Miek:
Gefeliciteerd met jullie zoontje !!
Geniet ervan !!
Joehoeoeooeoeoeoeoeoe!!! :dance: :dance: :dance:
Miek, gefeliciteerd met jullie zoontje Leon Sem!!!
Meiden, ik ben trots op jullie! Allemaal vlotte bevallingen en mooie namen! :thumbup: Nu lekker gaan genieten van jullie wondertjes! :-
Miekje, wat groeit Livia goed zeg! Dat is iig een zorg minder he meid! :- Ze komt er wel, het is een vechtertje, dat heeft ze inmiddels wel bewezen. En haar mama ook trouwens. Jullie zijn kanjers! :-*
Tijger, super dat je het lijstje al zo snel aangepast hebt! :-*
Erg leuk idee om foto’s van de beebjes erbij te zetten! :thumbup:
Lijstje is weer aangepast. Miek is nu ook toegevoegd.
Moeten de moeders het ook wel een leuk idee vinden.
Dan probeer ik er iets leuks van te maken.
Ik ga afsluiten, de hond uitlaten en dan lekker mijn bedje in.
Mijn mannetje ligt maar te hoesten, snotteren, bibberen, zweten etc…
Dus ik ga de boel in orde maken voor morgenochtend en dan naast hem kruipen ( al lijkt me dat niet helemaal een goed idee , maar ja )
Alle mama’s : geniet van jullie kleine uk !!
Ze groeien snel…
:-*
Jaa, Miek, hub en Milan gefeliciteerd met Leon Sem
Geniet ze!
Welkom op deze wereld Leon Sem!!!
Annemiek, hubbie en Milan gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje :-*
Ohhh Miek GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE LEON!! :inlove: :inlove: :-* uurtje :shock: wow das snel…
Miek en hub, gefeliciteerd met jullie snelle Jelle… eh…LEON!
Milan, gefeliciteerd met je broertje! :dance:
Allemachtig, wat had Leon haast, die wilde echt graag bij jullie zijn! :inlove:
Heel veel geluk en lekker genieten! :inlove: :inlove: :inlove:
Hopelijk heb je niet al te veel last van naweeen!
Miekje, ik zou nog bellen :shifty: , ben het niet vergeten, maar hoofd werkt niet mee, dus ik ga het morgen proberen! :-*
MIEK VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN LEON!!! :dance: :dance: :dance:
Mennnn das snel gegaan!!
Kim, :lol: maak je niet druk. Ik was toch “onaanspreekbaar” gister Ga jij je maar eerst weer helemaal lekker voelen :-*
Miekje, knuf voor je onaanspreekbaarheid van gisteren :hug: Hoe gaat het vandaag met jullie? Zijn Em en Wout al een beetje gewend aan hun nieuwe zusje?
Ik ben vandaag luiuiuiuiuiui! De gyn zou trots op me zijn, ik doe echt nÃks :mrgreen: (maar word er wel een beetje duf van, dus ga zo maar even mezelf een trap onder m’n kont geven en wat strijken en de badkamer poetsen…)
Miek, van harte met de geboorte van Leon!!
x A-S
Miek, dat heb je snel gedaan!
Gefeliciteerd met de geboorte van Leon!
Jee, zie nu pas dat de geboortetijd van de kindjes van Lu en Sproetje wel heel erg weinig verschillen :shock: Knap gedaan meiden :lol:
Ik hoop dat jullie allemaal een beetje tijd kunnen vinden om een fotootje te (laten) plaatsen
En ik zie dat ik nu de 2e op de lijst ben om te moeten bevallen :shifty:
Nog niet hoor KC das een beetje vroeg :naughty:
Hoi meiden,
Ik ben momenteel wat minder op kok, omdat het hier even kl#te gaat.
Toen Jesse baby was heeft ie zoveel gehuild dat hij in het ziekenhuis belande met verborgen reflux.
Hier was ik heel bang voor toen ik weer zwanger was en hoopte dat de babytijd iets leuker zou zijn.
Sinds dik een week is Lotte nu ook niet happy…heel veel huilen en krijssen Ik krijg haar dan ook echt niet stil.
Nu heeft ze van de ha zantac tegen reflux gekregen en donderdag moeten we nar de osteopaat…allemaal wat we met Jesse ook meegemaakt hebben…alleen nu hoop ik dat ik nu geen 2 weken in het ziekenhuis hoef te zitten en dat Lotte niet zoals Jesse ook dik een jaar op de medicijnen hoeft.
Gelukkig is Pat nu in de middag vrij, want na gister (dramadag) heb ik het weer even helemaal gehad.
Ik hou heel veel van mijn kindjes maar soms vraag ik me of ik dit wel aankan…
Ik probeer jullie op de hoogte te houden en anders vraag ik tante Soesa (suus) om jullie op de hoogte te brengen.
:-* voor jullie
Lieke,
een hele dikke knuffel voor jullie :hug: :hug: :hug:
En ik snap wel dat je nu weinig tijd hebt voor KOK, je gezinnetje gaat voor. Ik hoop dat je snel meer weet en dat het geen jaar gaat duren …
:-*
@M&J wrote:
Nog niet hoor KC das een beetje vroeg :naughty:
Dat is zeker nog te vroeg. Baby moet gewoon nog even 10 weekjes blijven zitten. Maar dan mag ie toch best wel komen
Vervelend Lieke dat het met Lotte niet zo goed gaat en je je zoveel zorgen moet maken. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Dikke knuf voor Lieke :hug: :hug: :hug: :hug:
AAAHHHHHHHH ik heb het gewoon gedaan :silenced:
Ik heb gesolliciteerd bij de politie. Je brief moest voor de 26e binnen zijn en het kon ook per email
Heeeee, wat spannend Mascha!!! Ik ga duimen voor je!