***Oktoberstoppers 2008 # 13 ***

Ow idd je gaat bijna trouwen!! Leuk zeg…

Helemaal klaar voor de grote dag?

Wel balen dat je dan de 1e les mist idd.

Groetjes

Even vraagje trouwens, kan je je banner ook op hyves zetten?

Wie weet hoe dat werkt? Krijg het niet voor elkaar!!

Groetjes A-S

A-S, ik weet niet hoe je dat moet doen.

Sommige meiden hebben wel een aftelbanner, maar die is niet van kok.

Bedoel je specifiek deze?

Goede morgen!

BIB!

Hier een heerlijke rustige nacht gehad! Heb ff lekker bij kunnen tanken! Ben echt (bijna) niet wakker geweest. Zelfs niet om te plassen! (en dat is echt uitzonderlijk!!!)

Gisteren is het nog erg onrustig geweest in mijn buik, maar vandaag lijkt het weer rustig. Zou 'ie dan misschien weer op de uitgerekende dag komen (morgen)??? Zou wel heel bijzonder zijn, 2x op de uitgerekende dag!

Heb nu wel meer rust, nu ik weet dat mijn zusje er niet bij zal zijn.

Wat een weer he?! Bah… Ik hoop dat het vanmiddag snel een beetje opklaard, kunnen we er nog ff lekker uit met ons mannetje. 't Ziet er hier iig nog niet echt veelebelovend uit… :? Tycho moet eerst toch nog ff slapen, dus we hebben nog even!

Hoe is het met jullie, meiden? Lekker aan het genieten van het weekend?

:-*

Sproetje:

De bruiloft komt nu steeds dichterbij.

Hebben jullie alles nu geregeld zodat je nog een beetje kan rusten en genieten ???

Mascha :

Hierbij een foto van mijn hondje …

Sproetje, maakt in principe niet uit, maar heb ook nog niet echt een andere aftelbanner kunnen vinden! Jij nog tips??

Groetjes A-S

Je kunt kijken op babybites.nl onder tickers

Of op babystrology.com en dan onder tools / tickers.

Wat een moppie is het Chantal! :inlove:

Meestal zie je ze alleen in het lichtbruin

Mascha:

Het is echt een schatje hoor.

Ik heb voor deze ook lichtbruine (roodbruin) gehad maar die is overleden met een epileptische aanval. Ze was net geen 10 maanden oud.

Deze komt uit het asiel, maar een heel verschil met degene die ik eerst had.

Kom een :-* brengen

Ja das echt een moppie :inlove:

Die van Mascha ook trouwens :inlove:

KC zijn jullie al uit een kamertje?

Sproet, aaah bijna zover! Nog 5 daagjes :shock: :dance:

A-S fijn dat alles zo goed gaat!!

Mascha, hebbie al lekker achter de WII gezeten/gestaan??

Hoe is het met alle andere meiden??

Tierrr, hoe gaat het daar?

Mem, het duurt nu echt niet lang meer meis. Misschien even flink klussen? Lees toch dat dat vaak de doorslag geeft (hier wel iig )

Fijn dat het allemaal goed gaat Anne-Sophie!

Memmie, jammer dat het niet door heeft gezet en je zusje er nu echt niet bij kan zijn.

Wat mijn lenzen betreft, ik heb ze nu 2 weken, maar de linker zit niet lekker. Bleek gisteren dat de cylinder te sterk is waarschijnlijk. Moet nu de rechter zonder cylinder in het linker oog doen en rechts niets, dat werkt natuurlijk ook niet want met 1 lens kan ik niet computeren of tv kijken :roll:

We hebben geen kamertje gevonden. We hebben nu alle bekende ketens gehad, maar de kwaliteit valt ons zo tegen :? Allemaal van dat spaanplaatspul met een wit of gekleurd plastic laagje eroverheen en het rammelt aan alle kanten en sluit niet goed, of je nu een goedkoop of een duurder kamertje uitkiest. Als een showroomkamertje al gammel is, dan belooft dat weinig voor een kamertje dat toch wel best een paar jaartjes mee moet gaan :?. Hebben nu een kamertje gezien ergens dat er wel goed uit ziet, maar eigenlijk net iets te klassiek is. Maar waarschijnlijk wordt dat hem wel, de kwaliteit is tenminste goed.

En ik weet niet wie het vroeg, maar ik moet 3 augustus weer naar het ziekenhuis, 20-weken echo en daarna een consult bij de gyn. Duurt nog laaaanggg.

Hoe gaat het met de overige dames??

BIB!

Vandaag is ‘de grote dag!’

Ik ben benieuwd of de kleine het vandaag ook de ‘grote dag’ vind?!

Heb nu iig nog niet het gevoel dat 'ie vandaag komt. Het is gisteren rustig geweest, en vannacht ook. We wachten rustig :liar: af!

KC, jammer dat jullie nog geen kamertje hebben gevonden. Wij zaten (destijds) idd ook met hetzelfde. Toch hebben wij toen een kamertje van kwaliteit en naar onze smaak kunnen vinden (en enigzinds betaalbaar!)!

Balen van je lenzen… Mijn zusje zit ook altijd met de cilinder. Heeft ook net 2 nieuwe brillen en daar kan ze ook maar niet goed aan wennen. Als de cilinder ook maar iets afwijkt schijnt dat heel vervelend te zijn!

Suc6 ermee!

Sproetje, jullie datum komt nu ook snel in de buurt zeg! Spannend, maar ook leuk! En ik ben ervan overtuigd dat je jurk je prachtig zal staan met je mooie ronde buikje! Bijzonder toch?!

Mascha, al flink aan het WII-en geweest? En??? Bevalt het?

Miekje, hoe is 't nu met jou meissie? En met je mooie kids?

A-S, fijn dat alles goed met je gaat! Ik heb ook zo’n aftel gadget op Hyves staan. Moet je geloof ik zoeken op gadgeds en dan iets met baby’s. Mijn man heeft het voor mij gedaan. Ik ben een kluns met computers :oops:

Tierrr, hoe gaat het met jou? En met je arm? Hopelijk ben je van de pijn af! Nog (erg) druk op je werk?

Tijgertje, spannende tijd weer voor je! Mijn duimen draaien alvast voor je!

Hoop echt dat je ei nu goed is benut! :pray:

We hebben ook al lang niets meer van Muuske gehoord :think: Meis, als je leest, gaat het goed met je???

Heske, hoe is 't met jou? En met Sterre? Is haar oogje helemaal opgeknapt?

Miek, Lieke, Lu, Sarah, 't is ok stil rond jullie! Met jullie ook alles goed???

Sarah, vandaag is onze grote dag! Wat denk je???

Zo en nu ga ik ff in het lijstje kijken wie ik perongelijk ben vergeten… :oops:

:-*

Muisje, Hope en Newbe ben ik vergeten zie ik… :oops:

Maar ik geloof dat we daar ook al een tijdje niets van hebben vernomen toch? Van Hope zag ik laatst wel een post geloof ik :think:

Voor als jullie nog mee lezen: Hoe gaat het met jullie?

Memmie, hopelijk komt dit ukkie dan ook eens mooi op de uitgerekende datum! :pray: :pray: :pray:

Heb verder niet teruggelezen, want zit een beetje in een dip :frowning: Gisteren was echt een rampendag. Ging 's morgens naar de wc, en ja hoor… bloedverlies :cry: :cry: :cry: Ben me echt helemaal de rambam geschrokken. Het was niet echt helderrood, meer rozig en daarna was er steeds minder bruinig bloed. Halverwege de dag was het helemaal weg. Ik ga niet meteen van het ergste uit, bij Lente* heb ik de eerste weken ook bloedverlies gehad en dat had niets te betekenen, maar de schrik zit er wel goed in. Was zo in de zevende hemel, maar ben echt weer mega hard naar beneden gelazerd :cry: Als ik nu verder geen bloedverlies meer heb dan geloof ik het wel, maar als het weer terugkomt (en daar reken ik wel op, aangezien dat bij Lente* ook zo was) dan ga ik bellen of ik al eerder een echo kan krijgen. Deze onzekerheid trek ik niet tot 3 augustus :cry:

Maar goed, voorlopig ga ik er nog maar vanuit dat het loos alarm was. Misselijkheid neemt gigantisch toe, ben gisteren echt de hele dag misselijk geweest en heb nu al de hele ochtend het gevoel dat ik moet overgeven. En de vermoeidheid liegt er ook niet om, dus dat stelt me wel een beetje gerust.

xHeske

Heske even een hele dikke knuffel :hug: :hug: wat naar die onzekerheid :cry: Als het je niet meer loslaat gewoon bellen voor een eerdere echo; gezien je voorgeschiedenis willen ze daar vast wel aan meewerken :hug: :pray:

Memmie: vandaag een hele spannende dag :mrgreen: Ook een beetje voor ons hier :wink: dat gaat steeds op F5 drukken worden hier :mrgreen:

Hope zou het ons zelf laten weten als er iets te gebeuren stond of ze zou haar man vragen het ons te melden :slight_smile:

Hee lieverds,

Ik schaam me rot dat ik al zo lang niks van me heb laten horen hier… :oops:

Ik heb wel meegelezen hoor, maar het lukte gewoon niet om te reageren… als ik reageer wil ik het namelijk ook gewoon uitgebreid doen… en mijn arm heeft een poosje best zeer gedaan, inderdaad RSI, erg vervelend… combinatie van gevoelig zijn voor RSI en het werk en veel computeren… dus ja, heb even voorzichtig aan moeten doen en nu gaat het wel weer gelukkig!

Heske, jeetje meid, wat een schrik… kan me voorstellen dat je je daar erg rot onder voelt. Maar inderdaad, bloedverlies hoeft helemaal niks te betekenen en in jouw geval doet het dat ook niet!! Jij gaat gewoon een kerngezond kindje op de wereld zetten, dat moet gewoon!! :-

En inderdaad, als je er echt niet gerust op bent: bellen he? Met jouw voorgeschiedenis snappen ze dat heus wel!!

Miekje, van jouw verhaal schrok ik ook… hoe gaat het nu met je? Hoe voel je je? En hoe zou het nu ook al weer verder gaan qua bezoeken aan vk en gyn enzo?? Hele dikke :-
voor jou!!

Tijger, kun jij misschien het specials lijstje weer eens updaten? Dat vond ik toch wel erg handig! :slight_smile:

(En als je dan toch bezig bent: ik ben alweer een poosje 24… ;))

Sproet, sja, kan me je gedachtes over de jurk wel voorstellen, maar ik denk inderdaad dat je op de dag zelf zo gelukkig en verder ook zo mooi bent, dat je geen moment baalt van je figuur! En hee, wel een erg mooi idee… met zijn 3tjes trouwen!! :inlove:

KC, kan me voorstellen dat het heftig is om weer (zwanger) aan het werk te zijn na zo lang thuis… succes ermee!

Mascha, ik heb volgens mij niet meer gelezen hoe het met jou gaat en daar ben ik toch ook wel erg benieuwd naar… :-*

A-S, leuk weer wat van je te horen en super dat je je zo goed voelt zeg!! :thumbup:

Memmie, voel je al wat?? Ik wil nou binnenkort eindelijk wel eens op kraambezoek komen hoor!! :wink: Hoe voel je je verder??

Ik vind het echt zo sneu voor je dat je zusje de kleine nu niet meer kan zien… :hug: Gelukkig zijn er tegenwoordig ook daar heel veel communicatiemogelijkheden!! :hug:

Jane, hoe is het met jou??

En met de rest??

Er zijn meer dames die erg opschieten inmiddels… spannend hoor!!

Hier gaat het wel ok. Zit inmiddels op dag 17 in mijn cyclus en temp is nog steeds laag, maar ik heb wel het idee dat ik redelijk wat slijm heb en dat ik iets voel in mijn buik, maar daar ben ik niet zeker van… Ik ben zo benieuwd of ik nu na de eisprong van vorige maand misschien eindelijk een normale cyclus met eisprongen op ga bouwen… ik hoop het!! :pray:

Dan nog moeten we vanweze het slechte zaad van mijn man de mmm in, maar toch…

Ik probeer maar zo min mogelijk met kindjes bezig te zijn, al hoe moeilijk dat soms ook is als je van die schattige hummeltjes tegen komt en als je elke dag moet temperaturen… maarja…

In elk geval heb ik wel een erg leuk weekend gehad!! Met mijn zusje naar de musical Joseph, de schoonheidssalon en de dierentuin geweest, wezen high tea-en, mijn moeder op de koffie gehad, filmavond gehouden bij mijn zwager, Australie-foto’s van mijn schoonzusje bekeken… erg veel afleiding dus!!

Helaas nu weer een poosje minder dingen op de planning en (en dat vind ik touwens wel weer fijn hoor) wat minder werken, dus weer meer tijd om met het zwanger worden bezig te zijn…

Ik hoop eind juli nog een weekje weg te kunnen, met de caravan naar Zuid-Limburg, maar mijn man wil eigenlijk niet omdat we eigenlijk het geld er niet voor hebben… maarja, ik heb het wel nodig eigenlijk en een weekje caravan hoeft ook niet duur te zijn… nouja, we zien wel…

Vanmiddag trouwens naar de dokter, want ik heb een nare infectie op mijn arm, denk van mijn werk… :?

Jaaaaaaaa het is zover!!!

De 1e BUB melding van de oktober 2008 stoppers! :dance:

Miekje smste mij net dat ze zelf in het ziekenhuis is voor controle maar dat zij zojuist het bericht kreeg dat:

Sarah om 11:51 het leven heeft geschonken aan een meisje! Ze heet Lauren Romee en weegt 4190gram :inlove:

Ze moeten een nachtje in het ziekenhuis blijven aangezien het dametje in het vruchtwater had gepoept

Sarah en hubbie & Leon: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, jullie hebben haar een prachtige naam gegeven :inlove: :dance:

Wow, op de dag zelf! :dance:

Sarah, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Lauren Romee

Heel veel geluk toegewenst!

Jaaaaaaaaaa, Sarah!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Heel erg veel geluk gewenst!!

En ik ben erg benieuwd naar de foto’s! :roll: :mrgreen:

Maar eerst ff bijkomen en vooral genieten!! :-*