*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***









Ons Showforum:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=63545&postdays=0&postorder=asc&start=0



Voor wijzigingen PB tijgertje1982.

Meld :mrgreen:

Hierbij de foto’s van het huis :

Meld!! :slight_smile:



Zozo, ziet er mooi en ruim uit tijger!! :thumbup:

Wat heerlijk ruim! :shock: Of lijkt dat alleen zo?

Fijn ook die garage!!! :thumbup:

volgende foto’s :

nog meer foto’s ( krijg ze niet in 1 bericht)

de laatste :

Meld!



tijger leuk huisje!! :mrgreen:



Lieve Miek fijn dat jullie, samen met Livia, weer thuis zijn. nu heerlijk genieten van jullie prachtige dochter en zusje! :inlove: :-*



heske fijn te horen dat de testen goed waren!! :inlove:

Het is beneden vrij ruim , mooie diepe achtertuin met vrij grote garage. Tussen de garage en de keuken zit nog een bijhok voor de wasmachine, droger etc.

Bovenverdieping is wel kleiner, zijn eigenlijk 3 slaapkamers, maar van de 2 grote is 1 gemaakt en dan nog een klein kamertje…



Het is wel kleiner dan waar we nu wonen, maar wel knusser en gezelliger in te richten. Moeten het nog wel opknappen hoor.

Er komt in de eetkamer een schuifpui, kozijnen moeten worden vervangen, in de loop van de tijd komt er een opbouw op zodat we ook een grote zolder hebben waar we kunnen staan (is nu meer opslagruimte, je kan er alleen op je knieen zitten) en we zitten nog te denken wat we met die grote slaapkamer kunnen doen zodat we 3 kamers hebben.



Maar we moeten nu afwachten tot maandag, dan krijgen we te horen of het bod is geaccepteerd. :pray:

Mooie lichte keuken ook :thumbup: :thumbup:

Ziet er mooi uit Tijgertje! :thumbup:

Smsje van Miek die ik even met jullie wil delen





Miek is vreselijk moe :zzz:

De borstvoeding komt niet goed op gang. Ze is elke keer een uur bezig en dan 2uur later weer. Ze is helemaal op maar vind het erg jammer dat ze niet kan komen kletsen en mist jullie allemaal!

Ahhhhhhh :frowning:



Miekje, :hug: :hug: :hug:

Ik zou zeggen stop er dan mee, je hebt het meer dan geprobeerd :silenced:

Als je er zelf aan onderdoor gaat gaat het niet goed denk ik :hug:



Of is dit heel naief als nog niet mama gedacht :think:

Dat werkt zo niet op een of andere manier Mascha…



Geloof me… Bij Lysanna lukte de bv niet en kon ik het eigenlijk redelijk makkelijk van me af zetten. Na 2 weken ben ik overgestapt op de fles.

Isabel heb ik zonder problemen 6 maanden bv gegeven.



Bij Casper was het vanaf het begin al problematisch, een LK (lactatiekundige) erbij laten komen, wat tips gekregen, en toen ging het beter. Toen later kreeg de bv een dip en ben ik bij gaan kolven. Ik heb echt een paar maanden 2x een uur gekolfd per dag, 's morgens een uur, 's avonds een uur. Alles om de bv maar op gang te houden en genoeg melk te hebben om ook de middagfles daarmee te geven. Zo redde ik net de 5 voedingen…

Het was een hele opgave, maar opgeven deed ik niet.



Misschien kwam het ook omdat het de laatste was, misschien ervaart Miekje dat ook wel zo?



Uiteindelijk heb ik Casper 7 maanden bv gegeven en ben ik tevreden gestopt. Toen pas kon ik het voor mezelf afsluiten…

Ik denk dat Miekje het uiteindelijk wel aanvoelt als het echt niet gaat… :think: :hug:

Ik wil er ook niemand mee aanvallen of veroordelen hoor :oops:

Meld!

…Maar hier laat ik het ook ff bij! :zzz: :zzz: :zzz:

Wilde ff snel bijlezen of er nog nieuws was!



Toch ff snel:

Miekje, jammer dat de bv nog niet goed gaat… Denk wel aan jezelf lieverd! Fijn dat het goed gaat met jullie mooie meid! :inlove:



Tijgertje, lijkt een mooi ruim huis! :thumbup: Ik duim voor je dat ze het bod accepteren!



Tierrr, bijna vakantie!!! Lekker hoor! En suc6 met de clomid e.d! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Mascha, Kim, Heske…Iedereen :-*

Welterusten en tot morgen vast nog wel ff!

Aaah, miekje, wat balen dat de bv niet goed gaat… het zit jullie ook niet mee he? :hug: :-*