Ons Showforum:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=63545&postdays=0&postorder=asc&start=0
Bedankt Tijgertje! :-
Leuk aangepast :inlove:
En ja het is je gelukt!! :dance: :thumbup: :mrgreen:
Lieve Miekje, ik schrik wel beetje van je berichtje , en hoop snel goed nieuws voor jou en jullie meidje, dat ze haar groeispurt maar snel krijgt :- :hug:
je weet me te vinden he…?? :-
pf memmie en sarah heeeel veel succes en hopelijk kunnen jullie deze week nog jullie beebje in je armen sluiten :-
Ach lieve Miekje, wat vervelend allemaal, wat een zorgen.
Wil je een heeeele dikke knuffel geven :hug: :hug: :hug:
Denk aan je en hoop dat goed nieuws over jullie meisje snel volgt.
Je verdient het nu wel een keer om eindelijk te mogen genieten.
Goedemorgen!
Mascha, dank voor je sms! :inlove: Ik had toevallig toen het smsje binnenkwam net een berichtje naar Miekje gestuurd!
Lieve meiden, ik zeg alvast gedag, als het goed is ga ik vanavond op vakantie (als het allemaal gaat, want ik ben eigenlijk behoorlijk ziek :? ).
Dus ALVAST heel veel succes, sterkte, veel plezier en alles wat ik jullie toe kan wensen!
Miekje, ik denk aan je meis, en ik voor jou en je kleine meisje! :hug:
Dikke zoen,
Kim x
Ik heb het nog verkeerd neergezet ook, het is niet 29.2 maar 28.2, ze loopt ruim 3 weken achter…
Lieve allemaal, bedankt voor de lieve woorden. Het gaat alweer wat beter, was gisteren erg emotioneel.
Jullie zijn een stel schatten!
Ik ga even aan de koffie en kom dan kletsen, maaarrr
Tijger HOERA :dance: :dance: een prachtige test!! nu vandaag ook nog even klussen he? :thumbup: :-* (en voor de zekerheid morgen ook!)
Lijstje is :thumbup:
Lieve Kim, wat lees ik nou…je bent ziekjes!! :hug: Das niet de bedoeling lieve schat! Ik hoop dat je vanmorgen goed bent opgestaan. Tijd om te genieten!! :-*
Kim3e, een hele mooi en fijne vakanite teogewenst! Ik hoop dat je snel beter bent en kunt gaan genieten van de vakantie! :-
Miekje, wat een schrik! Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit… :hug: Hoeplijk geeft de ‘echte’ meting toch een positiever beeld Sterkte meis!
Chantal, super mooie test!!! :dance: Hopelijk kunnen de zwemmertje hun weg goed vinden Spannend hoor! En jah, ik heb ook gehoord dat wanneer je zelf tot het hogt# p@nt komt NA de zaadlozing het zaad als het ware naar binnen word gezogen?!
Fijn dat jij het lijstje over wilde nemen!
Jane, Ik hoop het ook!
Hier trouwens BIB! 't Wil maar niet doorzetten. Vanochtend vroeg krampen gehad 4 in een uur, maar helaas weer gestopt!
(het MOET vandaag Mijn 2-lingzusje gaat morgen weg…)
Meld…
Miekje, wat vervelend dat je meisje zo achter loopt op schema :hug:
Tijgertje, fijn dat je het lijstje hebt overgenomen. Helemaal top!
Enneh… test ziet er ook toppie uit
Memmie, gefeliciteerd met de verkoop van jullie woning. Ben benieuwd wat de huizenjacht brengt en of jullie eerste optie door kan gaan.
Spannende tijden.
Maar eerst de kleine natuurlijk… yoehoeee… kom er maar uit! :mrgreen:
Ik was vanmiddag mijn jurk passen. En ik weet dat ik er zelf voor heb gekozen om zwanger te trouwen, maar ik zou het een ieder echt afraden. Voelde me een enorme olifant in de jurk die me ooit zo mooi stond
Volgens de verkoopsters viel het natuurlijk allemaal onwijs mee, maar het duurde echt even voordat ik kon accepteren dat ik aan alle kanten mijn figuur mis… :roll:
Toen we klaar waren en ik nog een restant moest betalen, kwam ik erachter dat ik mijn portemonnee op mijn werk had laten liggen :wall:
Gelukkig lag het op de route en kan ik het geld gewoon overmaken.
Nou, ik ga even een hapje eten. Ben er later weer!!
Ps: Heske, waar blijf je in ons nieuwe deeltje… met je prachtige banner :inlove:
Hier!
Sorry dat ik er zo weinig ben meiden, maar ik ben moeoeoeoeoeoeoe Goed teken natuurlijk, dus ik klaag niet :mrgreen:
Morgen heb ik weer wat meer tijd, denk ik, dus dan kom ik wat uitgebreider kletsen en weer eens wat foto’s showen :-*
Miekje, even een héle dikke knuf voor jou! :hug: Meis, er wordt hier non-stop voor je geduimd!!!
xHeske
Jee, nog een extra week Miekje
Hoop dat aan de hand van de echo het nog meevalt.
Tijgertje, mooie test :inlove: en fijn dat je het lijstje overgenomen hebt :thumbup:
Sproet, je ziet er vast prachtig uit in je jurk :thumbup:
Kim, fijne vakantie gewenst!
Memmie, hij heeft zich nog niet aangediend? Jammer dat je zusje er dan niet meer bij kan zijn
Heske, wat heerlijk dat het goed gaat met je.
Ik ben ook moe Na 4 halve dagen werken ben ik vandaag pas om 12h uit bed gekomen en heb ik vanmiddag ook nog op de bank geslapen. Er is echt niets uit mijn vingers gekomen vandaag. Morgen weer babykamers kijken en 's middags even naar de stad voor mijn lenzen (stomme dingen). Heb er voor de verandering allemaal eens geen zin in :?
Mennnn, wat oneerlijk!
Om 2.54 uur werd ik wakker van kramp, dit kwam terug om de +/- 8 min. Kwam rustig opzetten, bereikte een hoogtepunt in buik en rug en verdween langzaam aan weer. (Echt een wee zou je zeggen?!)
Yes! Dacht ik, het is begonnen! Mijn zussie kan er tóch bij zijn!
De weeen werden alleen niet echt veel heftiger…
Na ruim 2 uren is het weer gestopt :twisted:
Baal echt als een stekker…had zo’n goede hoop dat ze haar neefje toch nog zou zien voor ze naar Zuid-arika vertrekt
BIB dus!
Oh, Memmie, wat onwijs balen meid! :hug: Zuid-Afrika is ook niet bepaald om de hoek natuurlijk… Hoe lang blijft ze weg?
Ik was gisterenavond ineens heel onzeker, vermoeidheid was ineens minder, dacht ik :shifty: Nou ja, ik was waarschijnlijk over de ergste vermoeidheid heen nadat ik 's middags al 2 uur had geslapen en daarna nog op de bank in slaap was gevallen :oops: Werd vanmorgen kotsmisselijk wakker en nÃets smaakt me nu, dus ben toch wel zwanger geloof ik
KC, lekker rustig aan doen hoor meid. Wat is er mis met je lenzen? Tijdens je zwangerschap kun je er meer last van hebben he, dan zijn je ogen soms wat droger… (geen idee of dat het probleem is, maar ik merk dat mijn lenzen nu al minder lekker zitten, heb nu 's avonds liever m’n bril op)
Sproet, je zal vast even moeten wennen aan je jurk met dikke buik erin, maar ik weet zeker dat je er hoe dan ook prachtig uit zult zien meid! En het is wel héél bijzonder dat jullie kleine wondertje er toch al een beetje bij kan zijn :inlove:
xHeske
Nou, hier ook uit bed gevallen.
Memmie, wat jammer dat het weer wegzakte en dat je zus er nu niet bij kan zijn…
Mijn vriend heeft nu zijn vrijgezellenweekend, dus ik ben in mijn uppie. Kan ik mooi even wat sieraden passen enzo en een beetje tutten. Hoewel dat niet mijn sterkste kant is, dus daar ben ik vast gauw mee klaar
Maargoed, kan ik alvast wennen… voor als we straks een klein prinsesje hebben :inlove:
Goedemorgen!
Even een knuffel voor Miekje! :hug: :hug: :hug:
En Sproetje, ik ben ook zwanger getrouwd! :inlove: En ondanks mijn olifantendracht vond ik het geweldig! :inlove: Weet je wat het mooiste was, dat tijdens het jawoord ons meisje ging trappelen in mijn buik, even laten weten dat ze erbij was! Zo’n mooi moment! :inlove:
Ik zou zeggen, geniet er lekker van, op DE dag voel je je toch wel de mooiste en gelukkigste vrouw! :inlove: :-
Heske, heerlijk dat je je zo zwanger voelt! :-
KC, wanneer heb jij weer een echo?
Ik ga vanavond echt weg, gisteren ging nog niet, ik was te ziek.
Tot over drie weken en geen gekke dingen doen in de tussentijd hoor! :snooty: :naughty:
Liefs, Kim :-*
Oh ja Memmie, heel veel knuffels voor jou. Wat enorm jammer dat je zus er nu niet bij kan zijn!
Ik wens je evengoed een supergoede bevalling en ik hoor het wel wanneer jullie prachtige zoon er is!!! :inlove: :-*
Je kan ons gewoon niet missen Kim
Alvast heel erg veel plezier!!
Balen dat jullie allemaal zo slecht geslapen hebben meiden :hug: :hug:
Miekje hoe is met jou vandaag?
Kim 3e Hele fijne vakantie gewenst !!!
Memmie balen van vannacht. :hug: vind het ook wel sneu voor je zus dat ze het nu moet missen.
Sproetje Die dikke buik in je jurk went vast wel, je hebt hem nu maar even gepast en op de dag zelf straal je de hele dag door !!!
KC succes met babykamers bekijken.
Balen dat je nu zo last hebt van je lenzen…
Ha lieve meiden,
Hier meld ik me ook weer eens!! :oops:
Kga zo even uitgebreid terug lezen hoe het met jullie allemaal is!
In ieder geval een dikke knuffel van mij voor iedereen!
Met mij gaat het verder prima, inmiddels dus al weer bijna 26 weken zwanger!! Het gaat zo snel…
Ik voel me verder prima dus als dit zo doorgaat vind ik het echt helemaal toppie!!
dikke kus en tot snel.
XXX A-S
Anne-Sophie, wat lekker dat je je zo goed voelt.
Weten jullie ook wat het wordt??
hoi,
Nee we weten niet wat het word, willen graag dat dat een verrassing blijft!! Dus ik ben heel benieuwd…
Leuk hoor!
Vandaar je gemixte banner zeker…
Bij ons staat het babygebeuren nu even op een wat lager pitje, met de bruiloft voor de deur.
Ik had me ook opgegeven voor een zwangerschapscursus, maar ik mis de 1e les. Altijd zo’n hekel om de eerste keer te missen.
Maarja… dan zijn we op huwelijksreis… :dance: