Chantal ik hoop met je mee
KC waaaaaarrrr ben je??? :think: :-*
Heske hopelijk nog steeds hoofdpijnvrij :hug: :hug:
Sproetje, ik had ook heel erg last van mijn lenzen tijdens zwangerschappen… Vooral de droogte, daardoor begon het te branden. Van Isabel heb ik zelfs het grootste deel van de zwangerschap een bril gedragen. Bij Casper vertikte ikdat (ik heb niet zo’n brillenhoofd). :mrgreen:
Ik weet nog wel van de opticien dat ook de waardes van je oog kunnen afwijken in de zwangerschap. Ik had een bril laten aanmeten tijdens mijn 2e zwangerschap, en hij zei dat het niet verstandig was, dat ik beter een paar maanden na de bevalling kon langskomen. Maar zo lang kon ik niet wachten, dus heb het risico maar genomen! En inderdaad, je merkt dat het afwijkt…
Tijgertje,
Ja, anders wordt het inderdaad eventjes een tijdje met bril.
Die staat misschien alleen iets te strak afgesteld (of ik heb gewoon een bolle kop gekregen :silenced: ).
Oh ja… we hebben gisteren een gezinsauto gekocht :dance:
Sproetje :
Wat voor auto hebben jullie gekocht ??
Heske:
Goed dat je tot nu hoofdpijn vrij bent…
Ik ga zo met de hond naar de dierenarts voor zijn jaarlijkse inenting.
Voor de rest wacht ik dan nog een paar daagjes af.
Hoi meiden!
Nou pfffff valt ff tegen hoor, met 3 kids alleen. Kom amper ergens aan toe :? ff draai vinden…
Tijger, wat spannend meis, ik hoop het zo!! Duimen draaien hier!!
Mem, ik gaat zo es ff kijken naar je prachtige mannetje :inlove:
Heske, ik had de eerste weken ook vaak hoofdpijn en veel. Misschien is floradix iets voor je? Hoe gaat het slapen en hoe is het met je mooie meid?
Tierrr, eh…sluit me bij Heske aan, slapen tijdens de zwangerschap ging bij mij ook echt moeilijk en ik was zooooooooo moe. Nu is het erger hahaha met die kleine. Die steekjes en dat trekkerige gevoel zijn van je banden. Kan echt super naar zijn idd.
Ben je ook misselijk of dat niet?
mascha, hoe is het met jou?
KC alles ok?
Sproet, gister je eerste BIB :inlove: Gefeliciteerd!! Tijdens de zwangerschappen waren mijn ogen ook slechter. Ik zag wat wazig. Meten heeft idd weinig zin, het komt door de hormonen. Maar je kan natuurlijk in de zwangerschap voor iets sterkere lenzen gaan. Tenminste dat denk ik :think:
Jane, hoe is t? :mrgreen:
Kim, heb je mijn sms nog gehad?
En Miek en alle andere meiden, alles ok?
rent naar showforum
Miek kom je eerdaags fotootjes van jullie mooie meisje plaatsen???
Tijger, we hebben een Skoda Octavia gekocht.
Station uiteraard :mrgreen:
Deze auto (Opel Vectra) is echt bijna op en steeds meer dingetjes doen het niet meer.
Goeie timing dus.
Nu alleen nog even oppassen dat mijn vliezen niet breken als we onderweg zijn :lol:
Dan maak je wel weer eens wat mee Sproet :silenced:
Zonder gekheid… gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!! :-*
Sproetje :
Gefeliciteerd met de nieuwe auto. Ik vind het super mooie auto’s om te zijn.
@M&J wrote:
KC waaaaaarrrr ben je??? :think: :-
:oops: :oops: ik lees soms mee via mijn mobiel, maar zit bijna niet achter mijn computer de laatste tijd, heb er even de energie niet voor, maar ik zorg dat ik wel een beetje op de hoogte blijf van het reilen en zeilen hier hoor
Met de baby gaat alles goed, lekker actief kindje, maar op een heerlijke manier :inlove: Ik geniet er het meest van als ik in bed lig met mijn handen op mijn buik en kleine uk lekker aan het schoppen of bewegen is. Dinsdag gaan we trouwens een 3D pretecho laten maken. Ik hoop daarna een mooie foto te kunnen plaatsen :D.
Zijn verder druk bezig met namen verzinnen, maar het wil niet lukken :? en zijn ook op zoek naar een geboortekaartje, verder moet er nog het nodige gekocht worden, dus daar vullen we de weekenden mee.
Ik lees hier gelukkig veel positieve berichten, maar ik weet even niet waar te beginnen, dus voor iedereen een dikke :-
Morgen dames,
Ligt het alleen aan mijn pc of doen bij jullie de banners het ook niet??
KC:
Mooi dat alles goed gaat met de kleine uk.
Vanmorgen om 6.00 uur was mijn temp weer 37,2…
Nu even hond uitlaten, boodschappen doen, en daarna rond gaan snuffelen in diverse winkels voor nieuwe spulletjes in ons nieuwe huis :dance:
Jee Tijgertje, het is wel heel spannend! Wanneer ga je testen? Test al in huis?
Goedemorgen (kannognetttt)!
Even een extra dikke knuffel voor Miekje! :hug:
:-* voor iedereen!
En het klopt dat de banners het nog niet doen Tijgertje, ik heb het even opgezocht:
De server waar de tickers draaien ligt nog plat, dus die zijn nog onzichtbaar.
:mrgreen:
Chantal, wat maak jij het spannend!!!
Idd, wanneer ga je ons van onze nieuwsgierigheid verlossen? :mrgreen:
Mijn duimen draaien!
Veel plezier met snuffelen!
KC, fijn dat alles goed gaat met jullie beebje!
Namen…Moeilijk!!!
Leuk, een 3d echo! Ik hoop ook dat je een mooie foto hier kunt komen plaatsen!
BEEBJE, ga er ff mooi voor liggen dinsdag!!!
Kim3e, dikke :-* terug!
Sproetje, veel plzezier met jullie nieuwe auto! Mijn broer heeft er ook een… mooi!
Meiden, allen een heel fijn weekend! :-*
:think: Onze laptop is helemaal een beetje van de mik geloof ik :think:
TRRRRAAAAAAGGGGG… :?
Ja Meiden de gehele ochtend heeft KOK eruit gelegen, hij is net weer 30 min. bij aan het draaien volgens mij :roll:
tijger wat spannend ooh ik hoop het zooo voor je!! dan gaan we lekker hard!! dan is het op muuske, mascha en mij na nog maar!!
Gelukkig!! KoK doet het weer… was er al helemaal vanaf…
Tijger, jeetje, dit ziet er wel goed uit zeg… ik merkte het (oa) ook aan de temperatuur, dus wie weet…
Morgenochtend testen hoor!! Of net als ik: toch stiekem zaterdagavond al…
KC, moeilijk he? Een naam verzinnen? Wat voor soort namen hebben jullie in je hoofd? En gaaf zeg, een pretecho!! Heel veel plezier!! En wel snel showen he?!
Hier alles ok, gister was mijn zusje er, en die is helemaal door het dolle heen!! Lief cadeautje gekregen! En zelfs bij de DA een cadeautje gekregen, haha. Vanavond aan mijn schoonouders vertellen… spannend!! :mrgreen:
Ik ben trouwens best wel moe en een beetje emo, dus heb besloten dat ik lekker niks hoef te doen vandaag…
Hier vanmorgen ook moeite met KOK, dus vandaar even een late BIB.
Had hem wel al in mijn afteltopic gedaan, maar daarna maar weer uitgelogd. Tegenwoordig is iedereen een beetje verwend met internet geloof ik, dus als het niet snel gaat is dat alleen maar irritant
Vanmorgen is het rolgordijn opgehangen in de kinderkamer. Morgen het overgordijn. Begint wel een hoog roze gehalte te krijgen
…en dan blijkt het heeeeeel stiekem tóch een jongetje te zijn :silenced: :mrgreen: :lol:
Wij krijgen zo visite. Een neef van Merijn, zijn vrouw en zoon. Ze zijn zwanger van de 2e (aller laatste poging geloof ik). Hun zoon is 8.
Leuk!!!
xxx
@Memmie wrote:
…en dan blijkt het heeeeeel stiekem tóch een jongetje te zijn
Tja, het zal je maar gebeuren…
Het ergste zou ik dan nog de naam vinden. De rest is zo opgelost
Maar van dat scenario ga ik maar eventjes niet uit, ha ha.