de kids pepernoten bakken. (hebben ze nog niet genoeg gehad nl :roll: )
:-
@~Hope~ wrote:
Wat een leuk nieuws op de vroege morgen!
Wij naderen de klusfase weer…
Ha die Hope, hoe is het?? Enne…wij ook! :mrgreen:
Babet, :dance: Gefeliciteerd! :dance: Super hé!
Joehoeoe, toch nog een positief bericht deze maand! :thumbup:
M&J hoe staat het met jou?
Kc, nog steeds geen :twisted: ? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik denk dat mijn cyclus (veel) langer was dan ik dacht. Meende deze keer toch echt mijn ei te hebben gevoeld, maar waarschijnlijk dus niet? Dat KAN verklaren dat het vruchtje nog zo piep klein was
Miekje, fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad! Het is echt zo, als de kids zich vermaken zijn de ouders ook blij
Jah…nog 9 spannende dagen…Thanks voor het duimen Allemaal!
Ik ga mijn kleine ventje ff vermaken. Is al een paar dagen wat jengelig… Heeft ook al een paar nachten erg onrustig geslapen :? Vannacht hebben we van 0.030-02.00 uur met hem omgespookt…gaap!
BMR prik??? En snotjeverkouden.
Meiden fijne dag!
M&J suc6 vandaag!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup:
xxx
Ooh memmie, beterschap voor je ventje!
:-*
Nog geen M&J…ooh nee he, die gaat vanavond natuurlijk testen, :think: zitten we in spanning de hele dag!
Babet GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :mrgreen:
@Miekje wrote:
Heej voor Jane begint t nu toch ook wel heel spannend te worden, nog 5 daagjes!
Hoe kom ik hier nou weer bij??? Wat een muts ben ik :oops:
Zat natuurlijk op dat lijstje te kijken, daar staat de 27e op.
Hoe is het nu Jane?
Babet, gefeliciteerd!!! helemaal geweldig! Hoe voel je je?
Ben een aantal dagen niet geweest. Moest zwanger worden even naast me neer leggen, anders ben ik er de hele dag mee bezig en dat is voor niemand prettig. Dus kwam even kijken zag dat er eentje bij het lijstje was toegevoegd.
Hoe is het met kittycat en M&j, zijn de :evil: :evil: :evil: nog niet tevoorschijn gekomen?
En Jane, zie dat ze bij jou wel langs zijn geweest, echt balen voor je. Volgende ronde wordt jouw ronde!
Miekje, leuk hè sinterklaas, kan erzelf ook nog altijd van genieten!
Memmie, voor jou is het aftellen, zo spannend… Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn
Hoe is het verder met iedereen?
Hier gisteren met mijn vriendinnen een heerlijk wijntje gedronken. Was pas half 4 thuis dus ben nu brak en moet straks nog met schoonouders uiteten. Wel gezellig maar ben zo moe
Gelukkig is mijn man nu even met Milan op stap dus heb ik even wat tijd voor mezelf.
Denk dat er vanavond wel een rauw biefstukje ingaat
@Miekje wrote:
@Miekje wrote:Heej voor Jane begint t nu toch ook wel heel spannend te worden, nog 5 daagjes!
Hoe kom ik hier nou weer bij??? Wat een muts ben ik :oops:
Zat natuurlijk op dat lijstje te kijken, daar staat de 27e op.
Hoe is het nu Jane?
Nee hoor Miekje, je zat goed, maar ze gaan komen…
Verders gaat goed, alleen beetje balen, weer wachten…
Miek ik hoop het, zeker balen, maargoed…
ze zijn er nog niet trouwens, maar had nega… en had krampjes… ze mogen dan ook nu wel komen :roll:
Zijn ze er nog steeds niet jane? Bah wat vervelend. Als je dan niet zwanger bent laat ze dan maar komen…
Of zou je toch heel misschien…??
Miekje, heerlijk zo een avondje, even geen mama of zwanger. Gewoon lekker Miek! Veel plezier vanavond meid!
Uhm ze zouden morgen komen, uitgaande van 25 dagen cyclus.
Maar vandaag gaat het denk ik al doorzetten, beetje krampjes zag net al heeel klein beetje roze… en had natuurlijk vanochtend negatieve test…