*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Ik ben weer thuis, we hebben een hoop leuke en mooie dingen gezien. Helaas kunnen we nog niks kopen of bestellen omdat we geen maten van het nieuwe huis hebben. :?

@Tierrr wrote:

Tijger, jeetje, dit ziet er wel goed uit zeg… ik merkte het (oa) ook aan de temperatuur, dus wie weet… :pray:

Morgenochtend testen hoor!! Of net als ik: toch stiekem zaterdagavond al… :wink:

Ik heb nog 1 test thuis, een gevoelige van sensitest. Aan de ene kant wil ik al testen, maar aan de andere kant durf ik het nog niet. :oops: :shifty:

Als ik uitga dat mij ei op 2 of 3 september was en dan 14 dagen verder, dan kom ik op 16 / 17 september uit. Het is nu 12 september, zou ik dan al kunnen testen ??

Als je zo’n hyper sensitieve hebt wel! :pray: maar het zou wel heel vroeg zijn… hoe dan ook, ik hoop het heeelllll erg voor je :-*

Oh, 16/17 september pas je echte NOD… nee, dan zou ik nog eventjes wachten, want dan is zo’n test nog niet echt betrouwbaar…

Goedenmorgen dames,

Laatste dag van het weekend.

Word een druk dagje hier. Tuin even netjes maken, huis schoonmaken, auto verkopen, vast wat spulletjes inpakken.

Temp was vandaag gezakt naar 37 graden. Heb nu wel om 6.30 uur getest ipv 5.30 uur.

Ik wens iedereen een fijen zondag toe !!

:hug: :-*

Tijgertje, 37 is toch nog best hoog :think:

Ik hoop het zo voor je! :pray:

Vind het echt knap dat je nog niet hebt getest! Ik had het allang gedaan :silenced:

Mijn duimen draaien nog effies door!

Tijgertje, ik heb nog wel een test voor je hoor.

Ik weet even niet uit mijn hoofd welk model, maar in ieder geval eentje die in principe 4 dagen vantevoren kan. Wil je er wel eentje toesturen anders?

Gefeliciteerd met je nieuwe huis ook nog. Wanneer krijgen jullie naar verwachting de sleutel?

Heb je al foto’s van de babykamer Sproet?

Tieerrr, wat leuk dat iedereen zo enthousiast is om je heen. Heerlijk om je blijdschap te kunnen delen. Hoe voel je je?

Wat namen betreft die we in ons hoofd hebben; het moet een ‘nette’ naam zijn, graag een beetje universeel, moet bij de achternaam passen (begint met een R, dus geen naam die eindigt op een R), minimaal 2 lettergrepen en we moeten er gewoon iets mee hebben. Mijn favoriete naam doet mijn vriend aan een winkel en een autotype denken helaas :doh:. En de zijne vind ik weer minder omdat ik de mijne toch zo geweldig vind en die niet uit mijn hoofd krijg 8).

Haha, het is wat met die namen he? Ik vind het ook ontzettend moeilijk, maar gelukkig hebben wij nog een mooi poosje! :slight_smile:

Hier alles goed, soms wat kwaaltjes, maar niks vervelends.

Gisteravond naar mijn schoonouders geweest om het nieuws te vertellen. Manlief vroeg of ze het wiegje waar hij vroeger in gelegen had nog hadden… hoe ze keken… geweldig!! Hartstikke blij, echt leuk! Al vonden ze het nog wel heel pril en durfden ze nog nergens op te rekenen… :roll:

Sja, ik weet ook wel dat er nog zoveel fout kan gaan, maar om dat nou zo te benadrukken… gadsiedarrie, waren we maar vast een paar weken verder… :?

KC:

Vind het lief van je dat je evntueel wel een test op wil sturen.

De overdracht van het nieuwe huis is op 16 november.

Duurt nog even dus…

Ik wacht vandaag nog even af en anders ga ik morgenochtend testen.

Vandaag toch ook weer beetje misselijk en bijna niks gegeten (heb er geen trek in). Morgen is het de 14e dus dan moet het wel kunnen vind ik…

Je maakt het wel heel spannend Chantal :pray: :pray:

Inderdaad… :pray: :thumbup: :pray:

NOGGGGGG niet getest??? :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Knap hoor… ik wacht in spanning meid! :pray:

:naughty: tijger dat kan niet he! ons in spanning laten! :shock: :wink:

maar uhm 37 vind ik hoog :shifty:

bij mij is die op zijn hoogst 37.0 :eh: een beetje mijn normale temp volgens mij :roll:

@Jane_S wrote:

:naughty: tijger dat kan niet he! ons in spanning laten! :shock: :wink:

maar uhm 37 vind ik hoog :shifty:

bij mij is die op zijn hoogst 37.0 :eh: een beetje mijn normale temp volgens mij :roll:

mijn normale temp ligt rond de 36,4 tot 36,6 …

dus het is vrij hoog, gister en eergister was hij zelfs 37,2.

Ik ktwijfel of ik vanavond of morgenochtend zal gaan testen… :oops: :shifty:

Ik zou zeggen: vanavond, want dan hoeven wij niet langer te wachten… :mrgreen:

Maar je moet natuurlijk in eerste plaats doen wat JIJ graag wil!

TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST

TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST

Werkt het hersenspoelen?? :mrgreen:

ik vind dat je het morgenochtend moet doen :stuck_out_tongue:

nee hoor, zelf kijken wanneer je zelf denkt beste gevoel erbij te hebben.

natuurlijk willen wij graag dat jij snel een positieve test piest (ik hoop nog vandaag of morgen) :pray: :pray: :pray: :-*

Het maakt mij niet uit wanneer, als hij maar positief is! :pray: :pray: :pray:

Vind het wel lief dat jullie zo mee leven… :oops:

Ik hoop ook dat als ik test dat ie positief is … :pray:

Anders word ik knap voor de gek gehouden door mijn lichaam… :frowning:

oooohhhh je maakt het wel spannend!

ik hoop het ook zoo voor je! :pray: :pray:

Tuurlijk leven we met je mee!

Enneh… wanneer ga je nu testen? :angel: :mrgreen:

Jane, hoe gaat het met jou?

“ze” zeggen toch altijd dat sochtends testen beter is? :think:

Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden :pray: :pray: