*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Miek heel veel succes met de laatste loodjes!!! :-*

Even een quote van mijn pbtje aan Kim net… Ik ben er echt even helemaal klaar mee met alle ellende!!! :cry:

@M&J wrote:

Zaterdag hadden we bijna boem is ho. Meteen deed zijn rug enorm pijn. Eigenlijk is het niet meer weggegaan.

Als zijn arm er half af ligt gaat hij nog rustig werken dus vandaag ook. Vanmiddag is hij naar huis gestuurd omdat hij bijna niets meer kon van de pijn :evil:

Ik heb hem bijkans mee moeten slepen naar de hap want: “ach dat gaat wel weer over voor ik een meisje word”

Ja en ik ben de kerstman :twisted: meekomen!!

Hij heeft nu spierverslappers :roll: we zijn een lekker zooitje :roll:

Lieffie, ik hoop dat de zon heel snel voor jullie gaat schijnen! :hug: :hug: :hug:

Oh, en Miekje, bah, Emma weer ziek en aan de AB, en nog niet van de spruw af… Het gaat ook maar door he lieverd! :frowning:

Dikke knuffel en ik denk aan je! :hug:

Miek, succes met de laatste loodjes meis… je bent er bijna! :hug:

Nog even… en dan heb je je kleintje in je armen! :inlove:

Go girl! :dance: :thumbup:

Bedankt Kim, je bent een schat :-*

Nou nou… :oops:

Ik kan gewoon goed acteren hoor, ik speel misschien wel lief, maar in het echt ben ik gewoon een krengerig mens! :mrgreen:

Misschien face to face maar hier en aan de telefoon kan ik het heel goed met je vinden hoor :wink:

Hahahaha!

Toneelspelen kan ik niet… kreeg niet voor niets vroeger op school geen rollen in toneelstukken… :mrgreen:

Jee Mascha, dat gaat lekker dan :frowning:

Ben je nog bezig met een revalidatietraject of is dat nu stopgezet/afgelopen.

Hoop toch zo dat je je weer snel beter mag voelen en ook voor het echie mag :hug:

Leuk dat je bij Miekje bent geweest Jane. Heb je toevallig ook foto’s gemaakt? Ik heb nog maar 2 fotootjes van Livia gezien en zou er best meer willen zien hoor :stuck_out_tongue:

Sterkte Miekje :-

Wat fijn dat je al beter hebt geslapen en dat de oplossing lijkt te liggen in een ander hoofdkussen Heske :thumbup:.

Sproet, ik hoop dat je het haalt je hele lijstje nog af te werken. Ik zou er maar zenuwachtig van worden als ik nog zoveel moest doen op het laatst :shifty:

Mooi dat de hypotheek geregeld is Tijgertje. Morgen gaat het met de post mee overigens :wink:

Zag dat mijn uitgerekende datum in het lijstje niet klopt, is een 1-tje weggevallen, het is de 21e december ipv 2.

Ik had vandaag een stressdag op mijn werk, had er even flink genoeg van, heb om half 5 mijn spullen gepakt en vertrokken, ze konden allemaal even de sch
t krijgen :silenced: Eens kijken hoe het morgen gaat, vrees dat de stapel werk alleen nog maar gegroeid is :frowning:

Mascha, voor jou even een :hug: :hug: :-*

En Miek, ik lees dat je het al helemaal zat bent.

Hopelijk dient jullie kleine zich een dezer dagen aan :pray:

Ik ga vandaag nog wat shoppen en dan moet het ook maar eens klaar zijn. Straks een babybadje ophalen en daarna dus richting babydump en prenatal voor de laatste spulletjes.

Vannacht behoorlijk beroerd geslapen, maar voor het eerst hoor.

Dus je hoort mij nog steeds niet klagen.

Oh ja… BIB dus :smiley:

Tijger, lekker dat de hyp rond is!!

En al enig idee of je binnenkort op zoek mag naar een leuk babykamertje? :wink:

Hoi meiden!

Onze internetverbinding valt er steeds uit :frowning: bala onwijs…

Probeer even snel wat te posten

ARRRGGHHH … ben ik weer…

Lieve lieve lieve tijger, een hele dikke kus voor jou… wat balen meis… :hug: :-* weet niet zo goed wat anders te zeggen. Gewoon klote…

Miek, oh meis, nog heel eventjes. Wat duurt het wachten dan lang he… :hug: nog even en dan heb je eindelijk je kleintje in je armen. Heb je hier iemand die het voor je post trouwens?

Mascha, jeetje… ik pffffff…wat een klotezooi zeg… (ik strooi vandaag even met “klote”)

Dikke :hug: En idd ik hoop dat er snel een eind komt aan al die ellende…

Ik hoop dat ik vanavond weer normaal online kan zijn. De buurman komt ff kijken dan reageer ik uitgebreid en ook foto’s van Livia!

test

test gelukt :mrgreen:

Hmm… heb ik iets van Tijger over het hoofd gezien…? :think:

@Sproetje wrote:

Hmm… heb ik iets van Tijger over het hoofd gezien…? :think:

Miekje kon nu pas reageren op de test van tijger :hug:

Sproetje:

Je hebt niks over het hoofd gezien hoor. Ging nog over de negatieve test, zoals Mascha ook al zei.

Of ik de babykamer uit kan zoeken weet ik nog niet.

Er zijn nog geen verschijnselen van ongi en die is ook nog niet “opgetreden”. Temp was vanmorgen 36,9.

Ik ga weer gauw verder…

:-*

We gaan dus gewoon samen ruim overtijd zonder verschijnselen tijger :wink:

Rare meiden zijn jullie hoor! :wink:

Mascha;

Bij jou dus ook nog niks op komst.

Gaan we samen gezellig op onze nod wachten…