*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Heske, wat een jubelstemming over het inrichten van je kamertje, heerlijk! :dance: Maar wat een keerzijde heeft het als ik je over je angst voor weer een leeg kamertje hoor. Lieverd, het komt echt goed, echt! :hug: Goed idee om niet weer 4 weken tussen de volgende afspraak te laten, je moet jezelf ook een beetje ontzien, dus stress moet je uitbannen!

Mascha… wanneer ga je testen? :pray: :pray: :pray:

Tijgertje, hoe gaat het met je vandaag? Heb je goed geslapen? :hug:

Tierrr, hoe voel jij je? :inlove:

Jane, hoe gaat het?

Miekje, ik moet je nog mailen! :doh:

Sproetje, rustig aan he vandaag! :mrgreen: Je bent immers hoogzwanger! Moet allemaal in een lage versnelling!

Heske, wat een goed idee van het kussen, fijn dat het lijkt te helpen!! :thumbup:

En wat leuk van het kamertje, alleen wat een angst dan direct ook weer… zo begrijpelijk… maar in dit geval gaat het echt gewoon goed lieverd!! :-*

En idd, gewoon om een andere gyn vragen hoor, das heel normaal, echt waar!!

Sproet, succes met strijken!

Kim, hoe is het met jou??

Hier alles ok, eigenlijk helemaal geen nieuws verder…

Zeg Tiertje ik zie net een hele mooie trouwfoto van jou op kok rond dwalen :inlove: waarom kennen wij die niet :naughty: :wink:

Je hebt echt een onwijs mooie jurk!! :inlove:

Heske gelukkig dat je nieuwe kussen wat verlichting brengt! En inderdaad je zorgen op tafel gooien in het ziekenhuis hoor, het is niet niks allemaal :hug:

Om een aantal nieuwsgierige aagjes (en ok eerlijk is eerlijk ook mezelf) gerust te stellen heb ik er net een testje tegenaan gegooid.

Hartstikke negatief :think:

Ahhh wat jammer Mascha :frowning: :frowning: :frowning:

:hug: :hug: :hug:

Waar staat de trouwfoto??? :shifty:

Mascha, balen… :hug:

Begrijp ik nu goed daat jullie echt ‘los’ zijn/gaan???

Ik hoop voor je dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! :pray:

Jurk??? Waaaaar???

Heske, wat een dubbel gevoel moet dat zijn… :hug:

Deze keer gaat het helemaal goed, meis!

Je staat goed onder toezicht! Enneuh, als jij je niet goed voelt bij de gyn, dan echt zeggen hoor, ook al durf je dat eigenlijk niet… Het is jouw zwangerschap en het is jouw bevalling en als je geen goed gevoel hebt bij iemand, dan zou ik dat zeker laten weten. Het is allemaal een hele gebeurtenis die je nooit vergeet (een bevallling). :-

Hier verder ook geen nieuws!

:-

We mogen niet los nee Ankie :wink: maarja je weet het maar nooit met cd tjes natuurlijk :silenced:

Trouwfoto?? Ik is ook nieuwsgierig!!

Wij krijgen de foto’s als het goed is over twee weken (eindelijk :silenced: )

Waren helaas niet zo erg tevreden, maar hopelijk zitten er wat leuke kiekjes tussen. Ga ik zelf nog wel een album maken.

Heske, nog even niet hoor… dat bevallen…

Ben nog met van alles bezig :shifty:

Ja hallo Sproet, alsof je daar niet al 9 maanden de tijd voor hebt gehad :naughty: :snooty: Schiet eens ff op joh! Ik ben benieuwd naar jullie meisje! :inlove:

Ha ha… je hebt helemaal gelijk :mrgreen:

Nou ja… ik zit nu aan een kopje thee. Zo boodschappen doen (heb ik dat maar alvast gedaan) en dan daarna toch echt aan de strijk.

Kan ik eindelijk het bedje opmaken.

En schilderijtjes bestellen denk ik :dance:

Daarna netjes 1 overzichtelijk lijstje maken met wat echt nog moet.

Nu slingeren overal briefjes met losse krabbels erop :o

Haha Sproet, dan heb ik het bedje nog eerder opgemaakt dan jij :lol: Nou vooruit, nog niet gewassen hoor, dat komt over een paar maanden wel :wink:

Dames,

even snel een berichtje, moet zo naar de bank voor de hypotheek te regelen, dus kom vanavond even lezen en reageren.

Mijn temp was vanmorgen weer 37,2. Heb slecht geslapen, veel draaien en wakker liggen.

Spannend tijger… al zegt zo’n temp eigenlijk niet zoveel als je veel wakker bent geweest, het klinkt wel goed… :pray:

@Ke wrote:

Jane, vroeg me ook af of je nog naar het zkh was geweest. Hoe heet ‘jouw’ gyn nou ook alweer, ik kan er steeds niet opkomen :wall:

Ik heb volgende week weer een afspraak bij de gyn, voor 1 keertje weer bij Vosmar omdat De Jong op vakantie is. Blijkbaar is De Jong officieel mijn gyn, maar ik ga volgende week aangeven dat ik haar niet meer wil, het blijft maar door mijn hoofd spoken dat ze bij Lente* een grove fout heeft gemaakt en ik ben het vertrouwen in haar compleet kwijt… Maar vind dat zo moeilijk om te zeggen he, hoop maar dat ze het begrijpen en het me niet nóg moeilijker gaan maken :?

Nou, na de zoveelste dag met enorme hoofdpijn, heeft Tjip zaterdag een nieuw hoofdkussen voor me gekocht (had 's morgens namelijk ook steeds last van mijn rug en nek, en dacht dat het misschien aan mijn kussen lag), en het lijkt erop dat dat helpt. Gisteren geen hoofdpijn gehad, en vandaag ook zonder hoofdpijn opgestaan! :dance:

Heb wel last van mijn bekken nu :frowning: Beetje mijn eigen schuld, want heb gisteren teveel gedaan. Heb de babykamer helemaal opgeruimd en toonbaar gemaakt, maar daar ging nogal wat voorwerk aan vooraf (omdat er spullen verplaatst moesten worden van de babykamer naar de rest van het huis, moest ik eerst Sterre’s kast uitmesten en nog een andere (rommel)kamer helemaal opruimen…) Ben er de hele dag mee bezig geweest. Was wel helemaal in jubelstemming daarna, zo leuk om de babykamer weer ingericht te zien. Heb zelfs het bedje opgemaakt, een hoes om het aankleedkussen gedaan, en zolang de box ook even daar neergezet (incl boxkleed, muziekmobile en boxspiraal :lol: ). Maar 's avonds kreeg ik het te kwaad, heb vreselijk moeten huilen omdat ik ineens zó bang was dat ik het kamertje over een paar maanden wéér leeg zou moeten halen :cry: Ik vind het zó moeilijk om te geloven dat het deze keer wél goed gaat :cry:

Nou ja, ga volgende week ook bij de gyn aangeven dat ik liever niet wéér 4 weken tussen de controles wil hebben. Zit mijn tijd nu nog wel even uit, maar eigenlijk is het gewoon te lang, ik trek het niet, sta helemaal strak van de spanning… Ben benieuwd hoe ik me over een maand of 5 voel… :frowning: (nou ja… over 5 maanden ben ik 37 weken… dan mag ik officieel bevallen :shifty: )

Ik had …mijn hoofd is een zeef vandaag dus even goed nadenken… het was… oke ik zoek het wel even op :? :doh: ooooh ja davelaar. jeumig echt niet normaal , wordt er beetje verdrietig van alles vergeten :roll: pff hopelijk gaat het morgen weer wat beter :lol:

kim en nog meer vroegen het, het gaat goed hoor :slight_smile:

lief dat je het vraagt! niets bijzonders, gaat goed.

Heb gisteren even heerlijk genoten van Livia :inlove: :inlove:

Miekje 't was erg gezellig en wat een dotje! echt een prachtig meisje! lijkt op haar moeder :wink: :inlove:

pff ik ben zo’n zeef sorry meiden ben bang weinig te onthouden… :?

ik zie dat sproet zich nog geen zorgen maakt over vroeg beebje :lol: je verwacht je kindje pas over 1/2 weken?? :mrgreen:

gelijk heb je nog lekker genieten van die zwangerschap :slight_smile:

tierr hoe voel je je? :inlove:

Dames ben ik weer :

Hypotheek is geregeld !!!

Nu de sleutel nog …

Heske:

Wel goed dat je nu een nieuw kussen hebt en dat je minder hoofdpijn hebt. In het ziekenhuis gewoon je mening over de gyn op tafel gooien hoor, ze horen het maar te begrijpen en je een nieuwe gyn te geven. Je moet je goed voelen bij zo’n persoon en niet vol stress zitten, is niet goed voor kleine uk. Niet veel zorgen maken en genieten van je zwangerschap, het gaat helemaal goed komen. Wel leuk dat je al met kamertje bezig bent geweest, maar niet teveel op 1 dag willen doen he…

Sproetje:

Hoe is het met je lijstje ?

Heb je al dingen weg kunnen strepen ??

Mascha:

Lijkt me ook balen als je niet weet wanneer je nod nu ongeveer komt, heb je dan stiekem toch geen klein beetje hoop dat het eventueel raak kan zijn, ook al is het misschien niet verstandig met je gezondheid. Nu wel een beetje gerust gesteld na een negatieve test?? Vind het wel sneu voor je dat het allemaal zo lang moet duren, hoop dat jullie ook snel weer aan de slag mogen. In ieder geval een hele dikke :hug:

Fijn dat de hypotheek helemaal rond is Chantal :thumbup: :-*

Eigenlijk weet ik nu nog niets… nog geen spoor van de :evil: :evil: en een negatieve test :think:

Of ik het nu zou trekken om zwanger te zijn weet ik eerlijk gezegd niet :? een wondertje zou heel welkom zijn maar er zijn nog genoeg dagen dat voor mezelf zorgen al bijna teveel gevraagd is

Jane, wat leuk dat je bij Livia bent geweest! :dance:

Tijgertje, fijn dat de hypotheek al geregeld is! :thumbup:

Mascha, hoe regelmatig is jouw cyclus? Ben je wel eens vaker 5 ( :shock: ) over tijd?

Ik vind het zo sneu dat er zo weinig vooruitgang zit in je gezondheid… Wat is nu de volgende stap van de artsen?

De artsen hebben nog steeds werkelijk geen idee Kim… Er gaan er een aantal met elkaar in overleg, ik schijn interessant te zijn :roll:

Kijk, daar heb je wat aan, de artsen vinden je interessant! :mrgreen:

Meiden Miek kan even niet op internet…

Zij en Livia hebben nog steeds last van spruw helaas :hug:

Ook voor Emma een dikke knuf :hug: Heel sneu ze is weer aan de AB, ze is weer ziek :frowning:

Meiden wilde even een BIB geven!

lees en leef met jullie mee, maar ben de zwangerschap zoooo zat, dat ik niet echt de puf heb om te reageren!

Dus vanaf hier geef ik jullie allemaal een dikke :-*