2 zielen, 1 gedachte
Dank je :-*
@M&J wrote:
2 zielen, 1 gedachte![]()
Haha ja was echt grappig
Hoe zou het met Sarah gaan…
Enne:
Masha wat een scheetepeet van een hond! Hoe is het met je? Bijna testklaar he?? Spannend!!
Wat een schrik die val! Hoe gaat het nu?
:mrgreen:
Lieke gaan jullie nog wat leuks doen?
Memmie hoe is het met je meid...en met de spanning?? :-*
@Miekje: Hoe ik me voel?? Op het moment echt even ruk Mijn man is vannacht om 03:00 begonnen e is net thuis gekomen. Leuk zou je denken lekker vroeg thuis maar we kregen meteen enorme bonje
Ik kan nog steeds niet lopen en strompel een beetje door het huis.
De hond moet nog uit, boodschappen moeten nog gehaald…
En testen kan ook nog niet
Kortom ik voel me een beetje zielig; sorry
Oooh meis, wat vervelend… :hug:
Natuurlijk voel je je kl*te…
Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik even boodschapjes voor je kunnen halen, maar ja heb je nu ook niets aan :silenced:
Wanneer ging je ook alweer testen? Misschien brengt dat goed nieuws
Ruzie al bijgelegd?
Ik ga met Emma en Wouter naar het CB, em krijgt haar laatste prik (ze gaat eind januari naar school)
Tot later!
Lief van je aangeboden Miekje!!
Succes voor Emma :hug: Zo’n prik is nooit leuk
Ruzie nog niet bijgelegd nee :roll:
Ik denk zondag testen…
Whahahaha Lieke, zoiets dacht ik al!
:hug: voor jou M&J, dat je je maar snel beter voelt.
Emma deed het super! Ben zo trots op mijn meisje :inlove: Ze gaf geen kick, zijn daarna nog een klein cedeautje wezen uitzoeken. Lieve meid, ze was ook trots op zichzelf, leuk is dat.
Ze is nu net geen 103cm en 17.4 kilo. Prima dus. Ogentest ook :thumbup: . Wel nog een hartruisje, maar kon geen kwaad. Dus mama = trots!
Wat is het hier rustig zeg!
Allemaal een fijne avond meiden :mrgreen: vooral Lieke
Het is idd al een paar dagen erg rustig hier Miekje
Emma=stoer :mrgreen:
Ik heb vanmiddag wel met een test in mn handen gestaan maar uiteindelijk toch niet gedaan…
Wow…Stoere Emma :dance:
Hallo!
Jammer dat er nog geen positieve berichten bij zijn gekomen…
Ik hoop echt dat jullie dit jaar nog positief mogen afsluiten!!!
Hier gaat het wel. Ben echt enorm nerveus. Ik kan/durf me nog niet te hechten aan het vruchtje in mijn buik… zelfbescherming??? Voorgevoel???
De dagen kunnen me niet snel genoeg gaan! Nog 10 dagen… pffffff!
Lieke, nog gefeliciteerd met je 6 jarige huwelijk!
M&J…SPANNEND!!! Wat balen van je voet…AUW!!! Ik hoop voor je dat het herstel een beetje vlot gaat.
Nu de ruzie al wel bij gelegd?
Ik ben vandaag erg kribbig en emo… Tycho heeft al twee nachten erg onrustig geslapen en is jengelig…manlief is weer 't hele weekend druk met vanalles behalve een keertje lekker rustig met vrouw en kind… En ik heb gewoon geen rust in mijn donder…Grrrr!
Stoer he, wanneer onze kinderen zo flink zijn bij het prikken! Ik ben ook altijd super trots Tycho is ook altijd heel flink :inlove:
Kittycat, hoe is 't nu met jou?
Meiden, ik wens jullie allen een heel fijn weekend! En voor sommige-> suc6 met klussen, of met testen…en natuurlijk metoefenen en wachten!
xxx
Hoi meiden, het is idd rustig hier zeg! :shock: Het is Sarah d’r schuld denk ik, die zitten we nu met z’n allen te missen
Tja, en Lieke zien we de komende dagen ook niet hier natuurlijk, die heeft het veeeeeeel te druk (en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag meis!!)
Gisteren de hele dag gewerkt, en verdorie nog m’n werk niet afgekregen. We hebben veel nieuwe medewerkers en er gaat dus veel mis… vooral bij de kassa, want de hoofdcaissiere is niet zo’n ster in mensen inwerken, dus daar had ik m’n handen vol aan. Ga nu maandag maar een dagje (of ene half dagje) extra werken… :roll:
Maar eerst morgen naar de Winterefteling :dance: :dance: :dance: Die is eigenlijk pas in december open, maar een grote leverancier viert daar het jubileum en alle klanten zijn uitgenodigd, dus wij ook. We hebben 4 vrijkaarten gekregen, en nog consumptiebonnen erbij, dus dat is wel echt super. Mijn ouders gaan ook mee, die zijn daar in geen jaren meer geweest en hebben er helemaal zin in :mrgreen:
Memmie, ik vind het niet zo gek dat je kribbig bent joh, je zit zo enorm in spanning en die hormonsters werken natuurlijk ook lekker mee. :hug: :hug: :hug:
Miekje, wat is Emma stoer!!! Leuk dat ze zelf ook zo trots is dan, wat schattig! :inlove:
Mascha, hoe is het met je pootje? Je zou vandaag toch Zwarte Pieteren? Hoop dat het gelukt is! En morgen testen…
… wel op tijd hier laten weten hoor, dan kom ik nog ff spieken voor ik naar de Efteling ga
Sterre mag vanavond haar schoentje weer zetten. Beetje snel achter elkaar, donderdag ook al namelijk, maar haar reactie was zó leuk, dat Tjip het ook wil zien :lol: Ach, we hebben een enorme berg schoencadeautjes in de winkel liggen, dus het kost ons niets :silenced:
xHeske
Heeee Heske
Leuk joh naar de winterefteling; ik wil ook!! als het idd gaat sneeuwen morgen een extra mooi gezicht allemaal
Pietje spelen zat er helaas voor mij niet in Ik kan er amper op staan. Twee december heb ik een nieuwe kans dan is Sinterklaas in het bejaardenhuis hier
Als mijn man moet werken (hoort hij vanmiddag) dan testen we pas savonds dus je hoeft niets te missen in dat geval
Komt Sint ook bij jullie in de winkel, of mogen de kids schoentje zetten??
hoe dan ook; heel erg veel plezier morgen!!
Zou Kittycat eigenlijk al nieuws hebben???
Oh, jammer meis… Hopelijk is je voet 2 december wel een beetje genezen dan…
Bij ons in de winkel mogen kinderen idd hun schoentje zetten. We hebben dit jaar best wel leuke cadeautjes ingekocht, net ff wat duurdere dan vorig jaar, dus ben benieuwd of de kids er blij mee zijn.
Goh ja, ben toch ook wel benieuwd of Kittycat al getest heeft :shifty:
En jij bent ook een mooie zeg, 's avonds pas testen :shock: :snooty: Weet je wel hoe enorm spannend wij het vinden :o :lol:
Oja, voor wie zich verveelt… heb ons apie nog ff geshowd in ons showtopic
Ha meiden!!
Oh Mascha, wat spannend zeg! Van mij mag je eeeeccchhhht morgen ochtend wel testen hoor, doe je het s avonds gewoon nog een x :mrgreen:
Ik hoop ook dat je voet snel geneest… :hug:
En dan 2 december lekker pieten :mrgreen:
KKIITTTYYYCCAAATTT waar ben je nou? Hebben de :twisted: goed naar ons geluisterd en zijn ze weggebleven?? Heb je getest??
Heske, leuk zeg dat ze bij jullie in de winkel hun schoen mogen zetten!
En wel om jezelf denken he…niet te veel gaan werken hoor…
(snap wel dat het eigenlijk niet anders kan)
Echt gaaf hoor die kaartjes naar de winterefteling, zo leuk altijd! Gezellig dat je ouders meegaan.
Eens even spieken bij ons showforum hoor
Heej voor Jane begint t nu toch ook wel heel spannend te worden, nog 5 daagjes!
Hey meiden,
Lief dat jullie zo met me meeleven :-.
Ik heb het behoorlijk zwaar gehad de laatste dagen, het gaat nu weer wat beter (al is het nog niet voorbij), hopen maar dat die lijn zich voortzet en er geen terugval komt.
En de test, tja, die hebben we gisteravond gedaan en was hartstikke negatief. Nog niet de minste verkleuring te zien. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld :?. En het voelt ook niet alsof dat er snel aan zit te komen.
Ik heb dus een nóg langere cyclus, hij was zo mooi 32/33 dagen de afgelopen 4 maanden en nu wijkt hij weer af dus :(.
Dat zou dus ook betekenen dat mijn ei op een ander moment was. We hebben wel een paar dagen speling genomen, maar daarna echt niet meer consequent geklust :oops:. Dus ja, ik verwacht toch echt ongi te worden binnenkort. De kans op een zwangerschap lijkt me bijzonder klein. Tenzij mijn ei iets later was en die nog net raak was in de paar dagen speling en de test te vroeg was. Maar goed, dit was een midstream test, die 4 dagen vantevoren kan en meer speling hebben we echt niet hoor, dan had hij nu al positief moeten zijn, want dat lag in het bereik van de test. Dus heb maar vast een pak tampons aangeschaft en ik ga zitten wachten…
Als er dinsdag nog niets is dan gooi ik er nog wel een test tegenaan, maar ik verwacht niet dat dat nodig is.
Maar jullie hebben allemaal een fijn weekend hoop ik momenteel?
Heske, veel plezier in de Efteling
Mascha, ik hoop dat je alsnog Pietje kan spelen. En ik ben erg benieuwd naar je test Ik
dat jij wel een positieve mag hebben en dat mooie kamertje volgende zomer gevuld mag worden.
Memmie, sterkte met wachten :- Ik duim voor je dat alles goed is.
Lieke, veel klusplezier