*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Hij doet het :wink:

Voel me zeer vereerdā€¦ :-*

Lief van je Tijgertje! :inlove:

Ik weet niet of het wat te betekenen heeft, maar ik ging net de hond uitlaten want Raim was nog niet thuis. Terwijl ik buiten liep, werd ik in 1x misselijk en kreeg ik steekjes in me buik en zij.

Dit zijn andere steekjes dan mijn ongiā€¦

Zou het dan misschien deze keer ?? :pray:

oooh tijger ik hoop het zoooo!! :pray: :pray: :-*

Spannunnndddd tijgertje! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Jane, jij weer lekker aan de klus?

Ook voor jou :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

:-*

Jaaaaaaaa, tijgerā€¦ spannend!! Ik hoop het zooooooo voor je!! :pray:

Het mag nu wel eens! Ik hoop dat je met mij bij de mei-mamaā€™s mag komen!! Wanneer ga je testen?? :wink:

Ik weet niet precies wanneer ik zal gaan testen,want mijn ei was deze keer ook 2 a 3 dagen later. Mijn nod staat op 12 of 13 septemberā€¦

En ik ben bang dat ik negatief test en dan dus weer een domper krijg. Als mijn nod komt is het ook wel domper, maar dan vind ik het iets minder erg.

Bgrijp me niet verkeerd hoor, ik wil het super graag, maar het duurt nu al zo lang en dan is het steeds erger als het niet zo is en dan toch weer gaat vloeien ā€¦

Ik twijfel nu dus echt of ik moet gaan testen en wanneer. Ik heb nog 1 test liggen thuis. Als de test wel positief is ben ik uitgerekend op 24 mei 2010 (via de website van sensitest).

Mijn temperatuur blijft de laatste dagen blijft mijn temp ook vrij hoog vergeleken bij de rest van de cyclus. De hele cyclus is ie 36,4 / 36,5 geweest.

05-09 =37

06-09 =36,9

07-09 =37

08-09 =37

09-09 =36,9

10-09 =36,9

Tijger ik duim voor je meid! :pray: :pray: :pray:

En dan ook voor Jane en Maschaā€¦ :pray: :pray: :pray:

@Kim3e wrote:

Tijger ik duim voor je meid! :pray: :pray: :pray:

En dan ook voor Jane en Maschaā€¦ :pray: :pray: :pray:

:-*

Sja, lastig he tijger? Maar dat je temp zo hoog is is goed, al zegt het nu nog niet heel veel. Heb je die NOD van 12 of 13 september uitgerekend aan de hand van wanneer je je ei had??

Ik snap de twijfel van wel of niet testen wel, ik ben ook niet zo van dagen voor NOD testen, dat vind ik onzin. Maarjaā€¦ als je echt het idee hebt dat het wel eens raak zou kunnen zijn dan kan het ook juist voor meer rust zorgenā€¦ een positieve test is natuurlijk helemaal duidelijk, maar een negatieve test (die misschien nog niet alles zegtā€¦) zorgt iig ervoor dat je niet veel te veel hoop krijgt. En die testen van sensi-test zijn gelukkig niet zo duur.

@Tierrr wrote:

Sja, lastig he tijger? Maar dat je temp zo hoog is is goed, al zegt het nu nog niet heel veel. Heb je die NOD van 12 of 13 september uitgerekend aan de hand van wanneer je je ei had??

Nee die NOD is berekend met de ovulatiecalculator van sensitest.

17 augustus was de 1e dag van mijn menstruatie. En op 2 september had ik een donkere streep op mijn ovulatietest.

Ik heb heel wat afgespamd in het SF!!!

Velen hebben ze al gezien, maar voor die gene die ze nog niet heeft gezien en mijn grote trots(en) wil zienā€¦ :inlove:

@tijgertje1982 wrote:

Nee die NOD is berekend met de ovulatiecalculator van sensitest.

En op basis waarvan berekent die de NOD?
Ik zou gewoon je NOD berekenen aan de hand van je ei, dat is meestal wat betrouwbaarder..

Goedenmorgen dames :

@Tierrr:

Je moet bij sensitest de eerste dag van je menstruatie in typen en de lengte van je cyclus en daardoor berekend hij alles.

Ik heb vannacht slecht geslapen, nog steeds kleine steekjes in mijn buik.

Ik wacht anders nog wel een paar daagjes en kijk dan hoe ik me ga voelen de komende dagen en of er iets gebeurd qua nod. Mijn temp vandaag was nog hoger 37,2.

Ik ga nu ff de hond uitlaten en dan werken.

Fijne dag allemaal :-*

@tijgertje1982 wrote:

Je moet bij sensitest de eerste dag van je menstruatie in typen en de lengte van je cyclus en daardoor berekend hij alles.

Dat is om te beginnen een goed uitgangspunt. Maar ik zou altijd na je ei je NOD aanpassen aan je ei, dan hoef je ook niet meer steeds te zeggen: mijn NOD is nu, maarja, mijn ei was ook laat. Das gewoon niet zo handig..

Ik vind het trouwens allemaal zeer goed klinken: de wat hogere temperatuur, de steekjes en ook het slecht slapen... dat was ook het eerste wat ik had namelijk... :roll: (maarja, het kƃĀ”n ook van de spanning komen natuurlijk...)

Nouja, werk ze vandaag en ik duim voor je! :pray:

Gister kwam mijn moeder 'over' uit Rotterdam en vandaag mijn zusje, haha! Lekker met haar Lwd in, te shoppen! :mrgreen:

Ik begin wel moe te worden trouwens nu, ik slaap wel erg slecht zeg... in je vakantie om 6 of 7 uur opstaan... :wall:

Haha Tierrr, dan kun je vast wennen voor over 9 maanden :wink: Vermoeidheid hoort er helaas bij meid, ook als je wƃĀ©l goed slaapt kun je gigantisch moe zijn (en ik kan het weten, want slaap als een roosje, maar ben zooooooo moe de hele dag).

Ik heb trouwens ook meegedaan met MvM. Sterker nog, ik ben er nog mee bezig. Nog anderhalve week, en dan ben ik er weer vanaf. :dance: Heerlijk om straks weer gewoon op de wc te kunnen plassen :lol:

Tijger, wat spannend meid!!! Klinkt idd allemaal wel goed! ooooh, ik ga hƃĀ©ĆƒĀ©l hard voor je duimen hoor! En wat je nod betreftā€¦ zou ik idd ook 14 dagen na je eisprong aanhouden, dan weet je ook echt zeker dat je niet te vroeg bent met testen, en als het dan raak is dan blijkt uit de echo wel hoe lang je precies zwanger bent.

Ja, ik ga voor een positieve test voor Tijger, en dan Jane en Mascha er weer heel snel achteraan. Nog net op de valreep iedereen binnen een jaar zwanger, dat zou wel super zijn! :pray: :pray: :pray: :pray:

Memmie, ik reageer voor het gemak even hier, maar wat een heeeeeeeeeeerlijke mannetjes heb je! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Tycho wordt ook met de dag knapper he, dat wordt nog een hartenbrekertje later! :inlove: En die foto van Jesse met zijn handjes voor zijn ogen :inlove: Ik heb er zo eentje van Sterre die haar handen voor haar oren houdt :inlove: Denk dat mijn schoonmoeder toen op bezoek was :wink: :silenced:

Vandaag tot nu toe hoofdpijnvrij, en gisteren was het ook wel redelijk te doen. Hoop dat het zo blijft, want vond het toch wel ƃĀ©rg rot. Woensdag was het zo erg dat ik me echt de hele dag naar heb gevoeld :?

Ik moet zo even naar de opticien om een nieuwe voorraad lenzen op te halen, en dan naar de zaak om te werkenā€¦

Dus even een dikke kus voor iedereen :-* Kom me snel weer melden!

xHeske

BIB :smiley:

Tijger, ik vond een negatieve test ook harder aankomen dan ongi worden. En soms is het inderdaad een stukje spanning dat je onbewust opbouwt. Heb ook al gehad dat ik een half uur na de negatieve test prompt ongesteld werd.

Maar van dat scenario gaan we natuurlijk niet uit :wink:

We gaan gewoon met zā€™n allen nog een paar dagen extra duimen voor je en hopelijk heb je dan over een aantal dagen een mooie positieve test in handen :pray: :pray:

Tierrrā€¦ dat is inderdaad wel vroeg voor je vrije dag ha ha.

Het wordt wel weer minder hoor dat vroege wakker worden, althans dat had ik. En aan het eind komt het weer vrolijk terug :stuck_out_tongue:

@Sproetje wrote:

Tierrrā€¦ dat is inderdaad wel vroeg voor je vrije dag ha ha.

Het wordt wel weer minder hoor dat vroege wakker worden, althans dat had ik. En aan het eind komt het weer vrolijk terug :stuck_out_tongue:

Haha, ach, het is jammer, maar alles voor het goede doel he? Het kan de pret niet drukken iig! :slight_smile:

Goed geBIBt! :mrgreen:

Heb je trouwens een gevoel over wanneer je ongeveer gaat bevallen??

Heske, fijn dat de hoofdpijn nu wat minder is, ik hoop voor je dat het zo blijft!! :-*

Oh, Heske (ongeveer) tegelijk gepost. Dus had je stukje nog niet gelezen.

Gelukkig tot nu toe hoofdpijnvrij :dance:

Had jij op het eind van je zwangerschap ook zoā€™n last van je lenzen?

Ik heb behoorlijk last van droge ogen en moet steeds knipperen om scherp beeld te krijgen. Volgens de opticien had het met de zwangerschap te maken en niet met mijn lenzenā€¦ :think:

Tierrrā€¦ ik heb nog geen idee eigenlijk. We gaan gewoon uit van de uitgerekende datum (lekker naief, hihi).

Nee, ik ben ook nog niet helemaal klaar met alles dus wat dat betreft liever de komende twee weken nog niet :wink: