:dance: JAHOEOEOEOE TIERRRRRRRR :dance:
GEFELICITEERD MEIS!!! Geweldig zeg! Wauw! Ik moést nog ff kijken voordat ik naar bed ging… :think: voorgevoel???
Ik ben echt heel blij voor jullie! Zonder de mmm!
Ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toe!
:-*
@Kim3e wrote:
Niet zo gek doen hoor meis, lekker van genieten!!! :inlove:
Dat doe ik ook wel!! Ook al durf ik dat eigenlijk ook nog niet echt… vind het erg spannend allemaal…
Ik baal nu ook heel erg dat ik gestopt was met de zwangerschapsvitaminen (met foliumzuur)… ik heb ze maandenlang geslikt, maar op een gegeven moment dacht ik dat het hem toch niet zou worden zonder de mmm… en het koste zoveel geld en ging me wat tegen staan… dus toen ben ik gestopt en pas afgelopen woensdag weer begonnen… :wall: :wall: :wall:
Maarja, kan er nu niets meer aan doen, en we maar voor een gezond kindje!
@Memmie wrote:
Ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toe!
Thanks… ben zooo blij!!
Had het echt niet meer spontaan verwacht… dacht echt dat tijger en jane eerst positief zouden testen… :hug:
Tierrr:
niet lullig voelen, geniet van je zwangerschap, het is je gegund!!!
Jane, Mascha en ik volgen jou …
Inderdaad Tierrr: jezelf niet lllig voelen hoor dat is helemaal niet nodig! :hug:
Het is je enorm gegund en ik ben ook echt niet jaloers op je :-
Maandag wel je mooie test showen he :inlove:
Lief van jullie meiden! :-*
@Kim3e wrote:
Lief van jullie meiden! :-
Zeg dat wel!! :-
Ik duim voor jullie meiden, dat jullie maar snel mogen volgen!!
Ik zal morgen even een foto maken van de test en dan maandag weer!
Nu eens even kijken of ik kan slapen… :roll:
Zie banner!! :mrgreen:
Dames… ik kan niet slapen… :?
De afgelopen nachten sliep ik steeds al niet zo goed, kennelijk door de hormonen. Maar nu kan ik ineens helemaal niet meer slapen… ik ben opgewonden en giga misselijk… :roll:
Jaaaaaaaaaaaa Tierrrrrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd meid
Wat geweldig weer een zwangere :dance:
Tierrr, je banner! :inlove: :inlove: :inlove:
:hug: voor de misselijkheid! :hug:
Prachtige banner, meis! :thumbup:
Staat je goed!
Jane, Chantal en Mascha volgen snel! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH TIERRR!!! :shock: :shock: :shock: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Oh, wat een super goed nieuws meid!!!
(enne… niet teveel zorgen over het foliumzuur hoor meis :hug: gewoon vanaf nu trouw weer slikken en dan komt het wel goed hoor :hug: )
Niet gek dat je niet kon slapen vannacht, er gaat zoveel door je heen nu he. Ga er lekker van genieten meid, laat het beetje bij beetje tot je door dringen en heb er vertrouwen in dat het goed blijft gaan.
He, ben zó blij voor je!
Chantal is straks lekker met haar huis bezig, Jane heeft al iets afstand genomen dus die 2 meiden zullen vast snel volgen!!
We delen nu al bijna een jaar heel veel met elkaar en ik zou het eigenlijk erg jammer vinden als ons clubje uitelkaar zou vallen Het is net zo net zo gezellig :mrgreen:
Mascha :
Ons cluppie valt toch niet uit elkaar.
We delen lief en leed met elkaar, dat blijft volgens mij wel bestaan hoor…
Ik heb een vraagje aan de dames die een temperatuurlijst bij houden / hebben bij gehouden: Bij word voor soort programma doen jullie dat of welke website ?? ik heb het namelijk nu opgeschreven, maar wil er een mooi grafiekje van maken.
Nu ga ik gauw weer verder met het huis en de tuin, moet wel netjes zijn als de makelaar foto’s komt maken en taxeren.
Tierrrr!!! Wat super!!! Gefeliciteerd, ben helemaal blij voor jullie!!!
Geniet ervan!!
En alles komt altijd met 3 tegelijk, dus er is deze maand hoop voor de andere meiden
Ik schrijf niet zo veel meer mee, maar denk echt nog wel aan jullie!
Oja BIB :mrgreen:
Tijger, gefeliciteerd met de koop van jullie huis!
Kim, alsnog gefeliciteerd met alle verjaardagen in huize Kim, is de drukte nu voorbij?
Haiii Miek!
Tjee meid, wat ga je ineens snel! :inlove: Bijnaaaaa zover voor je, alles al klaar in huis voor de kleine spruit? :inlove:
Hier is de feestvreugde voorbij. Moet nog even stofzuigen en dweilen en de slingers afhalen en dan de taart nog uitdelen die over is, en dan is het klaar ermee! :mrgreen: Volgende verjaardag is pas eind november! :dance:
@M&J wrote:
Chantal is straks lekker met haar huis bezig, Jane heeft al iets afstand genomen dus die 2 meiden zullen vast snel volgen!!
Ik hoop het!! :pray:
@tijgertje1982 wrote:
Ons cluppie valt toch niet uit elkaar.
We delen lief en leed met elkaar, dat blijft volgens mij wel bestaan hoor...
Wat mij betreft wel!! Vind jullie allemaal zo lief, ik blijf gewoon schrijven!! :)
Heb me inmiddels trouwens ook aangemeld bij de mei-mama's, maar voor mijn gevoel is de oktoberstoppers nog echt mijn 'thuis' haha.
Miek, een BIB!! Ongelooflijk, ik weet nog als de dag van gister dat jij positief testte!! Was helemaal blij voor je, maar stiekem ook wel wat jaloers, haha! :) Succes met de laatste loodjes meid!!
Tijger, ik voerde de temperatuur niet in in een programma... ik hield het bij in een lijstje op mijn nachtkastje en tekende het handmatig in een grafiek. Ik kan je wel een aantal sturen als je je mailadres even geeft?
Oh Tiertje wat moet dat een gelukzalig gevoel geven zeg dat je niet verder de medische molen in hoeft :dance: :dance: :dance:
Het kleintje voelde dat natuurlijk en wilde het even voor zijn! Het is NU al een lief kindje! :inlove: