Lees ik daar TAART… :drool:
Tierrr, ik hoop ook echt dat het zo mag zijn bij je!!
Miste Heske trouwens ook al, maar met hoofdpijn is het inderdaad niet zo’n pretje om achter de pc te zitten.
Ik heb nu best veel last van mijn lenzen, dus ik moet binnenkort mijn bril even bij laten stellen. Had ik al een keer laten doen, maar na een paar uur gaat hij toch knellen achter mijn oor.
Ik heb hier trouwens net het bed verschoond en de matrasbeschermer eronder gelegd. Oftewel, een stuk plastic dat ritselt. Ben benieuwd hoe lang dat erop blijft…
Tierrr :
Voorlopig hebben we alleen dit huis op het oog.
Heb Raim net aan de lijn gehad en hij gaat even uitzoeken wat alle kosten zijn in totaal ( hypotheek, kk, overbrugging etc) en als hij daarmee uit komt, gaat ie misschien morgen nog een hoger bod doen…
Ik hoop voor jou en je hubbie dat jou gevoel juist is. Het is je gegund
Sproetje, dat maakt het wel echt he, dat ritselspul onder je laken! :mrgreen: Ik had een soort molton met plastic onderlaag, dan lig je niet zo zweterig! :lol:
Tijgertje, spannend joh!
Ik tracht een taart te maken met marsepein… maar de taart was mislukt, althans, ik had alles gedaan zoals moest, maar was niet gaar. Dus straks nog een keer proberen! :doh:
Ik was vandaag examen aant doen…
Vanaf nu ben ik gecertificeerd airbrush tanner :mrgreen: :dance:
Taartje omdat ik geslaagd ben Kim?
@M&J wrote:
Ik was vandaag examen aant doen…
Vanaf nu ben ik gecertificeerd airbrush tanner :mrgreen: :dance:
Joehoeeeee, wat goed!! Gefeliciteerd!! :thumbup: :dance:
Je bent gecertificeerd wat???
GEFELICITEEEEERD lieve Mascha! :dance: :dance: :dance: :-*
Ging het wel, een dag in touw? :hug:
Bedankt meiden :-*
In 10 minuten kan ik je van een vakantiekleurtje voorzien 8)
Het ziet er natuurlijk uit (je bent niet oranje zeg maar) en het is niet schadelijk
Jer heeft me gebracht en is blijven wachten tot ik klaar was. Ben helemaal stuk nu maar het was wel erg leuk :mrgreen:
Dat je daar echt een examen voor moet doen joh! :shock:
Is dus allemaal heel serieus!
Ik vind het knap van je!
En wat ga je er nu mee doen?
Het lijkt me ook leuk om airbrush tattoos te gaan zetten
Mijn mams verkoopt trouw en galakleding nu is er ook een leuk kleurtje bij aan te schaffen
MIsschien dan ook maar nagelstyling gaan doen :think:
Gefeliciteerd met het behalen van je examen !!! :dance:
Ga je dat in een zonnen studio doen ???
We hebben net een mail gestuurd naar de makelaar om te vragen om ons bod te verhogen en een bezichtiging.
Het is dus weer even spannend Chantal!
Als mensen dat willen kan ik het ook bij ze thuis doen
Heb je dan geen spraycabine nodig? :think:
Tijgertje, spannend zeg… ik hoop dat de andere mensen het huis niet hoeven, dan is het lekker voor jullie!!!
@Kim3e wrote:
Heb je dan geen spraycabine nodig? :think:
Je hebt speciale tenten waar je dat in kan doen
Wow wat geavanceerd allemaal! :shock:
Top Mascha, gefeliciteerd!
Tijger… spannend :dance:
Dames :
We hebben gisteravond een mailtje verstuurd naar de makelaar om nog 1x het bod te verhogen. Ze heeft vanmiddag gebeld en de verkoper vind dit wel een mooi bod en we mogen om 1700 uur nog een keer komen voor een bezichtiging… Maar of de andere mensen geen interesse meer hadden weten we dus nog niet. Vanavond kom ik meer vertellen …
Nou, dat klinkt wel positief.
Ik ga voor je duimen dat jullie het rond krijgen… :thumbup: :thumbup:
Happy B-day to Kim
Happy B-day to Kim
Happy B-day
Happy B-day
Happy B-day to Kimmmmmm :inlove: :dance: