***Oktoberstoppers 2008 # 13 ***

@Miekje wrote:

Nou chemische reactie natuurlijk, door t zeepbakkie kwam het naar boven. Nu is wel de hele vloer schoon :thumbup: (en de wasmachine blinkt)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahahaha, oepsss!! Moest er wel even om lachen!!

Jij blij dat het in elk geval geen explosieve reactie teweeg bracht!! :wink:

Hoe is het verder met je? Ik bedoel, die wasmachine en die muur, sja, het zal wel… :wink: maar hoe voel je je? :-

Grappig trouwens om te zien hoe jij ook altijd je berichtjes over jezelf kopieert en in al je topics plakt… :wink:

Sproeeeeeeetje, kom je eens even melden!! Hoe was het, hoe was het? ik hoop dat je een super dag hebt gehad!! Ben zeer benieuwd naar de foto’s en verhalen!!

En memmie, bij jou ben ik ook zeer benieuwd naar foto’s en verhalen!! :-

Heske, hoe gaat ie met je rug?

Tijger, jij al kwaaltjes? Ik hoop zo dat er hier weer eens 2 streepjes geshowd kunnen worden… echt heel raar. De eerste moeders hebben hun 9 maanden er al weer op zitten en anderen moeten daar nog aan beginnen… :think:

Mascha, weet jij al meer?

Jane, :-*

Hier alles ok, RSI moet ik nog goed op passen want is nog niet helemaal weg… vandaar dat ik hier dus wat minder ben.

Verder heb ik het idee dat de huidinfectie die ik heb wat minder wordt, dus das mooi!! Verder heb ik lekker weekend, dus das ook heerlijk!!

En nog 1 weekje (3 daagjes) werken en dan een hele week vrij!! Zo’n zin in!! Voor het eerst sinds begin september dat ik weer een weekje vrij heb, en dat na toch wel een heftige tijd met afstuderen, nieuwe baan, hhet zwanger worden… dus ben er ook wel aan toe! Misschien - als ik mijn vent zo ver kan krijgen - gaan we weekje kamperen in Z-Limburg… zo’n zin in!!

Wel erg sneu trouwens: mijn zusje is uitgeloot voor de studie dierengeneeskunde en heeft geen idee wat ze nu moet… gelukkig gaan ze morgen op vakantie, ff afleiding!!

Ik k heb afgelopen dinsdag écht een ei gehad!! Echt super mooi!!

Alleen… nu ga ik toch weer hopen dat ie bevrucht is, terwijl dat maar een kleine kans is natuurlijk met mijn vents slechte zaad… ben zo bang voor weer zo’n grote teleurstelling… :?

@Tierrr: Het is natuurlijk een enorme dooddoener maar wel waar: je hebt maar 1 zaadje nodig… Ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: voor je!!!

@Miekje: wat een gedonder met die wasmachine :roll: aan de andere kant stiekem ook best grappig :lol: :silenced:

@Memmie: hoe is het met Jesse? Gaat het drinken beter nu??

Volgende week is mijn manager terug van vakantie en gaan we met zn allen rond de tafel als het goed is (samen met de revalidatie toestand)

Verder zijn de :evil: :evil: :evil: er weer maar heb ik wonderbaarlijk weinig last dit keer, hopelijk blijft het zo :pray:

Morgen is mijn schoonmoeder jarig maar echt zin om heen te gaan heb ik niet. Niet vanwege haar hoor, het is echt een schat maar met een beetje pech zijn mijn zwager en schoonzus er ook :frowning: Ik doe dat wijf wat :evil:

@Tierrr wrote:

Wel erg sneu trouwens: mijn zusje is uitgeloot voor de studie dierengeneeskunde en heeft geen idee wat ze nu moet… gelukkig gaan ze morgen op vakantie, ff afleiding!!

In Antwerpen en Gent kan je ook diergeneeskunde studeren is dat een idee?
Antwerpen schijnt een stuk goedkoper en gezelliger te zijn dan Gent :wink:
Ook is het mogelijk een studie alternatieve diergeneeskunde te doen en met een beetje mazzel volgend jaar toch naar Utrecht te kunnen :hug:

@M&J wrote:

In Antwerpen en Gent kan je ook diergeneeskunde studeren is dat een idee?

Dat zei ik inderdaad ook, maarja, mijn zusje is niet zo'n durfal, en durft dus ook niet in Belgie te gaan wonen, dat ziet ze niet zitten.. ergens waar ze niemand kent enzo... dus sja... 't is lastig..

En wat betreft dat ene zaadje dat nodig is... sja, dat klopt natuurlijk, en daarom heb ik dus toch hoop.... maarja, aan de andere kant beginnen ze niet voor niks vruchtbaarheidsbehandelingen als er zo weinig zaadjes zijn; de kans wordt wel beduidend kleiner... nouja, afwachten maar, meer kunnen we niet doen...

Fijn trouwens dat je ongi meevalt!!
En ik ben benieuwd wat er volgende week uitkomt....

Haaaaaaaaaaaaai!!!

Tierrr, ja ik doe dat vaak wel, anders schrijf ik alleen maar dubbel bij de september mama’s en hier (tenminste wat over mij gaat) :stuck_out_tongue: :wink:

Wat fijn joh dat je een ei hebt gehad! Je voelt je lijf goed aan. Kan me voorstellen dat je hoopt dat het gelukt is. Ik hoop heel erg hard met je mee…

Gun het je heel erg. :-*

Wat fijn dat de huidinfectie aan het genezen is.

Ik had deze week weer galbulten. Zo vreselijk naar, het jeukte zo dat ik heel mijn huid open aan het krabben was. (armen en benen)

Wat had je precies?

RSI schijnt idd heel naar te zijn. Jorik heeft er soms ook last van. Hij heeft nu een speciale muis…

Wat sneu voor je zusje. (leuke tip Masch!)

Misschien toch een gokje wagen en idd voor Antwerpen. Ik vind het een geweldige stad!!

Hahaha Masch, moest een beetje lachen om je berichtje. Kan je niet zo goed door 1 deur met je schoonzus? vertel vertel :mrgreen:

Fijn dat je niet zoveel last hebt van de duivels.

Jouw manager was hij nou wel of niet zo begripvol? (weet t niet meer :oops: )

Hey meiden! :-

Hier ff snel een berichtje.

Het gaat hier prima, maar ben wel moe :zzz: :zzz: :zzz:

Tycho reageert nog steeds erg trots en is/lijkt heel blij met zijn broertje :inlove: Jesse wordt overladen met kusjes… Prachtig!

Nu Jesse zijn tongriempje is losgeknipt gaat het zuigen een stuk beter! Veel krachtiger! Helaas is de bv nog steeds niet op gang gekomen en krijgt Jesse bijvoeding. Dit gaat prima! We plakken een sondevoedingsslangetje op mijn borst en leggen hem dan aan. Het uiteinde in een flesje met voeding en zo drinkt hij toch aan mijn borst. Wel wordt Jesse hierdoor wat lui, omdat het sneller en gemakkelijker gaat. Hij wacht dan gewoon af… Wat hebben ze dat snel door! Al hoe klein ze zijn…boefjes :inlove:

Helaas heeft hij (net als Tycho destijds) wel last van krampjes… :frowning: zo sneu! Even afwachten tot maandag (hij moet tenslotte ook wennen aan de voeding die hij opeens krijgt) en anders kopen we Infl@col (hoe je 't ok schrijft), schijnt goed te werken.

We zijn echt enorm aan het genieten van onze 2 prachtige kereltjes :inlove: (Ondanks het slaap tekort :wink: )

foto’s hebben jullie nog ff tegoed!

:-

Hoi meiden,

Even snel een berichtje :smiley:

We hebben een fantastische dag gehad.

Toen mijn man :inlove: mij kwam ophalen brak het zonnetje door en er is daarna geen druppel meer gevallen. We zijn helemaal happy en genieten nog volop na.

Nu eerst een weekje weg in eigen land en dan laat ik meer van me horen :mrgreen:

Sproetje, Van Harte! Fijn dat het een mooie, fantastische dag is geworden!

Lekker (na) genieten meis!

Fijne honeymoon!

Sproet, wat fijn dat jullie zo’n mooie dag hebben gehad!!! En natuurlijk nog gefeliciteerd he! :inlove: :-

Ik ben gesloopt zeg, echt een druk weekend gehad, dus ga zo lekker naar bed. Maar eerst even snel een updateje.

Vanmorgen nog een klein beetje bloedverlies gehad, maar dat was direct weer over, en verder vanaf donderdagmiddag al helemaal niets meer. Ben wel sinds dit weekend echt goed ziek. Hele dag erg misselijk, overgeven, en dan gisteren ook nog darmkrampen en diarree erbij :silenced: :sick: Heb dus wel het idee dat er nog een beebje zit daarbinnen :wink: Nog 3 dagen en dan éindelijk de echo. Dit was dan wel zo’n beetje de langste week uit mijn leven en het gaan nog 3 hele lange dagen worden hoor. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat het mis is, ook omdat het bloedverlies echt vergelijkbaar is met toen bij Lente
(had toen trouwens niets met haar overlijden te maken hoor), maar aan de andere kant blijft het toch een stukje onzekerheid. Elke keer als ik weer een beetje bloed zie, ben ik tóch bang dat het door gaat zetten. :?

Vanmiddag bij mijn jongste zusje geweest en mijn andere zusje was er ook met Line. Heb wel weer echt genoten van de manier waarop Sterre met Line om gaat, ze gaat echt zó’n lieve zus worden! :inlove:

Meiden, ik hou het even bij een egoberichtje, kom morgen ofzo wel weer even gezelliger reageren :-*

xHeske

Sproetje, gefeliciteerd!!! Wat fijn dat jullie zo’n mooie dag hebben gehad en met mooi weer ook nog.

Plaats je tzt misschien nog foto’s? Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie eruit zagen hoor.

Memmie, lief dat je de tijd nog vindt om hier wat te schrijven. Zo te lezen geniet je met volle teugen van je 2 mannetjes. Jammer dat de bv nog niet zo lekker gaat, maar er wordt vanalles aan gedaan zo te lezen.

Ik wacht met smart met de andere dames mee op een foto :smiley:

Tierr, pas maar op met je arm hoor. RSI is echt heel erg niet leuk. Ik heb er uiteindelijk een jaar last van gehad en moet nu nog oppassen. Niet teveel over je grenzen gaan hoor, hoe graag je ook wilt. En inderdaad, Antwerpen is leuk!

Heske, ben blij dat je je lekker ziek voelt :wink: Is toch een goed teken. :pray: voor de echo.

Wat een grap van de wasmachine Miekje. Al kan ik me voorstellen dat je even iets minder blij was toen het gebeurde :lol: Hoe is het met je 2 mooie schatjes?

M&J, jammer van de :evil: Hoop dat je vandaag goed overleefd hebt :wink:

Met mij gaat het wel goed, heb het op het moment erg druk.

Ik voel de baby inmiddels soms :inlove: Al heb ik sinds vanmiddag steken in mijn buik, ben ik minder blij mee, dus hoop dat ie snel weer gewoon gaat schoppen. Dit weekend hebben mijn vriend en ik onze verjaardagen gevierd voor familie, dat was dus een huis vol. Ben blij dat het achter de rug is :oops: Morgen weer werken…dat is weer wat minder.

KC, wanneer ben je jarig (geweest)? Wisten wij dat :shifty: Gefeliciteerd iig!

Fijn dat het verder goed met je gaat, en wat gaaf dat je je ukkie nu voelt bewegen! Die steken die je voelt, is dat geen bandenpijn ofzo? Of oprekken van de bm? Ik heb bij beide zwangerschappen vaak steken in mijn buik gehad, ook soms een tijd lang op dezelfde plek. Maar lekker is anders he.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me inmiddels geen zorgen meer maak (nou ja, bíjna niet meer) om de echo. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, en die was nóg positiever dan de vorige testen. Bovendien ben ik vandaag echt mega ziek, blijf maar overgeven, hou niets binnen. Moet zeggen dat ik er stiekem wel van baal. Ik heb zo naar deze zwangerschap uitgekeken en wil dus helemaal niet klagen, maar ik voel me zo verschrikkelijk beroerd nu :frowning: Tuurlijk is het een mooie bevestiging, maar met iets minder was ik ook wel tevreden geweest :eh:

Ben nu maar terug in bed gekropen, met m’n laptoppie, een tijdschrift en m’n emmertje :slight_smile: Maak er zo maar het beste van, maar ik had het me zo anders voorgesteld… :?

Jammer dat je je nog steeds zo beroerd voelt Heske :hug: :frowning: :hug:

Enne wat betreft die verjaardag van KC (mogen we je echte naam al gebruiken eigenlijk??) volgens mij wisten we dat niet nee :naughty:

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

Heey meiden,

ff snel een teken van leven.

Ik kom vanavond even uitgebreid lezen en reageren…

Vanavond heb ik ook de nieuwe lijstjes klaar.

:-*

Chantal hou je ons op de hoogte morgen?? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

KC, nog van harte! Heerlijk dat je de kleine voelt :inlove:

Heske, balen dat je zo vreselijk misselijk bent… :hug: Het is idd een goed teken, maar dat neemt niet weg dat het knap lastig en vervelend is!

Tijgertje, spannend meis! Ik hoop zooo dat je goed nieuws hebt/krijgt :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe is’t met de andere meiden? :-

Hier een blijde mama :smiley: de bv is op gang!!! :dance: Nu :pray: dat Jesse goed aan de borst leert drinken. Hij is erg gemakkelijk/afwachtend geworden door het sonde slangetje en moet nu (nog) leren drinken aan de borst. Hopelijk is het nog op tijd!

Mascha, Het doorknippen van het tongriempje is een kleinigheid! Ik vond het helemaal niets en wilde er ook niet bij zijn. Maar het is ook écht een kleinigheid, Jesse sliep gewoon door! Er zitten geen zenuwen in en het bloed ook niet. De meeste kindjes vinden het gefrunnik aan het mondje vaak het vervelendst.

Jesse heeft vandaag de gehoortest en de hielprik gehad.

Goed gegaan! Jesse is geslaagd voor de gehoorstest :dance: Ik zat er ook niet over in hoor. Hij is heel allert en beweegd zijn hoofdje vaak richting het geluid.

Ik laat het hier ff bij, mijn borsten staan op springen!

Dikke :-
en :hug:

Hoi meiden!!

Voel me zwaaaaaar belabberd, dus kom ‘even’ langszwieren…

Tijger, wat spannend!! Nog geen tekenen van de :twisted: ?

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

KC, gefeliciteerd!!! :-* ik wist ook niet dat je jarig was!!

Hier gaat het goed hoor met de kleine donders :inlove:

Wat super dat je je kindje voelt, wat kan je daar van genieten he?

Steken in je buik zijn vast je banden/bm die aan het rekken zijn/groeien is.

Sproet, wat geweldig meis! Ben erg nieuwsgierig naar je verhalen

Heske, nog 3 daagjes!! Nou als de testen zo positief zijn en je bent zo misselijk, dan moet het goed zitten hoor!

Ik was in het begin ook zooooooooo vreselijk misselijk. Niet normaal gewoon… :sick:

Ben je in je bedje gebleven vandaag?

Mascha, hoe is het met je? :-*

Memmie, wat heerlijk van de borstvoeding!!! :dance: :dance: Super meis!!

Je bent duidelijk heel erg aan het genieten :mrgreen:

Maareee…wanneer mogen we spieken naar de kleine man?? :angel: :inlove:

Alle andere meiden, alles goed?

KC:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag !!

Heske:

Balen dat je zo last van je rug hebt en dat je ziek bent deze zwangerschap, maar misschien toch ook weer een bevestiging dat het goed zit…

Miekje:

Rot van je wasmachine …

Memmie :

Wat goed dat de bv nu wel op gang komt, dat Jesse geen last heeft gehad van het losknippen. Super dat de gehoortest goed was en dat ie geen kik gaf op zijn hielprikje …

Mascha :

Balen van je :twisted: :twisted: :hug:

Tierrr:

Rustig aan doen he en niet gaan forceren hoor je arm… :hug:

Sproetje:

Super dat het mooi weer werd en dat je genoten heb, geniet ook van je vakantie (huwelijksreis)

Voor de meiden die ik ben vergeten :hug:

Ik ga zo de nieuwe lijstjes plaatsen maar moet eerst even het eten klaar maken voor mijn mannetje. Ik hoop dat de lijstjes zo goed en duidelijk zijn…

Met mij gaat het wel goed. Ik heb nog geen ongi-klachten. Ben wel veel moe en misselijk en wil de hele dag maar eten, terwijl ik normaal gesproken weinig eet. En mijn vriend is de laatste dagen heel erg knuffelig, terwijl ik juist af en toe heel chagarijnig ben of last heb huilbuien, zomaar uit het niets.Ik kijk het vanavond en vannacht nog even aan en als er nog geen ongi of klachten zijn, ga ik morgenochtend testen. Ik heb nu gevoelige testen besteld en daar kan ik mee testen op 20 juli (en dat is vandaag) dus moet het morgen ook lukken …

Ik ben een paar dagen afwezig geweest, omdat mijn schoonmoeder is opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ze is gestoken door wespen, nadat ze een wespennest heeft verstoord. ( ze wilde een kleed uitrollen en daar bleek een nest in te zitten) Ze kon niet meer op haar benen staan (het gevoel kwam heel laat terug en de artsen dachten al dat ze misschien verlamd zou blijven), ze kon niet meer praten dus ook niemand meer bellen toen het gebeurd was. Ze heeft minstens 45 minuten aan de tafel gezeten in de keuken voordat er iemand bij haar binnen was. Nu is ze weer thuis maar omstebeurt gaat er iemand bij haar slapen, zodat ze de eerste paar niet alleen thuis is. Dit ook ivm haar medicijnen en zalfjes die ze moet hebben en zelf nog wel eens wil vergeten. Ze woont helemaal in een groot alleenstaand huis. Dat arme mensje is bijna 71 en moet dit nog allemaal mee maken. Dus ook voor haar, hoop ik dat het snel raak zal zijn bij ons, zodat ze haar 10e kleinkind ook nog kan zien.

De lijstjes staan erop. Heb ze iets rustiger gehouden qua indeling.

De vorige hadden veel verschillende kleuren.

Moest net wel lachen toen mijn vriend thuis kwam. Hij knuffelde eerst de hond omdat die hem uitbundig begroette toen hij binnen kwam. Daarna kwam hij naar mij en omhelsde hij mij. Fluisterd ie in me oor : " Je raad nooit waar ik zin in heb" Nee weet ik niet. "Ik wil zo graag beginnen om de babykamer op te knappen, schilderen, behangen, stickers plakken, inrichten, meubels uitzoeken etc " Hij is er dus ook wel echt aan toe dat het nu een keer raak mag zijn.

Morgen meiden,

Even snel:

Nog geen ongi. Maar ook nog geen test. Mijn vriend vind dat ik nog even moet wachten tot donderdag, die is bang dat ik te vroeg test. Dus nog een paar dagen in spanning.

Voor de meiden die moeten werken werk ze !!!

Voor iedereen een dikke knuffel :hug: :-*

Neeeee Tijger, dat kun je ons niet aandoen!!! :snooty:

Oh meid, wat spannend zeg! Op welke dag van je cyclus zit je nu? Ik duim voor je! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: (als het raak is, ben je dan nog een maartmama, of net april?)