Fijn dat Miekje en Livia weer thuis zijn!! Zet hem op kleine Livia :-*
Heske, wat een onzekerheid Morgen toch voor de zekerheid maar even bellen. Ik hoop dat het niets ergs is.
Vaag hoor Tijgertje :? :hug:
Ik mag 15 oktober afrijden, zit dan al in week 30, ooohh ik hoop zo dat ik het haal
Jeeeee, wat spannend, KC, ik ga voor je duimen! Is het de eerste keer?
KC:
Ik ga hard voor je duimen dat je het haalt !!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik heb het special weer aangepast.
Alle afspraken die ik opgepikt hebt, staan er weer in verwerkt.
Heb je nieuwe afspraken die je graag in het lijstje wil zien,
meld het even, dan verander ik het lijstje weer.
:-*
Goedemorgen! BIB
Hier alles goed hoor, gisteren nauwelijks thuis geweest en dus niet achter internet gezeten.
Vanmorgen in bed blijven liggen toen hub naar zijn werk moest en dat heeft me wel even goed gedaan. Echt uitslapen is er allang niet meer bij, maar dat ene uurtje…
Heske, wat vervelend dat je opeens weer bloedverlies had. Een onbezorgde zwangerschap lijkt je niet gegund… hopelijk was dit nu echt de laatste keer :hug:
Tijger, wel een rare menstruatie dit keer dan dus :think:
KC, hopelijk voel je je goed genoeg om af te rijden. Maar dat zal toch wel?
Ik ga in ieder geval duimen voor je.
Als ik niet druk bezig ben met iets anders op dat moment
Goed om te lezen dat Miekje en Livia weer thuis zijn :dance:
Miek, is er al een BIA in zicht?
Tierrr… nog eventjes volhouden tot de eerste afspraken meis :-*
Hoi meiden, even heel kort… ik mag vanmiddag om 14.50 uur naar de gyn voor een echo! Ben echt heel erg opgelucht dat ze er even naar willen kijken, want trek het niet meer met die spanning.
Ik ga nu even mijn bed in, want ben echt helemaal op, lijkt wel of de spanning van afgelopen weekend er nu ineens uit komt… :?
Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten als ik geweest ben! :-*
Succes!!
Hopelijk kunnen ze je geruststellen :-* :hug:
Hier zijn de :evil: :evil: allang weer verdwenen. Ik heb alleen geen idee hoe ik mn banner dit keer zal instellen :think:
Ach lieve Heske ik kan me voorstellen dat je op bent van de spanning. Hopelijk straks goed nieuws voor en va njou
jeetje Heske! Heel veel succes vanmiddag! Ik denk aan je…
En hier sloop de uitgerekende datum rustig voorbij… :roll:
Miek, dat lijkt me wel vreemd.
Zo op de dag dat je bent uitgerekend.
Hopelijk komt er gauw wat op gang… :-*
Miek, vandaag de dag!
Ik herken het maar al te goed, DE dag voorbij gaan… Gelukkig ‘maar’ 2 dagen.
Ik hoop voor je dat je je beebje snel in je armen mag sluiten! :inlove:
Heske, ik hoop dat je een mooie en goede echo hebt straks!
Daar ben ik alweer! Snel he :shock: (ben geloof ik voorgedrongen, maar degene voor mij was te laat, dus eigen schuld! ) (oh, ik heb tussendoor m’n zusje aan de lijn gehad, maar was dus al om 5 over 3 thuis )
Nou, het goede nieuws is dat Pruts het goed doet! Hartje klopt, ik zag hem/haar mooi bewegen (zo groot alweer! :shock: :inlove: ), alles zag er netjes uit. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Het wat minder goede nieuws is dat er op 2 plaatsen in de placenta een soort ophoping van bloed te zien was. Waarschijnlijk kwam het bloedverlies dus daar vandaan. Op zich kan het niet heel erg veel kwaad, maar als het vaker terug gaat komen wel. En dat had dan weer vooral met de vliezen te maken, die het daardoor eerder zouden kunnen begeven. Het verband is me even ontgaan, want gyns blijken er toch nogal eens moeite mee te hebben om ‘gewone-mensen-taal’ te spreken. Ik moet het rustig aan doen. Uitkijken met tillen (oa van 15 kilo zware peuters ) en zwaar huishoudelijk werk. Alles mág, maar als ik merk dat ik na bepaalde dingen (sex enzo ) bloedverlies krijg, dan is het verstandig het even te laten voor wat het is. Ze blijven het in de gaten houden, mijn afspraak van woensdag blijft ook gewoon staan en de kans is zeer aanwezig dat die gyn dan ook ff een echo gaat maken.
Ik heb nÃet meer gevraagd of het geslacht al te zien was. Hij had op een gegeven moment wel de onderkant van Pruts in close up in beeld :lol: Billetjes, beentjes… ik zag geen piemeltje :lol: , maar ook geen koffieboontje :lol: Het ging ook zo snel. Ik denk dat de gyn het wel gezien heeft trouwens, maar het kon me op dat moment eigenlijk even helemaal niks schelen. (achteraf natuurlijk wel he :roll: ) Ik gok nog steeds op een meid, omdat ik bij een jongetje dan toch iets tussen de beentjes verwacht… maar alles is nog mogelijk
M’n bloeddruk was trouwens ook te hoog… 150/95…Maar mocht er vooral niet van wakker liggen, want het komt waarschijnlijk door de spanning. Woensdag meten ze gewoon weer, en als het goed is, is ie dan wel wat lager
Tja, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er nu van moet vinden. Het blijft gewoon erg spannend, maar ze houden me wel extra goed in de gaten nu. Afwachten dus… Ik moet wel zeggen dat die 28-wekengrens nu voor het eerst echt wat voor me betekent… als de vliezen het begeven, dan hoop ik maar dat ik iig verder dan de 28 weken ben… Liefst natuurlijk gewoon mooi met 37 weken ofzo… Pfff, die bloeddruk blijft voorlopig nog wel ff hoog, geloof ik :?
xHeske
Gelukkig was alles goed met Pruts Heske!!! :dance: :inlove: :dance:
Maar inderdaad, nog wel een beetje dubbel natuurlijk dat je in ieder geval evt. bloedverlies goed in de gaten moet houden.
En niet te veel hooi op je vork (en peuters op je arm) nemen :naughty:
Wie weet woensdag dus het geslacht bekend…
Spannend hoor!
Oooooh, heske, wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje!! Gelukkig maar!! Maar inderdaad wel een eng idee dan dat je vliezen zouden kunnen breken door dat bloedverlies… ik hoop maar dat de komende +/- 16 weken een beetje snel en zonder bloedverlies voorbij gaan… :-*
Ik heb gewerkt en nu ben ik MOE… :roll:
Heske :
Wat fijn dat met jullie ukkie alles goed was op de echo.
Toch wel rustig aan doen dan he…
Hier nog steeds moe en misselijk, maar geen tekenen meer van ongi.
Temp was vanmorgen 36,5.
Miek1982:
Spannend !!!
BIB
Hier een rotnacht achter de rug, met veel krampen. Ook slijm aan het verliezen, dus er is wel wat voorwerk aan de gang geloof ik.
Vanmiddag naar de vk.
Ivm mijn spastische darm weet ik niet zo goed wat ik nu voel, aangezien mijn darmen sinds gisteren ook van streek zijn :think:
Miek, is zomaar DE dag voorbij gegaan! :shock: :hug:
Ik hoop dat het niet te lang meer duurt voor je!
Sproetje, wat spanhundddddddd!!
Zou het de laatste bib zijn?
Ben je er klaar voor?
Hoe gaat het met iedereen?
Mascha, heb je nog Miekje/Livia nieuws?
Nu ik op ben gaat het wel weer.
Maar van zo’n nacht word ik wel een beetje chagrijnig geloof ik
Met die lekkende (.)(.) heb ik het ook helemaal gehad.
En dat wordt straks alleen nog maar leuker natuurlijk :liar:
Hmm… let maar niet op mij vandaag.
En Miek mag eerst hè…
Dan moet Miek snel zijn! :lol:
Ja die nachten zijn waardeloos he… de laatste weken van mijn zwangerschap sliep ik 2, hooguit 3 uur per nacht, de rest van de nacht lag ik alleen maar voor me uit te kijken, te lezen en tv te kijken (animal planet, onderhand het enige wat uitzendt midden in de nacht)! :mrgreen:
:hug:
Hmm… ik probeer mijn mannetje niet wakker te maken, dus laat de tv gewoon maar uit. Maar hij begint wel aardig mee te zwangeren… slaapt ook slecht.
BIB
Nooit gedacht dat ik overtijd zou gaan lopen, maar het is dus echt waar… En pffff wat ben ik het zat zeg!
Slapen doe ik al weken niet meer… maargoed, vanmiddag verloskundige.
Weten jullie of het normaal is als ik ze vraag om me te toucheren? Kijken of alle krampen iets aan het doen zijn? Of moet ik maar gewoon afwachten.
Misschien kan ze het op gang brengen met een beetje porren? :lol:
Heske gelukkig goed nieuws! :thumbup: