*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

BIA VOOR LU!!

Goedemorgen!

Kan er nog een voorzichtige BIA bij??

Hier ook gebroken vliezen namelijk… Had het nog lang niet verwacht!

Af en toe een wee, maar het valt nog mee. Mijn dochter was er in 5,5 uur, dus ben benieuwd…

Ik ga Livia in bad doen. Zometeen voor het eerst naar het CB. Vorige week ging niet door omdat we in het ziekenhuis lagen.

Daarna Emma ophalen. Die mag Livia in de klas laten zien :inlove:

Nog geen verdere update van Sproetje helaas, wel het verzoek om niks op hyves te plaatsen…

WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 3 BIA’S

MIEK, SPROET EN LU nog heel even en jullie mogen eindelijk ook jullie wondertjes vasthouden!!! :-* :pray:

:shock: :shock: :shock: :shock: 3 bia’s!!! :shock: :shock: :shock: Wauwie!!! Wat leuk!!! En spannend!!! :dance: :dance: :dance: Meiden, zet 'm op hoor!!! :dance: :dance: :dance:

Ik ben net weer bij de gyn geweest, en ben nu toch wel echt gerustgesteld. Gyn overtuigde me ervan dat zo’n bloedophoping meestal gewoon goed gaat. Wel moet ik me iig 2 weken écht rustig houden, en als het dan goed gaat (geen bloedingen meer), dan kan ik langzaamaan weer wat dingen oppakken. Wil nog niet zeggen dat ik nu 2 weken níks mag doen, maar alles met mate, op tijd m’n rust nemen, niet zwaar tillen (helaas pindakaas voor Sterre) en niet veel meer dan ‘handjes vasthouden’ met manlief (helaas pindakaas voor Tjip :wink: ).

Ik heb geen echo meer gehad, maar ze heeft wel naar het hartje geluisterd en m’n bm gemeten. Kindje was aan het dansen :inlove: :inlove: :inlove: Schoot de hele tijd onder de doptone vandaan, maar het hartje klopte goed en razendsnel (een meid, een meid! :lol: :lol: Nee, hoor, ik weet het nog niet, maar denk het wel nog steeds :wink: ). Bm zit al 1 cm onder m’n navel :o Groeit heel erg goed dus! :thumbup:

Ik mag nu over 2 weken alweer op controle (extra controle omdat ik dat zelf graag wilde) en mag bij deze gyn onder controle blijven en hoef dus niet meer naar die gyn in wie ik geen vertrouwen heb. Ben er heel blij mee, de gyn die ik nu dus heb heeft beide bevallingen gedaan, en was bij Lente* de enige die mijn gevoel deelde dat er iets niet goed zat. Vertrouw haar echt (bijna) blind, en dat geeft me ook het vertrouwen in een goede afloop van deze zwangerschap.

Nou ja, allemaal positief dus. Het blíjft spannend, maar ik ben wel opgelucht. Oja, en bloeddruk was ook weer omlaag, nu 140/70 (wel hoge bovendruk, maar had net 2 trappen op moeten rennen :wink: )

Miekje, bedankt voor je lieve pb’tje! Ik geloof dat de bloeding bij mij niet tussen de placenta en de vliezen zit, maar ín de placenta :think: Maar weet het eigenlijk ook niet zeker. We gaan er voorlopig maar vanuit dat het goed blijft gaan :wink:

Enne… echt niet schuldig voelen dat je er de laatste tijd weinig was joh! Je kleine meisje gaat gewoon even voor, en je eigen rust ook! we zijn je ondertussen heus niet vergeten hoor :wink: :-*

xHeske

Oja, ik heb 7 oktober weer controle en 13 oktober de 20-wekenecho! :dance:

Hoi Lieve Allemaal,

Wat spannend hier!!! Klees regelmatig mee hier ook al reageer ik niet zoveel!! Sorry daarvoor!!

Hoe is het verder met iedereen??

Met mij gaat het prima!! Ik geniet met volle teugen van mijn verlof, lekker de laatste dingetjes aan het klaar maken!!

Nog maar minder dan 4 weken te gaan, vind het nu wel echt spannend worden! Vooral de bevalling…

xxx A-S

He AS leuk dat je even langs komt zwaai

Hou je ons op de hoogte van eventuele BIA’s en natuurlijk je BUB :mrgreen:

Succes met de laatste loodjes!! :pray:

Tuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden!!

En ik lees regelmatig even bij, dus blijf ook op de hoogte van wat er hier gebeurt!! :smiley:

WOW, 3 BIA’s!!! :shock: :dance:

Zet 'em op meiden!!!

Ben benieuwd wie het eerste is :mrgreen: , nee hoor!

Als het allemaal maar voorspoedig mag verlopen en de kindjes gezond ter wereld mogen komen! :pray:

Heske, fijn dat je gerust gesteld bent en een andere gyn hebt waar het beter mee klikt! Super dat je kleine (meid, denk ik ook :wink: ) het goed doet!

Miekje, :-*

Zonnetje, bedankt voor de up-date van sproetje! Hopelijk volgen er snel meer!

Sproet, succes met de laatste loodjes, lijkt erop dat Miek toch eerder is. Maar wie weet zijn jullie wel tegelijk

KC, Zou heel goed kunnen :mrgreen:
Fijn dat met jou en je beebje ook alles goed is!

Ben gisteren met Jesse naar het CB geweest. Het gaat goed!
Hij woog (met 9w6d) 6770gr en is ong. 62,5 cm! En ik me maar zorgen maken om de bv :oops: Hij was in 4 weken 735gr gegroeit. Heeeel keurig dus!
Ze vonden hem zo helder :inlove:
De prikjes waren deze keer minder stil....BRULLEN/SCHREEUWEN! Arm ventje :( Gelukkig heeft hij er verder geen last van (gehad).

Mascha, Kim3e voor jullie ook een :-*

Tierrr, hoe gaat het met jou?

Tijgertje, en met jou? Al een beetje de teleurstelling te boven? Is het nog steeds zo vreemd aan het doen?

En voor wie ik 'vergeten' ben... :-*

A-S, leuk dat je er ook weer ff bent! Nog zo’n kleine 4 weken te gaan :shock: gaat snel! Fijn dat het goed gaat en dat je lekker aan het genieten bent van je verlof! Ben benieuwd wanneer we een BIA/BUB melding van jou krijgen! Suc6 met de laatste loodjes en een hele voorspoedige bevalling toegewenst! Spannend he?! Gewoon over je heen laten komen, dan gaat het het snelst (zeggen ze. Bij mij hielp het wel!)! Proberen zoveel mogelijk te ontspannen (lekker in je ‘eigen wereldje’ stappen tijdens je bevalling).

Memmie, fijn dat Jesse zo goed groeit!!! Hoe is het met jouzelf nu? Kun je een beetje je draai vinden met een mannetje erbij? Ik weet niet waar het nou aan ligt, maar steeds als ik een berichtje van jou lees, dan denk ik ‘mennnnnn, wat is díe gelukkig!’ :lol: Het geluk straalt er vanaf :smiley: Mooi om te lezen, maar hoop dat het ook idd zo goed met je gaat! (zal haast wel, maar dacht ‘ik vraag het toch maar even’ :wink: ).

Nog geen bubs… ik vind het spannend!!! Maar ga nu even slapen, en vanmiddag komen mijn ouders, dus weet niet of ik vanmiddag nog hier ben… zal tussendoor wel ff spieken denk ik :wink:

xHeske

Huh… zag net ineens… als we vandaag of morgen 3 bubs hebben… dan zijn er nog maar 2 wachtenden voor mij :shock: Dát is gek! :shock: :lol:

Hee Memmie,

Bedankt!!! Kvind het wel super spannend allemaal! Je weet gewoon totaal niet wat je verwachten kan! (en das erg lastig voor een control freak als ik ben!! Haha)

Maar komt vast wel goed, ik laat het maar op me af komen en hopelijk blijft die kleine geen 6 weken meer zitten!! :smiley:

Jaaaaaaaaa… BUB

Om 11.52 uur is Femke geboren!!!

Sproetje heeft een paar hechtingen en is erg moe, maar verder gaat alles goed.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Zoooooo dat is nog snel gegaan! :shock:

Lieve Sproetje,

GEFELICITEEEERD met je kleine meid Femke!
:dance: :dance: :dance:

Geniet lekker meis!!! :inlove: :inlove:

:shock: :shock: :shock: Zo dan, dat heeft ze snel gedaan! :shock: :dance: :dance: :dance:

Lieve Sproet, héél erg gefeliciteerd met jullie dochtertje Femke!!! :dance: :dance: :dance: Lieve naam ook! :inlove: Meis, ga ervan genieten!!! :-*

wow nu nog 2 bia’s :shock:

wat gaan jullie ineens allemaal hard, spannend meiden!

En sproet VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie dochtertje Femke!! :inlove: :inlove: :-*

LU, is ook bevallen vandaag van een zoon… Kijk maar bij de oktobermama’s…

Ohhh Lu ook al! :mrgreen: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE Rowin!! :inlove: :inlove: :dance: :dance: