@Miekje wrote:
Nou chemische reactie natuurlijk, door t zeepbakkie kwam het naar boven. Nu is wel de hele vloer schoon :thumbup: (en de wasmachine blinkt)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hahahaha, oepsss!! Moest er wel even om lachen!!
Jij blij dat het in elk geval geen explosieve reactie teweeg bracht!!

Hoe is het verder met je? Ik bedoel, die wasmachine en die muur, sja, het zal wel…

Grappig trouwens om te zien hoe jij ook altijd je berichtjes over jezelf kopieert en in al je topics plakt…

Sproeeeeeeetje, kom je eens even melden!! Hoe was het, hoe was het? ik hoop dat je een super dag hebt gehad!! Ben zeer benieuwd naar de foto’s en verhalen!!
En memmie, bij jou ben ik ook zeer benieuwd naar foto’s en verhalen!! :-
Heske, hoe gaat ie met je rug?
Tijger, jij al kwaaltjes? Ik hoop zo dat er hier weer eens 2 streepjes geshowd kunnen worden… echt heel raar. De eerste moeders hebben hun 9 maanden er al weer op zitten en anderen moeten daar nog aan beginnen… :think:
Mascha, weet jij al meer?
Jane, :-*
Hier alles ok, RSI moet ik nog goed op passen want is nog niet helemaal weg… vandaar dat ik hier dus wat minder ben.
Verder heb ik het idee dat de huidinfectie die ik heb wat minder wordt, dus das mooi!! Verder heb ik lekker weekend, dus das ook heerlijk!!
En nog 1 weekje (3 daagjes) werken en dan een hele week vrij!! Zo’n zin in!! Voor het eerst sinds begin september dat ik weer een weekje vrij heb, en dat na toch wel een heftige tijd met afstuderen, nieuwe baan, hhet zwanger worden… dus ben er ook wel aan toe! Misschien - als ik mijn vent zo ver kan krijgen - gaan we weekje kamperen in Z-Limburg… zo’n zin in!!
Wel erg sneu trouwens: mijn zusje is uitgeloot voor de studie dierengeneeskunde en heeft geen idee wat ze nu moet… gelukkig gaan ze morgen op vakantie, ff afleiding!!
Ik k heb afgelopen dinsdag écht een ei gehad!! Echt super mooi!!
Alleen… nu ga ik toch weer hopen dat ie bevrucht is, terwijl dat maar een kleine kans is natuurlijk met mijn vents slechte zaad… ben zo bang voor weer zo’n grote teleurstelling… :?