*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Nou Miek, we wachten nu op jou bericht :inlove: :-*

SPROET & LU GEFELICITEERD MET JULLIE WONDERTJES!!! :inlove: :inlove:

Welkom Rowin & Femke!!!

Woeiiii, het regent baby’s vandaag!!! :lol: :dance: :dance: :dance:

Lu, gefeliciteerd met jullie zoontje Rowin!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ook al zo’n mooie naam, lekker stoer! :thumbup:

@Lu wrote:

Nah, heb ik maar 2x mogen BIBen :mrgreen:

BUB

Om 11:45 is Rowin Lenn geboren! :inlove: Hij heeft al lekker gedronken bij mij en ligt nu uitgeteld naast me in z’n wiegje :inlove:

Sannon, gefeliciteerd met jullie zoon!!

Sproet, zet hem op!

Verder niet bij gelezen, ga even op smsjes e.d. reageren :mrgreen:

Ook al zo snel! :shock:

Lu, gefeliciteerd met jullie zoon Rowin Lenn! :dance: :dance: :dance:

Heel veel geluk! :inlove:

Heske, dat klinkt lief: het regent baby’s! :inlove:

Memmie, :-

Mascha, onze nieuwslezeres, thanks hun! :-

Jane, hoe gaat het met jou?

A-S ook al in de buurt van de GROTE DAG! Succes met de laatste loodjes!

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

LU GEFELICITEERD MET ROWIN!! :dance: :dance: :dance:

SPROET GEFELICITEERD MET FEMKE!!! :dance: :dance: :dance:

Wat is het snel gegaan zeg!!! :inlove:

Nog geen nieuws van miek?

Kom later babbelen hoor, tis druk hier, maar moest natuurlijk ff komen spieken :inlove:

Wat een goed nieuws!!

Lu van harte met Rowin!!!

SProetje van harte met Femke!!

x A-S

Al 2 beebs :shock: :dance:

Sproetje gefeliciteerd met Femke :inlove:

Lu, gefeliciteerd met jullie stoere vent Rowin :inlove: :dance:

Dames ik kom vanavond even bijlezen maar even snel dit :

Sproetje gefeliciteerd met jullie dochtertje Femke !!

Lu gefeliciteerd met jullie zoontje Rowin !!!

Geniet van jullie gezinnetje de komende tijd…

Bij het CB was alles prima. “Het gevaar” was volgens de arts “nog niet geweken” duh dat snap ik ook wel. Ik moest haar goed in de gaten blijven houden en met een jaar is ze er vanaf. Ja mevrouw ook dat weet ik…

Vorige week was Livia bij opname in het ziekenhuis 3060, met ontslag afgelopen zaterdag woog ze 3120 en nu 4 dagen later 3220. Ikke trots. Ze is 51 cm lang. (ietsiepietsie eronder)

Verder helemaal in orde

2 oktober weer naar de kinderarts in het ziekenhuis.

Daarna naar Emma gegaan. Alle kindjes in de klas hadden samen met de juf vragen verzonnen. Zo lief Emma helemaal trots. Ikke dus ook weer hihi.

Lieke, hoe is het met jou meis??

AS wat leuk dat je er weer bent! JEEEEEEE je bent echt snel aan de beurt nu!! :shock:

Heske, fijn dat je nu wat bent gerustgesteld meis. Het komt echt vast allemaal goed. Zo te lezen heb je een heerlijke druktemaker in je buik! :inlove: idd neem je rust niet tillen en geen sex.

Dikke :hug:

Tierrr, hoe voel jij je, las dat je zo beroerd was?!

Masch hoe gaat ie. Ja ik weet t de foto’s komen eraan. Jor moet mij daarbij helpen. Alleen savonds hebben we het vaak zo druk en liv is dan zo overstuur, maar ik beloof plechtig, dat ze voor zondag eind van de avond erop staan :-*

Kim, hoe gaat het met de kids en met jou? Heb je nog veel last? en heeft het klimaat er invloed op>

KC, jeee wat ga je snel. Wil je nog steeds niet vertellen of het een meid of een jongen is? :angel: :pray:

Tijgertje hoe is het met jou lieverd?

Memmie, hoe gaat het met jou en je prachtige gezinnetje? Jij geeft slagroom man! Hartstikke goed! Aahh zielig he die prikjes…

Maar Jesse doet t dus SUPERRRRRRR

Kleine meidje roept, ben later terug hoor

:shifty: nog geen Miek… :shifty:

Sproetje, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER FEMKE!

Heel veel geluk toegewenst!

Lu, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON ROWIN

Heel veel geluk toegewenst!

Miek, waar blijft jouw BUB???

Jaaaaaaaaaaaa, jeetje zeg, wat een goed nieuws allemaal hier!!

Sproetje en LU, van harte gefeliciteerd!! Goed zeg!! Geniet ervan!! :dance: :clap: :dance:

Ik ben zo benieuwd hoe het met Miek is nu… :roll:

En goed nieuws van memmie, fijn dat Jesse zo goed groeit, heerlijk!! Hoe gaat het met de krampjes??

En Livia ook gegroeid!! :dance:

Heske, fijn dat je weer wat gerustgesteld bent… het gaat gewoon helemaal goedkomen met deze zwangerschap!! :thumbup:

Mascha, hoe gaat ie nu met jou?

En met de rest??

Hier alles ok. Bij vlagen best wel beroerd, maar gelukkig niet de hele dag door. En het was gelukkig rustig op mijn werk, haast saai… :roll: en morgen ben ik vrij! :slight_smile:

Gefeliciteerd Sproetje en Lu!!

Wat een mooie dag hebben jullie samen uitgekozen.

Heel veel geluk met de babies. Lekker genieten nu hoor.

Miekje, wat fijn dat Livia zo mooi gegroeid was.

Begrijp dat je nog wel een moeilijk jaar tegemoet gaat :-*

Moet nu helaas rennneeeennnnn…tot later!

Zo ben ik weer, nu ga ik even reageren op iedereen ( als ik niemand vergeet)

Heske :

Mooi dat de kleine het goed doet en dat je bloeddruk bijna weer op peil is. Ook een gerust stelling voor je dat je nu wel een gyn hebt die naar je luisterd en waar jij een goed gevoel bij hebt. Gewoon even goed naar je lichaam luisteren en je rust nemen.

Miekje :

Natuurlijk is het goed dat je hier inspringt, je gezinnetje gaat natuurlijk voor. Maar als ik het zo lees gaan jullie nog een zwaar jaar tegemoet.

Een hele dikke knuffel :hug: en hopen dat het snel wat beter gaat en dat je echt van je gezinnetje kan gaan genieten zonder zorgen…

A-S :

Leuk dat je ook weer even langs kwam. Jou tijd schiet ook al aardig op. Wel mooi dat alles goed gaat met jou en de kleine.

Heb je al een buddy die ons eventueel op de hoogte kan houden als je bib bia en bub er aan komen ???

Memmie :

Goed dat Jesse het zo goed doet !!! :thumbup: Als ik je stukjes lees, lees je ook echt dat je trots bent op je mannetjes zoals iemand hier al zei. Wel zielig dat ie nu zo moest brullen bij zijn prikjes.

Tierrr :

Voor jou ook een dikke knuffel omdat je je zo rot voelt. :hug:

Voor alle anderen meiden ook een dikke knuffel :hug:

Hier gaat het wel. Nog steeds misselijk en moe, temp blijft nu 36,5. De domper ben ik al weer een beetje teboven. Raim is nu ziek en ligt op bed dus die moet ik nu verzorgen ( wat zijn mannen toch zielig als ze iets hebben hihihi )

Nou hier laat ik het weer even bij, blijf wel kijken hoe het met Miek gaat en wanneer haar BUB komt.

:-*

Ik heb de lijstjes weer bijgewerkt.

Als ik het goed heb gedaan, zijn ze bijna up-to-date.

Ik heb een ideetje mar weet niet of jullie het leuk vinden.

De dames die al bevallen zijn :

Als jullie nu 1 leuke foto van jullie ukkie naar mij mailt, probeer ik daar een leuke collage van te maken en deze komt dan onder de lijstjes te staan op de startpagina van de oktoberstoppers.

Leuk idee Chantal! :thumbup:

Hoi Meiden!

BUB

Gisteren om half negen is onze zoon LEON SEM geboren!

Een korte bevalling van een uurtje gehad, dus mag absoluut niet klagen!

We zijn een nachtje in het geboortehotel gebleven vandaar een late reactie. Zijn nu lekker thuis…

Het is een heerlijk ventje!

Sproet en lu gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!!!

Ik ga nu genieten :inlove:

:dance: MIEK, (1 uurtje :shock: :shock: :shock:) HUB EN MILAN, HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE LEON SEM!

Lekker genieten en heel veel geluk toegewenst!

Jaaaaaaaaaaaa Miek!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Geniet ervan!! :clap: :dance: :clap: