Tsss en dan kwam je geen stukje taart halen??? :shock:
We waren niet uitgenodigd :roll: :shifty:
Iedereen is ALTIJD welkom bij mij! :mrgreen:
Was je bij Miek geweest?
Zet je adres ff op kok dan komen we allemaal langs :lol: :mrgreen:
Hee goed idee… :thumbup: :dance:
@Kim3e wrote:
Was je bij Miek geweest?
We waren naar Lelystad om foto’s te laten maken vanwege onze katoenen bruiloft :inlove:
Tier, is hij al onder de douche vandaan???
Hoe reageerde hij???
@M&J wrote:
@Kim3e wrote:Was je bij Miek geweest?
We waren naar Lelystad om foto’s te laten maken vanwege onze katoenen bruiloft :inlove:
owww ja, de shoot, dat had je verteld! Hoe was het? Wanneer kun je foto’s showen?
Ehhh, wanneer is jullie trouwdag??? :think: Is dat vandaag?
Dinsdag
Over een week of 2 hebben we 73 foto’s :mrgreen:
Tiertje ruk die vent van je onder de douche vandaan!!! 8)
Ow dinsdag… gelukkig nog niet te laat!
73 maar??? :think:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:mrgreen:
Beetje weinig he
AAAAAAAAAAAAH TIERTJUUHHH GEFELICITEERD MEIS!!
oh wat een super geweldig nieuws!! oooooo stuiter stuiter!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :-*
Nu Jane, Tijgertje en Mascha nog…
Tiertje…? hoe reageerde hij?? :mrgreen: :inlove:
Ik denk dat Tier en man nog even door de huiskamer aan het dansen zijn! :inlove:
Tierrr :
Gefeliciteerd !!!
:dance: :dance: :dance:
Had je toch een goed voor gevoel …
@Kim3e wrote:
Ik denk dat Tier en man nog even door de huiskamer aan het dansen zijn! :inlove:
Hahaha, dat heb je helemaal goed gezien! Ik ben het hele huis doorgestuiterd!! :mrgreen:
Ik ben hem gaan roepen toen hij onder de douche stond, eerst 5 minuten voor de deur gestaan om mijn gezicht in de plooi te krijgen… maar hij wilde niet komen… hij moest zich nog scheren… grrr! :evil:
Nouja, uiteindelijk kwam ie beneden en toen heb ik hem het pakje gegeven… vroeg ie wat het was… :mrgreen: nouja, verteld dat we papa en mama worden… vroeg hij of de test wel betrouwbaar is… nouja, we gaan maandag dus nog een digitale clearblue kopen… en dan maar dat die ook positief is en dat het blijft zitten…
Mijn ouders en zusje en broertje weten het ook al, die wisten namelijk dat ik voor die hSG moest enzo…
Aaah, 't is erg onwerkelijk!! Na zo’n poos proberen en dan nét voor die hele mmm!! :mrgreen:
@Kim3e wrote:
Nu Jane, Tijgertje en Mascha nog…
Inderdaad…
(Voel me gewoon een beetje l*llig… :? )
Nahhhh gek, niet l*llig voelen, het is iedereen gegund!!! Dus jou ook!
En jij hebt er toch ook een tijd op moeten wachten?!
Niet zo gek doen hoor meis, lekker van genieten!!! :inlove: