*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Dames



Ik heb nieuws:



Vandaag werd mijn streepje van de ovutest al donkerder dus ik verwacht dat ie morgen echt donker is …( is wel een late deze keer)



En de makelaar heeft gebeld ( nadat ik inmiddels al weer 2 keer zelf heb gebeld) en het bod is afgewezen. De verkoper wil perse de verkoopprijs hebben, maar ze zijn nog wel in onderhandeling met een ander stel en die komen van de week kijken met een aannemer. Raim is nu aan het nadenken of hij nog 1x keer het bod wil verhogen. ( er komen namelijk ook wel k.k. bij en verbouwingskosten, dus het moet wel leuk blijven en niet dat we krom moeten liggen om de hypotheek te kunnen betalen)





Kim:

wat een super leuke auto voor Casper !!!

Tijgertje, het blijft nog even spannend dus!

Lag jullie bod ver van de vraagprijs af?

Jammer tijger… zijn jullie er al uit of jullie het bod willen verhogen?

hee… berichtje is weg :x



Tijger, ze mogen sowieso geen bod van jullie aannemen als ze nog in onderhandeling zijn met die anderen. Dus ook even spannend wat zij gaan doen nav gesprek met de aannemer. Dan hebben jullie ook even de tijd om te beslissen hoever jullie willen gaan. Wel spannend hoor.



Ik was vanmorgen bij de vk. Alles was goed, ijzer was weer iets gestegen naar nu 6.5.

En de kleine ligt goed en was al iets ingedaald.



Verder twijfel ik een beetje over de kleuren voor het kamertje. Wilde roze en fuchsia met nog een kleurtje. Manlief vindt lime niet zo mooi, althans niet die felle kleur. Lastig. Het rolgordijn wordt in ieder geval zachtroze en het gordijn fuchsia. Veel verder ben ik nog niet gekomen… :eh:

Lieve kleurtjes Sproetje! :inlove:

Ik heb op Caspers muren een hele zacht lime kleur en de andere kant lichtblauw… even opzoeken of ik een plaatje heb.

Hier zie je de kleur redelijk goed…

Sproetje, :dance: VERLOF :dance: Geniet evan meis!

Fijn dat alles goed is met jou en de kleine!

Nog een weekje, dan mag je BIB-en!!!



Chantal, balen dat jullie bod is afgewezen… Hopelijk stopt het andere stel met bieden en hebben jullie nog een kans!

Fijn dat je nu wel een ie hebt gespot :dance: ! Je cyclus idd wat langer deze keer! Ik hoop voor je dat dit voorlopig je laatste cyclus zal zijn!



Tierrr, hoe is het met jou??? Spannend hoor! Mijn duimen blijven draaien!

Bijna vakantie :dance: Echte plannen???



Hier gaat het goed, op de enorme, groene, snottebellen na dan :wink:

Gelukkig hebben ze er niet echt last van.



Jesse is een heel tevreden mannetje, alleen de krampjes maken hem wat onrustig. We hebben nog niet het idee dat de osteopaat echt helpt…

Hij groeit als een tierelier! Is heerlijk aan het lachen en begin nu met ‘praten’, PRACHTIG! :inlove: Jesse slaapt al vanaf ong 3 weken door 's nachts. Hij krijgt om ongeveer 20.30 - 21.00 uur de laatste voeding en komt dan rond 5 a 6 uur 's ochtend pas weer! Mij hoor je niet klagen :mrgreen:

Tycho is nog steeds trots op zijn broertje, maar ook jaloers op z’n tijd! Als ik te lang met Jesse zit, dan laat Tych dat ff weten!

Iedere ochtend vraagt hij naar Hjais=Jesse :inlove:

Verder is het echt een dikke boef op het moment! Luiteren? Wat is dat???

Echt een 2 jarige :lol:

Soms wel erg vermoeiend moe’k zeggen! Vooral als ik Jesse aan het voeden ben is hij dwars :twisted: Moet Jesse soms wel 3x neerleggen om Tycho te corrigeren. Maar het is ook een dikke pop! Lekker ondernemend, lekker stoeien, dansen en mama helpen (nou ja, helpen) met stofzuigen en de was (leveren hele leuke filmpjes op!). En…Tycho komt nu veel vaker eens ff lekker knuffelen :inlove:



Zo Kim3e, goed zo? :wink: Of wil je nog meer weten???



Hoe is’t met de rest???



:-*

Memmie, zo te lezen heb je je handen lekker vol aan je jongens :inlove:



Had jij trouwens veel in de kleinste maat (daarmee bedoel ik 50/52).

Volgens de vk zal onze meid 3300 a 3400 gram gaan wegen.

Maar ik weet nu niet zo goed wat ik aan kleertjes moet kopen.

Heeft iemand nog tips?



Kim, het zou dan inderdaad een zachtere kleur worden (kiwi volgens mij).

Ik vind jouw kleur ook erg mooi trouwens.

Alles helemaal zo roze is misschien iets té… hoewel onze meubels wit zijn, de muren gebroken wit en de vloer wengé.

Sproetje, ik had deze keer helemaal geen mt 50!

Ik wist dat deze ook flink zou worden (8 ponder werd geschat geen dik 9! :lol: ) en met Tycho had ik ook bijna geen maat 50. Hij kon meteen wel in 56.



Kim3e, :inlove:

Memmie, heerlijk om je verhalen te lezen. En ja, ik ben tevreden! :smiley:

Misschien nog wat spam om het geheel compleet te maken?? :inlove:



Sproetje, wat ook leuk is ipv hele muren roze, om een gebroken witte bies aan 3 kanten te hebben. Zo hebben wij het ook gedaan.

Om te visualiseren, vooraanzicht van de muur:

Zooo… lekker kleurtje, ha ha!

Het spat zo naar binnen hier :mrgreen:

Maar we gaan niet meer schilderen hoor… dus moet het echt met de accessoires doen, zoals (was)mand, dekentje, aankleedhoes, schilderijtjes en ik wil van die letters op de muur denk ik.

Dus nog even goed zoeken op internet.

Maar thanks voor het meedenken. Inderdaad vind ik van die vlakken met een kader erom wel erg mooi :thumbup:

Of juist een paar gekleurde vierkanten en dan met iets afwijkends erin.

Weet ff niet meer wie het vroeg maar hier nieuwe info omtrent het huis:



De vraagprijs is 239.500 en we hebben 230.000 geboden.

Raim is nu aan het denken of ie 235.000 wil gaan bieden.

Er komen namelijk nog 20.000 kk bij en dan de verbouwingskosten en je vaste lasten zoals water gas licht etc En je zit natuurlijk met een dubbele hypotheek omdat je niet gelijk het oude huis kwijt bent…

We wachten deze week nog even af, en als we niks meer horen gaan we maandag even bellen of die andere mensen het genomen hebben. Dan maakt het de keuze voor ons iets makkelijker.





Ik ga nu even snel verder in mijn huisje met schoonmaken en de was weg werken…

@Memmie wrote:

Lekker ondernemend, lekker stoeien, dansen en mama helpen (nou ja, helpen) met stofzuigen en de was (leveren hele leuke filmpjes op!).




ZIENNNN!!! :mrgreen:

Haha, heerlijk om die verhalen over je lieve mannetjes te lezen! :inlove:



Kim, leuk hp kleurtje!! En mooi ventje!! :inlove:



Tijger, blijft spannend dus… dit is het enige huis dat jullie op het oog hebben momenteel?



Ik heb trouwens geen grote plannen in mijn vakantie, maar toch denk ik dat ie voorbij is voordat ik er erg in heb… gezellig afspreken met vriendinnen, naar familie in Rotterdam, even op de koffie op mijn oude werk, wat shoppen, we hebben nog een bon om eens gratis de Oldehove op en er is nog genoeg verfwerk enzo in huis… ik hoef me dus niet te vervelen! :wink:



Jeetje, is het bij jullie trouwens ook zulk snertweer?? Het komt hier met bakken uiut de hemel… :shock: Bah! :evil:

Ik ben mezelf trouwens nog steeds lekker voor de gek aant houden met een ‘zou ik zwanger zijn?’



Voor de duidelijkheid: ik voel echt helemaal niks, het enige is dat ik misschien wat emotioneler ben en slecht slaap, maarja…



IK WIL ZO GRAAG!! :pray:

Ahhh Tiertje, natuurlijk wil je graag! :hug:

Ik hoop echt dat het “gewoon” zo is! :pray:



Mascha, waar ben jij eigenlijk? Hoe gaat het met je?



En waar is Jane?



Miekje is nog druk met haar gezinnetje natuurlijk! :inlove:



Heske heeft laatste tijd last van hoofdpijn dus is ook niet heel veel achter de pc te vinden…



Wie missen we nog meer?

Miek en KC en nog een aantal zwangere dames die hier niet meer zo vaak komen…



Heske, sterkte met je hoofdpijn!! :-*

(Vroeg me idd al af waar je was…)

Jammer he dat het zo rustig hier is… :frowning:

Ja inderdaad… juist zo gezellig om van iedereen de verhalen te horen!

Maarja… :frowning:



In elk geval super leuk dat jij hier zo vaak bent!! Gezellig!! :-*

Thnx! :-*



Als Miekje een beetje bijgekomen is, komt ze vast wel terug, net als Memmie ook gebleven is! :wink:



En Mascha is er ook nog…



En Sproetje…



En Jane…



En…



Nou, komt helemaal goed dus!



Ik ga taart bakken, morgen “verjaar” ik, en overmorgen vieren we Caspers verjaardag. Druk druk druk! :mrgreen:

Ja, je hebt helemaal gelijk, 't is natuurlijk super dat alle zwangere en inmiddels bevallen meiden hier nog steeds zijn!! :-



O leuk, voor jullie dubbel feest dus!! Gefeliciteerd alvast!! :mrgreen: :-




Wat voor taart ge je maken? :roll: :mrgreen: