*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Miekje en Jorik,



Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjaar !!

(het staat wel verkeerd in het lijstje Specials maar Mascha vertelde me dat het vandaag was ipv maandag)





Wel balen dat de borstvoeding niet op gang komt… :hug:

Hallo lieve meiden



Even excuses, maar ik red het niet om echt online te komen. De bv komt maar niet op gang en ben nu heel intensief bezig, dag en nacht om het te laten slagen, meiden, ik kom echt snel weer veel vaker hier, maar krijg het nu niet voor elkaar, probeer s avonds tussen de voedingen te slapen voor zover dat lukt.

Oh zie dat Mascha dat al had geschreven :thumbup:



Thanx voor de felicitaties!!



Ik geef nog niet op hoor, wil het laten slagen :oops: doe iig mijn best.



Schoonouders komen binnen, probeer vandaag nog langs te komen hoor.



Lief dat jullie zo aan mij denken… :-*

Meis, heel veel suc6! Ik hoop dat je aanhoudendheid en geduld wordt beloond! :pray: Neem ook je rust, dat helpt ook! We zien je hier snel weer verschijnen als de bv op gang is! :-*

@Memmie wrote:

Meis, heel veel suc6! Ik hoop dat je aanhoudendheid en geduld wordt beloond! :pray: Neem ook je rust, dat helpt ook! We zien je hier snel weer verschijnen als de bv op gang is! :-




Helemaal mee eens!! :thumbup:



En Miekje en Jorik, ook van mij van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjaar !! :-

Oh ja, is ook zo… was me ff ontschoten… :oops:



Miekje en Jorik, Hartelijk Gefeliciteerd met je 1e huwelijksjubileum!

Miekje en Jorik, alsnog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!!!



Wat de bv betreft, ik kan me ook goed voorstellen dat je het niet ‘zomaar’ op wil geven. Bij Sterre had ik het niet zo erg gevonden als het niet gelukt was denk ik, toen wist ik ook nog niet wat ik eraan zou missen, maar toen ging het gelukkig (redelijk) goed.

Maar bij Lente* heb ik uiteraard geen bv kunnen geven en dat was één van de dingen die ik het moeilijkst vond. Toen ik de tabletjes innam om de aanmaak van bv tegen te gaan, heb ik vreselijk zitten snikken. Als ik mijn zusje Line zag voeden, werd ik helemaal naar. Bij de volgende wil ik persé bv geven, hoeveel moeite ik er ook voor moet doen.



Overigens vond ik je niet aanvallend overkomen hoor Mascha :-* Ik denk dat de keuze voor bv sowieso iets persoonlijks is en dat de één er meer waarde aan hecht dan de ander. Voordat Sterre er was snapte ik al die heisa er omheen ook niet zo. Maar als je eenmaal bv hebt gegeven… dan wil je denk ik niet meer anders (als het tenminste goed gaat… en er zijn vast ook mensen die het niet boeiend vinden, maar daar hoor ik iig niet bij :wink: ).



Miekje, doe rustig aan meis, we houden je plekje hier wel warm. Nu even alle aandacht voor jezelf en je mooie meisje, jullie gaan nu even voor! :-*



Ik heb een K U T weekend achter de rug, maar zal er verder niet meer over uitwijden. Schoonfamilie hoef ik iig voorlopig écht niet meer te zien :evil:



Overigens zaterdagavond ineens weer wat bloedverlies gehad, dus dat was ook niet goed voor mijn humeur. Gelukkig bleef het bij 1 keer een beetje, maar merk wel dat deze zwangerschap héél veel spanning teweeg brengt bij me en dat er maar dít hoeft te gebeuren of ik loop meteen weer over van emoties… Zal blij zijn als we over 6 maanden een gezond kindje in onze armen houden, en deze zwangerschap met een goed gevoel kunnen afsluiten… het is slopend op deze manier :? Maar goed, ik weet waar ik het voor doe, dus wil verder ook niet zeuren. Het komt wel goed… :wink:



xHeske

Heske, je zeurt niet hoor! Het is ook gewoon allemaal zwaar… zeker als je dan ook nog eens bloedverlies hebt en je schoonfamilie zo raar doet… :naughty: Als je wat kwijt wilt weet je me te vinden he?

Heel veel sterkte lieverd en onthoud inderdaad maar goed aarvoor je het allemaal doet! :hug:



Ik heb er alweer een werkdag opzitten en heb morgen vrij! Heerlijk!! :mrgreen:



Ik heb mezelf trouwens in mijn hoofd gehaald dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn… :wall: :wall: :wall:

Miekje is op dit moment naar het ziekenhuis met Livia. De VK wilde dat ze gezien werd door de KA en zal bloed moeten prikken. Ze kreunt nogal als ze slaapt en willen onderzoeken waar dit vandaan komt.



Meis, we duimen voor jullie! :pray: :pray: :pray:







Mascha is in het zh bij Miekje, die gingen op kraambezoek. Ze houdt ons op de hoogte.





Tierrr, heb je het in je hoofd gehaald, of heb je kwaaltjes? :pray:

Nee, ik heb het me gewoon in mijn hoofd gehaald… :wall:



Ik voel soms een steekje, soms moet ik boeren :roll: , ik ben vrij emotioneel… maar geen van allen echt duidelijk. Waarschijnlijk is het allemaal gewoon inbeelding. Sja, het zou ook zo mooi zijn als het nu raak zou zijn… voor dat gedonder met clomid, HSG, enz… :?

Het zou prachtig zijn Tierrr. Ik hoop het zo voor je! :pray:



Ik krijg net een smsje uit het zh, dat er niets aan de hand is. Livia schijnt “gewoon” een mopperpot te zijn! :wink:



Nou, dat valt dan gelukkig mee… :dance:

Inderdaad… :thumbup:



Heske, lieverd… dat is toch geen zeuren :naughty:

Logisch dat je extra alert bent als je bloedverlies hebt.

Ook al heb je een positieve instelling, van dit soort dingen kun je soms erg onzeker worden.

Je staat er nou eenmaal niet meer blanco tegenover zoals iemand die een onbezorgde zwangerschap heeft gehad.

En dat zal straks tegen het einde nog wel meer gelden.

Dan zijn wij er om je te steunen en op te beuren hoor.

Gewoon komen ‘zeuren’ :hug:

En zo’n schoonfamilie werkt ook niet echt lekker mee natuurlijk :evil:



Tierrr… wanneer weet je of je het in je hoofd hebt gehaald of dat het echte tekenen zijn… :mrgreen:

Ik duim voor dat laatste natuurlijk… :smiley: :pray: :pray: :pray:

Livia is zo’n prachtig meisje!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:



Klein he! :inlove: :inlove: :inlove:





Vertel eens Mascha, hoe ging het in het zh en daarna? En wat vond ze van taart, cadeautjes en alles???



Kom, brand eens los! :mrgreen:

ooohhhhh je zou dr zo mee naar huis nemen :inlove:



Emma en Wouter vonden de pakjes geweldig het was net sinterklaas voor ze :mrgreen:



In het ziekenhuis stonden we uiteindelijk zo weer buiten. Miek kreeg de mededeling dat Livia “gewoon een beetje een mopperpot” is :eh:



Oh enne Kim de taart was nog steeds eetbaar :wink:

Wat goehoeeeeddddd dat het zo geslaagd was Mascha! :dance:



Heb je Miek nog makkelijk kunnen vinden? :wink:

Hoe moeilijk kon het zijn… blond, roze en een heel klein minimensje in de maxi cosi bij de spoed :wink:

Wat voor kleur kinderwagen is het nu? Roze of toch rood? :think:

Alleen de mc was mee en die is toch echt roze :wink:

Gelukkig niks ergs met Livia …



Tierrr:

Spannend !!! :pray: :pray: :pray:





Ligt het alleen aan mij of doet de link naar het showforum van ons het niet ???





Hier snap ik er niks van. Nog 12 dagen voor NOD. Temperatuur stijgt niet en ovu test geeft geen streep aan :?

Bij mij doet de link het ook niet