*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

@tijgertje1982 wrote:



Hier snap ik er niks van. Nog 12 dagen voor NOD. Temperatuur stijgt niet en ovu test geeft geen streep aan :?




Hmm, raar… is dit nu voor het eerst dat je tempt?

Misschien heb je deze ronde een ei-loze ronde… helemaal niet leuk, maar schijnt zo af en toe eens voor te komen. Of je ei is een keer wat later…

(Hoe lang is je lf normaal? 14 dagen?)

Tierrr:

Dit is de eerste keer dat ik een temp lijst bij houd.

Meestal is mijn ei rond de 12 dagen na mijn eerste menstruatiedag. Nu zit ik al op dag 14… Anders gewoon nog maar even afwachten,misschien is mijn cyclus deze keer wel langer. We klussen nu toch om de dag, dus de kans dat ik mijn ei mis, is klein.





Ik zal vanavond even naar de link kijken van het showforum.



Makelaar zou gister bellen of ons bod geaccepteerd is of niet. Heeft ze mooi niet gebeld. Heeft Raim zelf naar gebeld, hangt ze eerst het smoesje op dat mijn mob uit stond ( ik loop de hele dag op mijn mob te kijken of ze gebeld heeft) daarna zegt ze dat ze zijn schoonmoeder aan de lijn kreeg. Toen had ze weer het smoesje dat ze eerst zeker wou zijn dat het geld/hypotheek geen probleem zou zijn en uiteindelijk bleek dat ze het bod nog niet had voorgelegd aan de verkoper. Nu zou ze vandaag weer terug bellen of het bod goed is of niet. Dus ben benieuwd…



Nu ga ik even mijn ouders, die zijn thuis ook het huis aan het “verbouwen” Om 15.00 uur weer oppassen…



Tot vanavond :-*

Tssss, nou, lekker van die makelaar dan… :wall:



En ik zou inderdaad gewoon even afwachten nog wat betreft je eisprong.

Sowieso gaat je temp pas een dan ná je eisprong omhoog he?

Haaay, ben ik ook weer 'ns ff!



Heb hier 2 hele sotterige kereltjes thuis…

Vond het vannacht gewoon eng, zo hapte Jesse naar lucht!

Heeeeeel slecht geslapen dus, durfde me er niet aan toe te geven.

Straks maar ff om neusspary e.d.



Een mopperkontje… :eh: :smiley: Gelukkig niets vervelnds met de kleine meid!



Heske, je kunt en mag hier gewoon lekker je ‘ei’ kwijt hoor meis! Niets zeuren :naughty:

Balen van het bloedverlies…Kan me voorstellen dat het je onzeker en alert maakt! Hoe is het nu?

:twisted: voor je schoonfamilie!



Tierrr, ik hoop dat het een ‘gevoel’ is dat klopt! :pray: Dat zou toch ff mooi zijn!



Chantal, balen zeg! Rare makelaar :evil: Liegen heb ik wel zo’n hekel aan!

En wat betreft je cyclus :think: misschien iets langer deze keer??? Vervelend he?! Ik hoop dat je ei er snel is!



Mascha, Kim3e, schattig hoe jullie wegzwijmelen bij de kleine meid van Miekje :inlove: Hoe is 't met jullie?



En met de meiden die ik niet heb genoemd???



:-*

Haaai meiden,



Tijgertje, wat irritant van de makelaar zeg! :evil: Ik hoop dat jullie toch vandaag nog uitsluitsel krijgen!



Memmie, hoe gaat het met je mannen behalve dat ze snotterig zijn, wat natuurlijk ook weer naar genoeg is. Wel vervelend als ze daardoor geen lucht krijgen he… Ik hoop dat ze snel weer opknappen!

Maar hoe gaat het verder met Jesse, groeit hij lekker? Hoe doet hij de nachten? Drinkt hij goed? Vertel eens wat meer! :mrgreen:



En eh ja, van Livia MOET je wel zwijmelen! :inlove:



Moet je mijn banner eens zien! :inlove:

HIEP HIEP HOERAAAAAAA EN EEN DIKKE KNUFFEL VOOR CASPER!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :-*

Van harte gefeliciteerd!! :mrgreen: :-*

Kim van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Casper :dance: :inlove: :-*

Kim van harte met Casper !!!





