Miek, natuurlijk kun je vragen of ze even wil kijken of je al wat ontsluiting hebt (al zegt dat ook niet altijd veel, want je kunt weken met een paar cm ontsluiting lopen), maar goed… :roll: Het is maar voor je eigen idee al he! :hug:
De antwoorden van vk’en zijn heel divers, ene doet het “met plezier”, andere wacht liever af…
Succes bij de vk en ik hoop dat het niet meer zo lang duurt voor je je beebje in je armen hebt liggen! :inlove:
Heske wat een opluchting te lezen dat alles met uk oke is :dance: Hopelijk morgen nog meer goed nieuws!
En een hele dikke knuf voor Miek en Sproet :hug: :hug: :hug: :hug: Ik kan me goed voorstellen dat jullie het zat zijn :-*
Een beetje BIA
Ben net bij verloskundige geweest. Ze hebben me gestript en ik heb al 4 cm ontsluiting. Word om 7 uur opgenomen en dan worden mijn vliezen gebroken. En dan is het wachten op de weeen.
Zo onwerkelijk en zoooo spannend!
Nu nog even wat dingetjes regelen en jullie horen nog van mij!
:-*
Oooooeh, Miek!! Spannend!! :shock: :dance:
Heel erg veel succes, zet hem op he, meid!! :-*
Ik ben trouwens zo beroerd als wat… :sick:
GO miek Go Miek: spannend hoor!!
Hou je ons zelf op de hoogte of heb je een buddy??
Smsje van Miekje voor Miek: Lieverd zet 'm op! GO Miek Go ik denk aan je :-*
Miek, wat spannend!
Veel succes meis :-*
Hier even een kopie van een stukje van mij…
Een middagje zkh achter de rug.
Mijn vk vond de hartslag van de kleine erg onregelmatig en stuurde me door voor een filmpje.
Uiteindelijk was het gelukkig loos alarm, maar eer dat je dan de gyn gesproken hebt en die ook nog even heeft gekeken…
Wat een instelling zeg, zo’n ziekenhuis :roll:
Met grote regelmaat harde buiken, dus het begint hier wel iets minder aangenaam te worden.
Hopelijk lukt het slapen vannacht wat beter.
@Sproet: het WF gasthuis? :roll:
Ik :thumbup: :thumbdown: voor een goede nachtrust voor je! :-*
Miek, zet hem op meid! :dance: :dance: :dance:
Ik hoop dat de bevalling heel voorspoedig loopt en dat je morgen je kleintje in je armen houdt!
Tierrr, wanneer moet jij weer terug naar vk/echo?
Rest: :-*
ZET M OP MIEK!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Hoi meiden, mag ik hier weer inspringen? Ik heb even tijd nodig gehad voor ons gezinnetje en Livia heeft het niet makkelijk, dus ben heel druk met haar. Ze hangt nu ook in de babybjorn, omdat ze net heeft gegeten.
Hoop niet dat ik veel gemist heb :oops: ja jullie natuurlijk :mrgreen:
En wij jou :mrgreen:
Als je eerdaags tijd hebt voor foto’s… :inlove:
GO MIEK, GO MIEK!!! Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe!
Miekje, welcome back :-* Spring maar weer lekker in hoor! Logisch dat je meiske voor gaat! Hoe gaat het nu? Kun jij je een beetje ontspannen?
Ik hoop echt dat alle ellende nu voorbij is en dat jullie nu heerlijk kunnen gaan genieten van jullie 3 kids! :inlove: :inlove: :inlove:
Sproetje, minder aangenaam…spannend!!! Ik hoop voor je dat het snel door zet! Ook voor jou, suc6 met de aller laatste loodjes en een voorspeodige bevalling toegewenst!
Tierrr, lastig :hug: Maar het is een goed teken en voor 'n goed doel…al hoe vervelend het ook is :sick: zijn…
ik doe het ook ff zo:
Voor de rest :-*
Miekjeeeee, je bent er weer! :dance:
De bloemen staan in de vaas, wat zijn ze mooi, lieverd! :inlove:
Dank je wel, is echt te gek hoor! :naughty: :mrgreen:
Ik bel je morgen! Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht! :-*
Bloemetjes? Waar heb je die aan te danken?? niet nieuwsgierig hoor, wil alleen maar alles weten :mrgreen:
Jammer nog geen nieuws…
Spannend Miek, zet hem op morgenochtend, of misschien zelfs wel eerder als hij zich eerder aandient!
Sproet, succes met de laatste loodjes, lijkt erop dat Miek toch eerder is. Maar wie weet zijn jullie wel tegelijk
Wat fijn Heske dat alles goed was met de baby. Toch even schrikken van de placenta. Het idee dat je vliezen elk moment kunnen springen had ik ook erg in het begin toen ik complicaties had en ik zat (en zit nog steeds) tegen die 28 weken aan te hikken. Wel positief blijven, we gaan ervanuit dat je die gewoon gaat halen, met gemak zelfs en nog 10 weken meer zelfs.
Miekje, hoiii!! Je gezinnetje gaat voor hoor. :-*
Meiden, ik kom even een BIA melden.
Kreeg net sms van Sproetje.
Heel de nacht liggen puffen, nu 4 cm ontsluiting, over een uur naar het ziekenhuis!!!
Ik ga nu naar de fysio, maar ik hou jullie op de hoogte!!!
Whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Zet hem op Sproetje!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
WHAAAAAAA SPROEEEEEEEEETTT!!! ZET M OP MEIS!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Fijn dat jullie begrijpen dat ik nog geen puf had om de dagen na het ziekenhuis te komen posten. Ik word goed op de hoogte gebracht hoor bedankt Mascha :- *
Ik ga strakkies even wat bijlezen
Nog geen nieuws van Miek?
Heske, jouw bloeding lijkt erg op die van mij. Bij mij zat hij ook tussen de vliezen en de placenta, waardoor door prikkeling ze konden breken.
Om je gerust te stellen, in de tijd dat ik zwanger was ben ik 5 meiden tegen gekomen die het ook hadden, sommige met flink bloedverlies, sommige met minder, 3 daarvan zijn nu bevallen van een kindje! 2 lopen (bijna) op het eind, waarvan 1 KC is :inlove:
Maar het blijft wel heel naar. Hele dikke kus meis…en als je je ei kwijt wil, of vragen mag je mij natuurlijk altijd pb en