Tegenwoordig zijn die testen zoooo goed dat je niet perse meer met ochtendurine hoeft te testen, Mascha! :mrgreen:
Hoe gaat het met jou? Al een paardje gevonden? Al kopers voor je paard?
En hoe gaat het met de carriereplannen? :mrgreen:
Dit weekend meer voor oud vuil gelegen dan iets gedaan :silenced:
We hebben inmiddels een ander paardje op het oog. De koper die ik voor de mijne had is met een l*llige smoes afgehaakt :?
Ik word zo ondertussen moe van mezelf… 4 dagen overtijd en nog geen spoor van :evil: :evil:
:think: :think:
Zou het kunnen Mascha??? :shifty:
Dikke knuffel voor het voor oud vuil liggen… :hug: :hug: :hug: :hug:
En spannend van het nieuwe paardje, moet je eerst wachten tot je je eigen paard hebt verkocht? En vervelend dat de koper afgehaakt heeft! :x
Financieel is het al niet te doen om er 2 te houden en daar komt bij dat mijn grote stoere meneer zo jaloers als de rambam is
Enne… het zou natuurlijk altijd kunnen maar ik ga er niet van uit toch???
Dames :
Ik heb om 19.15 uur een test gedaan :
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Misschien toch te vroeg getest? Ik duim nog even voor je door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mascha:
Balen dat je voor oud vuil hebt gelegen en dat die mensen af hebben gezegd met een smoes. Ik hoop voor je dat er snel een goede en lieve koper komt voor je paardje en dat je dan een andere kan kopen.
Raimond heeft al een paar keer gevraagd of de test wel goed was gegaan en of ie nergens op moest drukken en of ie niet nog iets langer moest wachten met kijken…
Ahhhhhhh neeeee
Oh meid, wat vervelend nou! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik blijf ook even meeduimen…
tijgertje wat balen! :hug: :hug: :hug: :-*
Ik voel me nu ook echt klte.
Ik heb een raar gevoel in me buik, ben misselijk, weinig eetlust,
ben veel moe, temp blijft hoog(loopt zelfs nog hoger op) en toch is de test negatief.
Als dit kwaaltjes zijn voor een aankomende menstruatie dan vind ik het raar, want dit heb ik nog nooit gevoeld.
Ik baal echt…
Ik ga nu even lekker bankhangen met mijn mannetje…
Vind het wel super lief van jullie dat jullie zo mee leven…
:hug: :-
ah lieve tijger, kan ik me helemaal voorstellen hoor!
ik had dat afgelopen ronde ook.
ik was 4/5 dagen overtijd , was ook misselijk en voelde niets aankomen.
dus had echt goede hoop, baalde als een stekker toen ik zaterdags negatief teste
this verschrikkelijk naar! hopelijk test jij wel over een paar dagen nog positief, het wordt gewoon tijd dat we allemaal zwanger zijn of gezonde beebje(s) in de armen hebben!
Kruip maar even lekker weg bij elkaar Chantal :hug: :hug: :hug: :hug: :-*
:hug: dat is balen
Ik had ook zo goede hoop.
Ik hoop ook dat het gewoon te vroeg was hoor .
Ik heb hier nog 2 cassettetesten liggen, met houdbaarheidsdatum 3 dec 2009. Vóór die tijd denk ik niet nogmaals zwanger te raken , dus als je wilt mag je die hebben hoor.
Tijgertje, :hug: Ik hoop dat je te vroeg hebt getest
Enne..... het zou natuurlijk altijd kunnen maar ik ga er niet van uit toch???
Mascha... spannend??? Als het zou kunnen bij jou, dan :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ik ook voor jou!
Ik ga kolven en dan :zzz: :zzz: :zzz:
:-*
@tijgertje1982 wrote:
Ik voel me nu ook echt kl*te.
Ik heb een raar gevoel in me buik, ben misselijk, weinig eetlust,
ben veel moe, temp blijft hoog(loopt zelfs nog hoger op) en toch is de test negatief.
:hug: Begrijpelijk dat je je klote voelt... een negatieve test is nooit leuk... :hug:
Maargoed, als de 16e/17e pas je NOD is (en gezien je ei is dat zo...) dan heb je ook wel vrij vroeg getest... misschien gewoon te vroeg getest en heb je over een paar dagen alsnog een tweede streep? Ik hoop het voor je!! :pray: :-*
Die hoge temp zegt nu trouwens nog niet zoveel, die zegt pas veel als ie de dag voor en op NOD nog steeds zo hoog is (ik dacht eerst dat je NOD nu al was ivm je banner...)
Nouja, ik ga iig gewoon verder met duimen voor je!!
Mascha... :roll: :pray:
Ooh Mascha wat zou dat toch mooi zijn
En Jane, hoe gaat het met jou? Had je niet nog een onderzoek tegoed in het ziekenhuis, heb je die al gedaan?
Ow sjips Tijger :hug: Lieve schat, ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt meis, en dat je over een paar dagen alsnog een mooie positieve test hebt!
Mascha :shifty: :shifty: :shifty: Zou het? En als het zo is, heeft dat dan consequenties voor je gezondheid? (niet om de eventuele pret te bederven hoor meid, maar gewoon uit interesse)
Jane, vroeg me ook af of je nog naar het zkh was geweest. Hoe heet ‘jouw’ gyn nou ook alweer, ik kan er steeds niet opkomen :wall:
Ik heb volgende week weer een afspraak bij de gyn, voor 1 keertje weer bij Vosmar omdat De Jong op vakantie is. Blijkbaar is De Jong officieel mijn gyn, maar ik ga volgende week aangeven dat ik haar niet meer wil, het blijft maar door mijn hoofd spoken dat ze bij Lente* een grove fout heeft gemaakt en ik ben het vertrouwen in haar compleet kwijt… Maar vind dat zo moeilijk om te zeggen he, hoop maar dat ze het begrijpen en het me niet nóg moeilijker gaan maken :?
Nou, na de zoveelste dag met enorme hoofdpijn, heeft Tjip zaterdag een nieuw hoofdkussen voor me gekocht (had 's morgens namelijk ook steeds last van mijn rug en nek, en dacht dat het misschien aan mijn kussen lag), en het lijkt erop dat dat helpt. Gisteren geen hoofdpijn gehad, en vandaag ook zonder hoofdpijn opgestaan! :dance:
Heb wel last van mijn bekken nu Beetje mijn eigen schuld, want heb gisteren teveel gedaan. Heb de babykamer helemaal opgeruimd en toonbaar gemaakt, maar daar ging nogal wat voorwerk aan vooraf (omdat er spullen verplaatst moesten worden van de babykamer naar de rest van het huis, moest ik eerst Sterre’s kast uitmesten en nog een andere (rommel)kamer helemaal opruimen…) Ben er de hele dag mee bezig geweest. Was wel helemaal in jubelstemming daarna, zo leuk om de babykamer weer ingericht te zien. Heb zelfs het bedje opgemaakt, een hoes om het aankleedkussen gedaan, en zolang de box ook even daar neergezet (incl boxkleed, muziekmobile en boxspiraal :lol: ). Maar 's avonds kreeg ik het te kwaad, heb vreselijk moeten huilen omdat ik ineens zó bang was dat ik het kamertje over een paar maanden wéér leeg zou moeten halen Ik vind het zó moeilijk om te geloven dat het deze keer wél goed gaat
Nou ja, ga volgende week ook bij de gyn aangeven dat ik liever niet wéér 4 weken tussen de controles wil hebben. Zit mijn tijd nu nog wel even uit, maar eigenlijk is het gewoon te lang, ik trek het niet, sta helemaal strak van de spanning… Ben benieuwd hoe ik me over een maand of 5 voel… (nou ja… over 5 maanden ben ik 37 weken… dan mag ik officieel bevallen :shifty: )
Heske, lekker dat je hoofdpijn minder is en dat een ander kussen misschien wel gewoon de oplossing blijkt!
En ik denk dat ze het in het zkh echt wel begrijpen als je die gyn niet meer wilt hoor. Toch aangeven, dat is voor je eigen gemoedstoestand veel beter. En anders begrijpen ze het maar niet. Even aan jezelf denken :-*
En niet alles in één dag doen hè :naughty:
Dan loop je het inderdaad op met je bekken.
Kan me goed voorstellen dat deze zwangerschap veel spanning met zich meebrengt. Maar het gaat vast helemaal goed komen. Hopelijk mag je wat vaker op controle. Moet toch geen probleem zijn. Het is ook niet goed als jij er stress van hebt :hug:
Tijger, hoe is het vandaag?
Wat hou je het spannend meid! Was je temp. nog hoog?!
En Mascha, hoe zit het met jouw cyclus inderdaad???
Hier overigens een BIB
Vandaag staat strijken op het programma.
Dan één lijstje maken met wat we volgens mij nog moeten en dat binnen nu en liefst morgen afwerken. Maar dat zal wel niet gaan lukken :roll:
Staat bevallen ook op dat lijstje Sproet? :mrgreen: Zou wel leuk zijn, binnen nu en morgen :mrgreen: