*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

@Kim3e wrote:

Het is NU al een lief kindje! :inlove:

:inlove: Zeg dat wel, echt zo fijn dat ik nu geen HSG meer hoef enzo!! :inlove:

Hierbij trouwens een foto van de test: duidelijk zat, zou je zeggen toch? :mrgreen:

Prachtig Tiertje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Mooier kan bijna niet :inlove:

Hee lieve meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?

Kheb vrijdag zwangerschapsverlof gekregen, dus kom van de week eindelijk weer eens even bijlezen en kletsen hier!!

Verder gaat het prima hier, de tijd gaat zo snel… :smiley:

x A-S

GEFELICITEERD TIER!!! WAT GEWELDIG!! WAT EEN SUPER NIEUWS!!!Oh meis, echt helemaal top!!

Jeetje, wat een nieuws zeg. SUPERRRRRRRRRR

Hoi meiden,

Ik ben er weer, mag ik hier inspringen? Heb mezelf weer een beetje op de rails… Heb toch een behoorlijke klap gekregen van het hele gebeuren, dus was erg bezig met mezelf :oops: en alles een plekje te geven en t :oops: durven gaan genieten van Livia en ons gezin…

Hoop dat ik weer voor “vol” mee mag doen!

Miekje :

Tuurlijk mag je weer meedoen.

En het is goed dat je hier in valt hoor.

Gaat het nu allemaal beter met jou en Livia ?? :hug:

We zouden je niet willen missen Miek :-*

:inlove: thanx meiden,

Ze ligt nu op mijn arm te slapen beetje moeilijk typen :lol:

Het gaat hartstikke goed! We hebben wel allebei spruw, das goed vervelend, maar ook al medicijnen dus hoop dat t snel weg is!

Hoe is het met jou Tijger?

Mascha, lekker genoten gister?

Het was veel te snel voorbij Miek, het is echt zooo leuk :mrgreen:

Geef mn petekindje maar een dikke knuf! :hug: :hug: :hug: :hug: :inlove:

En ook een hele dikke knuf voor jou :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hopelijk zijn jullie snel van die ellendige spruw af!

Oh enne Miek… foto’s zijn erg welkom he :wink:

Je hebt trouwens op je mail de beloofde foto’s

Miekjeeeeeeeeeee!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

@Kim3e wrote:

Miekjeeeeeeeeeee!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

KIIMMMIIIIIIIIEEEEEEEEE :inlove:

:cry: mocht ik niet op je verjaardag komen :cry: :wink:

Gaaf Masch, ben erg nieuwsgierig!! Ga zo es mail checken ook.

kusje is doorgegeven :inlove:

Jorik zet morgen alle foto’s erop!

Ik wilde je wel uitnodigen, maar dacht dat je wel iets anders aan je hoofd had… :shifty: :shifty: :shifty:

Maar je bent natuurlijk altijd welkom, mutsje! :inlove:

@Miekje wrote:

Hoe is het met jou Tijger?

Met mij gaat het redelijk goed, krijgen een drukke tijd voor de boeg. Maar ook wel weer even lekker om mijn gedachten even op iets anders te richten dan op een zwangerschap.

Ik heb op 4 september mijn ei gehad, en dat is later dan verwacht, dus mijn cyclus zal waarschijnlijk ook langer duren nu. Dus het is afwachten. Heb verder nog geen kwaaltjes, alleen toen ik net de snackbar binnen liep, dat ik in 1x misselijk werd (dat heb nog nooit gehad) maar dat kan er niks mee te maken hebben...

Wel zielig dat jij en Livia spruw hebben , hoop dat het gauw over is voor jullie :hug: :hug: :hug:

Ik heb even enorm de rambam in… het paardje wat we wilden kopen is gisteren verkocht :cry:

Heb de frituur aangezet en we gaan lekker een frikandel eten zo :? :drool:

Ahh Mascha! :hug: :hug: :hug:

Eet smakelijk, dat dan weer wel! :wink: :drool:

Vanmiddag zijn we even naar de kermis geweest, niet dat ik ergens in mag maar het was wel lekker om er even uit te zijn.

Dat ik nu niet meer kan lopen mag de pret niet drukken :silenced:

Ik probeer steeds iets meer te doen maar ik kom mezelf elke keer weer tegen :?

Meiden, ik kom alleen ff snel een nachtzoen brengen…

Ben er morgen wel weer ff!

:-*

Tierrrrr, wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd meid!!

Miekje, gefeliciteerd nog met de geboorte van Livia!

Ik las dat het nog even spannend is geweest, ik ben blij dat het nu allemaal goed gaat. Staat er nog ergens een fotootje misschien :stuck_out_tongue: ?

Ik ben dus weer terug van weggeweest. We zijn heerlijk op vakantie geweest en daarna heb ik even een internetpauze gehouden, had er even helemaal geen trek in :oops:

Hoop dat het met iedereen goed gaat :-*

Met mij zelf gaat het overigens prima, morgen alweer 25 weken en met de baby gaat alles uitstekend gelukkig.

KC, wat ben je al ver! :shock: :inlove:

Fijn dat het zo goed gaat! :dance:

Er staan hier 2 fotootjes van een pasgeboren Livia! http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=78478&postdays=0&postorder=asc&highlight=livia&start=165