Ik heb vanmiddag zelf de makelaar gebeld, ze moet het bod nog voorleggen aan de verkoper en dat ging ze vanavond doen. En dan neemt ze zo snel mogelijk contact op met ons :naughty: ik geloof er helemaal niks meer van en volgens mij wil ze het huis gewoon niet aan ons verkopen voor dat bod.

Thanx meiden! :-*



Tijgertje, wat een rare gang van zaken! :? Heb je gevraagd waarom er zo laks met jullie bod omgesprongen wordt? Want vaak is het ook nog eens zo dat als een bod neergelegd wordt bij de verkopers, dat er ook weer een aantal dagen voorbij KUNNEN gaan voor er antwoord komt… Dat ze nu wachten maakt de wachttijd alleen maar langer!

Kim wat hebben jullie gekocht voor zijn verjaardag? :mrgreen:



jeetje tijger rare makelaar hoor ( :doh: oh ja zijn ze allemaal wel beetje :shifty: )



maar vind wel spannend!! :pray:

Jane, we hebben een politieloopwagen gekocht, deze:







:mrgreen:



Ik zoek alleen nog een politiepet! :mrgreen:



En hij krijgt nog een heleboek kleine cadeautjes straks… autootjes, en houten vormenstoof enzo…

oh grappig ding! :mrgreen:

leuk hoor! :smiley:

hoe reageerde hij erop? :mrgreen:

Wauwwww Kim die is echt stoer!! 8) :thumbup:

Wat een gaaf ding!! 8) :mrgreen:

Kim, Hartelijk gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Casper!

Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad!

Prachtige loopwagen zeg, echt leuk!



'k vertel snel eens wat meer :oops: , moet nu voeden en dan :zzz: :zzz: :zzz:

Heb ik wel nodig na zo’n nacht!

Kim, gefeliciteerd met Casper.



Hier ook goed nieuws… mijn verlof is ingegaan… :dance: :dance:



Enneh, Tijger. Die makelaar hoort het bod gewoon voor te leggen. Als de verkopers het echt te weinig vinden, zullen ze het afwijzen en dan kunnen jullie altijd nog beslissen of jullie met een hoger bod komen. En ze zitten er dan ook niet aan vast dat ze met jullie in onderhandeling zouden zijn als ze van een ander in de tussentijd een hoger bod krijgen.

Oh en Jane… mijn manlief zit in de makelaardij… :naughty: :lol:

Er zijn dus uitzonderingen, ha ha! :wink:



Memmie, succes met de verkouden mannetjes. Kan me voorstellen dat je dan steeds de ademhanling in de gaten ligt te houden.

@Sproetje wrote:



Oh en Jane… mijn manlief zit in de makelaardij… :naughty: :lol:

Er zijn dus uitzonderingen, ha ha! :wink:


:mrgreen:
Geniet van je verlof!!

Memmie, de mannen al wat beterder? ;)

Zo, weer een werkdag erop zitten! Nu vrijdag nog en dan... vakantie!! :dance:

En zondag mijn NOD... :roll:

Sproetje, lekker verlof! Geniet ervan meid!!! :dance: :dance: :dance:



Tierrr, nog 1 dagje werken! :dance: En spannundddd zondag! :pray:



Tijgertje, nog niets gehoord? :think:

@Sproetje wrote:



Oh en Jane… mijn manlief zit in de makelaardij… :naughty: :lol:

Er zijn dus uitzonderingen, ha ha! :wink:


:mrgreen: zo bedoelde ik het ook niet :mrgreen: :-*
krijg met mijn werk redelijk vaak met makelaars te maken en vaak zijn ze erg onbeschoft en arrogant, maar zijn ook aardige makelaars ;) :mrgreen: (gelukkig!)

oh lekker zeg zw.verlof!! :mrgreen: genieten!! spannend! :mrgreen:

tijger...??? weet je al meer??

spannend tiertje! :pray: :-*