Het was fijn bij Miek, en Livia blijft een heel rank lief klein poppetje! Oh wat is ze een droppie! :inlove:
Ze viel bij mij in slaap en ohhh wat is dat genieten! :inlove:
Miek is wel moe, maar ze ziet er heel patent uit! Lekker mens is het! :inlove:
Tijgertje, go girl, toch ff klussen ondanks dat hij ziek is!
Super! :thumbup:
Tierrr, het hoort erbij ja, en ook de mannen komen er wel overheen! :mrgreen: Je gaat je vast snel beter voelen! :hug: Meestal na 3 maanden ga je meer energie krijgen. Ik was echt zoooo doodop in die eerste 3 maanden, viel overal in slaap!
Olov heeft gelukkig nooit geklaagd!
Moet ie ook niet doen trouwens, want ik ben alleen die eerste 3 maanden moe, hij de rest van mijn leven! :mrgreen:
Kim het is onwijs lief dat je altijd zo met iedereen meeleeft maar we willen ook graag weten hoe het is met jou! :-*
@M&J wrote:
Kim het is onwijs lief dat je altijd zo met iedereen meeleeft maar we willen ook graag weten hoe het is met jou! :-*
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het gaat prima!
Ik geniet van mijn kleine (loslopende) manneke, wat gaat ie snel! :inlove:
Ik ben eigenlijk niet zo showerig, maar als iemand een filmpje van Casper wil zien… :shifty:
Caspers eerste wandeling buiten, zwaaien naar de trein
http://www.youtube.com/watch?v=ykcPC9cSYvM
Wandelen en blij grote zus te zien
http://www.youtube.com/watch?v=coZ70Vs1jyE
De knipoog van Casper
http://www.youtube.com/watch?v=q3DVVaDT9fw
Wat heb je een heerlijk mannetje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Thanks, ik ben er ook zoooooo verliefd op! :inlove:
Mijn meiden zijn natuurlijk ook geweldig :inlove:
Oh Lieke, wat naar dat je kleine meisje in het zkh ligt Hoe gaat het nu? Ik hoop idd dat het nu allemaal wat minder lang gaat duren dan bij Jesse hoor meid :hug: :hug: :hug:
Verder niet echt veel bijgelezen, we hebben een paar drukke dagen achter de rug, en dat voel ik wel :? Gisteren bruiloft gehad van Tjip z’n broer en schoonzus, was heel erg gezellig! Sterre vond het prachtig dat haar tante mee prinsesje wilde spelen in haar mooie jurk :lol:
Net nog even buikfoto’s gemaakt, buikie groeit echt hard joh! Zal ze zo ff in het sf zetten
xHeske
…rent meteen naar het SF!
… zit ook al ongeduldig te wachten! :roll: :mrgreen:
Memmie, hoe gaat het met jou dan? :-*
Hier gaat alles goed! :thumbup:
Ben alleen moe…
Heb vrijdag op zaterdag een trouwerij gehad en dat werd laat… en dat is mama niet meer gewend! Ben echt het hele weekend vermoeid geweest!
Mijn ouders zaten in een vakantie huisje in Egmond aan zee en de trouwerij was in Haarlem. Mijn zusje en ik zijn toch maar even gegaan en hebben bij mijn ouders geslapen. (jaja, een nachtje weg!)De bv meteen weer ontregeld, dus dat was ook nog weer een x-tra vermoeiende bezigheid…
Maar goed, ik ben er weer!! Mijn ouders hebben Tycho gisteren weer meegenomen. Wij moeten vandaag het voorlopig koop contract tekenen voor ons nieuwe huis…SPANNEND!!! Dat duurt al met al zo’n 1,5 uur en niet echt geschikt voor kinderen Kon dus vanochten ff iets langer blijven liggen.
Jesse komt afgelopen week steeds rond 4 uur en da’s ook wel ff wennen! Meestal rond 6 uur, dus…
Het gaat goed met mijn mannen! Tycho is weer ontzettend lief :inlove: Zo is het dan echt genieten! Maar er zijn ook echt wel dagen bij dat ik denk…En jij denkt ook nog aan een 3e??? Het is hier ook niet alleen rozegeur en maneschijn hoor Maar ik kan idd zeggen dat ik heel gelukkig ben met mijn 3 mannen! :inlove: :inlove: :inlove:
Ach Memmie, maar het IS gewoon een hectische tijd zo net na een geboorte.
Jesse is net 2,5 maand… dat is nog gloednieuw. Het is altijd even wennen zo’n nieuwe burger in huis! :inlove: Ritmes vinden (al zijn ritmes in het begin natuurlijk ver te zoeken), wennen aan elkaar, de gebroken nachten, de vermoeidheid en vergeet niet: je hebt net een zwangerschap en bevalling achter de rug. De eerste maanden zijn dus vaak even wennen!
En natuurlijk is het dan niet iedere dag halleluja!
Wel fijn dat je zo geniet!
En alvast succes met het koopcontract tekenen! :dance:
Aaaaaaaah, Kim, wat een droppie is het toch, geweldig!! :inlove:
Memmie, heb je een linkje naar je nieuwe huisje? Ben wel heel benieuwd!! Wanneer denken jullie erin te kunnen?
Tierrr,
Het is dat nieuwe plan in drachten, Park Suyderwijk; De Hoven Zuid.
We hadden als 1e optie een hoekhuis en die hebben we toegewezen gekregen middels een loting! Er waren de meeste reacties op deze hoekwoning :mrgreen: lucky us
Het plan bestaat uit vrije kavels, vrijstaande huizen, 2onder1kap woningen en rijtjeswoningen. Ook zit er een appartementencomplex Het Poortgebouw.
Het is gerealiseerd in het gebied van Talant (verstandelijk gehandicapten).
Vlak bij de kindeboerderij :dance: (daar is Tycho zoooo ge kop!)
We hebben de papieren wel thuis. Als je nog een langs komt kun je die wel ff inzien.
Alleen balen…de kopers van ons huis hebben zich terug getrokken (relatiebreuk zeggen ze…) :twisted:
We zijn dus wel een stukje zekerheid kwijt…
Gelukkig moet alles nog gebouwd worden, dus hebben nog ong. een jaar om ons huis te verkopen! Dat moet denk ik wel gaan lukken.
Damn, wat een kukels… balen zeg dat de zekerheid weg is… zit je alsnog met het gedoe van bezichtigingen enzo… zijn er wel wat bezichtigingen?
Nouja, een jaar duurt inderdaad nog even, dus geen reden tot paniek!
Ik kom binnenkort idd wel een keertje langs om de papieren te bekijken, het klinkt goed!! :thumbup:
Ik kom net terug van de eerste afspraak bij de VK. Ben er wel een uur geweest. Leuk mens! Gewoon alle standaard vragen doorgenomen en bloed geprikt. En een hele berg aan tijdschriften en informatiefolders meegekregen. En het advies om als mijn buik zichtbaar wordt op een andere groep te gaan werken… ben benieuwd hoe dat gaat lopen allemaal… :roll:
Even een korte update…
Ik lig met een dreigende borstontsteking op bed.
De koorts is inmiddels gelukkig wel gezakt, dus hopelijk waren we er op tijd bij.
Femke drinkt in ieder geval goed door ondanks alles dus dat scheelt in ieder geval.
Miekje… alweer spruw
Lieke, heel veel sterkte meis! :hug:
Memmie, balen dat de verkopers zich hebben teruggetrokken. Gelukkig hebben jullie inderdaad nog wel even tijd.
Heske, ik ga de volgende keer eens even richting sf.
Dan zal ik er zelf ook wat achterlaten :mrgreen:
Jaaaaaa sproet, ik wil Femke-spam!!! Ben zoooooooo benieuwd naar je meisje!
Oh, maar wat enorm balen van de (dreigende) bo :hug: , ik heb het ook gehad (2x zelfs), wat een ellende he, daar kun je echt goed ziek van zijn. Heb je nu AB gekregen? Wel fijn dat Femke iig goed drinkt, dan wordt het hopelijk ook niet van kwaad tot erger.
Memmie, wat balen dat de kopers weer zijn afgehaakt :evil: Gelukkig heb je idd nog wel een behoorlijke tijd om jullie huis te verkopen, zou toch moeten lukken binnen een jaar.
Tierrr, wat leuk he, je eerste bezoek aan de vk. Ik vond dat altijd heel speciaal! Mis dat nu wel hoor, bij de gyn is het veel minder leuk :eh:
xHeske
Sproetje, wat naar zeg, die bo! :hug:
Hoop dat het snel weer over is!
Memmie, wat balen van die terugtrekkende kopers…
Nog een jaar… hopelijk verkopen jullie het huis binnen die tijd! :thumbup:
Tier, fijn dat het eerste gesprek bij de vk zo leuk was! :inlove:
Wat rot Lieke dat Lotte in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat ze snel weer beter is en naar huis mag.
Kim, wat een heerlijk mannetje
Sproet, wat lekker dat je zo geniet, jammer van de BO, maar dat gaat wel weer over toch.
Balen memmie dat de kopers het hebben af laten weten, maar gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Nieuwbouw is leuuukkk! Alleen wel erg lang wachten .
Tierrr, hoewel ik me kan voorstellen dat het niet leuk voor je is vind ik het stiekem eigenlijk super dat je zo lekker aan het zwangeren bent. Ondanks alle mindere kantjes hoop ik dat je er toch volop van kan genieten hoor Je hebt er lang genoeg op gewacht.
Met onze kleine uk gaat het allemaal prima.
Maandag zijn we weer in het ziekenhuis geweest voor een controle en ik ben inmiddels een ‘laag risico zwangerschap’ geworden. Doet me toch goed om te horen. De baby doet het prima, heb weer een korte echo gehad :inlove:, bloeddruk was goed enzo, dus over 3 weken weer terugkomen. Ik ben inmiddels al bijna 11 kilo aangekomen. Ik had vooraf nog de hoop het met max 15 kilo in totaal te kunnen redden, maar dat gaat niet lukken. Nou ja, ik profiteer er ook wel een beetje van hoor (lees misbruik ).
Vandaag gaat het alleen even wat minder. Ik heb me ziekgemeld op mijn werk (al heb ik zojuist al mijn mail gecheckt en beantwoord waar nodig :oops:), ik kon echt niet meer vanmorgen, ik ben helemaal uitgeput, enorme hoofdpijn, misselijk, zere rug…Heb het een beetje te druk gehad prive en op mijn werk en eigenwijze ik heb er nogal moeite mee me te laten inperken door mijn zwangerschap dus ik dender gewoon maar door. Tot vandaag dus.
Ik ga zo eerst maar eens lekker in bad nog wat verder ontspannen.
Vrijdag komen ze de babykamer leveren. En al het andere spul dat we besteld hebben. Dus naar verwachting kan het kamertje dit weekend zo goed als klaar zijn. Alleen nog gordijnen en wat aankleding hebben we dan nodig. En dan nog namen verzinnen. Nee dus Kim, we hebben nog altijd geen namen. Ik kan nog altijd mijn favoriete naam niet loslaten en mijn vriend vind hem niet zo leuk
@Kittycat wrote:
Tierrr, hoewel ik me kan voorstellen dat het niet leuk voor je is vind ik het stiekem eigenlijk super dat je zo lekker aan het zwangeren bent. Ondanks alle mindere kantjes hoop ik dat je er toch volop van kan genieten hoor Je hebt er lang genoeg op gewacht.
Haha, oh, dat genieten doe ik ook zeker wel!! :)
Het is inderdaad niet altijd even leuk om je zo ontzettend moe en beroerd te voelen, maar het zorgt er wel door dat ik wéét dat ik zwanger ben! :)
En ik maak er ook maar gewoon gebruik van nu, haha. Op mijn vrije dagen doe ik gewoon echt helemaal niks behalve uitslapen, lekker lang in bad zitten, boekjes lezen en KoK-ken! :mrgreen: Nu mág het! :mrgreen:
Wat fijn dat alles goed is met jullie kindje! Maar wel aan jezelf denken hoor, niet doordenderen!! :naughty: Nouja, geniet vandaag iig maar van de vrije dag! Leuk trouwens zeg, vrijdag komen de spulletjes, dan wordt het ineens nog echter allemaal, lijkt me! :)
ff snel, kom vanavond bijlezen.
Memmie:
Blaen dat de kopers terug hebben getrokken, maar gelukkig heb je nog bijna een jaar…
Hoi meiden
Ben er even snel. Vanavond weer online, maar hoorde het van Lieke haar meisje.
Meidje meidje, wat naar zeg… een hele dikke knuffel en als je vragen hebt je mag mij altijd bellen. PB me dan even.
Een hele dikke kus voor jou en je meisje.
Hou vol!
Ouders op visite, kom later online, dikke kus voor iedereen!