*** Oktoberstoppers 2008 # 14 ***

Mascha, ik had je ook donkerder verwacht. 'k weet verder niet… gewoon anders dan op die foto, hihi!

Mooie foto’s hoor! (die laatste, moooooi!!!) :inlove:

Mijn jurk lijkt er wel een klein beetje op, maar dan moet je het paarse ‘vervangen’ in rood :mrgreen:

Hebben jullie een mooie dag gehad???

Tierrr wat erg voor je vriendin… :hug:

maar als ze echt je vriendin is zal ze blij voor je zijn! Ook al zal ze ook best ff jaloers zijn of verdrietig. Lijkt me idd best moeilijk om 't te vertellen.

Hormonsters…hahhaaa! Heerlijk toch?! Heb je een excuus om lekker chaggie te zijn :mrgreen:

Heske, mooi buikie :inlove: Echt een groeispurtje idd! Hoe is 't met je? Is de hoofdpijn wat te handelen? Hopelijk ben je er snel vanaf! :-

Miekje, hoe is het met jou/jullie?

Je vroeg OOK last van krampjes…Heeft Livia er ook last van? Jesse ook nog steeds al lijkt het ietsje minder te worden. Gaan naar de osteopaat en ik gebuik (proef gekregen van iemand van de juli mama’s) Life Start (ff googelen). Misschien goede rijping van de darmpjes? Goede combi osteo en poedertje?? Ik ben er iig blij mee! Het is zo’n lief, mooi en tevreden kereltje :inlove:

KC, leuk dat je er ook weer ff was! Hoe is 't?

En met de andere meiden???

Ik ga zo ff shoppen met zussie en vanavond uit eten met manlief :inlove:

(zussie past op). Tycho is vandaag een dagje bij Pake en Beppe. Ze hebben hem gister op de namiddag op gehaald en heeft daar een nachtje geslapen.

Ik ben daarna (18.45 uur) met mijn zusje (en Jesse) een huis wezen bezichtigen. Manlief zat en zit vandaag in Amsterdam en omstreken.

Dus… ik ga er vandoor! :-

Sproet, dat komt vanzelf hoor een extra naam. Wij hadden m pas 2 weken van te voren :mrgreen:

Mem, bedankt voor de tips! wat is dat voor poedertje dan? Ik gebruik nu infacol. Ook een tip van mensen op t forum, maar hoorde van het CB dat daar nog niets over bekend is en dus beter niet gebruiken :think:

Ze heeft echt last van krampjes. Morgen naar de osteopaat voor het eerst. Ik wist niet dat een osteopaat ook wat aan krampjes kon doen? (ga erheen voor haar nekje)

Mag ze toch al Miek?? Ik dacht dat ze er nog te klein voor was?

Dankjewel Ankie! :-* Wil je jouw jurk ook nog eens showen? Ik vond je sleep zo mooi!!! :inlove:

We hebben gisteren gewokt (ik vind de zalm van de teppanyaki plaat altijd zo lekker :drool: en daarna hebben we op het strand een gelukslampion opgelaten :smiley:

Zooooo, heerlijk gegeten :drool: We zijn naar de thai geweest, mmmm!

Heel toevallig was die vandaag officieel geopend, nieuwe eigenaar. Kregen een glaasje champagne, maar die heb ik niet helemaal opgedronken…borstvoeding he. En die paar slokjes stegen meteen naar mijn hoofd.

Kregen ook nog de capucino gratis (voor onze trouwdag).!

Miekje, dat poedertje heet Life start, google dat maar eens!

Ik hoop dat ze er snel vanaf is!

Ik ga nu kolven en de dag gezellig met mijn mannetje afronden :mrgreen:

Welterusten! :-*

Memmie, gefeliciteeeerd met jullie trouwdag!!! :dance: :dance: :dance:

Lekker uit eten geweest met champagne ook nog, heerlijk joh! :inlove:

Memmie, gefeliciteerd met jullie trouwdag!!! :inlove: :dance: :dance:

O shit memmie, je trouwdag was vandaag! verdorie hee, ik ben ook zo helemaal in de bonen met de dagen… :oops:

Beetje laat dus, maar alsnog:

HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE TROUWDAG!!

Fijn dat jullie een leuke avond gehad hebben! :-* :thumbup:

BIB :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaa, sproet!! Je eerste BIB! Jeetje!! :dance: :clap: :dance:

MvM komt over een kwartiertje (hadden jullie nou ook allemaal meegedaan?) en ik ben gewoon een beetje zenuwachtig, haha. Zo van: als de test nu inderdaad maar positief aangeeft… :silenced:

Poeh, ik vind het wel erg spannend allemaal hoor… :roll:

Sproetje, je eerste bib!!! :dance: :dance: :dance:

Jee, dat begint echt op te schieten he! :shifty: :inlove:

Tierrr, wat spannend mvm! Komt helemaal goed joh! :hug:

Digitale tes al kunnen bemachtigen? :wink:

Jaaaa, MvM is geweest!! Ik vond het hartstikke leuk! 't Was een leuke vrouw en ik heb mooi weer een positieve test in handen :dance:

En ik heb een mooie dvd, een tijdschrift en een fotolijstje voor een echofoto gekregen! En het wordt gewoon weer een stapje echter allemaal!! :mrgreen:

Digitale test nog niet kunnen halen, hadden ze hier steeds niet en verder was ik gister met iemand te shoppen die van niks wist, dus moest maar ff niet, haha. Misschien vanmiddag eentje halen, al neem ik nu misschien ook wel genoegen met de mooie test van MvM…

Jaaaaa, daar is 'ie dan!!! Sproet haar eerst echt BIB :dance:

Thanks voor de felicitaties :-

Ja, kwam goed uit, de opening en onze trouwdag vieren op dezelfde dag :smiley: Lekker met champagne en GRATIS cappuchino :drool: Wie had dat (van te voren) gedacht? :mrgreen: (gratis is altijd goed!)

