Ik ben weer thuis, we hebben een hoop leuke en mooie dingen gezien. Helaas kunnen we nog niks kopen of bestellen omdat we geen maten van het nieuwe huis hebben. :?
Tijger, jeetje, dit ziet er wel goed uit zeg… ik merkte het (oa) ook aan de temperatuur, dus wie weet…
Morgenochtend testen hoor!! Of net als ik: toch stiekem zaterdagavond al…
Ik heb nog 1 test thuis, een gevoelige van sensitest. Aan de ene kant wil ik al testen, maar aan de andere kant durf ik het nog niet. :oops: :shifty:
Als ik uitga dat mij ei op 2 of 3 september was en dan 14 dagen verder, dan kom ik op 16 / 17 september uit. Het is nu 12 september, zou ik dan al kunnen testen ??
Ik weet even niet uit mijn hoofd welk model, maar in ieder geval eentje die in principe 4 dagen vantevoren kan. Wil je er wel eentje toesturen anders?
Gefeliciteerd met je nieuwe huis ook nog. Wanneer krijgen jullie naar verwachting de sleutel?
Heb je al foto’s van de babykamer Sproet?
Tieerrr, wat leuk dat iedereen zo enthousiast is om je heen. Heerlijk om je blijdschap te kunnen delen. Hoe voel je je?
Wat namen betreft die we in ons hoofd hebben; het moet een ‘nette’ naam zijn, graag een beetje universeel, moet bij de achternaam passen (begint met een R, dus geen naam die eindigt op een R), minimaal 2 lettergrepen en we moeten er gewoon iets mee hebben. Mijn favoriete naam doet mijn vriend aan een winkel en een autotype denken helaas :doh:. En de zijne vind ik weer minder omdat ik de mijne toch zo geweldig vind en die niet uit mijn hoofd krijg 8).
Haha, het is wat met die namen he? Ik vind het ook ontzettend moeilijk, maar gelukkig hebben wij nog een mooi poosje!
Hier alles goed, soms wat kwaaltjes, maar niks vervelends.
Gisteravond naar mijn schoonouders geweest om het nieuws te vertellen. Manlief vroeg of ze het wiegje waar hij vroeger in gelegen had nog hadden… hoe ze keken… geweldig!! Hartstikke blij, echt leuk! Al vonden ze het nog wel heel pril en durfden ze nog nergens op te rekenen… :roll:
Sja, ik weet ook wel dat er nog zoveel fout kan gaan, maar om dat nou zo te benadrukken… gadsiedarrie, waren we maar vast een paar weken verder… :?