Update van Lieke de ka is vandaag bij Lotte geweest, ze krijgt nu een middel dat hetzelfde werkt als Losec (is de vervanger) en het is even afwachten hoe dat gaat. Ze heeft de eerste nacht heel goed geslapen, maar dat doen de meeste kindjes die in een zkh worden opgenomen de eerste dagen, vandaar dat zo’n opname ook minimaal een week is. Ze had vanochtend wel al haar voeding incl. meds uitgespuugd. Nu gaan ze verder observeren, Lieke en haar man gaan 3x per dag voeden en knuffelen. Even doorbijten en maar hopen dat ze Lotte gauw mee naar huis mogen nemen!
Tante Soesa, bedankt voor de update. Jemig zeg, wat lijkt me dat rot, zo’n kleintje in het zkh. Ik hoop zo dat de medicatie aanslaat en Lotte snel naar huis mag!!
Miekje, hoe gaat het met jou en Livia? Ik wacht nog steeds op nieuwe foto’s van je kleine meid
KC, goed dat je het ff een dagje rustiger aan doet. Hoe gaat het vandaag met je?
Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat Sterre zo lag te hoesten. Ze sliep er gelukkig zelf wel lekker doorheen, maar heeft wel een zere keel nu. Hoop maar dat ze verder niet ziek gaat worden… :?
We gaan misschien zaterdag op kraamvisite bij mijn vriendinnetje, die 13 september is bevallen (al bedenk ik me nu dat dat geen goed idee is met een hoestende peuter… sjips… ). Vind het zó leuk dat er éindelijk ook iemand van mijn vriendinnen nu moeder is. :inlove:
Verder weinig te melden… heb zin om te shoppen :shifty: , maar heb niks nodig… tenminste, niet voor Sterre. En voor pruts ga ik pas los als ik het geslacht weet (hopelijk over 2 weken, dan hebben we de 20-wekenecho). Kan voor mezelf natuurlijk wel wat kopen, maar heb zo weinig keus hier in de stad… maar 1 leuke winkel met positiekleding en die heb ik al geplunderd. Dus ik denk dat ik me maar gewoon even in ga houden vandaag
xHeske
Tante Soesa bedankt voor de update!
Wat een narigheid.
Wil je doorgeven dat we veel aan ze denken?
Heske, oh ja ik weet het de foto’s. Ik wil het echt graag maar kom er gewoon niet aan toe. Echt vreselijk…
Ga het echt zo snel mogelijk doen.
Arme kleine meid, dat hoesten is altijd zo vervelend. Hoop idd dat ze niet echt ziek gaat worden. Ik hoor het hier trouwens overal, hoestende kindjes. Hoe is het verder met jou meis?
Sproet, wat naar BO! Hoe gaat het nu met je? Dat doet zo gemeen zeer. Ben je al aan de ab of is het bij dreigend gebleven? :hug:
Kim, geen mannetje meer gevonden!
Hoe is het met je? En met je kids?
Hoe lopen Casper zijn schoentjes nu?
KC hoe gaat het nu? Dikke knuf. Goed van je idd om even een dagje rust te houden! Geweldig dat de zwangerschap zo goed gaat!
Memmie, he bah wat balen van de kopers. Hebben jullie trouwens veel kijkers gehad? Hoe gaat het met je heerlijke mannen? (en met jou natuurlijk!)
Tijger, hoe gaat het met jou meis?
Tierrr, leuk he zo een eerste afspraak bij de vk! Hoe voel je je vandaag?
bevat je het al helemaal?
Mascha, wanneer hoor je waarschijnlijk wat van/over je sollicitatie?
Spannend hoor!!
Alle andere meiden alles goed?
@Kim3e wrote:
Miekje, ik vond het supergezellig vanmorgen. En weer vloog de tijd. Volgende keer blijf ik slapen, goed? :mrgreen:
Daar hou ik je aan!!!
Ook van Jorik heel erg bedankt voor het pakje. Hij is echt onwijs leuk :inlove:
Hihi qoute Wouter:
“Mama, KLEINE Casper is mijn GROOOOOTE vriend” :inlove: :inlove:
Die filmpjes, om op te vreten is dat kind van jou!
Zo een mooi en vooral WIJS! mannetje. Heerlijk, echt genieten.
Mem hoe was het tekenen van het koopcontract?
Haha Miek, doe maar rustig aan met de foto’s hoor (kost me wel heel veel moeite om dit te zeggen hoor! :lol: ). Ik ben onwijs nieuwsgierig, maar snap ook dat je er niet aan toekomt hoor :-*
Maar hoe gaat het nu met jullie???
Hee dames!
Tante Soesa, bedankt voor de update. Jeetje zeg, wat een narigheid, zo’n ukkie in het zkh… Ik hoop zo dat de medicatie aanslaat en ze snel naar huis mag…
Heske, wat vervelend dat Sterre zo lag te hoesten… hoop idd maar dat ze niet ziek wordt! Wat leuk trouwens dat een vriendi van je nu ook moeder is!! Ik heb dat hier eigenlijk ook helemaal niet. Wel een aantal collega’s met kinderen, maar familie of vrienden zijn allemaal nog niet zover. Sja, en één vriendin kan geen kinderen krijgen… Echt jammer…
Ja Miekje, hoe gaat het nu bij jullie?
Ik ben hartstikke nerveus voor straks, voor de echo… als alles nu maar goed zit…
Tante Soesa, bedankt dat je zo lief hier de updates komt plaatsen! :-
Hopelijk is alle narigheid snel voorbij en mogen ze weer naar huis!
Tierrr, hoe laat heb je de echo? Spannend joh meis! Maar alles zit natuurlijk wel goed he!!! Geniet meis! :inlove:
Miek, wat lieffff, die Wouter! :inlove:
Ik moet nieuwe schoentjes kopen voor Casper, ze zijn echt wel heel stug hoor! :eh: Misschien vanmiddag even de stad in!
Zal ik even langskomen om Livia op de foto te zetten voor de dames hier??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Heske :-
@Kim3e wrote:
Tierrr, hoe laat heb je de echo? Spannend joh meis! Maar alles zit natuurlijk wel goed he!!! Geniet meis! :inlove:
Half 11... :roll:
Oehhhh bijna… :inlove:
Oeh Tierrr, nog nét op tijd (al ben je natuurlijk al weg ): héél veel plezier bij de echo!!! Snel komen showen straks he! Ik duim dat alles goed zit meis!
He zeg Kim straks moet ik nog jaloers worden :lol:
@M&J wrote:
He zeg Kim straks moet ik nog jaloers worden :lol:
huh? :eh: :think:
Jaaaaaaaaaaaa, de echo was goed!! :dance: :mrgreen: :dance:
Voor ons was alles nog vaag, maar er was al wel een knipperlichtje te zien!! En volgens de gyn lag het precies op schema en zag het er goed uit!! Ze heeft ook het hartje laten horen, zoooooo mooooooi!! :inlove:
Blij blij blij!! :dance:
Zal later vandaag wel even een fotootje posten in het sf!! :mrgreen:
JAAAAAAAAAA TIERRRR!!! WAT EEN GOED NIEUWS!!! :dance: :dance: :dance: :dance: YES, EEN KLOPPEND HARTJE!!! Super meid, lekker van genieten! :-*
@Kim3e wrote:
@M&J wrote:He zeg Kim straks moet ik nog jaloers worden :lol:
huh? :eh: :think:
Dat je alweer Liv mag knuffelen
TIERTJE WAT HEERLIJK!!! BEN ECHT ZOOOOO BLIJ VOOR JULLIE :dance: :dance: :inlove:
Tierrrrrrtje, wat geweldig!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd met je goede echo meis!!! :dance: :inlove:
Geniet ervan! :inlove:
:dance: Jahoeoeoe!!! Een goede echo voor Tierrr! :dance:
Hartstikke fijn zeg! Lekker genieten nu!
Ooohh, arme Lotte… :hug:
Ik hoop dat de medicatie snel aanslaat en dat ze snel mee naar huis mag!
Wat lijkt me dat moeilijk zeg, je kleine pukkie min. een week in het ziekenhuis (Tycho heeft toen 2 nachten in het ziekenhuis gelegen en dat vond ik al erg moeilijk!)
Thnx voor de update Tante Soesa! :-
Miekje, die foto’s komen wel, ik weet er alles van!
Hoe gaat het nu met jou en Livia?
We hebben getekend, afwachten maar! We hebben nu een kalender week bedenktijd en dan moeten we een hypotheek zien te krijgen. Spannend allemaal!
Heske, wat naar dat Sterre zo moet hoesten :hug:
Hopelijk is ze snel van de verkoudheid af!
Hoe is 't met jou? Nog 2 weken voor de echo, leuk!!! En je wilt weten wat het is?! Vertel je het ook hier???
Kim3e, lastig he om goede schoentjes te vinden. Heb ook een keer gehad dat ze veel te stug waren. Tycho liep dan zo moeilijk/stijf.
Suc6 met het uitzoeken van nieuwe schoentjes,
En idd…wat een poppie, Casper! :inlove: (avater).
Mascha, en Kim, wonen jullie beide bij Miekje in de buurt?
Gezellig zeg!
Verder kan ik ff niet terug lezen…
voor die gene waar ik ff niet op reageer…sorry :oops:
'n Dikke :-
Tierrr… gefeliciteerd met de goede echo!! :dance: :dance: :dance:
Super!
Hier is de kraamzorg weg en ik zou moeten slapen. Maar op de een of andere manier wil je dan toch weer even de dingetjes naar je eigen hand zetten. Ik hou me dus wel even rustig maar om nou een half uurtje te gaan liggen vind ik ook zo kort. En straks heeft er weer iemand honger
Morgen is mijn man ook lekker vrij en zijn we voor het eerst een dag met z’n drietjes!! :dance: