Haha, die Wouter, wat schattig! :inlove: Wil Thomas een beetje happen?
Sterre had ook zoiets vanmorgen. Ze was de Sprookjesboom aan het kijken op tv. Ze wees naar die boom, met haar vingertje tegen de tv aan ( :roll: ), en net op dat moment begon die boom te praten en deed ie dus z’n mond open. Begon ze enorm dramatisch te ‘huilen’, want die boom had in haar vingers gebeten :doh: Jaaaaaajaaaaa :roll: :lol:
Maar goed, nu gaan we écht douchen
xHeske
Nou Jane, ik moet het nog zien hoor, of het doorzet :snooty:
Hahah die Sterre :inlove: , hoe ze zo kan schrikken daarvan, schattig.
@Ke wrote:
Nou Jane, ik moet het nog zien hoor, of het doorzet :snooty:
Hihi is goed Heske

Nou we gaan even VET duimen voor je Jane. Dat zou gaaf zijn…
En, ja we hebben er inderdaad helaas niets over te vertellen, gewoon wachten…
Heske, je kan ongesteld worden zonder eisprong. Bij menstruatie, terwijl je aan de pil bent is er ook geen eisprong.
@Miekje wrote:
Nou we gaan even VET duimen voor je Jane. Dat zou gaaf zijn…
En, ja we hebben er inderdaad helaas niets over te vertellen, gewoon wachten…
:mrgreen:
@Ke wrote:
Sterre had ook zoiets vanmorgen. Ze was de Sprookjesboom aan het kijken op tv. Ze wees naar die boom, met haar vingertje tegen de tv aan ( :roll: ), en net op dat moment begon die boom te praten en deed ie dus z’n mond open. Begon ze enorm dramatisch te ‘huilen’, want die boom had in haar vingers gebeten :doh: Jaaaaaajaaaaa :roll: :lol:
xHeske
:lol: :lol: :lol:
Cyclus: 25/26 zet 't door?/ronde 3 nog niet…
Ja die is beter! :thumbup:
@Miekje wrote:
Cyclus: 25/26 zet 't door?/ronde 3 nog niet…
Ja die is beter! :thumbup:
:inlove: :mrgreen: haha Miekje, je houdt het goed in de gaten

ja ik verander het telkens, ik hoopte gewoon weer op 25 dagen vind dat wel een mooie cyclus

:eh: ikke? Ja haha ik leef gewoon mee :shifty:
Gelijk heb je, gewoon een Cyclus: 25/26 zet 't door?/ronde 3 nog niet…/niet doorgezet! Zwanger! :inlove:
:mrgreen:
@Miekje wrote:
:eh: ikke? Ja haha ik leef gewoon mee :shifty:
:inlove:
ja nu maar hopen dat ik die inderdaad kan aanpassen met een positief bericht ;) anders wordt het in de volgende ronde een kerstkadootje die positieve zwangerschapstest :think: :)
@Jane_S wrote:
ja nu maar hopen dat ik die inderdaad kan aanpassen met een positief berichtanders wordt het in de volgende ronde een kerstkadootje die positieve zwangerschapstest :think:
![]()
Ik hoop op aanpassen, en als dat niet zo is, dan doe ik graag met je mee voor een mooi kerstcadeau (de rest ook natuurlijk

Zou gaaf zijn zeg… een positieve test zo vlak voor de kerst (doe dr maar een stuk of 10 - jou dan als het nu raak is

Goeiemorgen
Als we het over “rare” praatjes gaan hebben mag ik ook meedoen…
Ik heb weer wat hoor; de duivels zijn verschenen in een soort brokken niet echt vloeibare vorm zeg maar :?
Jane zo te lezen maak jij echt nog een kans! Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!!
Mascha, (schrijf ik het eigenlijk goed je naam, of is het Masha) dat ken ik niet. Misschien een voorbode? Wat bedoel je precies met brokjes??
(als het vervelend is om hier neer te zetten, kun je het ook in spoiler zetten)
Goedemorgen M&J
he bah, wat raar…? wat zou het zijn?
Bedankt M&J erg lief van je
Maar nog steeds :wall: door die ongi gevoelens denk ik niet dat het zo is…
Hoe is je temp eigenlijk Jane? En heb je ovulatietesten?
@Miekje wrote:
Mascha, (schrijf ik het eigenlijk goed je naam, of is het Masha) dat ken ik niet. Misschien een voorbode? Wat bedoel je precies met brokjes??
Klopt het is met een c
Het zijn allemaal grote stukken en ook niet bepaald helderrood :?
wat raar…en zet het verder niet door?
Is het donkerbruin?
Nee temp niet en ook geen ovutesten.
heb ook geen temper in huis…
Mascha erg vervelend! is het niet oud bloed? (die kleur?)