Tierrr, ik heb idd ook mee gedaan aan mvm. Had ook van te voren kriebels of de test wel positief zou zijn, maar hij was echt DIK positief! En ik was (achteraf) ook nog minder ver dan ik dacht!

Zo, heb hier de mat als 'straf’plekje voor Tycho aangesteld :oops: , pfff!

Had nog nooit iets, maar is nu echt nodig! Hij walst steeds door de tuin heen :evil: Nou, 't heeft wel indruk gemaakt :thumbup: ! Hij blijft nu maar bij mij plakken… :inlove:

Als ik hem erop aanspreek lacht 'ie me gewoon uit :snooty: , dus had nu echt zoiets van: ik MOET NU een plekje hebben…en de mat was op dat moment het dichtst bij :mrgreen:

Hopelijk blijft het ook indruk maken…

Hoe is’t met de rest??? :-

Tierrr, die DVD is zooooo mooi! :inlove:

Leuk he, dat het zo steeds echter wordt?!

Hoe voel je je?

Tierrr… lekker weer even die bevestiging. En ik zou die digitale test denk ik ook laten zitten als die van mvm ook zo duidelijk is.

Ik ben weer goedgekeurd. Kleintje ligt keurig en mijn bloeddruk was prima. Wel jammer dat ze 's ochtends gelijk al met vertraging zitten.

Niet dat ik heel veel andere nuttige dingen moet doen, maar toch.

Hoewel… :think:

Kamertje is nog steeds niet af. Gisteren beddenspul gewassen en nu de rompertjes ed.

Ik ben wel gebeld dat het gordijn binnen is :dance:

Ons bed is redelijk hoog, maar de vk wil er toch klossen onder. Dus dat wordt ook nog even een klusje :shifty:

Memmie, gratis is goed inderdaad. Ha ha, dat zegt er hier ook steeds eentje. Terwijl op het moment het geld er zo’n beetje uit vliegt… :naughty:

En gelukkig dat de strafmat in ieder geval wel indruk maakt!!

Dames:

ben ik ook weer ( heb het even druk gehad)

Ik heb de lijstjes weer geupdated (laptop wilde niet aan, dus duurde iets langer) Als het goed is, werkt de link naar het showforum ook weer.

Tierrr:

Wat zielig voor je vriendin, maar als het een goede vriendin is, begrijpt ze jou vreugde wel hoor. Wat goed dat je je hebt aan gemeld voor MvM.

Memmie:

Sorry een dag te laat maar zo te lezen hebben jullie een leuke en gezellige huwelijksdag gehad. Wel vervelend dat Tycho een beetje eigenwijs word en niet echt wil luisteren.

Hier gaat het zijn gangetje, zijn druk. Maandag is een makelaar biij ons huis wezen kijken en heeft het getaxeerd. Die komt straks om 1500 uur foto’s maken en dan gaat ie waarschijnlijk maandag de verkoop in. Dinsdag hebben we het voorlopig koopcontract getekend voor het nieuwe huis.

Tijgertje, gefeliciteerd met het ondertekenen van het koopcontract! :thumbup:

Sproetje, fijn dat alles weer helemaal oke is en je weer APK goedgekeurd bent! :wink:

Kom je wel het kamertje showen als het klaar is?

Tijgertje, gefeliciteerd met het ondertekenen van het koopcontract! :thumbup:

Sproetje, fijn dat alles weer helemaal oke is en je weer APK goedgekeurd bent! :wink:

Kom je wel het kamertje showen als het klaar is?

Net de gordijnen opgehaald, maar ze konden ze niet vinden.

Uiteindelijk met drie collega’s het magazijn in en na 20 minuten wachten, toch gevonden. Leuk, maar staan is nou net wat ik niet meer zo lang kan :evil:

Dus ik ben nu redelijk gesloopt. Maargoed, we hebben er dus weer een klusje bij :smiley:

Gisteren zijn de letters binnengekomen die ik had besteld (dus het moet de gekozen naam maar gewoon blijven :lol: )

Kim, nog even geduld want ik moet de hoes voor het aankleedkussen nog wassen en zonder ziet het er wel heel kaal uit. En er hangt nog niks aan de muur…

Tijger, had de makelaar enig idee of er naar verwachting snel mensen op jullie huis af zullen komen?

Spannend allemaal hoor! En vermoeiend, maar je krijgt er een heerlijk nieuw plekje voor terug :smiley:

Sproetje:

Beetje raar dat ze de gordijnen niet konden.Ze laten jou toch weten dat ze binnen zijn.

De makelaar heeft niet echt gezegd of het snel zou verkopen, maar hij vond het nu wel een mooie woning en we hebben hem goed opgeknapt, vergeleken met toen wij het kochten. Hij is nu ook veel meer waard. Tussen het kopen (2 jaar geleden) en nu zit een verschil van 40.000 euro ( op de vraagprijs dan he)

Speciaal voor Sproetje :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3956290#3956290

(hoop dat de link het doet)