*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Het gaat langzaamaan beter en eerlijk gezegd zit ik er niet op de wachten terug te gaan naar mijn huidige werkplek

Thanx Kim :-*

Dat is goed nieuws lieve Mascha, dat er vooruitgang in zit… ohhh daar ben ik echt blij mee (en heleboel met mij natuurlijk! :mrgreen: )

Ik ben benieuwd, laat je het weten zodra je antwoord hebt??? :-*

Jeee, wat spannend Mascha! En wat ben ik trots op je dat je deze stap durft te zetten en weer een beetje vooruit durft te kijken :-*

Ik zag net oktoberstoppers 2009 :shock: Nu alweer.

Al vind ik het zooo jammer dat we na dat jaar niet allemaal een beebje hebben of verwachten :frowning:

Mascha Wat goed van je dat je het gedaan hebt !!!

Ik duim voor je op een positieve reactie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Jee Mascha, wat spannend!! En wat goed dat je het gedaan hebt!!

Ben blij dat het allemaal weer wat beter gaat en dat je weer wat vooruit durft te kijken!! :thumbup: :-*

Hoe is het met de rest?

Ik kwam gister thuis van het werk en ik was helemaal op, om 9 uur op de bank in slaap gevallen, na een paar uur naar bed verhuisd en daar vervolgens de rest van het klokje rond geslapen… :wink:

Iedereen druk ???

Ik baal als een stekker, mijn vruchtbare periode komt in zicht en nu is mijn mannetje ziek en heeft dus echt geen zin om te klussen…

Dat word dus denk ik een maandje overslaan, of hij moet heel snel opknappen… :frowning:

Net druk geweest met het huishouden:

alle was weg gewassen (hangt nu te drogen) , hele huis gesopt, gezogen, gedweilt, alle ramen gelapt. Straks nog even strijken. Nu ga ik even lekker een kopje thee drinken en daarna maar even met de hond naar het bos. Mijn mannetje ligt toch maar in bed en te slapen dus die me mist me niet voor een uurtje :oops:

Sorry kom even zeggen dat ik vanavond weer van de parij ben. Het was en is hier even wat minder

Livia heeft weer spruw. En daardoor is de bv enorm terug gelopen. (iemand nog goede tips?)Ze kan de tepel niet vasthouden en zuigen doet natuurlijk flink zeer. Dus een heel ontevreden meisje. Baal er enorm van want hoe drukker zij zich maakt hoe meer last ze van de voeding krijgt…

Even behoorlijk k*t hier. (sorry)

Ik kom vanavond posten en lezen. En de foto’s natuurlijk!

Ahhhh Miekje wat enorm vervelend weer. Bah meis… echt een gevoel van teleurstelling overvalt me nu, waarom nu weer, het ging eindelijk iets beter… :frowning:

Als het morgen niet lukt/gaat, laat dan maar rustig weten hoor, dan kom ik een andere keer!

:-*

Hoi meiden,

Hier even kort een berichtje vanaf het kraambed.

Ik kom nog maar weinig aan dingen toe, zeker aan internet.

Maar hopelijk heb ik morgen even tijd om bij te lezen.

Hier gaat alles goed. Ons prinsesje was vannacht weer wat aan het spoken, maar het is een heerlijk ding :inlove: :inlove:

We zijn zooo verliefd op d’r…

Kom zeker spammen een dezer dagen (en bijlezen dus).

Wilde in ieder geval Lieke even een knuffel geven. :hug:

Tot snel!! :-*

Miekje, jeetje, wat balen zeg… wanneer gaat het nu eens voorspoedig bij jullie?! :hug: :hug:

Sproetje, genieten jullie maar lekker van jullie kleine meid!! KoK komt later wel weer!

Hoe is het met de rest?

Ik heb een zware dag gehad op het werk en ben kapot… straks maar in bad en verder bankhangen… :roll:

Bedankt voor jullie felicitaties! :inlove:

Ben maar erg weinig online, maar dat is ook niet zo gek natuurlijk. Rowin is een heel tevreden mannetje. Ikzelf heb helaas spruw en dat maakt het voeden erg pijnlijk, maar ik heb er wat voor gekregen, dus hopelijk gaat het nu weer de goede kant op.

Miek, GEFELICITEERD met jullie zoon!!!

Tierrr, had ik jou al gefeliciteerd… :oops: :o :shock: :mrgreen: Bij deze!

Zal snel een bijlezen om te zien wat ik nog meer heb gemist!

Meiden ik kom even berichten namens Lieke dus dat betekent geen goed nieuws helaas :cry: . Lotte is gisteren opgenomen in het zkh vanwege het vele huilen en de refluxklachten. Ze mogen 's nachts niet blijven. Vandaag komt de ka langs en zullen ze meer horen.

Dit hebben ze met Jesse ook allemaal al mee moeten maken en dat maakt het zo zuur, dat het ze nu weer overkomt. Bij Jesse waren ze al wat verder en heeft het wat langer geduurd, ik hoop dat Lotte minder lang in het zkh hoeft te blijven (Jesse heeft er twee weken gelegen) en snel met de juiste meds naar huis kan.

Lieke hub Jesse en natuurlijk Lotte een hele dikke kus voor jullie!

He, wat sneu nou…

Lieke, heel veel sterkte met jullie Lotte! :hug:

Ik hoop dat ze snel opknapt en weer mee naar huis mag!

Lieke heel veel knuffels vanaf hier :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

He bah, niet leuk… :cry: :hug:

Lieke, heel veel sterkte voor jullie meissie!

Ik hoop dat ze snel weer wat opknapt en weer lekker met jullie mee naar huis mag! :pray:

Wat een naar nieuws! :frowning:

Lieke, heel veel sterkte, en ik hoop dat Lotte snel weer mee naar huis mag! :pray:

Tier, hoe gaat het met de vermoeidheid? :hug:

Miekje, ik vond het supergezellig vanmorgen. En weer vloog de tijd. Volgende keer blijf ik slapen, goed? :mrgreen:

Memmie, hoe gaat het met je knappe mannen? En met jou???

Vind je het geen tijd om weer te spammen? :inlove: Ik wel! :mrgreen:

Sproetje, vind je het raar dat je nog niet aan veel toekomt als je in het kraambed ligt? :mrgreen: Je moet lekker genieten, uitrusten, genieten, bijkomen, genieten, laten verwennen… en oh ja… genieten dus! :smiley: :inlove:

Er komt vanzelf weer tijd voor kok en andere dingen! :mrgreen:

Tijgertje, hoe gaat het met je zieke mannetje, al weer wat opgeknapt?

Fijn zeg, je huis zo lekker aan kant! :clap:

Mascha, heb je al iets van de politie gehoord?

Jane, hoe gaat het met jou???

KC, alles goed in de buik met je kleintje? Zijn jullie al uit de namen?

Lu, wat vervelend van de spruw… :hug: Fijn dat het verder wel lekker gaat met Rowin en jou. Fotootje van je knappe ventje?? :pray: :inlove:

Verder weet ik het even niet, dus voor degene die ik vergeten ben… :-*

@Kim3e wrote:

Tier, hoe gaat het met de vermoeidheid? :hug:

Sja, die is continu aanwezig, zelfs nu ik vrij ben...
Gisteravond weer om half 9 op de bank in slaap gevallen.
Maar ach, het hoort erbij he? Vind het alleen zo ongezellig voor mijn vent.. :roll:

Hoe was het bij miekje? Heb je nog foto's? :roll:

Kimmie hoe is het met mn petekindje?? :inlove:

Lieke en natuurlijk ook je hubbie, heel veel sterkte de komende tijd met Lotte en hopen dat ze snel weer mee naar huis mag :hug: :pray:

Kim:

Mijn mannetje begint nu een beetje op te knappen. Koorts is weg, maar blijft overgeven, hoesten, zweten, rillen. Ik heb gister wel gezegd dat ie even met mij moest klussen ook al was ie ziek :oops: :oops: nou dat wilde die dan wel even :oops: maar daarna was ie ook gelijk op en viel zo in slaap :oops:

@Kim3e wrote:

Mascha, heb je al iets van de politie gehoord?

Nee alleen een ontvangstbevestiging gehad

Hoe is het met jou na dat nare nieuws vanochtend?? :hug: